Вибрации на купето
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Soultaker
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 31.01.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540xD M
Вибрации на купето
Здравейте колеги,
Имам следния проблем, който с течение на времето нараства.
Става въпрос на 2002ра година Е46 320Д.
Има значителна вибрация в цялото купе : скоростния лост, дори се усеща на волана и седалките, когато колата е на едно място. В това число се вижда и как страничните огледала и прозорци ( ако са отворени ) вибрират. Бих казал, че дори пречи и дразни като я карам градско и застана на светофар.
Мисля си за следните причини, тъй като проверих състоянието на частите:
- Демпферна шайба : като цяло е за смяна, при запалване и изгасяне се чува едно пукване и шумно прещракване/превъртане/прецикляне. Казаха ми, че е вече за смяна и можело да ми изиграе лоша шега в най-лошия и неочакван момент.
- предни тампони на двигателя : и 2та са доста омекнали. Не са скъсани, но навсякъде ми казаха че са супер омекнали.
- задни тампони на амортисьорите : общо взето са си заминали.
Някой може ли да ми каже кой от тези 3 фактора играе най-голяма роля, за да няма вибрации на купето или и 3те ?
А може и да има друга причина ?
Мерси за помощта предварително.
Имам следния проблем, който с течение на времето нараства.
Става въпрос на 2002ра година Е46 320Д.
Има значителна вибрация в цялото купе : скоростния лост, дори се усеща на волана и седалките, когато колата е на едно място. В това число се вижда и как страничните огледала и прозорци ( ако са отворени ) вибрират. Бих казал, че дори пречи и дразни като я карам градско и застана на светофар.
Мисля си за следните причини, тъй като проверих състоянието на частите:
- Демпферна шайба : като цяло е за смяна, при запалване и изгасяне се чува едно пукване и шумно прещракване/превъртане/прецикляне. Казаха ми, че е вече за смяна и можело да ми изиграе лоша шега в най-лошия и неочакван момент.
- предни тампони на двигателя : и 2та са доста омекнали. Не са скъсани, но навсякъде ми казаха че са супер омекнали.
- задни тампони на амортисьорите : общо взето са си заминали.
Някой може ли да ми каже кой от тези 3 фактора играе най-голяма роля, за да няма вибрации на купето или и 3те ?

А може и да има друга причина ?
Мерси за помощта предварително.
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
- jbankov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1346
- Регистриран на: 11.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 M54 '01
Re: Вибрации на купето
Щом го прави,когато колата е в покой на запален двигател тогава според мен са тампоните на двигателя.Така ще неутрализираш вибрациите, но според мен всичко,което си изброил до момента трябва да го смениш 


- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Вибрации на купето
Soultaker написа:Здравейте колеги,
Имам следния проблем, който с течение на времето нараства.
Става въпрос на 2002ра година Е46 320Д.
Има значителна вибрация в цялото купе : скоростния лост, дори се усеща на волана и седалките, когато колата е на едно място. В това число се вижда и как страничните огледала и прозорци ( ако са отворени ) вибрират. Бих казал, че дори пречи и дразни като я карам градско и застана на светофар.
Мисля си за следните причини, тъй като проверих състоянието на частите:
- Демпферна шайба : като цяло е за смяна, при запалване и изгасяне се чува едно пукване и шумно прещракване/превъртане/прецикляне. Казаха ми, че е вече за смяна и можело да ми изиграе лоша шега в най-лошия и неочакван момент.
- предни тампони на двигателя : и 2та са доста омекнали. Не са скъсани, но навсякъде ми казаха че са супер омекнали.
- задни тампони на амортисьорите : общо взето са си заминали.
Някой може ли да ми каже кой от тези 3 фактора играе най-голяма роля, за да няма вибрации на купето или и 3те ?![]()
А може и да има друга причина ?
Мерси за помощта предварително.

Добре де има 3 теми отворени,и сумати подобни,толкова ли е е важно да е нова

Всеки път едно и също не е особено трудно да се прочетат- който и каквото да ти отговори е хвърляне на бобец

От сега ще ти кажа,че ако има 100 отговора 110 ще са едно и също


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Soultaker
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 31.01.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540xD M
Re: Вибрации на купето
Gqbriel написа:Soultaker написа:Здравейте колеги,
Имам следния проблем, който с течение на времето нараства.
Става въпрос на 2002ра година Е46 320Д.
Има значителна вибрация в цялото купе : скоростния лост, дори се усеща на волана и седалките, когато колата е на едно място. В това число се вижда и как страничните огледала и прозорци ( ако са отворени ) вибрират. Бих казал, че дори пречи и дразни като я карам градско и застана на светофар.
Мисля си за следните причини, тъй като проверих състоянието на частите:
- Демпферна шайба : като цяло е за смяна, при запалване и изгасяне се чува едно пукване и шумно прещракване/превъртане/прецикляне. Казаха ми, че е вече за смяна и можело да ми изиграе лоша шега в най-лошия и неочакван момент.
- предни тампони на двигателя : и 2та са доста омекнали. Не са скъсани, но навсякъде ми казаха че са супер омекнали.
- задни тампони на амортисьорите : общо взето са си заминали.
Някой може ли да ми каже кой от тези 3 фактора играе най-голяма роля, за да няма вибрации на купето или и 3те ?![]()
А може и да има друга причина ?
Мерси за помощта предварително.
![]()
Добре де има 3 теми отворени,и сумати подобни,толкова ли е е важно да е нова..незнам ама колко пъти ще се повтори едно и също,има търсачка ,да не говорим на 1-та страница са сигурно 3 не съм погледнал още точно...
Всеки път едно и също не е особено трудно да се прочетат- който и каквото да ти отговори е хвърляне на бобецнито едно от тези неща ,които избро освен последното ,коеот няма никаква връзка според мен с това с кото описваш - без да смениш едно по едно,почвайки от тампоните на двг няма да ти реши проблема.
От сега ще ти кажа,че ако има 100 отговора 110 ще са едно и също+ едно катинарче ще помогне за процеса
Пич, онези теми съм ги видял и там нищо не ми помага, прочетох всичко, да не говорим че аз питам кое от тези неща има най-голяма роля...
Ако исках съвет от типа на "Смени всичко" щях да отида при разбирачите от ДАРУ или Мкар, които може би щяха да ми сменят цялото окачване...
Нали знаеш колко струва чисто нов демфер, просто питах дали той играе чак толкова важна роля в стабилизирането на колата при празен ход. Ясно ми е, че и 3те са за смяна, но няма да е лошо ако може да се спести някой лев или да се отложи за по-късно, нали ?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Вибрации на купето
Не искам да влизам в спор,но кое точно не ти помага от другите теми?Напълно те разбирам,че всеки иска да не дава пари особено при тези цени
,само че за експеримента ако оставят темата - ако чуеш нещо по-различно ,ще е някой да се шегува..
При работа на място 1-во тампони - ако спре
минал си 200+лв (ако вземеш оригинални,както биха те посъветвали)
От там минаваш демпфер и маховик и съединител - не ти го пожелавам,ама нали се сещаш ,че от тампони на амортисьори,чак да тресе както обясняваш е много малко вероятно.
Дали темата е вибрации в купето,вибрации при потегляне,вибраци при еди какви си обороти и т.н се почва от най-малкото
Минах по твоя път и не само аз,единствено тампоните и демпферната шайба на око можеш да ги огледаш,всичко останало,което се грижи за обиране на вибраци - демпферен маховик примерно без да се свали - е абсурд на 100% освен ако не чука на метал

При работа на място 1-во тампони - ако спре

От там минаваш демпфер и маховик и съединител - не ти го пожелавам,ама нали се сещаш ,че от тампони на амортисьори,чак да тресе както обясняваш е много малко вероятно.
Дали темата е вибрации в купето,вибрации при потегляне,вибраци при еди какви си обороти и т.н се почва от най-малкото

Минах по твоя път и не само аз,единствено тампоните и демпферната шайба на око можеш да ги огледаш,всичко останало,което се грижи за обиране на вибраци - демпферен маховик примерно без да се свали - е абсурд на 100% освен ако не чука на метал

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Soultaker
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 31.01.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540xD M
Re: Вибрации на купето
Колега мерси за съвета,
Тука сме даси помагаме, не да спорим.
Ще започна от тампоните на двигателя и ще взема нови.
Има ли смисъл от 2ра ръка демпфер ?
Тука сме даси помагаме, не да спорим.
Ще започна от тампоните на двигателя и ще взема нови.
Има ли смисъл от 2ра ръка демпфер ?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Вибрации на купето
Soultaker написа:Колега мерси за съвета,
Тука сме даси помагаме, не да спорим.
Ще започна от тампоните на двигателя и ще взема нови.
Има ли смисъл от 2ра ръка демпфер ?
Повечето хора мислят ,че е рисковано..трябва доста добре да ги познава човек за да се престраши ,за помагането


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: Вибрации на купето
демфер втора ръка не взимай, най-добре ново да прясна гумата на шайбата, иначе моя съвет е първо тампоните намотора, неможе да няма подобрение защото за мен проблема е от тях, после шайбата, която ао е тръгнала не се колебай, за не сменяш перки радиатори и т.н. задните тампони ги остави за последни но не по важност а по ред. пиши после да споделиш резултати
- Soultaker
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 31.01.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540xD M
Re: Вибрации на купето
Колега, демпфера е купен от ДАРУ преди 1 година, има си фактура и касова. Колата е блъсната отзад и пича я продава на части.
Става въпрос за демпфер на 2005та Е46 компакт, ще стане нали ? Двигателя мисля че е същият.
Става въпрос за демпфер на 2005та Е46 компакт, ще стане нали ? Двигателя мисля че е същият.
- outworld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320d
Re: Вибрации на купето
Не знам за демпфера, но аз днес смених тампоните на двигателя и наистина ефекта е Уау, както бяха писали в една тема
Имах много големи вибрации в купето и дори и при потегляне, сега няма и следа от тях, благодарение на Dimitroff
Тампони на двигателя само оригинални е моя съвет. Дарукар - 205лв и слагане 50лв

Имах много големи вибрации в купето и дори и при потегляне, сега няма и следа от тях, благодарение на Dimitroff

Тампони на двигателя само оригинални е моя съвет. Дарукар - 205лв и слагане 50лв

- Soultaker
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 31.01.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540xD M
Re: Вибрации на купето
Вчера си сложих нови тампони на двигателя, за 260лв общо с труда. Не ги разбирам много но си сложих на фирмата Lemforder, мисля че ги водят оригиналните. Всичките проблеми които споменах по-горе се оправиха... Направо все едно се качвам в друга кола. Като паля или гася не се тресе като трактор цялото купе, а на неутрална скорост не мърда 
Дори скоростния лост, по добре влизат скоростите, по плавно или поне така ми се струва. Явно тези тампони са доста важни, старите бяха скъсани/напукани отвсякъде
Мерси за мненията и помощта.

Дори скоростния лост, по добре влизат скоростите, по плавно или поне така ми се струва. Явно тези тампони са доста важни, старите бяха скъсани/напукани отвсякъде

Мерси за мненията и помощта.

- outworld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320d
Re: Вибрации на купето
Lemfoder не са оригиналните, ще ти свършат работата, но като цяло оригиналните са по-добре 

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Вибрации на купето
outworld написа:Lemfoder не са оригиналните, ще ти свършат работата, но като цяло оригиналните са по-добре
Ще му вършат работа максимум една година...+ няколко месеца.
Оригиналните спокойно карат по 2-3 години преди да започнат да омекват

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Вибрации на купето
Dimitroff написа:outworld написа:Lemfoder не са оригиналните, ще ти свършат работата, но като цяло оригиналните са по-добре
Ще му вършат работа максимум една година...+ няколко месеца.
Оригиналните спокойно карат по 2-3 години преди да започнат да омекват
Ако са качествени оригиналните предполагам поне едни 60-100к км трябва да издържат - знам ли..ще разбера ако карам толкова с тази

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани