Проблем след обсужване
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- donpatrona
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 5.11.2010
Проблем след обсужване
Здравейте, смених всички филтри и маслото. Преди това дебитомер и металните тръби от нафтовата помпа към дюзите. Проблема е, че колата работи по остро. Направо като трактор. И няма толкова динамика, колкото преди (може би само на мен ми се струва). Ускорява, но не както беше. И и се вдигна разхода - преди градско 7.5 извънградско 5.5, сега градско 8.2 извънградско 6 и малко отгоре. Нямам ЕГР, купих я с развалена електроника на "умната дюза" и още не мога да се наканя да дам 640 лв за дюза. Някакви идеи? Благодаря предварително.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем след обсужване
Да - дай 150-200 лева да ти рециклират твоята и си реши проблемите. - става като нова... 

- donpatrona
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 5.11.2010
Re: Проблем след обсужване
Мисълта на цялото "словоизлияние" по-горе ми беше , някакви идеи що след обслужване се разтропа като трактор... и вдигна разхода.
И ако може малко инфо за рециклирането на дюзата?

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
- donpatrona
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 5.11.2010
Re: Проблем след обсужване
то дизел, М47 мотор... с верига е ...
Сложих Selenia Turbo Diesel 10w40
Сложих Selenia Turbo Diesel 10w40
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Проблем след обсужване
donpatrona написа:то дизел, М47 мотор... с верига е ...
Сложих Selenia Turbo Diesel 10w40
Кво като е с верига? Зима иде, по рядко масло 5W...

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем след обсужване
donpatrona написа:то дизел, М47 мотор... с верига е ...
Сложих Selenia Turbo Diesel 10w40
Вярвай ми...знам, че е с верига

И въпреки това под капака имаш ремъци и ролки - нещо по тях пипано ли е ?
- donpatrona
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 5.11.2010
Re: Проблем след обсужване
Не е пипано нищо друго освен Дебитомер, масло, филтри, тръбите от нафтовата помпа до дюзите .... а , забравих и термостат.
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Проблем след обсужване
donpatrona написа:Не е пипано нищо друго освен Дебитомер, масло, филтри, тръбите от нафтовата помпа до дюзите .... а , забравих и термостат.
Сега, ако измъкнем със сила от теб, какъв дебитомер си сложил и дали си го адаптирал? Ще си дойдем на думата

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем след обсужване
Сложил си масло 5в30, сменил си дебитомер с различен номер от твоя - от едното най-вероятно е шума, от другото - разликата във вървежа и ускорението.
136к.с. мотор си работи по-остро по принцип.
За да "смекчат" звука много колеги го карат с 10в30/10в40.
Ако си сложил по-рядко (не, че е лошо!) - сега е по-шумен мотора.
Дебитомера когато е с различен номер от стария има нужда от препрограмиране/адаптация, за да работи както трябва
136к.с. мотор си работи по-остро по принцип.
За да "смекчат" звука много колеги го карат с 10в30/10в40.
Ако си сложил по-рядко (не, че е лошо!) - сега е по-шумен мотора.
Дебитомера когато е с различен номер от стария има нужда от препрограмиране/адаптация, за да работи както трябва

- donpatrona
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 5.11.2010
Re: Проблем след обсужване
Масло Селениа 10w40. Дебитомера до колкото знам е от румънския Бош, за Ауди - адаптиран прези ДИС/ИМПА или нещо такова. Съжалявам но на тема БМВ съм още ламерче.
Имам бая да изчета. За това и споделям тук.

- donpatrona
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 5.11.2010
Re: Проблем след обсужване
Update: смених дебитомера. Сложих PIERBURG 7.22684.07.0 (този го дават за заводско вграждане ... ) Динамиката на колата, ускорение и шум се промениха драстично ... към по-добро.
Сега на ред е въздушния филтър ... мисля K&N E-2653...



Сега на ред е въздушния филтър ... мисля K&N E-2653...
- vasko iordanov
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 18.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330d
Re: Проблем след обсужване
Имам въпрос: Карам 330 дизел 204 к.с. от известно време при рязко настъпване на газта на 2-ра или на 3-та, се чува едно свистене от турбината, и колата не върви, та питам какъв може да е проблема?
Re: Проблем след обсужване
vasko iordanov написа:Имам въпрос: Карам 330 дизел 204 к.с. от известно време при рязко настъпване на газта на 2-ра или на 3-та, се чува едно свистене от турбината, и колата не върви, та питам какъв може да е проблема?
АМИ EGR ИЛИ ВАКУМ РЕГУЛАТОР
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани