Проблем ли е тръгването на клим. с даване на контакт
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- t.penkov
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 17.10.2010
- Местоположение: Elhovo
- Пол: Мъж
- Кара: E 46
Проблем ли е тръгването на клим. с даване на контакт
Здравейте, отскоро карам Е-46, 12.1998 г. и искам да ви попитам нормално ли е при даване на контакт, климатроника винаги да тръгва. Ако те трябва да е така, мога ри сам да го оправя ?
- dido0o```
- ентусиаст
-
- Мнения: 994
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: Проблем ли е тръгването на клим. с даване на контакт
Да, така си тръгва всеки път



- motorsport99
-
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 24.02.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e36 M3
Re: Проблем ли е тръгването на клим. с даване на контакт
не му се притесняваи нормално е леко да си тръгва при контакт
Жена без цици е като китара без жици !!!
- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: Проблем ли е тръгването на клим. с даване на контакт
през диагностиката можеш да видиш дали нее настроен за гореща страна и да ти пуска снежинката винаги, принципно нее проблем, аз лично знам че като паилиш нее добре да ти свети снежинката защото така като върти стартера върти и компресора на климатика което го затормозява.
- vlado320
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: 20.11.2009
- Местоположение: Плевен,София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E70 4.8
Re: Проблем ли е тръгването на клим. с даване на контакт
Колега,даже да го изключиш при повторно палене той се включва автоматично-така са всичките,не се притеснявай.Въпроса е да не се включва компресора(да свети "снежинката")в такъв случай го закачи на компютър. 

- shark1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 598
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: Проблем ли е тръгването на клим. с даване на контакт
Ибахти тъпотията!Кой умник го е измислил това при всяко палене на колата автоматично да се включва и климатроника?!Да не се запотяват стъклата ли кво
Много е дразнещо
Всеки път когато задам ключа в положение 2 изключвам климатроника все си мисля,че като паля колата като е включен климатроника,че ще изгори или бъгне!
А и имало вариант за след фейса да се направи така,че да не се стартира климатроника,а само когато сам си го пуснеш!А за нашите преди фейса няма такъв вариант 






- vassil_bk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: купета
Re: Проблем ли е тръгването на клим. с даване на контакт
Може да се изключи софтуерно. При това положение, ако преди да е угасена колата, климатроникът е бил изключен, при следващото подаване на контакт отново ще остане изключен. Просто се оставя да си помни последното положение.shark1986 написа:...

П.П. Виждал съм го направено на Е46-ца, края на '98, така че не е само за фейслифта.
- boXeer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 7.07.2010
- Местоположение: <<Valencia,Spain >>.......... <<през лятото-Pleven,Bulgaria>>
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330D 204hp (M57N)
Re: Проблем ли е тръгването на клим. с даване на контакт
По моята кола съдя , че при фейслифта този дразнещ ефект на климатроника е оправен.
В каквото положение го оставя преди да изгася в такова стартира като дам на контакт.Ако е бил изключен-остава изключен,ако е на 20 градуса със/без климатроник - стартира на 20 градуса със/без климатроник.
В каквото положение го оставя преди да изгася в такова стартира като дам на контакт.Ако е бил изключен-остава изключен,ако е на 20 градуса със/без климатроник - стартира на 20 градуса със/без климатроник.

- BMW_1914
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 502
- Регистриран на: 1.05.2011
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 520dA
Re: Проблем ли е тръгването на клим. с даване на контакт
Това ,че се включва климатроника при запалване на колата и мен ме дразни супер много
и съм си мислил дали няма вариант да се вкл. ръчно 


Re: Проблем ли е тръгването на клим. с даване на контакт
това е 25-тата тема за този проблем
ако е измислено как да се изключи преди фейслифта - казвайте, че да напишем нещо ново по темата

ако е измислено как да се изключи преди фейслифта - казвайте, че да напишем нещо ново по темата

- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Проблем ли е тръгването на клим. с даване на контакт
Колеги, уточнявайте какво точно се включва на климатроника...самия климатроник да духа на вентилатор или при всяко палене се включва автоматично компресора на климатика(снежинката свети зелено)?
Мисля, че едни говорят за снежинката, други за самото пускане на вентилатора.
Ако при всяко палене се пуска снежинката автоматично, колегата по горе ви каза, може да е кодирана за "Hot Climate" където компресора е нужен винаги, за улеснение, да не натискаш всеки път копчето на снежинката като запалиш.
Мисля, че едни говорят за снежинката, други за самото пускане на вентилатора.
Ако при всяко палене се пуска снежинката автоматично, колегата по горе ви каза, може да е кодирана за "Hot Climate" където компресора е нужен винаги, за улеснение, да не натискаш всеки път копчето на снежинката като запалиш.
- shark1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 598
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: Проблем ли е тръгването на клим. с даване на контакт
Retrofit написа:Колеги, уточнявайте какво точно се включва на климатроника...самия климатроник да духа на вентилатор или при всяко палене се включва автоматично компресора на климатика(снежинката свети зелено)?
Мисля, че едни говорят за снежинката, други за самото пускане на вентилатора.
Ако при всяко палене се пуска снежинката автоматично, колегата по горе ви каза, може да е кодирана за "Hot Climate" където компресора е нужен винаги, за улеснение, да не натискаш всеки път копчето на снежинката като запалиш.
При мен е така.Като задам ключа в положение 2 се включва климатроника без снежинката демек компресора.Обаче ако предишното палене и каране съм пуснал снежинката при всяко врътване на ключа се включва и снежинката.Значи помни последно как съм бил!Ако наистина някой намери начин на тези преди фейса да се оправи тоя бъг



- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем ли е тръгването на клим. с даване на контакт
shark1986 написа:Retrofit написа:Колеги, уточнявайте какво точно се включва на климатроника...самия климатроник да духа на вентилатор или при всяко палене се включва автоматично компресора на климатика(снежинката свети зелено)?
Мисля, че едни говорят за снежинката, други за самото пускане на вентилатора.
Ако при всяко палене се пуска снежинката автоматично, колегата по горе ви каза, може да е кодирана за "Hot Climate" където компресора е нужен винаги, за улеснение, да не натискаш всеки път копчето на снежинката като запалиш.
При мен е така.Като задам ключа в положение 2 се включва климатроника без снежинката демек компресора.Обаче ако предишното палене и каране съм пуснал снежинката при всяко врътване на ключа се включва и снежинката.Значи помни последно как съм бил!Ако наистина някой намери начин на тези преди фейса да се оправи тоя бъг
Това е нормалната работа на климатроника за твоята кола ако си с управление от новото на фейса няма да се пуска постоянно иначе упревлението е направено ако си угасил колата на пуснат климаки следващото палене да е пак на пуснат и обратното, на коли преди фейса или пък фейс но със стария модул на климатроника няма как да се кодира модула, че да не се пуска автоматично единствения вариант е модул от новия и работата се рашава.
Тая тема е обсъждана много пъти и се знае крайния резултат аз не знам защо пак се повдига ама както и да е.
Аз лично съм пробвал да презаписвам целия файл свален от новия модул на фейса и да го запиша на стария и да видя дали ще се кодира така, че да работи като новия, но уви понеже модулите са различни и не е позволено, също както при лайт модула не можеш да пуснеш ксено или да пуснеш фейсови стопове на стари лайт който се пройзвежда за коли до 9 месец 99г.
Немеца така го е направил решил е така проблема, че да го оправиш и да работи както ти искаш да си купиш нов модул за климатроника.
Иначе бъгове никой от вас няма просто на коли преди фейса климатроника така работи нормално.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани