Проблем с Е46 318 и (виене)

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 18.09.2010
Пол: Мъж

Проблем с Е46 318 и (виене)

Мнение от hiso87 » 11 Яну 2011, 23:03

Здравейте , имам проблем с Е46 318i 2000 г. !
Моля погледнете http://www.youtube.com/watch?v=4ttZiXzp ... re=related
проблема е същия.
Някой сблъсквал ли се е с този проблем ?
Как може да го реша?
Ако карам така има ли някаква вероятност да прецакам нещо?
Колата ускорява до 175 км и не ще повече, може ли това да е проблема?

Извинявам се за многото въпроси :dunno:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 182
Регистриран на: 17.05.2009
Пол: Мъж
Кара: Е46 318i
Мечтае да кара: Е60

Re: Проблем с Е46 318 и (виене)

Мнение от divvakka » 11 Яну 2011, 23:54

Колега, ако го вие така само докато загрее - досещам се от какво може да е! Постоянно ли вие така ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Проблем с Е46 318 и (виене)

Мнение от slitter » 12 Яну 2011, 0:18

Колега, ако проблемът е действително същия и ако и тук става въпрос за ДИСА клапата по-добре своевременно вземи мерки, за да не се отчупи част от клапата и да се всмуче в през колектора и да нанесе вреди, за които после ще се наложи да се изръсиш повече!

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 18.09.2010
Пол: Мъж

Re: Проблем с Е46 318 и (виене)

Мнение от hiso87 » 12 Яну 2011, 0:42

divvakka написа:Колега, ако го вие така само докато загрее - досещам се от какво може да е! Постоянно ли вие така ?

по някога на студен , понякога и на топал двигател имам чуството че се влияе от външната температура

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1618
Регистриран на: 1.10.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330D
Мечтае да кара: ///M power
Детайли за колата: BMW - Bought My Wife

Re: Проблем с Е46 318 и (виене)

Мнение от Next » 12 Яну 2011, 12:09

номер 8 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40


Номенклатурен номер : 11611438404
Описание : ЗАДВИЖВАНЕ
Ед.цена (с ДДС) : 322.85 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 28.02.2009
Местоположение: Sf
Пол: Мъж
Кара: E46 318i '99г.

Re: Проблем с Е46 318 и (виене)

Мнение от yellowsubmarine » 12 Яну 2011, 14:18

А не може ли просто да се откачи ДИСАта от буксата и да не работи :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1618
Регистриран на: 1.10.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330D
Мечтае да кара: ///M power
Детайли за колата: BMW - Bought My Wife

Re: Проблем с Е46 318 и (виене)

Мнение от Next » 12 Яну 2011, 14:51

И това е вариант :yes:
Или да се изкорми клапата както при дизелите.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 28.02.2009
Местоположение: Sf
Пол: Мъж
Кара: E46 318i '99г.

Re: Проблем с Е46 318 и (виене)

Мнение от yellowsubmarine » 12 Яну 2011, 16:18

Да де, ама какви ще са последствията :paranoid:
Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Проблем с Е46 318 и (виене)

Мнение от Zagy » 12 Яну 2011, 16:31

Чрез тая клапа май се подаваше допълнителен въздух към двигателя. Ако се изолира може мотора да се скопи във високите обороти...
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Re: Проблем с Е46 318 и (виене)

Мнение от kriso85 » 12 Яну 2011, 17:00

Втора ръка не беше скъпа клапата (мисля че писаха колеги че е около 30 лв.)
Щом е същия проблем като от клипчето се насочи към нея
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем с Е46 318 и (виене)

Мнение от oci » 12 Яну 2011, 18:24

ако не ти се дават пари за нов Дис аз имам капачка и вече никога намя да имаш проблем с нея, но колата гаранция ще стане по-мудна - все едно караш 316-ка.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 5.05.2010
Пол: Мъж
Кара: e46 318i m43
Мечтае да кара: X6 --- ----

Re: Проблем с Е46 318 и (виене)

Мнение от StelllsKi » 12 Яну 2011, 20:03

Колега аз сменях диса клапа,но шумът от нея въобще не беше такъв.Чуваше се едно чукане като метал в метал когато ускоряваш рязко или форсисраш на място.Самата клапа служи за превключване на късия и дългия път от който се засмуква въздух през колектора.Ако само и откачиш куплунга няма да постигнеш нищо.Според мен ако е диса клапата вероятно и се е скъсала мембраната и затова свири така.Моя съвет е да се извади и да се провери,сваляш я и я надуваш с уста и ако издиша значи се е скъсала мембранката която движи самата клапа.Можеш да и извадиш карантиите и да си сложиш капака и да не си купуваш нова,ефекта с нова аз не можах да го усетя може би има съвсем малко промяна към по добре но е почти незабележима.От BMW цената е 314лв смяната струва 45 лева с две години гаранция пак в BMW.Кофтито е че май не я предлагат по другите магазини за авточасти,а в БМВ цената е лютичка.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 417
Регистриран на: 30.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is, E46 328ci

Re: Проблем с Е46 318 и (виене)

Мнение от CTORH » 13 Яну 2011, 11:26

Zagy написа:Чрез тая клапа май се подаваше допълнителен въздух към двигателя. Ако се изолира може мотора да се скопи във високите обороти...


Колега, намерих този линк в Е36 форума. Ако правилно съм разбрал написаното там, май не си прав, а е точно обратното. DISA-та по default е отворена, което означава осигуряване на максимална мощност във високите обороти. Ако има някакъв проблем в задвижването на DISA-та, то тогава проблема ще е в ниските обороти, във високите ще е ОК. Същото положение ще е и ако DISA-та се изключи. Погледнете все пак линка, може и аз да бъркам нещо.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 28.02.2009
Местоположение: Sf
Пол: Мъж
Кара: E46 318i '99г.

Re: Проблем с Е46 318 и (виене)

Мнение от yellowsubmarine » 13 Яну 2011, 12:58

Жоро (Zagy) е прав, ДИСАта се отваря във високите за да пуска допълнително въздух, за това няма спор :winky:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 417
Регистриран на: 30.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is, E46 328ci

Re: Проблем с Е46 318 и (виене)

Мнение от CTORH » 13 Яну 2011, 14:27

Да, това е така, но само ако преди това е била затворена. Когато колата е загасена, ДИСА-та е отворена. Като запалиш колата вакуумния клапан затваря клапата. Над 4840rpm електромагнитния клапан прекъсва вакуума към вакуумния клапан и под действието на пружина клапата се отваря. Обаче ако поради някаква причина (например скапан вакуумен клапан) след запалване на двигателя ДИСА-та не се затвори, тогава остава отворена, такава каквато е и над 4840rpm. За справка вижте тая тема.
Изображение

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook