Проблем с Е46 318 и (виене)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем с Е46 318 и (виене)
Здравейте , имам проблем с Е46 318i 2000 г. !
Моля погледнете http://www.youtube.com/watch?v=4ttZiXzp ... re=related
проблема е същия.
Някой сблъсквал ли се е с този проблем ?
Как може да го реша?
Ако карам така има ли някаква вероятност да прецакам нещо?
Колата ускорява до 175 км и не ще повече, може ли това да е проблема?
Извинявам се за многото въпроси
Моля погледнете http://www.youtube.com/watch?v=4ttZiXzp ... re=related
проблема е същия.
Някой сблъсквал ли се е с този проблем ?
Как може да го реша?
Ако карам така има ли някаква вероятност да прецакам нещо?
Колата ускорява до 175 км и не ще повече, може ли това да е проблема?
Извинявам се за многото въпроси

- divvakka
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 182
- Регистриран на: 17.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318i
- Мечтае да кара: Е60
Re: Проблем с Е46 318 и (виене)
Колега, ако го вие така само докато загрее - досещам се от какво може да е! Постоянно ли вие така ?
Re: Проблем с Е46 318 и (виене)
Колега, ако проблемът е действително същия и ако и тук става въпрос за ДИСА клапата по-добре своевременно вземи мерки, за да не се отчупи част от клапата и да се всмуче в през колектора и да нанесе вреди, за които после ще се наложи да се изръсиш повече!
Re: Проблем с Е46 318 и (виене)
divvakka написа:Колега, ако го вие така само докато загрее - досещам се от какво може да е! Постоянно ли вие така ?
по някога на студен , понякога и на топал двигател имам чуството че се влияе от външната температура
- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: Проблем с Е46 318 и (виене)
номер 8 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
Номенклатурен номер : 11611438404
Описание : ЗАДВИЖВАНЕ
Ед.цена (с ДДС) : 322.85 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Номенклатурен номер : 11611438404
Описание : ЗАДВИЖВАНЕ
Ед.цена (с ДДС) : 322.85 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
- yellowsubmarine
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 28.02.2009
- Местоположение: Sf
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i '99г.
- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
- yellowsubmarine
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 28.02.2009
- Местоположение: Sf
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i '99г.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Проблем с Е46 318 и (виене)
Чрез тая клапа май се подаваше допълнителен въздух към двигателя. Ако се изолира може мотора да се скопи във високите обороти...
Si non confectus, non reficiat.
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Re: Проблем с Е46 318 и (виене)
Втора ръка не беше скъпа клапата (мисля че писаха колеги че е около 30 лв.)
Щом е същия проблем като от клипчето се насочи към нея
Щом е същия проблем като от клипчето се насочи към нея
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с Е46 318 и (виене)
ако не ти се дават пари за нов Дис аз имам капачка и вече никога намя да имаш проблем с нея, но колата гаранция ще стане по-мудна - все едно караш 316-ка.
- StelllsKi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 5.05.2010
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i m43
- Мечтае да кара: X6 --- ----
Re: Проблем с Е46 318 и (виене)
Колега аз сменях диса клапа,но шумът от нея въобще не беше такъв.Чуваше се едно чукане като метал в метал когато ускоряваш рязко или форсисраш на място.Самата клапа служи за превключване на късия и дългия път от който се засмуква въздух през колектора.Ако само и откачиш куплунга няма да постигнеш нищо.Според мен ако е диса клапата вероятно и се е скъсала мембраната и затова свири така.Моя съвет е да се извади и да се провери,сваляш я и я надуваш с уста и ако издиша значи се е скъсала мембранката която движи самата клапа.Можеш да и извадиш карантиите и да си сложиш капака и да не си купуваш нова,ефекта с нова аз не можах да го усетя може би има съвсем малко промяна към по добре но е почти незабележима.От BMW цената е 314лв смяната струва 45 лева с две години гаранция пак в BMW.Кофтито е че май не я предлагат по другите магазини за авточасти,а в БМВ цената е лютичка.
- CTORH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 328ci
Re: Проблем с Е46 318 и (виене)
Zagy написа:Чрез тая клапа май се подаваше допълнителен въздух към двигателя. Ако се изолира може мотора да се скопи във високите обороти...
Колега, намерих този линк в Е36 форума. Ако правилно съм разбрал написаното там, май не си прав, а е точно обратното. DISA-та по default е отворена, което означава осигуряване на максимална мощност във високите обороти. Ако има някакъв проблем в задвижването на DISA-та, то тогава проблема ще е в ниските обороти, във високите ще е ОК. Същото положение ще е и ако DISA-та се изключи. Погледнете все пак линка, може и аз да бъркам нещо.
- yellowsubmarine
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 28.02.2009
- Местоположение: Sf
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i '99г.
Re: Проблем с Е46 318 и (виене)
Жоро (Zagy) е прав, ДИСАта се отваря във високите за да пуска допълнително въздух, за това няма спор 


- CTORH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 328ci
Re: Проблем с Е46 318 и (виене)
Да, това е така, но само ако преди това е била затворена. Когато колата е загасена, ДИСА-та е отворена. Като запалиш колата вакуумния клапан затваря клапата. Над 4840rpm електромагнитния клапан прекъсва вакуума към вакуумния клапан и под действието на пружина клапата се отваря. Обаче ако поради някаква причина (например скапан вакуумен клапан) след запалване на двигателя ДИСА-та не се затвори, тогава остава отворена, такава каквато е и над 4840rpm. За справка вижте тая тема.
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани