Е 46 320 БЕНЗИН НЕ ПАЛИ КАТО Е ЗАГРЯЛА И ГУБИ МОЩНОСТ
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Е 46 320 БЕНЗИН НЕ ПАЛИ КАТО Е ЗАГРЯЛА И ГУБИ МОЩНОСТ
Колеги промлемът е следния:
Автомобилът е BMW 320I бензин, производство 2000 година, 150 коня, двоен ванос. Колата си върви без проблем, но като я оставя за 10-15 минути когато е загряла /стрелката на температурата и стигнала до средата/ и след това като се опитам да запаля стартера върти много докато запаля, а като потегля двигателя глъхне и няма мощ. Като подам газ оборотите тръгват надолу и понякога гасне. При студен двигател и недостигната работна температура колата си пали нормално.
Како я угася и припаля няколко пъти се оправя. Помагайте
До момента сменени:
Лабда, клапан за картерните газове, дебитомер, нямам газова уредба
Автомобилът е BMW 320I бензин, производство 2000 година, 150 коня, двоен ванос. Колата си върви без проблем, но като я оставя за 10-15 минути когато е загряла /стрелката на температурата и стигнала до средата/ и след това като се опитам да запаля стартера върти много докато запаля, а като потегля двигателя глъхне и няма мощ. Като подам газ оборотите тръгват надолу и понякога гасне. При студен двигател и недостигната работна температура колата си пали нормално.
Како я угася и припаля няколко пъти се оправя. Помагайте
До момента сменени:
Лабда, клапан за картерните газове, дебитомер, нямам газова уредба
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Re: Е 46 320 БЕНЗИН НЕ ПАЛИ КАТО Е ЗАГРЯЛА И ГУБИ МОЩНОСТ
Колега защо първо не отидеш на диагностика?
Така само можем да гадаем. Описаните части защо си ги сменял - заради този проблем или заради други?
Според мен ще си покаже болката на диагностика
Така само можем да гадаем. Описаните части защо си ги сменял - заради този проблем или заради други?
Според мен ще си покаже болката на диагностика
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

Re: Е 46 320 БЕНЗИН НЕ ПАЛИ КАТО Е ЗАГРЯЛА И ГУБИ МОЩНОСТ
Почти съм сигурен, че проблемът идва от датчика на коляновия вал! Този двигател от време на време страда от този проблем. Няколко пъти съм го виждал при е46 и при е39 с 2 литровия двигател! Симптомите са точно, каквито ги описваш и странното е, че се появява в студено време. Смяната на датчика ще реши проблема, но със сигурност една диагностика е необходима за потвърждение!
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Е 46 320 БЕНЗИН НЕ ПАЛИ КАТО Е ЗАГРЯЛА И ГУБИ МОЩНОСТ
Премери съпротивлението на датчика на коляновия вал при студен и топъл мотор и го сравни в Аутодата.... ако не пиши тук колко е и ще те изликуваме
- idrive
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 354
- Регистриран на: 1.08.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: Е 46 320 БЕНЗИН НЕ ПАЛИ КАТО Е ЗАГРЯЛА И ГУБИ МОЩНОСТ
Имал съм същия проблем и се оказа датчик разпределителен вал 

Re: Е 46 320 БЕНЗИН НЕ ПАЛИ КАТО Е ЗАГРЯЛА И ГУБИ МОЩНОСТ
Колеги на диагностика съм ходил в Дару кар, при Явор, при Жоро от Овча купел и при едни други майстори диагностиката не показва датчик коланов или разпределителен вал. Проблема се появява не само в студено време. Проблема е следния когато колата е загряла до нормална температура и я угася след 20 минути като реша да я запаля и стартера върти дълго докато запали след което като подам газ оборотите падат и дори гасне понякога. Също така губи мощност бавно набира. Като изгася и запаля няколко пъти и се оправя.Не знам какво да правя.
А частите съм ги сменил защото на диагностиките показа:
На влошени стойности на дебитомер, неработеща ламбда и липса на вакум в двигатела /клапан картерни газове/.
На студено колата си пали нормално и върви перфиктно. Ако я угася и изчакам да изстине си пали нормално и върви нормално.
А частите съм ги сменил защото на диагностиките показа:
На влошени стойности на дебитомер, неработеща ламбда и липса на вакум в двигатела /клапан картерни газове/.
На студено колата си пали нормално и върви перфиктно. Ако я угася и изчакам да изстине си пали нормално и върви нормално.
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Е 46 320 БЕНЗИН НЕ ПАЛИ КАТО Е ЗАГРЯЛА И ГУБИ МОЩНОСТ
idrive написа:Имал съм същия проблем и се оказа датчик разпределителен вал
+1 или както каза колегата по-горе - датчик колянов..
Аз на скоро имах същия проблем с топлият старт без глъхненето и гасненето и се оказа датчик - разпределителен вал
Re: Е 46 320 БЕНЗИН НЕ ПАЛИ КАТО Е ЗАГРЯЛА И ГУБИ МОЩНОСТ
Колеги проблемът е решен. След диагностика и смяна на датчик разпределителен вал /всмукателен/. Колата върви сега много добре и с паленето няма проблем. Благодаря на всички колеги отзовали се и помогнали със съвети.
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Е 46 320 БЕНЗИН НЕ ПАЛИ КАТО Е ЗАГРЯЛА И ГУБИ МОЩНОСТ
darsov написа:Колеги проблемът е решен. След диагностика и смяна на датчик разпределителен вал /всмукателен/. Колата върви сега много добре и с паленето няма проблем. Благодаря на всички колеги отзовали се и помогнали със съвети.
И кво стана сега Дару, Явор...... диагностици ама ала бала


- k_nankov
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 25.02.2010
- Местоположение: Варна
- Детайли за колата: 316 ti Compact - 2001
Re: Е 46 320 БЕНЗИН НЕ ПАЛИ КАТО Е ЗАГРЯЛА И ГУБИ МОЩНОСТ
Здравейте,
и при мене се появи същия проблем. Абе той мaй си е бил цяла една година но сега вече е много кофти. Та ходих на диагностика във Варна карс и ми казаха за смяна "Датчик положение разпределителен вал" и ми обявиха 454 лв- ужас. Сега тръся такова нещо в realoem обаче не знам как е на англиски тази част и въобще в коя секция да я търся за да видя цена после в дарукар. Може ли някой да помогне.
Колата е compact 316ti 06.2001 N42.
и при мене се появи същия проблем. Абе той мaй си е бил цяла една година но сега вече е много кофти. Та ходих на диагностика във Варна карс и ми казаха за смяна "Датчик положение разпределителен вал" и ми обявиха 454 лв- ужас. Сега тръся такова нещо в realoem обаче не знам как е на англиски тази част и въобще в коя секция да я търся за да видя цена после в дарукар. Може ли някой да помогне.
Колата е compact 316ti 06.2001 N42.
- Dimski
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 16.10.2008
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: E83 3.0SD
- k_nankov
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 25.02.2010
- Местоположение: Варна
- Детайли за колата: 316 ti Compact - 2001
Re: Е 46 320 БЕНЗИН НЕ ПАЛИ КАТО Е ЗАГРЯЛА И ГУБИ МОЩНОСТ
Оказа че е Еccentric shaft position sensor и така или иначе го купих- 405 лв без ддс с отстъпката от Варна карс. Както и да е оправи се колата.
- Wolfeye
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 30.05.2010
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата си!e46 320ci & e92 320d
- Детайли за колата: Devil heart.. Angel eyes...
Re: Е 46 320 БЕНЗИН НЕ ПАЛИ КАТО Е ЗАГРЯЛА И ГУБИ МОЩНОСТ
Темата е малко стара, но проблема ми е абсолютно същия. Ще пиша тук, за да не отварям нова, а да се допълни тази.
Значи същите симптоми, студена върви нормално. Като загрее все едно не е 170, ми 50 коня, не върви и се мъчи да гасне.
Бях на диагностика при колега от форума и каза датчик колянов вал. В последсвие се оказа, че той е много зает и няма как да си правя колата при него. Купих си датчих, сложих го, обаче никаква промяна, все същото.
Последно вчера бях на диагностика при друг съфорумец, обаче на ДИС-а нищо не излезе, ни една грешка..
Казаха, че вероятно проблема ще да е механичен.
Чета тук, че след смяна на датчика на разпределителния вал са си решили проблема хората. Проблем с този датчик може ли да има и да не се отчита на диагностика. Да го сменям ли или да търсим механичен проблем. Дайте съвет какво да правя, че вече от 2-3 месеца няма управия, а съм сменил части за 5-6 стотака
и си карам на тръни..
Скоро ще отварям склад за части 2ра ръка, ако продължавам в същия дух
Значи същите симптоми, студена върви нормално. Като загрее все едно не е 170, ми 50 коня, не върви и се мъчи да гасне.
Бях на диагностика при колега от форума и каза датчик колянов вал. В последсвие се оказа, че той е много зает и няма как да си правя колата при него. Купих си датчих, сложих го, обаче никаква промяна, все същото.
Последно вчера бях на диагностика при друг съфорумец, обаче на ДИС-а нищо не излезе, ни една грешка..
Казаха, че вероятно проблема ще да е механичен.
Чета тук, че след смяна на датчика на разпределителния вал са си решили проблема хората. Проблем с този датчик може ли да има и да не се отчита на диагностика. Да го сменям ли или да търсим механичен проблем. Дайте съвет какво да правя, че вече от 2-3 месеца няма управия, а съм сменил части за 5-6 стотака

Скоро ще отварям склад за части 2ра ръка, ако продължавам в същия дух


- landolin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 25.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 535ix, 2012
Re: Е 46 320 БЕНЗИН НЕ ПАЛИ КАТО Е ЗАГРЯЛА И ГУБИ МОЩНОСТ
Колега недей да сменяш части, който не са доказано повредени (излизащи постоянно като грешки), освен ако не купуваш само оригинални части от официален сервиз! Нашите автомобили са много претенциозни към датчиците и е голяма грешка да се сменят с каквито и да е само защото някой "майстор" се съмнява в тях. Не че няма и афтермаркет датчици, с които колата си работи без проблеми, ама това е друга бира - там е вече малко игра проба-грешка.
Дай малко информация за твоя проблем, постоянно ли го има това забиване, само от време на време ли и т.н. Малко е странно да нямаш грешки, ако имаш проблеми с датчици ще ти излезнат със сигурност грешки. На реното на един колега имаше прецакан датчик в работно положение и не излизаше като грешка, но не работеше - това само като идея, сега не знам доколко е "умен" БМВ софта и дали хваща такива неща, но при всички положения гледането на данни в движение показва всичко! Естествено гледащия трябва да е и разбиращ
иначе си е само возене с колата.
Относно механичен проблем - за такова забиване ако има механичен проблем, той ще е много сериозен и ще го има и на студен двигател. Освен ако неща като бензинова помпа, дюзи и регулатор на налягането не се бъгват при висока температура, но според мен е изключено.
Дай малко информация за твоя проблем, постоянно ли го има това забиване, само от време на време ли и т.н. Малко е странно да нямаш грешки, ако имаш проблеми с датчици ще ти излезнат със сигурност грешки. На реното на един колега имаше прецакан датчик в работно положение и не излизаше като грешка, но не работеше - това само като идея, сега не знам доколко е "умен" БМВ софта и дали хваща такива неща, но при всички положения гледането на данни в движение показва всичко! Естествено гледащия трябва да е и разбиращ

Относно механичен проблем - за такова забиване ако има механичен проблем, той ще е много сериозен и ще го има и на студен двигател. Освен ако неща като бензинова помпа, дюзи и регулатор на налягането не се бъгват при висока температура, но според мен е изключено.
- Wolfeye
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 30.05.2010
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата си!e46 320ci & e92 320d
- Детайли за колата: Devil heart.. Angel eyes...
Re: Е 46 320 БЕНЗИН НЕ ПАЛИ КАТО Е ЗАГРЯЛА И ГУБИ МОЩНОСТ
Значи, не е постоянно. Обикновенно е на загрял двигател.
Сутрин паля и тръгвам, няма ядове. Паркирам си и към обяд като реча да мръдна до някъде един път върви, другия няма да върви. Карам, всичко нормално. Спра на бензиностанция да си сипя бензин, качвам се не върви. Общо взето прави си го когато и скимне.
Също има моменти, в който като пипнеш леко гаста и аха веднага се мъчи да изгасне. И на баир от място трябва да тръгвам на 3к оборота..
Първо бях при Димитроф и смених датчика кол. вал. Последният път като нямах никви грешки ходих при Рашо, казаха че нямам никви грешки
. Изключвам варианта да не разбират, при положение, че са едни от доказалите се колеги във форума.
Съмненията са за бензинова помпа и някакъв проблем с резервоара. Обаче проблема не е винаги, ами от време на време. Нямам проблем с показанията на нивомера, 'сичко си е точно, лампата си свети като идва резерва, показанията за количество са си верни.
Затова се чудя на варианта с датчика разпр. вал , но ако взема оригинилен и не се оправи
. Принципно тея датчици са на Сименс и ако се наложи такъв ще взема. 
Сутрин паля и тръгвам, няма ядове. Паркирам си и към обяд като реча да мръдна до някъде един път върви, другия няма да върви. Карам, всичко нормално. Спра на бензиностанция да си сипя бензин, качвам се не върви. Общо взето прави си го когато и скимне.
Също има моменти, в който като пипнеш леко гаста и аха веднага се мъчи да изгасне. И на баир от място трябва да тръгвам на 3к оборота..
Първо бях при Димитроф и смених датчика кол. вал. Последният път като нямах никви грешки ходих при Рашо, казаха че нямам никви грешки

Съмненията са за бензинова помпа и някакъв проблем с резервоара. Обаче проблема не е винаги, ами от време на време. Нямам проблем с показанията на нивомера, 'сичко си е точно, лампата си свети като идва резерва, показанията за количество са си верни.
Затова се чудя на варианта с датчика разпр. вал , но ако взема оригинилен и не се оправи



27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани