Счупени бутони табло
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Счупени бутони табло
Здравейте,
искам да попитам дали накой има идея дали бутоните за часовника и ресет-а се продават отделно или някой правил ли е процедурата по поправянето им.
Помня имаше подобна тема из чужд форум,но не мога да я намеря.
Ако някой е правил тази процедура нека сподели как.
Мерси
искам да попитам дали накой има идея дали бутоните за часовника и ресет-а се продават отделно или някой правил ли е процедурата по поправянето им.
Помня имаше подобна тема из чужд форум,но не мога да я намеря.
Ако някой е правил тази процедура нека сподели как.
Мерси
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Maxmadness
- ентусиаст
-
- Мнения: 1151
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11
Re: Счупени бутони табло
За да не пускам същата тема,и аз имам същия проблем и търси такива за Е46 купе 2004 320cd.
"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME
A.J DARKHOLME
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Счупени бутони табло
Купе, седан, комби - еднакви са и таблата и бутоните.
Чупят се едни миниатюрни пъпчици и си мисля, че ако се залепи нещо...ще стане временно.
Чупят се едни миниатюрни пъпчици и си мисля, че ако се залепи нещо...ще стане временно.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Счупени бутони табло
Мислех си с лепене,но е много финна част.След ровене и търсене по невъзможни критерии
намерих темата.
http://forum.e46fanatics.com/showthread ... highlight=
Сега остава да го пробвам,надявам се да успея.Ако мине номера ще постна резултата,а с лепенето си мислех да отрежа малка част от пълнител на химикал с подобен диаметър но..май първо с телчето ще пробвам ,грозно но може да е функционално

http://forum.e46fanatics.com/showthread ... highlight=
Сега остава да го пробвам,надявам се да успея.Ако мине номера ще постна резултата,а с лепенето си мислех да отрежа малка част от пълнител на химикал с подобен диаметър но..май първо с телчето ще пробвам ,грозно но може да е функционално
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Счупени бутони табло
Малко ъпдейт по темата,
не че не ми писна да го свалям това табло ама няма как ,дразни ме като не става нещо.Не съм успял да ги подкарам тези бутони,но единия го направих но явно при сглобяването се е излплъзнал от отвора кадето влиза палчето на бутона.
Да разширя съвсеем малко темата за тези бутони които не се продават отделно-защо ли
По-често срещаните проблеми с тях ,поне тези които съм чел засега са:
1.Счупени палчета,които реално натискат бутоните на самото табло съответно така се прави теста на таблото,ресетване oil service и т.н описано си е в темата "Скрити и не толкова скрити екстри е46"
2.не може да се настрои часа ,защото бутона "прищраква" или се "върти" свободно и не функционира - има 2 опции (тва от опит)


На горните снимки е показано мястото на бутона и как всъщност работи.Само да вметна ,че 2-та бутона имат различни "легла" да кажем.Този за часовника чиито снимки съм качил използва 2-те леко завити пластинки които контактуват съответно + и - минути при леко завъртане и задържане на бутона.
Reset бутона е малко по различен.Нямам снимка сега но ще кача след като "оправя" моите
При 1-я случай е счупено едно палче :

То се грижи за функцията след натискане на бутона и в предния пост има DIY, не е върха на инженерното майсторство,но е идея как може да се поправи.Може да се залепи, ако палчето е в таблото (късмет), варианти има аз съм мислел да разтопя пластмаса и да си направя калъп и да го "отлея" да кажем.
При 2-я случай има 2 разновидности ,които съм срещал.
2.1 прищраква бутона за часовника - тука е сравнително лесно.най-вероятно на самия бутон е приложена повечко сила и е "изкочил" от "леглото" си.Може или да се разглоби таблото (което според мен е лесно и по-добрия вариант) или с повечко сила отнво докато прищрака и застане на място,но така може да се счупят палчетата.
2.2 счупени пластинки

Тука вече мисля ще е по-сложно.Има тема за това,но според мен е по-сложно,защото се преправя платка на самото табло.И аз не бих се пробвал по скоро бих нагласил часовника с махнат капак на таблото и включени кабели ,не съм пробвал но пък според мен и това решение което съм постнал някой по-запознат с материята би се справил.
http://www.bmwgm5.com/E46_Clock.htm
Дано е полезно..
не че не ми писна да го свалям това табло ама няма как ,дразни ме като не става нещо.Не съм успял да ги подкарам тези бутони,но единия го направих но явно при сглобяването се е излплъзнал от отвора кадето влиза палчето на бутона.
Да разширя съвсеем малко темата за тези бутони които не се продават отделно-защо ли

По-често срещаните проблеми с тях ,поне тези които съм чел засега са:
1.Счупени палчета,които реално натискат бутоните на самото табло съответно така се прави теста на таблото,ресетване oil service и т.н описано си е в темата "Скрити и не толкова скрити екстри е46"
2.не може да се настрои часа ,защото бутона "прищраква" или се "върти" свободно и не функционира - има 2 опции (тва от опит)


На горните снимки е показано мястото на бутона и как всъщност работи.Само да вметна ,че 2-та бутона имат различни "легла" да кажем.Този за часовника чиито снимки съм качил използва 2-те леко завити пластинки които контактуват съответно + и - минути при леко завъртане и задържане на бутона.
Reset бутона е малко по различен.Нямам снимка сега но ще кача след като "оправя" моите

При 1-я случай е счупено едно палче :

То се грижи за функцията след натискане на бутона и в предния пост има DIY, не е върха на инженерното майсторство,но е идея как може да се поправи.Може да се залепи, ако палчето е в таблото (късмет), варианти има аз съм мислел да разтопя пластмаса и да си направя калъп и да го "отлея" да кажем.
При 2-я случай има 2 разновидности ,които съм срещал.
2.1 прищраква бутона за часовника - тука е сравнително лесно.най-вероятно на самия бутон е приложена повечко сила и е "изкочил" от "леглото" си.Може или да се разглоби таблото (което според мен е лесно и по-добрия вариант) или с повечко сила отнво докато прищрака и застане на място,но така може да се счупят палчетата.
2.2 счупени пластинки

Тука вече мисля ще е по-сложно.Има тема за това,но според мен е по-сложно,защото се преправя платка на самото табло.И аз не бих се пробвал по скоро бих нагласил часовника с махнат капак на таблото и включени кабели ,не съм пробвал но пък според мен и това решение което съм постнал някой по-запознат с материята би се справил.
http://www.bmwgm5.com/E46_Clock.htm
Дано е полезно..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- ckrumov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 21.04.2008
- Местоположение: София
- Кара: f31, 320D
- Мечтае да кара: Каквото и да е, но да е BMW :)
Re: Счупени бутони табло
И при мен се счупи тази крехка пластмаска за часовника на таблото преди около година. Взех друга, изпилих я и я залепих с капчица. Тия моментни лепила са адски здрави
Въпроса е ако не е достатъчно здраво с едно нанасяне да чакате да засъхне и да нанесете пак лепило и така 3, 4 пъти и няма разлепване просто.

- zmeyan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 6.09.2008
- Местоположение: София, Стара Загора
Re: Счупени бутони табло
Специални благодарности на Gqbriel… при мен беше 2.2. случая с двете счупени ушички.
използвах указанията от
https://www.bmwgm5.com/E46_Clock.htm
Получи се и работи!
Разглобяването е по-малко, но трябва хубав поялник или познат с такъв, за да запои една жичка.
Вярно е, че сега с бутона не мога да сменям дали да ми показва 12 или 24 часа.... остана на 24 часа.
При натискане на копчето (без да се върти) директно започва да върти минутите.
Недостатък е, че ако по погрешка го натиснеш, веднага започва да върти минутите. (Например ако го сбъркаш с лявото копче, което е за нулиране на километрите).
Та исках да потвърдя - работи, лично го изпробвах!
Иначе има и вариант за смяна на цялата основа с друга такава със здрави ушички от друго табло...
използвах указанията от
https://www.bmwgm5.com/E46_Clock.htm
Получи се и работи!
Разглобяването е по-малко, но трябва хубав поялник или познат с такъв, за да запои една жичка.
Вярно е, че сега с бутона не мога да сменям дали да ми показва 12 или 24 часа.... остана на 24 часа.
При натискане на копчето (без да се върти) директно започва да върти минутите.
Недостатък е, че ако по погрешка го натиснеш, веднага започва да върти минутите. (Например ако го сбъркаш с лявото копче, което е за нулиране на километрите).
Та исках да потвърдя - работи, лично го изпробвах!
Иначе има и вариант за смяна на цялата основа с друга такава със здрави ушички от друго табло...
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани