Климатроник - помощ!!!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
Климатроник - помощ!!!
Колеги вчера карах колата да я напълнят с фреон ( нямаше ) ,майстора я напълни смени едно съединение и като дойде момента да се пробва установихме ,че не се включва компресора!!! От там проверка на бушони,релета, затопляне на датчици половината кола разглобихме и неще да достигне захранване до съединителя на компресора !!! Ако имате някакви идеи какво още не съм проверил ...... да кажа само ,че вентилатора отпред се пуска и като подам принудително на релето ( с пръст) на компресора пак се пуска , просто е нещо от управлението?????
Последна промяна ivo_1982 на 27 Фев 2010, 12:45, променена общо 2 пъти
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Климатроник - помощ!!!
Как ти го заредиха
Трябва де е точното количество което е дадено за твоят кола иначе датчика за ниско налягане го отчита, че е по малко и не включва компресора.
Трябва да са ти го заредили на машина или везна, де не е аматьорско изпълнение на манометри само по налягане тогава трудно се докарва и има опасност при препълване от рязко втечняване на фреона в следствие на което компресора става на таратор.
Другото което е климатроника се чете през програма за грешки ако има проблем в модула ще го има записано в паметта за грешки.
Пиши за да помогнем.
Аз се занимавам с автоклиматици ако искаш мога да я погледна ако си от София или района около Софето.
Ето и количествата на фреона и маслото разликата при е 46 е само бензин или дизел.
При бензиновите
фреона е 740 +-25 гр.
масло - 150 +-10 мл.
При дизеловите
фреона е 680 +-10 гр.
масло - 150 +-10 мл.
Марката фреон е R-134a.
Маслото е синтетично полиестерно.
Сега от пролетта пак започвам да обслужвам автоклиматиците и цените на услугата колегите знаят който са ползвали е в пъти по ниска в сравнение с други места, като качеството за форума е на ниво.
Поздрави ако мога да съм полезен питай може на тел. по всяко време 0886581317 и на ЛС.

Трябва де е точното количество което е дадено за твоят кола иначе датчика за ниско налягане го отчита, че е по малко и не включва компресора.
Трябва да са ти го заредили на машина или везна, де не е аматьорско изпълнение на манометри само по налягане тогава трудно се докарва и има опасност при препълване от рязко втечняване на фреона в следствие на което компресора става на таратор.
Другото което е климатроника се чете през програма за грешки ако има проблем в модула ще го има записано в паметта за грешки.
Пиши за да помогнем.
Аз се занимавам с автоклиматици ако искаш мога да я погледна ако си от София или района около Софето.
Ето и количествата на фреона и маслото разликата при е 46 е само бензин или дизел.
При бензиновите
фреона е 740 +-25 гр.
масло - 150 +-10 мл.
При дизеловите
фреона е 680 +-10 гр.
масло - 150 +-10 мл.
Марката фреон е R-134a.
Маслото е синтетично полиестерно.
Сега от пролетта пак започвам да обслужвам автоклиматиците и цените на услугата колегите знаят който са ползвали е в пъти по ниска в сравнение с други места, като качеството за форума е на ниво.
Поздрави ако мога да съм полезен питай може на тел. по всяко време 0886581317 и на ЛС.
Re: Климатроник - помощ!!!
Открих проблема !!! След диагностика ми излезе ,че датчика за налягането на фреона подава 38 бара налягане към компа и от там той не позволява пускане на компресора! 

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Климатроник - помощ!!!
Бряво колега аз ти казах, че само една свястна диагностика ще ти реши проблема.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани