смяна на аербег

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: Стамболийски

смяна на аербег

Мнение от Soldier Of Fortune » 08 Фев 2010, 13:58

Въпреки упоритата борба с търсачката,не намерих отговор на въпроса-след удар и гръмнали аербеци на волана и пасажерския,преди да сложа новите,трябва ли да се прави нещо или само след слагане да се изчисти грешката.Прочетох за някакъв модул,който може би трябвало да се подмени.Страхувам се да не прецакам новите.Мерси предварително.Колата е Е46 318i 99г.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 10.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: смяна на аербег

Мнение от МЗ » 15 Фев 2010, 15:25

Колега, до колкото знам се изключва акумолатора за минимум 15мин. след което си слагаш новите бегове и триеш грешката. Мисля че само на VAG автомобилите гърми централата. Ако са ти гръмнали предните бегиве са гръмнали също така обтегачите на коланите и прекъсвача на акумолатора. :cry:

Нека обаче някой по компетентен да потвърди преди да се заемаш.

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: Стамболийски

Re: смяна на аербег

Мнение от Soldier Of Fortune » 16 Фев 2010, 21:13

Мерси колега.Той акумолатора ми е откачен от един месец,пиропатрона на +клема беше гръмнал(набих го с чука засега),а на коланите незнам как да проверя дали са гръмнали,може би трябва да сравня със здрави,ако има значение бях сам и без колан,но май не се задействат от механичния опън на колана,вследствие удара.Незнам,някой по компетентен сигурно сега се подсмихва като чете,но ще съм благодарен ако драсне два-три реда-нали това е идеята на форума,да си помагаме кой с каквото може.(Иначе пътя за сервиза го знам,ама как пък поне един път няма да забравят да искат кинти ;) )
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Re: смяна на аербег

Мнение от unikalen88 » 17 Фев 2010, 15:16

Soldier Of Fortune написа:Мерси колега.Той акумолатора ми е откачен от един месец,пиропатрона на +клема беше гръмнал(набих го с чука засега),а на коланите незнам как да проверя дали са гръмнали,може би трябва да сравня със здрави,ако има значение бях сам и без колан,но май не се задействат от механичния опън на колана,вследствие удара.Незнам,някой по компетентен сигурно сега се подсмихва като чете,но ще съм благодарен ако драсне два-три реда-нали това е идеята на форума,да си помагаме кой с каквото може.(Иначе пътя за сервиза го знам,ама как пък поне един път няма да забравят да искат кинти ;) )

колега него набиваи с чук тва(+ на клемата) щото се запалиш,на един приятел зехме колата и беше така,само че имаше дупка и минаваше болт,демек още по стабилно,и +са постоянно го нямаше,а когато го има грее много яко,ако не го следиш може се запали,и ходи в някакъв сервиз,там нагряха всичко,сложиха вътре калаи които е за запояване и след това ги набиха и чак тогава се оправи-така че внимаваи :yes:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: Стамболийски

Re: смяна на аербег

Мнение от Soldier Of Fortune » 17 Фев 2010, 16:16

мерси unikalen88,ще го следя плюса като я подкарам,макар че изшкурих доста добре мъжкото и женското на клемата(влезна с 0.5см повече от преди чак :roll: ),а греене има при хлабава връзка.Знам че това не ми е москвич-със сигурност ще повлияе тази интервенция.Не мисля и да карам така за постоянно-ако намеря здрава +клема на нормална цена,сменям веднага.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: смяна на аербег

Мнение от slitter » 17 Фев 2010, 17:01

Koлега, трябва да се закачи колата на комп, за да се види кои са проблемните места по еърбег системата. Там, където е гръмнало трябва да се подмени и това е всичко. Принципно се трие грешката за катастрофа, слагат се новите бегове и патрони, ако е необходимо, трият си е тези грешки и това е всичко. Щом са излезли и двата бега според мен са гръмнали и двата патрона на коланите, независимо дали си бил/и с него или без. Може би ще трябва да се купуват нови или читави втора ръка, за да заработи системата. Има възможност да се излъжат със съпротивления, но все пак е добре да си е всичко ок, както трябва. Виждам, че си от Стамболийски иначе щях да ти предложа да ти я закача, щото имам софтуер!

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: Стамболийски

Re: смяна на аербег

Мнение от Soldier Of Fortune » 17 Фев 2010, 22:33

Мерси колега!По принцип ме интересуваше дали няма да има някакъв проблем,ако първо кача новите аербеци,а после на комп,но ще направя както казваш-първо на комп,чистене на краш дата май му викаха и от там нататък качване на новите и каквото трябва ще се елиминира.А дали пиропатроните на коланите могат да се оправят със съпротивление като датчика в пасажерската седалка например или само нови???Благодаря и за предложението :yes: :bowdown: ,тук в Стм има 1-2 момчета със софт,ако не Пловдив е на един :censored: разстояние,ще гледам да се оправя.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: смяна на аербег

Мнение от slitter » 18 Фев 2010, 1:18

Soldier Of Fortune написа:А дали пиропатроните на коланите могат да се оправят със съпротивление като датчика в пасажерската седалка например или само нови???


Moже, слагаш в буксата 2 ома съпротивление или режеш кабелите и слагаш съпротивлението с лустер клема, за да е стабилно и да не помръдва, че при всяко движение се променя съпротивлението и лампата светва, после трябва комп за гасене и така докато не се направи стабилна връзка. Ама все пак ти казвам, потърси си ги втора употреба, за да си е както трябва!

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook