климатик
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- kmet
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 7.03.2004
- Местоположение: общ.Трявна гр.Плачковци
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318d
- Мечтае да кара: всички от марката БМВ
климатик
Здравей те.Имам следния проблем:
когато колата работи на място на ниски обороти, от шайбата на климатика се чува особен шум.Прилича на тракане и присвирване.Махна ли ремъка шумът изчезва.Ролката се движи нормално без луфт/обтяжната/Това ме навежда на мисълта, че е от шайбата на климатика.Когато го включа или вдигна оборотите шума изчезва.Продава ли се само шайба със съединител.Дай те съвет.Колата ми е е46 318д 2002г
когато колата работи на място на ниски обороти, от шайбата на климатика се чува особен шум.Прилича на тракане и присвирване.Махна ли ремъка шумът изчезва.Ролката се движи нормално без луфт/обтяжната/Това ме навежда на мисълта, че е от шайбата на климатика.Когато го включа или вдигна оборотите шума изчезва.Продава ли се само шайба със съединител.Дай те съвет.Колата ми е е46 318д 2002г
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: климатик
Сменя се само лагера на електромагнитния съденител (шайбата
- kmet
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 7.03.2004
- Местоположение: общ.Трявна гр.Плачковци
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318d
- Мечтае да кара: всички от марката БМВ
Re: климатик
а имали вероятност да трака нещо вътре в компресора въпреки, че не е влкючен.А нещо в съединителя?
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: климатик
Именно когато не е включен се върти само шайбата която виждаш от пред и през нея минава ремъка на самата шайба има лагер обикновенно той заминава ако шума се получава кога е ключен компресора и е зацепил съединителя тогава проблема е в самия компресор. Най-добре откачи ремъка на климатика и на ръка завърти шайбата и ако има луфт и шум ясна е работата сменяй лагера ама внимателно да не прецакаш съединителя. С чук и менгеме не става
Сваляш компресора отвиваш гайкака която държи съединителя и със скоба изкарваш шайбата и лагера е в нея сменяш го и обратно и след това зареждане и т.н.
Най-добре ако може някой да ти дръпне фреона, че после трябва да даваш пари и за зареждане иначе лагера е от 60 до 100 лв зависи от марката.
Но първо изолирай проблема не е ли зацепил съединителя значи проблема е в лагера на самата шайба.

Най-добре ако може някой да ти дръпне фреона, че после трябва да даваш пари и за зареждане иначе лагера е от 60 до 100 лв зависи от марката.
Но първо изолирай проблема не е ли зацепил съединителя значи проблема е в лагера на самата шайба.
- kmet
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 7.03.2004
- Местоположение: общ.Трявна гр.Плачковци
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318d
- Мечтае да кара: всички от марката БМВ
Re: климатик
Благодаря.Можели да се свали шайбата, както компресора е на място?Според мен има достатъчно разстояние отпред.Когато спра климатика шайбата на тласъци спира и на тласъци прави почети оборот на обратно.Нормално ли е или има клапанчета, който изпускат?
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: климатик
Може и на място, но е много играчка и ще се измъчиш, но пък няма да изпускаш системата ако не ти дръпнат предварително фреона. Това за тласъците на шайбата и че връща половин оборот най-вероатно имаш износено буталце в компресора ако се разглоби има вариант да стане, но не е сигурно буталния механизъм върви заедно и не се продава по отделно само буталце. Мой съвет смени лагера и си карай така нека си връща може да кара и много време ако спре да вдига налягане компресора тогава ще го разглобяваш. Иначе отвори ли се веднъж трябва де се сменят и уплътненията с нови.
- kmet
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 7.03.2004
- Местоположение: общ.Трявна гр.Плачковци
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318d
- Мечтае да кара: всички от марката БМВ
Re: климатик
Благодаря.Това връщане и движение на тласъци е когато го изключа /компресора/
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: климатик
Точно тогава се получава даже и когато сам си изключи компресора по време на работа на климатроника пак ще връща просто е износено някое от буталцата и когато се изключи компресора налягането спада и поради луфт в буталния механизъм връща, но това не е болка за умиране ако е байпасния клапан тогава наляганията ще са изравнени ниско и високо и няма да усещаш въобще хладно вътре в купето.
Смени си лагера и си карай не го мисли прецака ли се тогава сменяй компресора това, че връща да не те притеснява може да изкара 1 г. може и много това е божа работа.
Смени си лагера и си карай не го мисли прецака ли се тогава сменяй компресора това, че връща да не те притеснява може да изкара 1 г. може и много това е божа работа.
- AvoyzeN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 6.05.2017
- Местоположение: Хасково/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330i M Sport
- Мечтае да кара: със софийска регистрация
Re: климатик
Здравейте, имам един бърз въпрос, маслото на компресора заедно с фриона ли се зарежда или има отделна пробка.

- VladiE
- ентусиаст
-
- Мнения: 830
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: климатик
Заедно с фреона се зарежда. Няма отделен порт.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
- AvoyzeN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 6.05.2017
- Местоположение: Хасково/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330i M Sport
- Мечтае да кара: със софийска регистрация
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани