акумулатор???
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- mittko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 2.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 318i '00
- Мечтае да кара: BMW E65
акумулатор???
Здравейте колеги въпросът ми може да е леко тъпичък но все пак моля да ми дадете отговор.. акомулатора ми умря не става за нищо изведнъж се скапа... мисълта ми е сега някакви препоръки да ми дадете.. и да ми кажете кой е по добър СУХ или обикновения... Благодаря предварително!!
желая ти успех и после пиши какъв си взел
аз бях с някакъв евтин известно време и се хванах за главата ...
не знам как ще сменя оригиналния
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=151486
аз бях с някакъв евтин известно време и се хванах за главата ...
не знам как ще сменя оригиналния

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=151486
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Сухозареден АЦ Делко.
Вече 2 години нямам никакви ядове с него
И гаранцията му е 3 години
Иначе знам че ЕКСАЙД са най-яките и кар-аудио маниаците такива използват, но са малко по-скъпи.
Аз твърдо пак бих си взел АЦ Делко
ПП: Слави, сега видях твойта тема, и умопомрачителната цена на нов БМВ акумулатор
Това си е живо престъпление да търсят толкова пари
Мисля че ЕКСАЙД няма да е повече от 250 лв. с твоя ампераж, и е наистина железен акумулатор.
А и от ац делко съм доволен много (даже си има някакъв датчик дали е заминал акумулатора)
ВАРТА също е вариант
[/b]
Вече 2 години нямам никакви ядове с него
И гаранцията му е 3 години
Иначе знам че ЕКСАЙД са най-яките и кар-аудио маниаците такива използват, но са малко по-скъпи.
Аз твърдо пак бих си взел АЦ Делко
ПП: Слави, сега видях твойта тема, и умопомрачителната цена на нов БМВ акумулатор



Мисля че ЕКСАЙД няма да е повече от 250 лв. с твоя ампераж, и е наистина железен акумулатор.
А и от ац делко съм доволен много (даже си има някакъв датчик дали е заминал акумулатора)
ВАРТА също е вариант

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- Face
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 654
- Регистриран на: 24.12.2007
- Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
- Кара: 320Д(M47TUD20)
акумолатор
Бате понеже това е источникът на стартова енергия на твоят автомобил,на когото ще разчиташ и зиме и лете,не прави компромис.
Аз лично заложих на Варта силвър със скромните 100ач(които на теб не са ти нужни разбирасе).
Аз лично заложих на Варта силвър със скромните 100ач(които на теб не са ти нужни разбирасе).
- majstorapetkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 21.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Акумулаторът трябва да е " железен ", защото както знаем електрониката е капризна към колебания на напрежение и ток, а нашите коли са пълни с електроника. Затова заложи на необслужваем от следните марки: Ексайд, Варта, Бош или Ац Делко, с точния ампераж и пусков ток.
- mitaka7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
варта,ексаид,бош и тем подобни не слагай, това е мое мнение. тези марки се правят къде ли не. така че моя съвет е ,, банер,, - произвеждат се само в австрия и са с много добро качество. другите марки, които съм изброил се произвеждат в турция, словения, чехия и много други места. не казвам, че са лоши, но мисля ,че австрийците правят качествени стоки. ако не си чувал марката ,,банер,, поразпитай и сам ще разбереш. ако някой е с лошо мнение за тази марка нека да каже.
- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
То имаше такава тема, но аз пак да си кажа - BMW AGM акумулатор, със възможно най-близки параметри до оригиналния на колата.
Тия 100Ah алтернатора ти ако си мислиш, че смогва да ги зареди на 100% си сбъркал много.
Ако за колата е препоръчано от БМВ 75Ah - то алтернатора на 90Ah акумулатор вече изнемогва и не го зарежда напълно.
А всички знаем батерия/акумулатор, която търпи постоянни цикли на зареждане без да може да се достигне максималният капацитет на клетките колко време издържа.
Тия 100Ah алтернатора ти ако си мислиш, че смогва да ги зареди на 100% си сбъркал много.
Ако за колата е препоръчано от БМВ 75Ah - то алтернатора на 90Ah акумулатор вече изнемогва и не го зарежда напълно.
А всички знаем батерия/акумулатор, която търпи постоянни цикли на зареждане без да може да се достигне максималният капацитет на клетките колко време издържа.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
Напьлно поткрепям колегата,че най добре за акомулатора е когато алтернатора го зарежда на 100%.А колкото за марката аз лично сам карал с банер препорьчаха ми го от дунев и сам много доволен.
новият ми номер: 0877787835
- Face
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 654
- Регистриран на: 24.12.2007
- Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
- Кара: 320Д(M47TUD20)
акумолатор
Archangel написа:То имаше такава тема, но аз пак да си кажа - BMW AGM акумулатор, със възможно най-близки параметри до оригиналния на колата.
Тия 100Ah алтернатора ти ако си мислиш, че смогва да ги зареди на 100% си сбъркал много.
Ако за колата е препоръчано от БМВ 75Ah - то алтернатора на 90Ah акумулатор вече изнемогва и не го зарежда напълно.
А всички знаем батерия/акумулатор, която търпи постоянни цикли на зареждане без да може да се достигне максималният капацитет на клетките колко време издържа.
Понеже прочетох твои постове в предишни теми,и съм склонен да вярвам в познанията ти.Та колко е животът на подобен акумолатор?
Според мен сравняваш батерия от моб.тел. тип никелметалхидридна с автомобилен акумолатор.
А решението да го сложа не е мое а на Бош сервиз,а те много добре разбират от алтернатори,зареждания и прочее.Не мисля,че са ме подвели с цел печалба,но никога незнае човек.
- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
Зависи си от човека. Аз съм дал за BMW AGM акумулатор 75Ah, който струва сигурно почти два пъти колкото твоя, а не е ужасно специален.
Тук Крисо е прав, че специално за акумулаторите, поръчани през БМВ АГ, надценката е поне 60%.
Акумулаторът, въпреки че е изграден по абсолютно същият начин, на практика си е батерия в по-голям формат. Дали зарежда телефон, лаптоп или кола е без значение.
За живота - в миналата тема имаше хора с оригинални акумулатори май, на които им бяха издържали по 7 години. Афтърмаркет такъв не знам колко издържа, но Монбат и такива неща повече от 3 години ме съмнява жестоко.
За справка - Старият ми акумулатор е оригиналният, с който колата е излязла от завода - февруари 2002г. Смених го миналата есен, защото след час и 20 минути слушане на музика падна. Още ми виси в мазето и карам с него през няколко месеца - колкото да не се разрежда напълно.
Така че животът на един акумулатор зависи от много фактори - консуматори в колата, колко време седи на контакт без зареждане и т.н.
Ето един скрийн от ТИС - живот на нормален и на АГМ акумулатор:
Между другото не претендирам за 100% достоверност на мненията ми, просто където съм опирал до оправяне на нещо по моите коли - винаги съм се запознавал дори прекалено надълбоко с материята и гледам да кажа каквото знам.
Тук Крисо е прав, че специално за акумулаторите, поръчани през БМВ АГ, надценката е поне 60%.
Акумулаторът, въпреки че е изграден по абсолютно същият начин, на практика си е батерия в по-голям формат. Дали зарежда телефон, лаптоп или кола е без значение.
За живота - в миналата тема имаше хора с оригинални акумулатори май, на които им бяха издържали по 7 години. Афтърмаркет такъв не знам колко издържа, но Монбат и такива неща повече от 3 години ме съмнява жестоко.
За справка - Старият ми акумулатор е оригиналният, с който колата е излязла от завода - февруари 2002г. Смених го миналата есен, защото след час и 20 минути слушане на музика падна. Още ми виси в мазето и карам с него през няколко месеца - колкото да не се разрежда напълно.
Така че животът на един акумулатор зависи от много фактори - консуматори в колата, колко време седи на контакт без зареждане и т.н.
Ето един скрийн от ТИС - живот на нормален и на АГМ акумулатор:
Между другото не претендирам за 100% достоверност на мненията ми, просто където съм опирал до оправяне на нещо по моите коли - винаги съм се запознавал дори прекалено надълбоко с материята и гледам да кажа каквото знам.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
- kokakabana
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 335
- Регистриран на: 12.11.2007
поради голямото замърсяване на околната среда при производството на АБ (акумулаторна батерия)всички европейски марки си изнесоха производството в бившите соц. държави варта правят и в българия така че си копи просто АБ с параметри максимално близки за твоя автомобил качеството и дългия живот ба АБ зависи само от твоя касмет и изпаравноста на автомобилати така че търси подобрата цена . И още един съвет не вземай АБ с диод за зареденост защото такива вече не се произвеждат защото окото дава инфо за една клетка и акоти е скапана съседна то свети зелено а ти не палиш та миселта ми стара стока.
- mittko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 2.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 318i '00
- Мечтае да кара: BMW E65
- Face
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 654
- Регистриран на: 24.12.2007
- Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
- Кара: 320Д(M47TUD20)
Аз изхвърлих стария,също оригинален(2002,80ач,650А стартов ток)миналата есен,вършеше си работата добре докато не сложих усилвател+15 инчов съб.
Та вече новият(варта силвър 100ач,стартов ток 830А)ще заключи почти година без никакви признаци на изтощение,като се има предвид,че го тествам редовно(слушане на музика продължително,оставям на габаритни светлини или аварийни с часове и т.н.т.)
цена 300лв. в БГ и ГР
http://pmd.varta-automotive.com/pmd2/showBatterieDetail.do?ArtikelNr=6004020833162
Та вече новият(варта силвър 100ач,стартов ток 830А)ще заключи почти година без никакви признаци на изтощение,като се има предвид,че го тествам редовно(слушане на музика продължително,оставям на габаритни светлини или аварийни с часове и т.н.т.)
цена 300лв. в БГ и ГР
http://pmd.varta-automotive.com/pmd2/showBatterieDetail.do?ArtikelNr=6004020833162
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани