Проблем със запалването-моля за помощ-320д,136кс
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
43 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- ivo752
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: Mалката Виена
- Пол: Мъж
- Кара: Е60,530Д
- Мечтае да кара: влака
Проблем със запалването-моля за помощ-320д,136кс
Първо здравейте колеги,става въпрос за 320д,136кс.
Днес се видях в чудо,първо сутринта паля си нормално и тръгвам полека на1(понеже патя не е много хубав) лекичко около 300м докато стапя на хубав път натискам газта и едвам- едвам ускорява,не върви пустията.Спирам пробвам да я изфорсирам трудно се форсира отна4ало и отзад димна завеса,но продължих полека след около 1 км натиснах я и тя взема че се отпуши, тръгна си нормално и стигнах до работа.Вечерта въртя изобщо не се и обажда ,никакви признаци да запали,въртях така около 1 мин ( не цяла на етапи) и взе че запали
вече незнам какво става един вика щото си я спрял на баир и нафтата се била оттекала,което не ми се вярва нали имат допълнителна помпа която подкачва. 
Днес се видях в чудо,първо сутринта паля си нормално и тръгвам полека на1(понеже патя не е много хубав) лекичко около 300м докато стапя на хубав път натискам газта и едвам- едвам ускорява,не върви пустията.Спирам пробвам да я изфорсирам трудно се форсира отна4ало и отзад димна завеса,но продължих полека след около 1 км натиснах я и тя взема че се отпуши, тръгна си нормално и стигнах до работа.Вечерта въртя изобщо не се и обажда ,никакви признаци да запали,въртях така около 1 мин ( не цяла на етапи) и взе че запали


Последна промяна ivo752 на 25 Апр 2009, 12:18, променена общо 1 път
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Колега, дизела като е студен много трудно се развърта и му е много противопоказно като го режеш така. Студена дизеларка не върви като хората и буквално я унищожаваш по тоя начин. А относно запалването, може да е подгр.свещ или нещо по помпата, тука по-опитните да кажат.
- ivo752
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: Mалката Виена
- Пол: Мъж
- Кара: Е60,530Д
- Мечтае да кара: влака
Някой ако може да помогне:много трудно запали днес доста повъртях
като запали изчаках малко и почнах да подавам плавно газ до около 2000об. усещаше се нещо като прекъсване и пушеше отзад(като че ли синкав дим или нещо такова)след около 1 мин.работа на празен ход се оправи няма прекъсване и дим
не знам какво става вече







- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Подгревни свещи. Лошото на Е46 дизел е че пали и с две изгорели свещи и не се усеща докато не думнат поне три или всичките. Но дигностиката ги хваща доколкото съм чувал и е по-изгодния вариант, отколкото да се маха всмукателния колектор за да се измерят на място.
- ivo752
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: Mалката Виена
- Пол: Мъж
- Кара: Е60,530Д
- Мечтае да кара: влака
ukelichko написа:Подгревни свещи. Лошото на Е46 дизел е че пали и с две изгорели свещи и не се усеща докато не думнат поне три или всичките. Но дигностиката ги хваща доколкото съм чувал и е по-изгодния вариант, отколкото да се маха всмукателния колектор за да се измерят на място.
А това колебание в оборотите ???
преди време махах колекторите да ги чистя и си проверих свещите беше изгоряла една и я смених,пали 6 няма проблеми,е сега и другите ли да са изгорели???
А за диагностиката ми казаха че не можели да ги хванат свещите на мойта бима

След престой около час пак я пробвах-припалва и угасва така два- три пъти после запали дали свещи или реле

- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
в грешка си....точно този дизел можеш да му махнеш и четирите подгревни свещи и да караш без тях цяло лято....проблема с паленето идва от проблем в гориво-подаването или центровката на помпатаukelichko написа:Подгревни свещи. Лошото на Е46 дизел е че пали и с две изгорели свещи и не се усеща докато не думнат поне три или всичките. Но дигностиката ги хваща доколкото съм чувал и е по-изгодния вариант, отколкото да се маха всмукателния колектор за да се измерят на място.

- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
VRPerformance написа:в грешка си....точно този дизел можеш да му махнеш и четирите подгревни свещи и да караш без тях цяло лято....проблема с паленето идва от проблем в гориво-подаването или центровката на помпатаukelichko написа:Подгревни свещи. Лошото на Е46 дизел е че пали и с две изгорели свещи и не се усеща докато не думнат поне три или всичките. Но дигностиката ги хваща доколкото съм чувал и е по-изгодния вариант, отколкото да се маха всмукателния колектор за да се измерят на място.
Прав си. То вече доста тoпло навън и може и без свещи да запали. Но тези признаци които описва колегата са типични за дизел, който е запалил без подгрев. Не мисля че може да се промени центровката на помпата изведнъж, но там е пълно с електроника, знае ли човек. Трябва си посещение в специализиран сервиз за дизели.
Последна промяна ukelichko на 26 Апр 2009, 13:22, променена общо 1 път
- ivo752
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: Mалката Виена
- Пол: Мъж
- Кара: Е60,530Д
- Мечтае да кара: влака
Колегата в тази тема : http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 4%FE%E7%E0
е описал признаците,които имам и аз ,май ще трябва да се приготвям за дюза(и) мисля
е описал признаците,които имам и аз ,май ще трябва да се приготвям за дюза(и) мисля

- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Макр и в упътването на Е46 дизел да пише да не се слагат добавки за чистене на горивната система, опитай. Понякога тези химии дават добър ефект. И има стендове за проверка и ремонт на дюзи и чак тогава нови. Цената е убийствена.
- ivo752
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: Mалката Виена
- Пол: Мъж
- Кара: Е60,530Д
- Мечтае да кара: влака
ukelichko написа:Макр и в упътването на Е46 дизел да пише да не се слагат добавки за чистене на горивната система, опитай. Понякога тези химии дават добър ефект. И има стендове за проверка и ремонт на дюзи и чак тогава нови. Цената е убийствена.
през около 2000км слагам винаги добавки за горивната система(да не излезе от там проблема

ако са дюзи трябва да излезе на диагностика???
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Ивчо като дойдеш ще ти обесня каде е проблема,а иначе при тези признаци може да бъде и ''умната дюза'' но при теб е другия проблем,умната дюза представлява дюза с вграден в нея сенсор за момента на впръскване,тоест дюзата само следи,а механизма който определя момента е в помпата ти и точно там имаш проблем който ще го отстраним 

VRPerformance написа:Ивчо като дойдеш ще ти обесня каде е проблема,а иначе при тези признаци може да бъде и ''умната дюза'' но при теб е другия проблем,умната дюза представлява дюза с вграден в нея сенсор за момента на впръскване,тоест дюзата само следи,а механизма който определя момента е в помпата ти и точно там имаш проблем който ще го отстраним
А горе долу на колко излиза решаването на този проблем че и на мене ми го е правило няколко пъти трябва ли да се сваля помпата

- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
ами ще ти кажа като донесе и оправим на момчето колатаplamen_hh написа:VRPerformance написа:Ивчо като дойдеш ще ти обесня каде е проблема,а иначе при тези признаци може да бъде и ''умната дюза'' но при теб е другия проблем,умната дюза представлява дюза с вграден в нея сенсор за момента на впръскване,тоест дюзата само следи,а механизма който определя момента е в помпата ти и точно там имаш проблем който ще го отстраним
А горе долу на колко излиза решаването на този проблем че и на мене ми го е правило няколко пъти трябва ли да се сваля помпата

P.s върви на диагностика да погледнат излизат ли некви проблеми

- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Проблем със запалването-моля за помощ-320д,136кс
Ха сега.... моята кола е същата 320D 136 коня 2001 година
преди месец започна да пали трудно и с всеки изминал ден паленето ставаше всепо трудно и по трудно докато не доиде момента в който въртях докато не се изтощи акомулатора и нищо. Говоря за студено палене, първото за деня. Закарах я в сервиз за подмяна на подгяващи свещи (между другото там видях как се свалят запекли и скъсани подгряващи свещи без да се сваля главата но това е друга тема) смениха ми ги и..................... ку.. му Янко. палеше чувствително по добре но ... първото палене за деня е зор. поне 15-20 оборота трябва да направи на стартер докато запали. Върнах я в сервиза за рекламация , там направиха диагностика и провериха кабелите и свещите-НИЩО. Казаха че акомулатора ми бил слаб и сега новите свещи им трябвало повече ток.
АЙДЕ МОЛЯ ВИ ДАИТЕ Й НА ГОРКАТА КОЛИЦА ЕДНА ЛОГИЧНА ДИАГНОЗА ЧЕ МЕ ХВАЩА СРАМ КАТО ВЪРТЯ КАК МЕ ГЛЕДАТ МИНУВАЧИТЕ С ЕХИДНА УСМИВЧИЦА ОТ СОРТА : Да ти таковам БМВ-то
преди месец започна да пали трудно и с всеки изминал ден паленето ставаше всепо трудно и по трудно докато не доиде момента в който въртях докато не се изтощи акомулатора и нищо. Говоря за студено палене, първото за деня. Закарах я в сервиз за подмяна на подгяващи свещи (между другото там видях как се свалят запекли и скъсани подгряващи свещи без да се сваля главата но това е друга тема) смениха ми ги и..................... ку.. му Янко. палеше чувствително по добре но ... първото палене за деня е зор. поне 15-20 оборота трябва да направи на стартер докато запали. Върнах я в сервиза за рекламация , там направиха диагностика и провериха кабелите и свещите-НИЩО. Казаха че акомулатора ми бил слаб и сега новите свещи им трябвало повече ток.
АЙДЕ МОЛЯ ВИ ДАИТЕ Й НА ГОРКАТА КОЛИЦА ЕДНА ЛОГИЧНА ДИАГНОЗА ЧЕ МЕ ХВАЩА СРАМ КАТО ВЪРТЯ КАК МЕ ГЛЕДАТ МИНУВАЧИТЕ С ЕХИДНА УСМИВЧИЦА ОТ СОРТА : Да ти таковам БМВ-то
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- викентии70
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E46,330D,300 bhp
- Мечтае да кара: 535 D
Re: Проблем със запалването-моля за помощ-320д,136кс
Здравейте,колеги!Имам тема за това първо палене при студено време!2 месеца ходене по мъките!Темата е "студена не пали"-казвам я за повече подробности за самия проблем и ходенето по различни сервизи и диагностики.След всичките опити даже изчезна и връзката м/у буксата и компютъра и не можеше да се направи диагностика!!!Препоръчаха ми сервиз,отидох и 2 дена не можеха да намерят проблема с тази връзка към компа на колата.А баварката /320 Д-136 к.с./ продължава да не пали.Оказа се печката.След като разглобиха всичко:километраж,жабка,провериха де що кабел има за връзка с компа,оказа се управлението на печката за подгрев на двигатела,че се е скапало и шашка компа на колата.Откачиха печката и всичко лъсна.Това че не пали било заради ГНП-то,имала голямо закъснение.Мръднаха я с 4 градуса и колата в момента върви,както никога досега,откакто я имам.Изчезнаха проблемите с паленето/студено минус 10-15 градуса:никакъв проблем/,тази загуба на мощност към 2500 об.-също вече изчезна.Просто колата стана друга.Дано съм полезен с този горчив опит по разни имитаторски сервизи/като този например на Цоков до затвора във Варна-не ходете там!!!/
Ако вече трети ден не ти се работи,значи е сряда!
43 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани