Проблем при профилактика на колекторите

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 3.09.2008

Проблем при профилактика на колекторите

Мнение от meteorman » 12 Апр 2009, 21:33

Много съм доволен от крайния резултат след почистването на Агр-а и колекторите,но стана една малка бела при затварянето на колектора.
Тъй кат нямах търпение да видя крайния резултат от бързане скъсах един от осемте болта на колектора -по-точно третия от към предното стъкло,ако някой се е сблъсквал с подобен проблем нека сподели.
Само да уточня ,че оборотите не ми играят което означава, че не дърпа въздух ,но това не ми дава мира сега мамаму стара.
Имам и много снимков материал в какво състояние ми бяха колекторита и какви са сега ама нещо не мога да ги кача . Еми това е за сега дано да има развитие по темата ,защото на всеки може да се случи,а и забравих да ви кажа най-интересното , преди няколко месеца правих турбината на колата и майстора каза че нещо е минало през нея ама така и неразбрахме какво е минало,е сега вече разбрах -една от прословутите пеперудки направо си липсваше от колектора ,че и другите трябва да махна както и вие трябва да направите за да не прайте турбини после.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 12 Апр 2009, 22:48

Е тука се обърка нещо. Тия пеперудки като се скъсат падат в двг, а не в турбината, защото турбината ги нагнетява.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 3.09.2008

Мнение от meteorman » 12 Апр 2009, 22:52

Да грешкатае е моя не помислих ,ама важното е че я няма

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 200320DM47TU
Мечтае да кара: trabant ot novite
Детайли за колата: super pila e:)

:)

Мнение от RadioDJ » 13 Апр 2009, 16:45

Нормално е да пренатегнеш болт и да се скъса. Аз имам един такъв оргинален нов болт със самата метална втулка, която се набива в колектора. Мога да ти обясня как се монтира. Но щом е вътрешен болт няма как да духа въздух оттам - все пак са доста болтове. Та моя съвет е да не се занимаваш, освен ако няма да сваляш колектора по друга причина и да съчетаеш нещата.
Forced induction means torque,
torque means fun.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 6.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
Мечтае да кара: BMW

Мнение от cfk » 13 Апр 2009, 17:06

baga написа:Е тука се обърка нещо. Тия пеперудки като се скъсат падат в двг, а не в турбината, защото турбината ги нагнетява.


Просто от любопитство, неможе ли пепрудката да е минала през цилиндъра и после да е опърпала горещия охлюв на турбината, щом липсва едната значи е паднала вътре, а пък колегата не споменава двг-то да е блокирал и следователно е успяла да излезе по-някакъв начин ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 13 Апр 2009, 19:31

cfk написа:
baga написа:Е тука се обърка нещо. Тия пеперудки като се скъсат падат в двг, а не в турбината, защото турбината ги нагнетява.


Просто от любопитство, неможе ли пепрудката да е минала през цилиндъра и после да е опърпала горещия охлюв на турбината, щом липсва едната значи е паднала вътре, а пък колегата не споменава двг-то да е блокирал и следователно е успяла да излезе по-някакъв начин ;)
:yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 3.09.2008

Мнение от meteorman » 13 Апр 2009, 19:32

Ми колега колата направо си беше с много сериозен проблем ,тъй като турбината ми е изхвърлила маслото и направо единия целиндър ми го нямаше , но сичко се опрай с рециклиране на турбината/800лв/ ,та ся се чудя тъй и тъй ми я няма едната пеперудка та да зема да сваля и другите , другия вариант е да не би предишния собственик да е имал някъв проблем и да са му я махнали в някой сервиз,ама тогава идва въпроса ,защо не са махнали и другите.
Имам и един въпрос към по-компетентните ,като се махнат тия пеперудки ,механизма вакумния който ги отваря става ненужен ,че и той ли трябва да се премахне в смисъл ще има ли някъв проблем.

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 13 Апр 2009, 20:38

режеш ги, а механизма остави да си "работи"

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=1036026
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=69827

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 3.09.2008

Re: Проблем при профилактика на колекторите

Мнение от meteorman » 28 Апр 2012, 20:04

Малко да си възабновя темата.
Та някой може ли да ми каже как се вади болта от фтулката на колектора,без да се реже болта,че скъсах един болт и немога да слова новия?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 21.06.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330D Touring
Мечтае да кара: BMW E46 330D Touring

Re: Проблем при профилактика на колекторите

Мнение от LoS BanditoS » 28 Апр 2012, 20:32

Колега извинявай за оффа но може ли да кажеш с какво почисти колекторите защото няма как да се бръкне вътре???

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Проблем при профилактика на колекторите

Мнение от Zagy » 28 Апр 2012, 21:23

Ако става дума за чистене на колектора - аз чистих няколко колектора с шомпол за шишета и Меглио - взех най-твърдия шомпол от магазина.
Si non confectus, non reficiat.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 6.04.2012
Пол: Мъж
Кара: 2004/330xd автомат
Мечтае да кара: bumer ...
Детайли за колата: ноо яка

Re: Проблем при профилактика на колекторите

Мнение от basko » 28 Апр 2012, 22:09

Ще простите на новите. Трябват ли някакви нови гарнитури да се вземат предварително, защото съм решил да се заиграя и да видя какво е положението при мен. Не искам да разглобя и да тръгна да търся това-онова. Гледам на колекторите някакви оранжеви - приличат ми на гарнитури, може и да греша. Мисълта ми е: разглобяваш, чистиш и със СЪЩИТЕ неща сглобяваш. Благодаря и не се смейте много. :lol:
Не съм претенциозен, ... най-доброто ми е предостатъчно!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 472
Регистриран на: 18.01.2011
Местоположение: Freiburg/Плевен/Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: 320d E46 2002г.
Мечтае да кара: 2010 e92 335i

Re: Проблем при профилактика на колекторите

Мнение от makaveli316 » 28 Апр 2012, 22:18

И аз съм така, карам си с един пренавит болт. Първия отгоре най-отпред. Купих си нов с втулка от БМВ, ама нещо нямам желание да свалям пак всичко.
Вече сигурно 3000км си карам така и проблем няма, даже и Гюнтер ми каза в БМВ, че мога и така да карам.

А иначе някой знае ли каква е процедурата за да се смени тоя болт?
Изображение

Chris Rock: "There's black people, and there's niggas and the niggas have got to go"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 472
Регистриран на: 18.01.2011
Местоположение: Freiburg/Плевен/Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: 320d E46 2002г.
Мечтае да кара: 2010 e92 335i

Re: Проблем при профилактика на колекторите

Мнение от makaveli316 » 28 Апр 2012, 22:27

basko написа:Ще простите на новите. Трябват ли някакви нови гарнитури да се вземат предварително, защото съм решил да се заиграя и да видя какво е положението при мен. Не искам да разглобя и да тръгна да търся това-онова. Гледам на колекторите някакви оранжеви - приличат ми на гарнитури, може и да греша. Мисълта ми е: разглобяваш, чистиш и със СЪЩИТЕ неща сглобяваш. Благодаря и не се смейте много. :lol:


Не е нужно да ги сменяш, но ако липсват е добре да ги сложиш.
Ако те притесняват, вземи 2 от едните и 2 от другите преди да почнеш да разглабяш, все пак не мисля, че са скъпи тия гумички.
Изображение

Chris Rock: "There's black people, and there's niggas and the niggas have got to go"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 3.09.2008

Re: Проблем при профилактика на колекторите

Мнение от meteorman » 28 Апр 2012, 22:56

Взимате една четка с дълго рамо и 1л нафта и сте вие ,а относно въпроса ми ,някой свалял ли е болта от фтулката?

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook