повече мощност за 320D 136к.с.?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
44 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
повече мощност за 320D 136к.с.?
Момци, имам си Е46-а - Туринг, 320д. Моторчето и е М47.
Някак си 136 коня не ми звучат добре.
Та, въпроса ми е: какво мога да направя (освен чип), за да се поодпуши малко ?
Някои казаха - "прати си турбото да ти сложат по-големи лопатки".
Втори - "сложи си дюзи от 150 коня Е46, презапиши софтуера и му направи къстъм чип, като ти даде фира турбото - смени го с ново".
Онзи ден като отидох в "Супер дизел", ме светнаха, че мотора ми бил помпа дюза, като на Ауди V6, та варианта със смяната на дюзите отпадна.
Вобще съм се овъртел яко, а ми се иска да го бутна малко да тръгне, че то семейна кола, ама не се издържа само с 136 коня ...
Знам, че има доста кадърни момчета тука, които биха ми казали какво да направя, та тенкю предварително.
Някак си 136 коня не ми звучат добре.

Та, въпроса ми е: какво мога да направя (освен чип), за да се поодпуши малко ?
Някои казаха - "прати си турбото да ти сложат по-големи лопатки".
Втори - "сложи си дюзи от 150 коня Е46, презапиши софтуера и му направи къстъм чип, като ти даде фира турбото - смени го с ново".
Онзи ден като отидох в "Супер дизел", ме светнаха, че мотора ми бил помпа дюза, като на Ауди V6, та варианта със смяната на дюзите отпадна.
Вобще съм се овъртел яко, а ми се иска да го бутна малко да тръгне, че то семейна кола, ама не се издържа само с 136 коня ...

Знам, че има доста кадърни момчета тука, които биха ми казали какво да направя, та тенкю предварително.

- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Втори - "сложи си дюзи от 150 коня Е46, презапиши софтуера и му направи къстъм чип, като ти даде фира турбото - смени го с ново".
Супер сервиз, след това и смени колата ще кажат
Супер сервиз, след това и смени колата ще кажат

сложи му чип и се страхувай(малко) за турбото или смени колата
и си оправи заглавието на темата да не я заключваме http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=112535 точка 2

и си оправи заглавието на темата да не я заключваме http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=112535 точка 2
© написа:сложи му чип и се страхувай(малко) за турбото или смени колата![]()
Освен чипа -->
carcass
...Та, въпроса ми е: какво мога да направя (освен чип), за да се поодпуши малко ? ...
А относно
©
...и си оправи заглавието на темата да не я заключваме http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=112535 точка 2
наистина нямам идея за какво ми говориш. Не откривам (поне аз) друга такава тема.
Би трябвало да можеш да сложиш турбината от 320Д (150кс.), само би трябвало обаче... не съм 100% сигурен че ще стане. Трябва ти оригиналният софтуер и с чипа ще го добуташ до 180кс.. доколкото знам генерацията или трябва да я сменяш цялата или няма ефект. А споретен филтър няма да свърши почти нищо.
Така че турбината и чип са твоя вариант
Така че турбината и чип са твоя вариант

Да, даже успешно ми смениха въздушния филтър.
Говорим за дизел сервиза на Бош, на околовръсното.
Оп, сорри ... Нагнетателна помпа било, а не помпа дюза.
Вобще ... толкова съм запознат, че нямам думи.
Затова и пиша тука де.

Говорим за дизел сервиза на Бош, на околовръсното.
Оп, сорри ... Нагнетателна помпа било, а не помпа дюза.

Вобще ... толкова съм запознат, че нямам думи.

Последна промяна carcass на 09 Апр 2009, 20:36, променена общо 1 път
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Да дам мнение и аз...
Спортен филтър
Смяна на дебитомера (не е имал проблеми...просто се надявах на някой кон отгоре)
Премахване на 2та катализатора.
Чип. (софтуер)
Смяна на турбото.
Смяна на чип-а с Light такъв.
В общи линий това е при мен
Спортен филтър
Смяна на дебитомера (не е имал проблеми...просто се надявах на някой кон отгоре)
Премахване на 2та катализатора.
Чип. (софтуер)
Смяна на турбото.
Смяна на чип-а с Light такъв.
В общи линий това е при мен

- gorota
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 15.03.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: '520D 00'
- Мечтае да кара: х6
- Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.
Колега наистина мотора ти е помпа дюза,и аз съм със същия.А за чип трябва да сменяш доста работи,мисля, че и турбото няма да стане щото при 150-те кня налягането се прави от помпа,а при теп налягането идва от нафтовата помпа,дано съм бил полезен успех колега.
BMW
- bad_bad_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 265
- Регистриран на: 19.04.2008
- Местоположение: русе
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 Е70-3.0D
- Мечтае да кара: BMW X6M
Dimitroff написа:Да дам мнение и аз...
Спортен филтър
Смяна на дебитомера (не е имал проблеми...просто се надявах на някой кон отгоре)
Премахване на 2та катализатора.
Чип. (софтуер)
Смяна на турбото.
Смяна на чип-а с Light такъв.
В общи линий това е при мен
колега сподели и краиния резултат де, ама че си егоист

доколкото съм чел във форума и из нет-а отзивите за чпване на 136кс са добри и вероятността да прецакаш турбото е много по-малка, защото казват че турбото на 150кс работи на 110%-образно казано, а при 136кс е по-голямо и по ненатоварено, то и затова е лагава голата де!!!
и аз се замислям за чип, но нещо все ме възпира, въпреки това чипа си е най-евтиния тунинг и то с осезаем резултат!
ex E36-97"................ ex 525dA-02"-163kc++
ex 330d-00"-184kc......ex 320d-02"-150kc
ex E36-tds-97"...........ex 118d-05"-122kc
ex 320d-99"-136kc......ex 330d-03" - 184kc+
ex 320d-00"-136kc......ex 530dA-05" - 218 kc
ex E83-05"-3.0dA-204kc...ex E90-320i-150kc
E60-530xdA-231kc...ex.E60-530dA-sed-3БР.
now loading pleace wait..............
ex 330d-00"-184kc......ex 320d-02"-150kc
ex E36-tds-97"...........ex 118d-05"-122kc
ex 320d-99"-136kc......ex 330d-03" - 184kc+
ex 320d-00"-136kc......ex 530dA-05" - 218 kc
ex E83-05"-3.0dA-204kc...ex E90-320i-150kc
E60-530xdA-231kc...ex.E60-530dA-sed-3БР.
now loading pleace wait..............
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Първия чип, който сложих (няма да кажа къде за да не правя реклама/антиреклама) беше просто чудовищен...при потегляне за обратен завой колата след един метър започваше да се върти неконтролируемо...а съм с автомат
Ясно ми беше какво ще се случи ако го оставя и минах на по-лек вариант...карах около 3 месеца максимум, като в града не съм настъпвал почти...извънградско беше друго!
После турбото даде фира
.
Ново турбо със стария софтуер...до момента в който отидох да ми препрограмират дебитомера в един сервиз в Пловдив...където никой не ме пита дали имам чип...и флашнаха ЕКУ-то, за да му качват някакъв софтуер (заради дебитомера)...колата умря! (съпоставимо с това, което беше преди това).
Свързах се с друг друг човек (имена/ник-ове пак няма да споменавам), който ми реши проблема - свалихме софтуера и след седмица, когато се засякохме по пътищата на родината ми "наля" новият софтуер, който трябваше да поразпали колата, но в същото време да пази турбината и автоматичната скоростна кутия - факт!
Доста време стана - нямам никакви проблеми!
Няколко пъти ми се е случвало по магистралата да се подгонвам с колеги преди фейса - и бензинови и дизелови...дори последния път беше след Пловдив - посока Стара Загора тъмно синя Е46 320д комби със регистрация СО и 2 момчета вътре...очарован съм от балансирането на колата в момента - не е самолет, но определено върви повече от стокова Е46320д ръчка/автомат.
Един съвет - не слагайте чип-ове при който падне...и не се лакомете за още и още коне...търсете златната среда и гледайте да я намерите при човек, който си разбира много добре от работата!

Ясно ми беше какво ще се случи ако го оставя и минах на по-лек вариант...карах около 3 месеца максимум, като в града не съм настъпвал почти...извънградско беше друго!
После турбото даде фира

Ново турбо със стария софтуер...до момента в който отидох да ми препрограмират дебитомера в един сервиз в Пловдив...където никой не ме пита дали имам чип...и флашнаха ЕКУ-то, за да му качват някакъв софтуер (заради дебитомера)...колата умря! (съпоставимо с това, което беше преди това).
Свързах се с друг друг човек (имена/ник-ове пак няма да споменавам), който ми реши проблема - свалихме софтуера и след седмица, когато се засякохме по пътищата на родината ми "наля" новият софтуер, който трябваше да поразпали колата, но в същото време да пази турбината и автоматичната скоростна кутия - факт!
Доста време стана - нямам никакви проблеми!
Няколко пъти ми се е случвало по магистралата да се подгонвам с колеги преди фейса - и бензинови и дизелови...дори последния път беше след Пловдив - посока Стара Загора тъмно синя Е46 320д комби със регистрация СО и 2 момчета вътре...очарован съм от балансирането на колата в момента - не е самолет, но определено върви повече от стокова Е46320д ръчка/автомат.
Един съвет - не слагайте чип-ове при който падне...и не се лакомете за още и още коне...търсете златната среда и гледайте да я намерите при човек, който си разбира много добре от работата!

здрасти приятел ,тук много мнения се изказаха да се изкажа и аз с моя скромен опит, на твое място бих си сложил един хубав чип,и да махна катализатора (генерацията не е задължителна тук),да бутнат настроиките горе долу на ръба на пропаста без да прекаляват
и добре ще варви ,ако имаш пари за хвърляне почваи но приказваме за много неща да се с подменят ,турбо,дюзи,колер,данеговорим ,че и помпата се бута понеже налягането спада с новите смени,генерация и тн и тн и то не е само да се сменят както казва един човек трябва да ги накараш да работят в синхрон безпроблемно
успех поздрави


Последна промяна didi77 на 09 Апр 2009, 23:39, променена общо 3 пъти
бърза печка ха ха
44 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани