повече мощност за 320D 136к.с.?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 6.04.2009
Местоположение: София

повече мощност за 320D 136к.с.?

Мнение от carcass » 09 Апр 2009, 16:01

Момци, имам си Е46-а - Туринг, 320д. Моторчето и е М47.
Някак си 136 коня не ми звучат добре. :confused:
Та, въпроса ми е: какво мога да направя (освен чип), за да се поодпуши малко ?

Някои казаха - "прати си турбото да ти сложат по-големи лопатки".

Втори - "сложи си дюзи от 150 коня Е46, презапиши софтуера и му направи къстъм чип, като ти даде фира турбото - смени го с ново".

Онзи ден като отидох в "Супер дизел", ме светнаха, че мотора ми бил помпа дюза, като на Ауди V6, та варианта със смяната на дюзите отпадна.

Вобще съм се овъртел яко, а ми се иска да го бутна малко да тръгне, че то семейна кола, ама не се издържа само с 136 коня ... :confused:

Знам, че има доста кадърни момчета тука, които биха ми казали какво да направя, та тенкю предварително. :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 09 Апр 2009, 17:08

Явно в добър сервиз си ходил щом са ти казали че мотора ти е дюза помпа :shock:


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 09 Апр 2009, 17:29

Втори - "сложи си дюзи от 150 коня Е46, презапиши софтуера и му направи къстъм чип, като ти даде фира турбото - смени го с ново".


Супер сервиз, след това и смени колата ще кажат :help:

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 09 Апр 2009, 17:53

сложи му чип и се страхувай(малко) за турбото или смени колата :D

и си оправи заглавието на темата да не я заключваме http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=112535 точка 2

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 6.04.2009
Местоположение: София

Мнение от carcass » 09 Апр 2009, 18:04

© написа:сложи му чип и се страхувай(малко) за турбото или смени колата :D


Освен чипа -->
carcass
...Та, въпроса ми е: какво мога да направя (освен чип), за да се поодпуши малко ? ...


А относно
©
...и си оправи заглавието на темата да не я заключваме http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=112535 точка 2

наистина нямам идея за какво ми говориш. Не откривам (поне аз) друга такава тема.

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 09 Апр 2009, 18:08

за заглавието - напиши така, че да се разбира какво се обсъжда в темата

а по темата - мисля си, че "освен чип" нямаш много варианти или поне не са лесно осъществими. За 136 коня отзивите за чипването на колата са доста добри. Прочети в другите теми

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 409
Регистриран на: 10.06.2008

Мнение от sk. » 09 Апр 2009, 19:21

Би трябвало да можеш да сложиш турбината от 320Д (150кс.), само би трябвало обаче... не съм 100% сигурен че ще стане. Трябва ти оригиналният софтуер и с чипа ще го добуташ до 180кс.. доколкото знам генерацията или трябва да я сменяш цялата или няма ефект. А споретен филтър няма да свърши почти нищо.
Така че турбината и чип са твоя вариант ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 6.04.2009
Местоположение: София

Мнение от carcass » 09 Апр 2009, 19:54

Ами то така или иначе единия катализатор е тръгнал ... Мисля, че мога да намеря турбо, и то не много дебело.
Под "цялата генерация", имаш предвид и изпускателните колектори ли ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 23.11.2008

Мнение от stanoi4o » 09 Апр 2009, 20:13

колега аз до колкото знам че мотора дето е дюза помпа е 150 кончета тези във този сервиз видяха ли хубаво какъв ти е мотора
BMW 320 D

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 6.04.2009
Местоположение: София

Мнение от carcass » 09 Апр 2009, 20:20

Да, даже успешно ми смениха въздушния филтър. :mhihi:
Говорим за дизел сервиза на Бош, на околовръсното.

Оп, сорри ... Нагнетателна помпа било, а не помпа дюза. :uups:

Вобще ... толкова съм запознат, че нямам думи. :mhihi: Затова и пиша тука де.
Последна промяна carcass на 09 Апр 2009, 20:36, променена общо 1 път

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 09 Апр 2009, 20:35

Да дам мнение и аз...

Спортен филтър
Смяна на дебитомера (не е имал проблеми...просто се надявах на някой кон отгоре)
Премахване на 2та катализатора.
Чип. (софтуер)
Смяна на турбото.
Смяна на чип-а с Light такъв.

В общи линий това е при мен :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 15.03.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: '520D 00'
Мечтае да кара: х6
Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.

Мнение от gorota » 09 Апр 2009, 20:50

Колега наистина мотора ти е помпа дюза,и аз съм със същия.А за чип трябва да сменяш доста работи,мисля, че и турбото няма да стане щото при 150-те кня налягането се прави от помпа,а при теп налягането идва от нафтовата помпа,дано съм бил полезен успех колега.
BMW

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 265
Регистриран на: 19.04.2008
Местоположение: русе
Пол: Мъж
Кара: Х5 Е70-3.0D
Мечтае да кара: BMW X6M

Мнение от bad_bad_boy » 09 Апр 2009, 20:55

Dimitroff написа:Да дам мнение и аз...

Спортен филтър
Смяна на дебитомера (не е имал проблеми...просто се надявах на някой кон отгоре)
Премахване на 2та катализатора.
Чип. (софтуер)
Смяна на турбото.
Смяна на чип-а с Light такъв.

В общи линий това е при мен :)



колега сподели и краиния резултат де, ама че си егоист :mhihi:
доколкото съм чел във форума и из нет-а отзивите за чпване на 136кс са добри и вероятността да прецакаш турбото е много по-малка, защото казват че турбото на 150кс работи на 110%-образно казано, а при 136кс е по-голямо и по ненатоварено, то и затова е лагава голата де!!!
и аз се замислям за чип, но нещо все ме възпира, въпреки това чипа си е най-евтиния тунинг и то с осезаем резултат!
ex E36-97"................ ex 525dA-02"-163kc++
ex 330d-00"-184kc......ex 320d-02"-150kc
ex E36-tds-97"...........ex 118d-05"-122kc
ex 320d-99"-136kc......ex 330d-03" - 184kc+
ex 320d-00"-136kc......ex 530dA-05" - 218 kc
ex E83-05"-3.0dA-204kc...ex E90-320i-150kc
E60-530xdA-231kc...ex.E60-530dA-sed-3БР.
now loading pleace wait..............

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 09 Апр 2009, 21:45

Първия чип, който сложих (няма да кажа къде за да не правя реклама/антиреклама) беше просто чудовищен...при потегляне за обратен завой колата след един метър започваше да се върти неконтролируемо...а съм с автомат :!:
Ясно ми беше какво ще се случи ако го оставя и минах на по-лек вариант...карах около 3 месеца максимум, като в града не съм настъпвал почти...извънградско беше друго!

После турбото даде фира :mhihi: .

Ново турбо със стария софтуер...до момента в който отидох да ми препрограмират дебитомера в един сервиз в Пловдив...където никой не ме пита дали имам чип...и флашнаха ЕКУ-то, за да му качват някакъв софтуер (заради дебитомера)...колата умря! (съпоставимо с това, което беше преди това).
Свързах се с друг друг човек (имена/ник-ове пак няма да споменавам), който ми реши проблема - свалихме софтуера и след седмица, когато се засякохме по пътищата на родината ми "наля" новият софтуер, който трябваше да поразпали колата, но в същото време да пази турбината и автоматичната скоростна кутия - факт!
Доста време стана - нямам никакви проблеми!

Няколко пъти ми се е случвало по магистралата да се подгонвам с колеги преди фейса - и бензинови и дизелови...дори последния път беше след Пловдив - посока Стара Загора тъмно синя Е46 320д комби със регистрация СО и 2 момчета вътре...очарован съм от балансирането на колата в момента - не е самолет, но определено върви повече от стокова Е46320д ръчка/автомат.

Един съвет - не слагайте чип-ове при който падне...и не се лакомете за още и още коне...търсете златната среда и гледайте да я намерите при човек, който си разбира много добре от работата! :D

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 15.03.2009
Местоположение: Русе

Мнение от didi77 » 09 Апр 2009, 22:49

здрасти приятел ,тук много мнения се изказаха да се изкажа и аз с моя скромен опит, на твое място бих си сложил един хубав чип,и да махна катализатора (генерацията не е задължителна тук),да бутнат настроиките горе долу на ръба на пропаста без да прекаляват :D и добре ще варви ,ако имаш пари за хвърляне почваи но приказваме за много неща да се с подменят ,турбо,дюзи,колер,данеговорим ,че и помпата се бута понеже налягането спада с новите смени,генерация и тн и тн и то не е само да се сменят както казва един човек трябва да ги накараш да работят в синхрон безпроблемно :D успех поздрави
Последна промяна didi77 на 09 Апр 2009, 23:39, променена общо 3 пъти
бърза печка ха ха

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook