СИГМЕНТИ ЦЕНА??

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 245
Регистриран на: 6.07.2008
Местоположение: Димитровград/Милано
Пол: Мъж
Кара: Е46 325i

СИГМЕНТИ ЦЕНА??

Мнение от vitaliss » 23 Мар 2009, 18:24

ще си сменям сигментите на двигателя + гумички и нз си кви още глупости..та вапроса ми е колко пари излизат сигментите на 4-те цилиндара защото маистора ми каза по 35лв. на цилиндар били и уж били хубави.. а за целия ремонт + работа шяло да излезне + - 1500 лв. някои правил ли ги е тези процедури да каже колко му е излезнало?? :help:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 23 Мар 2009, 19:29

А как стигна до извода че трябва да смениш сегментите :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 245
Регистриран на: 6.07.2008
Местоположение: Димитровград/Милано
Пол: Мъж
Кара: Е46 325i

Мнение от vitaliss » 23 Мар 2009, 20:28

еми гори мн масло сасигорност неможе да е само от гумичките..пък и маистора така каза таиче.... ;)


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 23 Мар 2009, 20:39

vitaliss написа:еми гори мн масло сасигорност неможе да е само от гумичките..пък и маистора така каза таиче.... ;)


Супер майстор добре че не ти е казал да си купиш нова кола :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 23 Мар 2009, 20:46

vitaliss написа:еми гори мн масло сасигорност неможе да е само от гумичките..пък и маистора така каза таиче.... ;)

Пробвай да и слагаш молибден може да спре да гори недей да скачаш направо на основен ремонт ;)
Инаше едно масло титан молибден с някъкви букви ама ги забравих питай за него ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 245
Регистриран на: 6.07.2008
Местоположение: Димитровград/Милано
Пол: Мъж
Кара: Е46 325i

Мнение от vitaliss » 23 Мар 2009, 21:18

хаха еми тои ми каза да си сменя колата ама все пак аз си знам моето и ще я правя докато мога да по вапроса ми някои да може да отговори?? :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Мнение от VRPerformance » 23 Мар 2009, 22:15

ами цената която ти е казал е такава и според мен послушай майстора си,той поне за разлика от всички тук е видял на живо за какво става дума :)


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 23 Мар 2009, 22:24

според мен преди смяна на сЕгменти се сменят гумчиките на клапаните без да се сваля главата ;) А тия молибдени са пълна простотия , ама за всеки влак си има пътник . АКо не стана само с гумички тогава се отваря . 1500лв е супер висока цена, частите са не повече от 500лв, работа 200 макс :idea:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Мнение от VRPerformance » 23 Мар 2009, 22:35

има си и методи за проверка на сегментите :) но това са неща който без да се работи по колата и само с фърляне на боб няма как да станат....а цената е ясно че може и да е по-ниска но пак зависи,какво ще излезе по време на работа :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 6.12.2008
Местоположение: Мадрид

Мнение от jomby » 23 Мар 2009, 23:11

Проверете компресията първо, маслените сегменти са най-малко износени винаги, така че с компресията е най-лесния вариант. Макар, че сегментите само да са износени е малко трудно, направо ще си за основен ремонт ако е еднакво на всички цилиндри. А пък ако е на някой определен малка наистина може да имаш някои сегмент счупен. Или по свещите е другия вариант ако само някоя е зацапана.

Но забрави тия теми сменяваш сегментите и колата тръгва като нова, ако ти е счупен сегмент, ще имаш и надран цилиндър, така че смятай.

Послушай Вмакс и пробвай с гумичките и мерене на компресията.

За тия скапани сегменти ще ти отворят целия мотор, което е супер тъпо, понеже не се знае как ще го съберат после. И се почва една... :roll: .


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 23 Мар 2009, 23:34

За тия скапа се почва една... Rolling Eyes .ни сегменти ще ти отворят целия мотор, което е супер тъпо, понеже не се знае как ще го съберат после.


именно :D влезе ли БГ въздух под капака ... :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 343
Регистриран на: 2.04.2008
Местоположение: Европейски съюз
Пол: Мъж
Кара: Комбайн
Мечтае да кара: Фадрома

Мнение от ukelichko » 24 Мар 2009, 0:22

V-max написа:
За тия скапа се почва една... Rolling Eyes .ни сегменти ще ти отворят целия мотор, което е супер тъпо, понеже не се знае как ще го съберат после.


именно :D влезе ли БГ въздух под капака ... :confused:

Лично от опит съм установил, че глътне ли български въздух един двигател вече не е същия.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 24 Мар 2009, 0:50

апсолютно съм на същото мнение ..

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook