Проблем със съединител на Е46 320д(136)

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Проблем със съединител на Е46 320д(136)

Мнение от ivan. » 27 Фев 2009, 12:47

Темата я пускам от името на наш познат-
Значи след смяна на съединитела,колата си работи добре .Проблема е ,че при подаване на газ на висока предавка(4-та или 5-та)почва да буксува.Така вече 5000км.
Майсторите се съмняват в маховика,но възможно ли е да го прави от него,или гледат да измъкнат някой лев само :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Re: Проблем със съединител на Е46 320д(136)

Мнение от mili4uk » 27 Фев 2009, 18:34

ivan. написа:Темата я пускам от името на наш познат-
Значи след смяна на съединитела,колата си работи добре .Проблема е ,че при подаване на газ на висока предавка(4-та или 5-та)почва да буксува.Така вече 5000км.
Майсторите се съмняват в маховика,но възможно ли е да го прави от него,или гледат да измъкнат някой лев само :roll:

А при смяната само феродовия диск ли са сменили или комплекта с притискател и лагер ?
Отделно от това... някакъв NONAME съединител ли сте сложили или марков ?


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: Проблем със съединител на Е46 320д(136)

Мнение от ivan. » 27 Фев 2009, 19:35

mili4uk написа:
ivan. написа:Темата я пускам от името на наш познат-
Значи след смяна на съединитела,колата си работи добре .Проблема е ,че при подаване на газ на висока предавка(4-та или 5-та)почва да буксува.Така вече 5000км.
Майсторите се съмняват в маховика,но възможно ли е да го прави от него,или гледат да измъкнат някой лев само :roll:

А при смяната само феродовия диск ли са сменили или комплекта с притискател и лагер ?
Отделно от това... някакъв NONAME съединител ли сте сложили или марков ?
Колега сменено е всичко комплект (маховика не е сменян) .Дисковете са на ЗАКС

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Re: Проблем със съединител на Е46 320д(136)

Мнение от mili4uk » 27 Фев 2009, 20:07

ivan. написа:
mili4uk написа:
ivan. написа:Темата я пускам от името на наш познат-
Значи след смяна на съединитела,колата си работи добре .Проблема е ,че при подаване на газ на висока предавка(4-та или 5-та)почва да буксува.Така вече 5000км.
Майсторите се съмняват в маховика,но възможно ли е да го прави от него,или гледат да измъкнат някой лев само :roll:

А при смяната само феродовия диск ли са сменили или комплекта с притискател и лагер ?
Отделно от това... някакъв NONAME съединител ли сте сложили или марков ?
Колега сменено е всичко комплект (маховика не е сменян) .Дисковете са на ЗАКС


Колега,
като вдигнеш 100-120, можеш ли да забележиш съединитела дали ти отделя супер горе... в смисъл .. едвам да го докоснеш и да превърта...
Те нали са саморегулиращи се .. да не би да е от там някъде проблема ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: back to diesel(Ld)

Мнение от motor » 27 Фев 2009, 21:10

Кутията долу наново. Нов съединители и маховик. Това при положение, че са сложили истинския съединител преди това. Ако е буксувал веднага след смяната то най-вероятно не са му сложили точния съединител. Ако буксуването се е получило след време вероятно е маховика да е заминал и съединителя с него. При всички положения трябва да се сваля кутията.

ПС: двумасовите(демферни) маховици по принцип са консуматив.
БЯЛ ЛЯП И КОЛАТА ПО ИНЕРЦИЯ(НА ГАС)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 27 Фев 2009, 21:20

Ако отделя горе значи е заминал за Русия ;) И преди да сваля кутията да пробва да пусне въздух от помпичката на съединителя един двапати и тогава да е сваля да не се прецака случайно ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 245
Регистриран на: 6.07.2008
Местоположение: Димитровград/Милано
Пол: Мъж
Кара: Е46 325i

Мнение от vitaliss » 28 Фев 2009, 2:54

а можете ли да ми кажете колко пари излиза целия комплект там кфито глупости трябват зашото на мен ми предстои смяна скоро...и сащо да попитам,вазможно ли е от саединителя да ми вдига различно на една и саща предавка..карам на 2-ра и още небеше стигнала до прекасвач и карах с 95 км. някаде а след 5 км давам пак до дупка на 2-ра и на 80 км. ми удря прекасвача един маистор ми каза че било от саединителя защото преплазвал ли неможах да го разбера точно,и някои може ли да ми каже на 2-ра колко наи мн е хващал 1.9 99г. :) :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 5.02.2009
Местоположение: София

Мнение от clubzendo » 28 Фев 2009, 8:36

може да има теч на масло някъде и да се омаслява,за това да превърта

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 28 Фев 2009, 19:10

clubzendo написа:може да има теч на масло някъде и да се омаслява,за това да превърта

Попадне ли масло там, съединителят е направо за боклука.
Има го като вероятност от помпата (на едно Е36 така се прецака почти нов съединител).
Но това "буксуване" на високите предавки е показателно за износване... скоро ще почне и на 3та и т.н.
Сигурен ли си, че комплекта който си купил е редовен :confused:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 245
Регистриран на: 6.07.2008
Местоположение: Димитровград/Милано
Пол: Мъж
Кара: Е46 325i

Мнение от vitaliss » 01 Мар 2009, 21:30

та някои ще ми каже ли колко излиза целия комплект ??? :help: :confused:

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 2.02.2017
Пол: Мъж

Re: Проблем със съединител на Е46 320д(136)

Мнение от Svishtarov » 02 Фев 2017, 14:42

при скорост 80 - 90 на 5-та с около 1,700 -1,800 оборота рязко подаване на газта оборотите се вдигат до кам 2,500 - 3,000 пак рязко,но колата не набира скорост след което оборотите се връщат на 2,000 и тогава вече от един път тръгва на какво се дължи това СЪЕДИНИТЕЛ или...???

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook