m47 vs m47n предимства и недостатъци
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
m47 vs m47n предимства и недостатъци
От така прочетеното и двата мотора имат кусури и предимства спрямо другия. Дайте да ги обобщим в една тема.
м47
-проблемно турбо
-проблемна помпа
+не толкова взискателен към горивото
м47н
+малко по-мощен мотор
+комън рейл
-взискателен към горивото (дюзи)
Определено м47н ще е по-добрия избор иначе БМВ нямаще да го интегрират. Във всички теми обаче винаги се говори само за предимствата му спрямо предишния мотор.
м47
-проблемно турбо
-проблемна помпа
+не толкова взискателен към горивото
м47н
+малко по-мощен мотор
+комън рейл
-взискателен към горивото (дюзи)
Определено м47н ще е по-добрия избор иначе БМВ нямаще да го интегрират. Във всички теми обаче винаги се говори само за предимствата му спрямо предишния мотор.
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
Agande написа:Аз пък съм останал с убеждението че на М47н му е проблемно турбото повече от на М47. Може да греша, ама това са мои наблюдения.
така е


Плюс обаче е дебитомера , за разлика от М47 , където той наред с клапана на турбото чест скапваъ вървежа доста сериозно .
може би защото брат ти случил на екземпляр с истински километри? пък друг парадокс е че когато купувате дизелов автомобил втора ръка не се залъгвайте че е на тези написани километри...не помня точно къде го четох но знам че никой германец не си купува дизел ако не прави поне 40-50-60.000 км на година че подръжката е по-скъпа...
пък концерн фиат от едно време с мерцедес са първенци в тема дизелови двигатели няма какво да се лъжем
пък концерн фиат от едно време с мерцедес са първенци в тема дизелови двигатели няма какво да се лъжем
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
- Gatz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 26.03.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: '12 Е70 40d
V-max написа:трябва ли да усирате всяка тема![]()

" BMW не били добри в дизела и не вървели "

Аз ще замълча ..... и все пак не мога се сдържа какво общо имт Алфите ,фиатите , мерцедесите с m47 vs m47n ???


- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
новото си е ново и винаги бих избрал по новото (150 кс) .
ест. винаги има и едно АКО, а именно че накрая ще избера 330д 6 цилиндра ( > 4..)
ест. винаги има и едно АКО, а именно че накрая ще избера 330д 6 цилиндра ( > 4..)

- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
oще един минус за по-новото :
- с автоматични скорости харчи много повече отколкото по-стария М47
Тествано , пробвано и доказано многократно , разликата е над 2/100км
- с автоматични скорости харчи много повече отколкото по-стария М47

истината е много различна и субективна
аз от проблемите на М47Н бих се съгласил само с това за автоматика - по думите на колеги наистина харчи доста, а също и че има проблемни клапи на всмукателните колектори, които в късните версии на този мотор явно са оправени
за турбините - факт е че има турбини , които са над 200 000км и все още работят
аз от проблемите на М47Н бих се съгласил само с това за автоматика - по думите на колеги наистина харчи доста, а също и че има проблемни клапи на всмукателните колектори, които в късните версии на този мотор явно са оправени
за турбините - факт е че има турбини , които са над 200 000км и все още работят

- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
пу пу
Не знаеш обаче дали на 60 и след това на 130к е била сменяна
Помниш испанската тема нали
Аспектите с турбото са много наистина, фактите говорят , че на М47 VNT турбината кара и по 4-500 хиляди без ремонт , не случайно изглежда и по-голяма на външен вид . Затова пък на М47 слагат GT1749V , малка и много развъртяна турбинка , рядко изкарваща повече от 200к км
При всички положения това е огромен минус за модела , можеше да е малко по-спънат в ниските и да кара повече км .... За протокола - същото 1749 турбо се вгражда във VW/AUDI 1,9 TDI 110 и 130кс където кара доста повече



Аспектите с турбото са много наистина, фактите говорят , че на М47 VNT турбината кара и по 4-500 хиляди без ремонт , не случайно изглежда и по-голяма на външен вид . Затова пък на М47 слагат GT1749V , малка и много развъртяна турбинка , рядко изкарваща повече от 200к км

БМВ имат много добри дизели. Относно проблемите - V-max, мисля, че старият дебитомер за 136 коня вече не се прави. Новата версия не е ли като на 150те коня? За това и сменят софтуера.
Относно турбото - това зависи колко интелигентно се кара колата, както и от подръжката. И аз съм забелязал, че 150те въпреки че са комон рейл са с по-шумни мотори.
Като проблеми - помпата на 150 е по-сигурна (макар че и старата е достатъчно добра - кой дизел няма проблеми с помпата - тя се слага и на много други коли). Това е единственият недостатък на стария мотор. Дори е по-пестелив.
Новият - пеперудки, дори май и от 2005та съм чувал, че го имат като проблем. Дюзите искат чисто гориво. Повечко харчи.
Като цяло са много издръжливи мотори, здрави, тихи за поколението си, пестеливи, вървят стабилно. БМВ имат най-чистите дизели, най-малко емисия на черен дим. (когато са заводски нагласени, не с чип
)
Относно турбото - това зависи колко интелигентно се кара колата, както и от подръжката. И аз съм забелязал, че 150те въпреки че са комон рейл са с по-шумни мотори.
Като проблеми - помпата на 150 е по-сигурна (макар че и старата е достатъчно добра - кой дизел няма проблеми с помпата - тя се слага и на много други коли). Това е единственият недостатък на стария мотор. Дори е по-пестелив.
Новият - пеперудки, дори май и от 2005та съм чувал, че го имат като проблем. Дюзите искат чисто гориво. Повечко харчи.
Като цяло са много издръжливи мотори, здрави, тихи за поколението си, пестеливи, вървят стабилно. БМВ имат най-чистите дизели, най-малко емисия на черен дим. (когато са заводски нагласени, не с чип

- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
Относно помпите - при двата мотора те са съвсем различни като устройство и начин на работа(и по брой) и не могат да се сравняват 

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани