m47 vs m47n предимства и недостатъци

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 3.01.2009

m47 vs m47n предимства и недостатъци

Мнение от matematic » 17 Фев 2009, 16:51

От така прочетеното и двата мотора имат кусури и предимства спрямо другия. Дайте да ги обобщим в една тема.

м47
-проблемно турбо
-проблемна помпа
+не толкова взискателен към горивото

м47н
+малко по-мощен мотор
+комън рейл
-взискателен към горивото (дюзи)

Определено м47н ще е по-добрия избор иначе БМВ нямаще да го интегрират. Във всички теми обаче винаги се говори само за предимствата му спрямо предишния мотор.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 383
Регистриран на: 12.03.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от Agande » 17 Фев 2009, 16:59

Аз пък съм останал с убеждението че на М47н му е проблемно турбото повече от на М47. Може да греша, ама това са мои наблюдения.
Изображение


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 17 Фев 2009, 20:15

Agande написа:Аз пък съм останал с убеждението че на М47н му е проблемно турбото повече от на М47. Може да греша, ама това са мои наблюдения.


така е :idea: М47N във версията 150кс е най-слабото турбо слагано на 320д ever :!: Друг минус са пеперудките , чест причинител на аварии .

Плюс обаче е дебитомера , за разлика от М47 , където той наред с клапана на турбото чест скапваъ вървежа доста сериозно .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 17 Фев 2009, 20:55

Малко оф топик ама няма как :D
Значи брат ми има алфа 156 2.4 jtd те са комънреал и как може 4 години да я кара на пълна гас постоянно все с гас пък нищо да не и се случва от както я взе само кара и сменя маслото нищо друго :shock: Пък тия баварци все за ремонт плачат май :evil:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 17 Фев 2009, 22:58

може би защото брат ти случил на екземпляр с истински километри? пък друг парадокс е че когато купувате дизелов автомобил втора ръка не се залъгвайте че е на тези написани километри...не помня точно къде го четох но знам че никой германец не си купува дизел ако не прави поне 40-50-60.000 км на година че подръжката е по-скъпа...
пък концерн фиат от едно време с мерцедес са първенци в тема дизелови двигатели няма какво да се лъжем

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 17 Фев 2009, 23:33

И аз така си мисля че бмв са слаби в дизеловите мотори :roll: Преди не исках да чувам за италиански автомобил обаче май са си доста по напред и като се замисля как върви уж пак 136 коня обаче има огромна разлика :shock:


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 17 Фев 2009, 23:40

трябва ли да усирате всяка тема :confused: :idea:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 26.03.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: '12 Е70 40d

Мнение от Gatz » 18 Фев 2009, 9:43

V-max написа:трябва ли да усирате всяка тема :confused: :idea:



:mrgreen:

" BMW не били добри в дизела и не вървели " :help:

Аз ще замълча ..... и все пак не мога се сдържа какво общо имт Алфите ,фиатите , мерцедесите с m47 vs m47n ??? :shock: :help:

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Мнение от BMDrago » 18 Фев 2009, 12:00

M47N e по-шумен спрямо другия
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 18 Фев 2009, 12:09

новото си е ново и винаги бих избрал по новото (150 кс) .
ест. винаги има и едно АКО, а именно че накрая ще избера 330д 6 цилиндра ( > 4..) :D


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 18 Фев 2009, 13:10

oще един минус за по-новото :

- с автоматични скорости харчи много повече отколкото по-стария М47 ;) Тествано , пробвано и доказано многократно , разликата е над 2/100км

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 18 Фев 2009, 13:18

истината е много различна и субективна
аз от проблемите на М47Н бих се съгласил само с това за автоматика - по думите на колеги наистина харчи доста, а също и че има проблемни клапи на всмукателните колектори, които в късните версии на този мотор явно са оправени

за турбините - факт е че има турбини , които са над 200 000км и все още работят :D


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 18 Фев 2009, 14:04

пу пу :D Не знаеш обаче дали на 60 и след това на 130к е била сменяна ;) Помниш испанската тема нали :P

Аспектите с турбото са много наистина, фактите говорят , че на М47 VNT турбината кара и по 4-500 хиляди без ремонт , не случайно изглежда и по-голяма на външен вид . Затова пък на М47 слагат GT1749V , малка и много развъртяна турбинка , рядко изкарваща повече от 200к км :idea: При всички положения това е огромен минус за модела , можеше да е малко по-спънат в ниските и да кара повече км .... За протокола - същото 1749 турбо се вгражда във VW/AUDI 1,9 TDI 110 и 130кс където кара доста повече

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 18 Фев 2009, 16:02

БМВ имат много добри дизели. Относно проблемите - V-max, мисля, че старият дебитомер за 136 коня вече не се прави. Новата версия не е ли като на 150те коня? За това и сменят софтуера.

Относно турбото - това зависи колко интелигентно се кара колата, както и от подръжката. И аз съм забелязал, че 150те въпреки че са комон рейл са с по-шумни мотори.

Като проблеми - помпата на 150 е по-сигурна (макар че и старата е достатъчно добра - кой дизел няма проблеми с помпата - тя се слага и на много други коли). Това е единственият недостатък на стария мотор. Дори е по-пестелив.
Новият - пеперудки, дори май и от 2005та съм чувал, че го имат като проблем. Дюзите искат чисто гориво. Повечко харчи.

Като цяло са много издръжливи мотори, здрави, тихи за поколението си, пестеливи, вървят стабилно. БМВ имат най-чистите дизели, най-малко емисия на черен дим. (когато са заводски нагласени, не с чип :))


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 18 Фев 2009, 16:22

Относно помпите - при двата мотора те са съвсем различни като устройство и начин на работа(и по брой) и не могат да се сравняват ;)

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook