Проблем с цилиндрите 320д 150кс
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
37 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Проблем с цилиндрите 320д 150кс
Та на кратко колеги -сутринта паля колата тръгвам и след 100 м кат започна да тресе и да си мени оборотите голям филм стана.
Закачихме колата на въже и до сервиза-Диагнозата е ,че единият цилиндър го няма въобще т.е или стопено бутало или по-добрия вариант някоя гарнитура се е преебала и два от цилиндрите са започнали работа кат един.
Утре ще я отварят и ще е ясна диагнозата точно-Пиша най-вече някой колега който го е спохождала такава бела къв е бил резултата/имам предвид стопено бутало/ знам ,че цифрата е голяма .но никой не е застрахован и на никой не го пожелавам.
Извинявам се ако има подобна тема ,но държа някой колега с подобен филм да сподели
Закачихме колата на въже и до сервиза-Диагнозата е ,че единият цилиндър го няма въобще т.е или стопено бутало или по-добрия вариант някоя гарнитура се е преебала и два от цилиндрите са започнали работа кат един.
Утре ще я отварят и ще е ясна диагнозата точно-Пиша най-вече някой колега който го е спохождала такава бела къв е бил резултата/имам предвид стопено бутало/ знам ,че цифрата е голяма .но никой не е застрахован и на никой не го пожелавам.
Извинявам се ако има подобна тема ,но държа някой колега с подобен филм да сподели
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
откога ви пеем да си гледате дюзите , този мотор е доста критичен към подръжката и наказва нередовните стопани с тежки глоби
99% стопено бутало и надран цилиндър , не ме питай откъде знам
Лошото е, че ако тръгнат да ти го ремонтират трябва набиване на риза , та по-добре е да вземеш блок 2ра употреба


- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
plamen_hh написа:Да не е влязла някоя от пеперудките в цилиндъра то да не е камион да пука бутало от ненормална работа на дюзите
айде бе , много обичам такива необосновани мнения във въздуха



plamen_hh написа:Мислих да си вземам след фейса обаче май ще ме откажите и от него .
То ебахти та**ка сега нови лагери бутала трябва да си купува ризи да сменя то по добре един блок дето каваш да си намери със бутала вал всичко .Пък един мотор стигне ли до такъв ремонт няма да е същия както преди

И аз си мисля като колегата V-max/ един от най-знаещите във форума/ ,че проблема ще излезе този,но въпроса е какво следва дали да се ремонтира или както предлага той направо нов блок и горе долу кое колко излиза и каква е гаранцията ,че новия блок /втора употреба/ е в добро състояние.
П.с- тамън щях да си поръчвам Мносачи с тампоните от колегата ,ама на ся ко стана
П.с- тамън щях да си поръчвам Мносачи с тампоните от колегата ,ама на ся ко стана
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
започваме отначало = нов мотор к-т е около 7000лв. Последния мой познат , който не ме послуша и тръгна да ремонтира даде 5500лв за части и работа. Само сегментите на този мотор са 180лв на цилиндър , има 3 вида и много трудно се намират точните (аз да го кажа , че е трудно значи е трудно)))) . Буталата ги прави единствено фирмата Нюрал , цифрите са адски дебели .
Най-разумно е след като го отворите да се мисли , но един блок к-т с буталата (както са си работили) е най-разумното решение откъм време и пари . Отделно ще си продадеш здравите бутала , коляновия вал и някои дреболии доста бързо
Най-разумно е след като го отворите да се мисли , но един блок к-т с буталата (както са си работили) е най-разумното решение откъм време и пари . Отделно ще си продадеш здравите бутала , коляновия вал и някои дреболии доста бързо
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
meteorman написа:Ами званнах няколко телефона и намерих блок втора употреба от кола 2005 година/без колянов вал/ на доста добри пари
все пак виж какво му е на твоя първо , може и клапан да е изгорял, но рядко се случва . Блока да си е с неговите бутала, ръгнеш ли някое друго все едно нищо не си направил
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
- miroalpina
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 259
- Регистриран на: 7.07.2008
- Местоположение: SOFIA
- Пол: Мъж
- Кара: 525 D
абе вие луди сте, сегментите за тая 320 д са около 80-100 лв на бутало а буталата са 2 вида на MAHLE и ALKON РАЗЛИЧНИ СА СЕГМЕНТИТЕ КАТО ДЕБЕЛИНИ
37 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани