BMW e46 320 d

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 13.02.2009

BMW e46 320 d

Мнение от gecata4447 » 13 Фев 2009, 19:58

Проблем- губене на мощност.Когато турбината работи на пълна мощност при 1,2,3 скорост върви добре,на 4,5 скорост след 2500-3000 оборота все едно педала на газта изчезва.
Моля помогнете!


Аватар
Мнения: 163
Регистриран на: 30.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 00'

здр

Мнение от MICHO7 » 13 Фев 2009, 20:16

колега има тема по въпроса !!!прочети я ! http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=92592

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 13.02.2009

Re: здр

Мнение от gecata4447 » 13 Фев 2009, 20:23

MICHO7 написа:колега има тема по въпроса !!!прочети я ! http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=92592

Колега изолирал съм всички видове клапани,намалих налягането и на турбината,колата не прекъсва така но вече не иска да върви,направо я спънах.


Аватар
Мнения: 163
Регистриран на: 30.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 00'

здр

Мнение от MICHO7 » 13 Фев 2009, 20:27

ми колега пиши 1-во във темата като я пускаш какво си правил по колата защото е от значение !!! от кога е така без мощност ???

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 13.02.2009

Re: здр

Мнение от gecata4447 » 13 Фев 2009, 20:33

MICHO7 написа:ми колега пиши 1-во във темата като я пускаш какво си правил по колата защото е от значение !!! от кога е така без мощност ???

Колата е без мощност след като направихме турбото да работи перфектно.Като я закачим на компютъра турбото показва 2.8 но като извадим атмосферното налягане което е 1000 става 1.8 бара от тогава колата губи мощност.На 4,5 скорост до 2500-3000 оборота и от там нататък не иска да върви, 1,2,3 скорост се набира перфектно и се форсира до 4500 почти 5000 оборота на скорост.


Аватар
Мнения: 163
Регистриран на: 30.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 00'

здр

Мнение от MICHO7 » 13 Фев 2009, 20:54

ми нз но ако не се лъжа турбината се реголира и от софтлера на колата може там да е проблема във програмата и тя да му спира мощноста !!! от каде си ???

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 13.02.2009

Re: здр

Мнение от gecata4447 » 13 Фев 2009, 21:08

MICHO7 написа:ми нз но ако не се лъжа турбината се реголира и от софтлера на колата може там да е проблема във програмата и тя да му спира мощноста !!! от каде си ???

От плевен съм колега.моля ти се чукни ми на номера ми и аз 6ти звънна да се разбереме по телефона че така бавно става а колата ми като не върви направо ме боли.телефона ми е 0889442082

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Re: здр

Мнение от plamen_hh » 13 Фев 2009, 21:11

gecata4447 написа:
MICHO7 написа:ми колега пиши 1-во във темата като я пускаш какво си правил по колата защото е от значение !!! от кога е така без мощност ???

Колата е без мощност след като направихме турбото да работи перфектно.Като я закачим на компютъра турбото показва 2.8 но като извадим атмосферното налягане което е 1000 става 1.8 бара от тогава колата губи мощност.На 4,5 скорост до 2500-3000 оборота и от там нататък не иска да върви, 1,2,3 скорост се набира перфектно и се форсира до 4500 почти 5000 оборота на скорост.

На 0.8 бара трябва да работи турбото на тази кола ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 23.11.2008

Мнение от stanoi4o » 13 Фев 2009, 21:54

колега моята беше същата но охлабих малко вилката на вакума дето е на турбото и се оправи пренадува ти турбото и затова спира охлаби го и ти и колата ще литне
BMW 320 D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 13 Фев 2009, 23:25

stanoi4o написа:колега моята беше същата но охлабих малко вилката на вакума дето е на турбото и се оправи пренадува ти турбото и затова спира охлаби го и ти и колата ще литне

В смисъл кое е отхлабването това е да удължи рамото или да го скъси ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 23.11.2008

Мнение от stanoi4o » 13 Фев 2009, 23:58

да го удължи
BMW 320 D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 14 Фев 2009, 0:09

stanoi4o написа:да го удължи

Утре може да пробвам че нещо ми се струва че не върви :evil:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 14 Фев 2009, 0:33

Как на 0.8 трябва да работи, аз мисля че нормалното налягане трябва да е 1.2 Моята в момента работи на около 2.2
Това с рейката не е решение, някои майстори така решават на бързо проблема, но колата се спъва. При теб най вероятно не е настроен гейта както трябва.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 14 Фев 2009, 0:49

0.8 бара пишише имаше го някаде из нета го гледах :D


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 14 Фев 2009, 9:31

plamen_hh написа:0.8 бара пишише имаше го някаде из нета го гледах :D


:yes: Точно така 0.8 бара е!!!. А в пиковете стига до 1,4-1,5 бара.Т.е когато си настъпил педала до дупка. Но има си стандартни ограничения и мисля че е до 1,3 бара другото е чип :). Надуването на турбото става най-вече със софт в смисъл механично може и от турбинката но примерно от ЕКУ-то може да се ограничи на 1,3 бара за да не се счупи. Който кара с 2.2 бара...... не че не може ама тази турбинка нма да издържи много :) мале.... тва си е направо като би турбо !!! :P

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook