Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- TeroRider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 26.12.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW ///М3 SMG
- Мечтае да кара: BMW M3 CSL, M3 GTR, M3 GTS
- Детайли за колата: Направо не върви, но уж завива :)
Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
Точно заради това че ги няма катализаторите няма нужда и от втората двойка Ламбда сонди - те просто ще отчитат същото като първите. При дизелите е друга работа - те работят много по-мръсно че и сажди вадят
. За преглед няма кой да ти се заяде със сигурност. Иначе може да позамирише на бензин малко повече като си отзад на колата, но никога не се усеща ако си отсрани примерно. И да съгласен съм с колегата, мъка е да се правят, често имат нужда от преправяне. На мен също в момента имат проблем понеже не си сложих нова гарнитура когато ги слагахме, а и единият колектор е по-къс от колкото трябва.

- Wierdo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 558
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: кестен сити
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
- Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe
Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
Не е често, пуснахте ми мухата, а следващия месец зимам 13-та заплата (половината, ма тя е достатъчна
) и е напълно възможно да се хвърля в джаза. Ще се радвам и да се видя с някой, който вече е направил процедурата.

- TeroRider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 26.12.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW ///М3 SMG
- Мечтае да кара: BMW M3 CSL, M3 GTR, M3 GTS
- Детайли за колата: Направо не върви, но уж завива :)
Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
Юни месец ще съм си в България вече, ще се организираме на някоя сбирка да се видим 

- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
Бройте ме в списъка на присъстващите. А дали дотогава ще съм направил процедурата, още не зная, но не пречи да обсъдим възникналите въпроси около нея.
- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
Включвам се с ново допълнение към темата, за да съобщя, че колегата Terorider вече е направил интервенцията по колата си, а именно - колектори + чип. Тъй като не се е разписал в темата, реших да го направя аз, тъй като допускам, че доста хора са заинтересовани от резултата.
Впечатленията, които ми сподели колегата на лично съобщение са, че постигнатият резултат е много осезаем и се изразява в много по-голям ряз в ниските обороти и още по-голямо пощуряване във високите. Освен видимо повишения респонс и мощност, прекъсвачът му вече бил на 7000 оборота.
С две думи, процедурата по подмяна е оправдана, а резултатът - оправдаващ реализираното вложение.
Впечатленията, които ми сподели колегата на лично съобщение са, че постигнатият резултат е много осезаем и се изразява в много по-голям ряз в ниските обороти и още по-голямо пощуряване във високите. Освен видимо повишения респонс и мощност, прекъсвачът му вече бил на 7000 оборота.

- TeroRider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 26.12.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW ///М3 SMG
- Мечтае да кара: BMW M3 CSL, M3 GTR, M3 GTS
- Детайли за колата: Направо не върви, но уж завива :)
Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
Да, благодаря колега, трябваше да драсна и аз нещо ама не се сетих. Колата изкара 252 конски сили на диното, при 30 градуса температура, 95 октана гориво, и не чисто нов филтър, така че зимата може да пробваме 260
Много харесвам резултата, който постигнахме! Определено препоръчвам да си го направите, ако все още се чудите 
Поздрави!


Поздрави!

- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
Пред мен вече не стои никакво колебание по въпроса. Решението е взето категорично. При този ефект, който чух от толкова много хора, процедурата със сигурност си заслужава и затова ще действам при първа възможност.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
surfboard написа:Пред мен вече не стои никакво колебание по въпроса. Решението е взето категорично. При този ефект, който чух от толкова много хора, процедурата със сигурност си заслужава и затова ще действам при първа възможност.
Онзи ден се возих при Радичев,неговата с колектори,мап и филтър на дино преди адаптации в това време дава около 270 на вал - звук и вървеж прекрасни разликата огромна
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- TeroRider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 26.12.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW ///М3 SMG
- Мечтае да кара: BMW M3 CSL, M3 GTR, M3 GTS
- Детайли за колата: Направо не върви, но уж завива :)
Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
Къде е правена неговата? Знаеш ли с какво гориво и на каква температура е бил теста? (Зарибил съм се да изкарам макса от моя мотор просто
)

- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
Gqbriel написа:surfboard написа:Пред мен вече не стои никакво колебание по въпроса. Решението е взето категорично. При този ефект, който чух от толкова много хора, процедурата със сигурност си заслужава и затова ще действам при първа възможност.
Онзи ден се возих при Радичев,неговата с колектори,мап и филтър на дино преди адаптации в това време дава около 270 на вал - звук и вървеж прекрасни разликата огромна
Да, такова е мнението и на всички хора, с които говорих и разпитвах. Замислям се обаче за още нещо - колекторите, които предлагат тунинг-фирмите на родна територия, както и форумните търговци, са общо-взето едни и същи /китайски/ и струват малко над 300 лева. В тази връзка, не сме уточнили, дали всичките колеги, които споделят осезаемия резултат, който са получили, са с китайски колектори, или с някакви по-скъпи. Не знам доколко има значение това, но вероятно има някаква разлика в целения ефект, в зависимост от марката, цената и производството на самите колектори. Един споделя, че е изкарал 252 коня, друг 240, трети 270. Тези разлики се дължат на потенциала и състоянието на самия двигател, на начина и методиката на чипването, или на качеството и цената на използваните части?
Аз например мисля, че идеална работа биха ми свършили и китайските колектори, тъй като нямам амбиция да изстисквам всичко възможно от мотора. Просто искам да го поотпуша още малко, с оглед на което считам, че едни китайски колектори + ремап + спортен филтър, биха ми дали така желания резултат. А вече дали ще съм 239 коня, или 246, мисля, че не е от толкова съществено значение.
И един чисто хипотетичен въпрос - ще има ли въобще някакъв ефект, ако се сменят само и единствено колекторите, без да се прави ремап и без да се слага спортен филтър?
- TeroRider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 26.12.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW ///М3 SMG
- Мечтае да кара: BMW M3 CSL, M3 GTR, M3 GTS
- Детайли за колата: Направо не върви, но уж завива :)
Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
Няма никакво значение дали са китайски колекторите или не. Това е относно представяне на двигателя де, не за живота на самата част. Освен това, китайските искат малко ръчно напасване и преправяне
.
Относно това ако сложиш само колекторите без ремап - само звука се променя и да вдигне най-много 10 коня. Аз карах 3 месеца само с колектори без ремап. На диното с тях даде 222 коня, което в Маднес казаха че било повече от перфектно за този мотор на тези условия при които тествахме.
И от там на въпроса кое оказва влияние - най-вече състоянието на мотора и атмосферните условия понеже те оказват влияние на хилядите сензори, които пък бърникат хиляди други фини настройки
(образно казано естествено)
Аз лично съм почти сигурен че на дино в България този мотор е показвал най-много 258 коня, но може и да съм пропуснал нещо в проучването.
Въздушният филтър не оказва влияние върху мощността.
Общо взето мисля че отговорих на всичко. Ако някой не е съгласен да казва.

Относно това ако сложиш само колекторите без ремап - само звука се променя и да вдигне най-много 10 коня. Аз карах 3 месеца само с колектори без ремап. На диното с тях даде 222 коня, което в Маднес казаха че било повече от перфектно за този мотор на тези условия при които тествахме.
И от там на въпроса кое оказва влияние - най-вече състоянието на мотора и атмосферните условия понеже те оказват влияние на хилядите сензори, които пък бърникат хиляди други фини настройки

Аз лично съм почти сигурен че на дино в България този мотор е показвал най-много 258 коня, но може и да съм пропуснал нещо в проучването.
Въздушният филтър не оказва влияние върху мощността.
Общо взето мисля че отговорих на всичко. Ако някой не е съгласен да казва.

- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
Според мен,при мерене на дино,важното е какви са стойностите, които достигат до колелата,това с меренето на коне на мотора е малко маркетингов ход за да се казват по големи цифри....всички дино стендове са различни и дават доста различни стойности,някъде из форума бях чел за м5 е39 400 коня на мотора а на друго дино 280 на колелата...
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
choio написа:Според мен,при мерене на дино,важното е какви са стойностите, които достигат до колелата,това с меренето на коне на мотора е малко маркетингов ход за да се казват по големи цифри....всички дино стендове са различни и дават доста различни стойности,някъде из форума бях чел за м5 е39 400 коня на мотора а на друго дино 280 на колелата...
Е кой мери на вал в бг?Всичко се смята на колела и после по некви формули на вал...и много маркетинг

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
Маднес са на вал 

- HackeD
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
100imenov написа:Маднес са на вал


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани