Не пали 330d ...?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Не пали 330d ...?
колега сериозно ли говориш?при проблем с датчика на колянов вал,колата няма как да върви,камоли да е мудна или да тресе...от него се вземат оборотите на мотора,а без тях няма как да върви грам...Gqbriel написа:VRPerformance написа:Но това само ако става дума за тази грешкаако има проблем с датчика на коляновия вал оборотомера ще е както в тоя клип http://www.youtube.com/watch?v=HJLYh33og9Q тоест няма да се мърда...
To един клип..не е задължително да прави този номер,записва грешка,колата си пали без особен проблем,върви нормално..но се усеща,че е "по-слаба" ,след изчистване на грешката - колата се усеща по-пъргава и "тресе" по-малко (поне при дизел)...имал съм записани грешки и то не един път..след време нямаше проблем вече
просто спря да се появява


- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Не пали 330d ...?
VRPerformance написа:колега сериозно ли говориш?при проблем с датчика на колянов вал,колата няма как да върви,камоли да е мудна или да тресе...от него се вземат оборотите на мотора,а без тях няма как да върви грам...Gqbriel написа:VRPerformance написа:Но това само ако става дума за тази грешкаако има проблем с датчика на коляновия вал оборотомера ще е както в тоя клип http://www.youtube.com/watch?v=HJLYh33og9Q тоест няма да се мърда...
To един клип..не е задължително да прави този номер,записва грешка,колата си пали без особен проблем,върви нормално..но се усеща,че е "по-слаба" ,след изчистване на грешката - колата се усеща по-пъргава и "тресе" по-малко (поне при дизел)...имал съм записани грешки и то не един път..след време нямаше проблем вече
просто спря да се появява
може да си го пробваш на колата
Съжалявам но не мога да се съглася с нещо,с което съм имал вземане даване



bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Не пали 330d ...?
Напълно сериозно говори...и аз не мога да си го обясня, но е факт - колата не губеше мощност драстично...но се усещаше, че е мъъъничко по-слаба, отколкото би трябвало.
Проблеми със запалването - никакви.
Както се появи - така и изчезна грешката/проблема - добре, че ме послуша Габриел да не пипа датчика - щом не му създава ядове - няма защо.
Аз поне съм на мнение, че здрава част не трябва да се сменя
Проблеми със запалването - никакви.

Както се появи - така и изчезна грешката/проблема - добре, че ме послуша Габриел да не пипа датчика - щом не му създава ядове - няма защо.
Аз поне съм на мнение, че здрава част не трябва да се сменя

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Не пали 330d ...?
RaHzElChO написа:vicho написа:JTD написа:Защото до сега не съм сядал в дизелов автомобил, който вибрацията да не му се усеща във волана.
време е да седнеш
Оффф, точно за теб си мислех. Я ни демонстрирай как трябва да работи един истински дизелов шестак.
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
че ти пока'ем на сбора

JTD написа:Хайде, сподели кой е той.
Според мен критериите ни са различни за вибрация.
Сега кажи, че твоя няма вибрация и да ми стане едно густо...
N57

моя тресе като трактор, не ме намесвай

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Не пали 330d ...?
еее димитров,сега и за двама ни остава само едно,да пратим клиентите си при колегата JTD да ги измери с осцилоскопа,защото явно само на нас ни се случват такива аномалий и нещо не можем да ги оправим,явно неразбираме толковаDimitroff написа:Напълно сериозно говори...и аз не мога да си го обясня, но е факт - колата не губеше мощност драстично...но се усещаше, че е мъъъничко по-слаба, отколкото би трябвало.
Проблеми със запалването - никакви.![]()
Както се появи - така и изчезна грешката/проблема - добре, че ме послуша Габриел да не пипа датчика - щом не му създава ядове - няма защо.
Аз поне съм на мнение, че здрава част не трябва да се сменя

- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Не пали 330d ...?
JTD написа:vicho написа:JTD написа:Защото до сега не съм сядал в дизелов автомобил, който вибрацията да не му се усеща във волана.
време е да седнеш
Хайде, сподели кой е той.
Според мен критериите ни са различни за вибрация.
Сега кажи, че твоя няма вибрация и да ми стане едно густо...
Ти нали караше 330ка - какви вибрации



Re: Не пали 330d ...?
VRPerformance написа:еее димитров,сега и за двама ни остава само едно,да пратим клиентите си при колегата JTD да ги измери с осцилоскопа,защото явно само на нас ни се случват такива аномалий и нещо не можем да ги оправим,явно неразбираме толкова
Нещо подигравателно има в тона ти.
Както и да е.
Пример, конкретен. На този датчик като му изчезне екранировката и остане само активната му част към ЕКУ-то и като го закачиш на осцилоскопа ще видиш бая интересен сигнал (понякога, просто има много фактори). ЕКУ-то се ориентира за всеки един зъб, защото ЦАП-а го преобразува в крайна сметка на 0 или 1. Но също така има заложена схема как да хване тези аномалии по фронта на сигнала. Също при загуба на някоя 1-ца от сигнала, той си се синхронизира по липсата на 2-та зъба и за това не гасне, но отчита грешката именно защото не е получил да речем 58 единици преди синхронизацията. Но когато си загуби част от импулсите, където е изпуснал, поради влошен фронт на сигнала (примерно), тогава ЕКУ-то най-често бърка в предварението на впръскване. От там лоша работа на двигателя и лоша динамика.
Не питай старило, питай парило са казали мъдрите хора.
Все пак поздрави

xerial написа:JTD написа:vicho написа:JTD написа:Защото до сега не съм сядал в дизелов автомобил, който вибрацията да не му се усеща във волана.
време е да седнеш
Хайде, сподели кой е той.
Според мен критериите ни са различни за вибрация.
Сега кажи, че твоя няма вибрация и да ми стане едно густо...
Ти нали караше 330ка - какви вибрации![]()
![]()
Да, карам 330-ка. За това знам, че някой хора са много заблудени. Или просто ако не им трепери вътрешното огледало, значи няма вибрация. Както се казва "Ово е стандарт".
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Не пали 330d ...?

сериозен преглед ти трябва ... така де ... на колата

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Не пали 330d ...?
то така изчезва екрановката от само себе си,неска е тука утре си е дигнала чукалата и оп след един час пак е дошла и Габриел отново си кара колата без проблеми...екрановката е чест проблем на старите автомобили кадето са ровени по 300 пъти или са с опечени кабели...проблема на момчето със записването на грешката най-вероятно е дошъл от това че е имал проблем с нафтата,дълго е въртял на стартер и в следствие на това акумулатора му е паднал,този пад на напрежение може да е довел до записването на грешката,а може и да е в следствие на това че е припалвал някой цилиндър...както казах това ми се е случвало зимата с много автомобили...а при едно гаснене в движение на дизел смятам знаеш как прескачат зъби,та е нормално при едно такова гаснене в движение за момент да набива грешка за несинхронизация,както ми се е получавало при алфата от клипаJTD написа:VRPerformance написа:еее димитров,сега и за двама ни остава само едно,да пратим клиентите си при колегата JTD да ги измери с осцилоскопа,защото явно само на нас ни се случват такива аномалий и нещо не можем да ги оправим,явно неразбираме толкова
Нещо подигравателно има в тона ти.
Както и да е.
Пример, конкретен. На този датчик като му изчезне екранировката и остане само активната му част към ЕКУ-то и като го закачиш на осцилоскопа ще видиш бая интересен сигнал (понякога, просто има много фактори). ЕКУ-то се ориентира за всеки един зъб, защото ЦАП-а го преобразува в крайна сметка на 0 или 1. Но също така има заложена схема как да хване тези аномалии по фронта на сигнала. Също при загуба на някоя 1-ца от сигнала, той си се синхронизира по липсата на 2-та зъба и за това не гасне, но отчита грешката именно защото не е получил да речем 58 единици преди синхронизацията. Но когато си загуби част от импулсите, където е изпуснал, поради влошен фронт на сигнала (примерно), тогава ЕКУ-то най-често бърка в предварението на впръскване. От там лоша работа на двигателя и лоша динамика.
Не питай старило, питай парило са казали мъдрите хора.
Все пак поздрави

Re: Не пали 330d ...?
VRPerformance написа:то така изчезва екрановката от само себе си,неска е тука утре си е дигнала чукалата и оп след един час пак е дошла и Габриел отново си кара колата без проблеми...екрановката е чест проблем на старите автомобили кадето са ровени по 300 пъти или са с опечени кабели...проблема на момчето със записването на грешката най-вероятно е дошъл от това че е имал проблем с нафтата,дълго е въртял на стартер и в следствие на това акумулатора му е паднал,този пад на напрежение може да е довел до записването на грешката,а може и да е в следствие на това че е припалвал някой цилиндър...както казах това ми се е случвало зимата с много автомобили...а при едно гаснене в движение на дизел смятам знаеш как прескачат зъби,та е нормално при едно такова гаснене в движение за момент да набива грешка за несинхронизация,както ми се е получавало при алфата от клипа
Ами то така изчезва. По същата логика, то така умира някой сензор а след това се съживява, нали?
Хайде да видим, че момчето (Gqbriel) да си каже дали постоянно му е падал акумулатора, или си е имал просто тази грешка без други проблеми.
Като сподели ще чакам да споделиш от какво би се получил проблема с набиването на грешката.
Аз ти споделих няколко случаи от моята практика, ти пак с главата напред. Може би достойнството ти е прекалено голямо, за да кажеш пред всички, че си научил нещо.
Както и да е.
От гаснене в движение не може да прескочи зъб на ремъка.
Има малък шанс да прескочи (ако не е опънат добре или му е дошъл момента на скъсването) единствено ако оставиш колата на скорост и оборотите на двигателя паднат да речем под 500 и мъчиш двигателя на 100-200 оборота по инерция по някакъв наклон с надеждата да запали.
Ако си в обороти и колата ти загасне, да прескочи ремък от това клони към нула, безкрайна нула.
Последна промяна JTD на 17 Фев 2012, 10:11, променена общо 2 пъти
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Не пали 330d ...?
JTD написа:VRPerformance написа:то така изчезва екрановката от само себе си,неска е тука утре си е дигнала чукалата и оп след един час пак е дошла и Габриел отново си кара колата без проблеми...екрановката е чест проблем на старите автомобили кадето са ровени по 300 пъти или са с опечени кабели...проблема на момчето със записването на грешката най-вероятно е дошъл от това че е имал проблем с нафтата,дълго е въртял на стартер и в следствие на това акумулатора му е паднал,този пад на напрежение може да е довел до записването на грешката,а може и да е в следствие на това че е припалвал някой цилиндър...както казах това ми се е случвало зимата с много автомобили...а при едно гаснене в движение на дизел смятам знаеш как прескачат зъби,та е нормално при едно такова гаснене в движение за момент да набива грешка за несинхронизация,както ми се е получавало при алфата от клипа
Ами то така изчезва. По същата логика, то така умира някой сензор а след това се съживява, нали?
Хайде да видим, че момчето (Gqbriel) да си каже дали постоянно му е падал акумулатора, или си е имал просто тази грешка без други проблеми.
Като сподели ще чакам да споделиш от какво би се получил проблема с набиването на грешката.
Аз ти споделих няколко случаи от моята практика, ти пак с главата напред. Може би достойнството ти е прекалено голямо, за да кажеш пред всички, че си научил нещо.
Както и да е.
От гаснене в движение не може да прескочи зъб на ремъка.
Има малък шанс да прескочи (ако не е опънат добре или му е дошъл момента на скъсването) единствено ако оставиш колата на скорост и оборотите на двигателя паднат да речем под 500 и мъчиш двигателя на 100-200 оборота по инерция по някакъв наклон с надеждата да запали.
Ако си в обороти и колата ти загасне, да прескочи ремък от това клони към нула, безкрайна нула.
Намесихте ме в разговора но да споделя :
100А Bosch S6 (дано не бъркам S5 или S6) и 960mAh - стартов
Колата никога не е гаснела - никога!
Нито е имала проблем с палене на -15 отначало ( с 2 после с 3) изгорели свещи - няма път в който да не запаля веднага зима ,лете ( като миналата година колата седеше отвън зимата и всяка сутрин,поради задъжления в 6:30 е палена)
Вметвам - колата имаше проблем с пеперудка - като частите за отремонтиране бяха чисто нови
"VRPerformance" - не ме намесвайте в спора си





bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Не пали 330d ...?
само че нещо неразбрахте,под момчето имах предвид автора на темата,то ясно си пише ''проблема на момчето със записването на грешката най-вероятно е дошъл от това че е имал проблем с нафтата,дълго е въртял на стартер и в следствие на това акумулатора му е паднал,този пад на напрежение може да е довел до записването на грешката'',Грешката на Габриел некоментирам защо я е записало,понеже не е споделял при какви условия се е появила,та горните две мнения са излишни...
А това дали дизел може да прескочи зъб в движение ми се е случвало с моя кола,преди месец ми се случи пак но при запалване,а на един клиент се случи при изгасяне след буксуване в преспи...след което светнал чека и при диагностика грешката беше за датчика,само че не беше в него проблема,а в прескочил зъб
не случайно повечето хора ги е страх да палят дизел на дърпане,щото тея неща се случват
А това дали дизел може да прескочи зъб в движение ми се е случвало с моя кола,преди месец ми се случи пак но при запалване,а на един клиент се случи при изгасяне след буксуване в преспи...след което светнал чека и при диагностика грешката беше за датчика,само че не беше в него проблема,а в прескочил зъб

- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Не пали 330d ...?
Не съм имал предвид теб,но това което споделяш си е в защита на мен,защото аз казах че това че е набило грешка за датчика не е проблем и може да си кара,а спора тръгна точно от там...сега всеки нормален човек като прочете какво си написал ще разбере че съм бил прав и тая грешка може да се запише в един момент без реално да има проблем колата с датчикаGqbriel написа:Намесихте ме в разговора но да споделя :
100А Bosch S6 (дано не бъркам S5 или S6) и 960mAh - стартов
Колата никога не е гаснела - никога!
Нито е имала проблем с палене на -15 отначало ( с 2 после с 3) изгорели свещи - няма път в който да не запаля веднага зима ,лете ( като миналата година колата седеше отвън зимата и всяка сутрин,поради задъжления в 6:30 е палена)
Вметвам - колата имаше проблем с пеперудка - като частите за отремонтиране бяха чисто нови
"VRPerformance" - не ме намесвайте в спора си- аз само споделих опит,който потвърди човек неговорещ празни приказки
,сега какъв е бил проблема при мен
но качвам се въртя ключа и пали от раз с 2 с 3 изгорели от раз...но в един момент като човек минаваш 40к + на година с тази кола,ми е ясно как трябва да върви и разликата е осезаема (поне за мен) когато има набита грешка
- както се появи - така изчезна...не споря,не коментирам,не зная колкото вас - но това е реална ситуация

Re: Не пали 330d ...?
VRPerformance написа:Не съм имал предвид теб,но това което споделяш си е в защита на мен,защото аз казах че това че е набило грешка за датчика не е проблем и може да си кара,а спора тръгна точно от там...сега всеки нормален човек като прочете какво си написал ще разбере че съм бил прав и тая грешка може да се запише в един момент без реално да има проблем колата с датчика
Каква защита, да не сме пред съда

Аз казвам, че може да се запише грешката и реално там да е проблема.
И какво правим, кой ще ме защитава сега

Да те попитам какво става като вместо 58 еденици в ЦАП-а постъпят 57 примерно?
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Не пали 330d ...?
VRPerformance написа:Не съм имал предвид теб,но това което споделяш си е в защита на мен,защото аз казах че това че е набило грешка за датчика не е проблем и може да си кара,а спора тръгна точно от там...сега всеки нормален човек като прочете какво си написал ще разбере че съм бил прав и тая грешка може да се запише в един момент без реално да има проблем колата с датчикаGqbriel написа:Намесихте ме в разговора но да споделя :
100А Bosch S6 (дано не бъркам S5 или S6) и 960mAh - стартов
Колата никога не е гаснела - никога!
Нито е имала проблем с палене на -15 отначало ( с 2 после с 3) изгорели свещи - няма път в който да не запаля веднага зима ,лете ( като миналата година колата седеше отвън зимата и всяка сутрин,поради задъжления в 6:30 е палена)
Вметвам - колата имаше проблем с пеперудка - като частите за отремонтиране бяха чисто нови
"VRPerformance" - не ме намесвайте в спора си- аз само споделих опит,който потвърди човек неговорещ празни приказки
,сега какъв е бил проблема при мен
но качвам се въртя ключа и пали от раз с 2 с 3 изгорели от раз...но в един момент като човек минаваш 40к + на година с тази кола,ми е ясно как трябва да върви и разликата е осезаема (поне за мен) когато има набита грешка
- както се появи - така изчезна...не споря,не коментирам,не зная колкото вас - но това е реална ситуация
Тука стана

- добре,съгласен съм с това което казваш,че може да няма реален проблем ,но как при една диагностика - пускаш ИНПА,ДИС и т.н ще се разбере аджаба работи ли или е нещо друго - пак казвам,не разбирам толковаколега сериозно ли говориш?при проблем с датчика на колянов вал,колата няма как да върви,камоли да е мудна или да тресе...от него се вземат оборотите на мотора,а без тях няма как да върви грам... може да си го пробваш на колата

Но вече излизаме много


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани