Запитвне за обръщане на дирекция
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Запитвне за обръщане на дирекция
Аз съм уважаващ себе си, но не съм майстор:). Досега винаги съм се справял с това което съм започвал по колата си и много рядко съм я водил на майстор. Въпроса е следния: купувам фарове, рейка, табло, педали, мокет, чистачки и ел. инсталацията на купето - не ме е страх от това да я правя, въпроса е да не се окажа изненадан и след като съм разглобил половината купе да се окаже, че трябва леко да махна и двигателя (примерно) или нещо подобно.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Запитвне за обръщане на дирекция
efren написа:Аз съм уважаващ себе си, но не съм майстор:). Досега винаги съм се справял с това което съм започвал по колата си и много рядко съм я водил на майстор. Въпроса е следния: купувам фарове, рейка, табло, педали, мокет, чистачки и ел. инсталацията на купето - не ме е страх от това да я правя, въпроса е да не се окажа изненадан и след като съм разглобил половината купе да се окаже, че трябва леко да махна и двигателя (примерно) или нещо подобно.
Ако си с ксенон - нови фарове няма нужда

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- zl000
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 23.11.2009
- Кара: E46 , E64
- Детайли за колата: 318 i , 635 d
Re: Запитвне за обръщане на дирекция
Майсторе
половината коли в света са с десен волан ... другата с ляв .... Щом отворип предния капак ше видеш 2 дупки към купето от ляво и от дясно за волан
Няма да махаш двигателя и да го махнеш няма каде другаде да го поставиш освен където си му е мястото .
С малко питане и помощ от някой на моменти ... и сам ше си го врътнеш



Няма да махаш двигателя и да го махнеш няма каде другаде да го поставиш освен където си му е мястото .
С малко питане и помощ от някой на моменти ... и сам ше си го врътнеш


БАТЕ СА - BMW SWAG .mp3
- Kalinski
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 262
- Регистриран на: 10.10.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA+чип
- Мечтае да кара: черно М6
Re: Запитвне за обръщане на дирекция
Така и така сте на тема огледала
Преди 2 дни ми изчезна задната декоративна пластмаса на шофиорското огледало. Бих искал да попитам има ли някаква разлика в пласмасата между феисов и нефеисов седан? Или са еднакви. Става въпрос за 320д.

- ssound
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 31.07.2009
- Местоположение: русе
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact320тd/e30 318is
- Мечтае да кара: е30 m62b48is
Re: Запитвне за обръщане на дирекция
zl000 написа:Майстореполовината коли в света са с десен волан ... другата с ляв .... Щом отворип предния капак ше видеш 2 дупки към купето от ляво и от дясно за волан
![]()
Няма да махаш двигателя и да го махнеш няма каде другаде да го поставиш освен където си му е мястото .
С малко питане и помощ от някой на моменти ... и сам ше си го врътнеш![]()
дупки няма да видиш,като разглобиш до дъно ще видиш 2 заработки.едната е за сервото,другата за маншона на помпата за съединителя.и дотам.
НЯМА ЗАРАБОТКИ или отвори за кормилния прът,за чистачките,за жилото на газта(ако е с жило),за ръчната спирачка, за пантата на педала за газта,на кормилния прът(където се хваща към купето) на мотора за чистачките, и.т.н.
Колега недей със тия изказвания "обръщане на е46 е детска игра" и "малко помощ и сам ще си го врътнеш" да подвеждаш колегите.
Доста смело омаловажаваш операцията,която е повече от сериен филм докато станат истински нещата.
повечето колеги тук които се интересуват от обръщането на е46 като разберат в действителност за какво иде реч и се отказват,и то с право!!
съвет от мен като препатил в тая област-доверете се на човек който е правил процедурата поне 2 пъти за да не си повтори грешките от предните коли върху вашата.
- ZALMAN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: 8.09.2012
- Местоположение: Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: F01 - E70 LCI - e92 LCI
Re: Запитвне за обръщане на дирекция
така е да
Последна промяна ZALMAN на 08 Фев 2013, 17:57, променена общо 1 път
Re: Запитвне за обръщане на дирекция
Колеги, благодаря на всички отговорили до момента. Виждам, че много хора споменават инсталацията в купето като изключително трудоемка част. Искам да попитам, ако си закупя цялата инсталация в купето от кола с ляв волан, ще ми бъде ли по лесно?
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- ZALMAN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: 8.09.2012
- Местоположение: Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: F01 - E70 LCI - e92 LCI
Re: Запитвне за обръщане на дирекция
Аз бих казал по трудно поне според мен. маха се тавана и абсолютно всичко останало. Да не говорим , че има 3 различни вида инсталация според тамата на автомобила и е много трудно да се намери , нова е над 1000лв. втора ръйа е 150 -300лв.
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Запитвне за обръщане на дирекция
би трябвало да е по лесно,но всяка кола е с различно оборудване-та може да има липси

Re: Запитвне за обръщане на дирекция
Оборудването ще го съчетаем, въпроса е да се улеснят нещата и да няма много надене на кабели (по възможност въобще да няма)
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- ZALMAN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: 8.09.2012
- Местоположение: Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: F01 - E70 LCI - e92 LCI
Re: Запитвне за обръщане на дирекция
Невъзможно е да няма , едиствено ако имаш нова инсталация. Горе на снимките се вижда какъв мармалад е 

- ssound
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 31.07.2009
- Местоположение: русе
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact320тd/e30 318is
- Мечтае да кара: е30 m62b48is
Re: Запитвне за обръщане на дирекция
колега,на снимките виждам че ползваш термошлаух и надките са ти на едно място.
когато спойката ти не е идеално обла като нагрееш шлауха виждаш ли как на високите места побелява.
това ще ти създаде проблеми в бъдеще,вярвай ми.
съвет от мен: опитай се да разминаваш местата на надките за да не се получава един голям цирей на едно място след бандажа
на кабелите и ползвай качествен изолирбанд вместо тоя модерен термошлаух.става малко по-грозничко но е по-сигурно за в бъдеще.
колкото и да не ви се вярва тези кабели са живи и от вибраций и др. на местата където има спойки и неравности се претриват след време.на много от автомобилите кабелните снопове са пълни с талк като на щангистите.
когато спойката ти не е идеално обла като нагрееш шлауха виждаш ли как на високите места побелява.
това ще ти създаде проблеми в бъдеще,вярвай ми.
съвет от мен: опитай се да разминаваш местата на надките за да не се получава един голям цирей на едно място след бандажа
на кабелите и ползвай качествен изолирбанд вместо тоя модерен термошлаух.става малко по-грозничко но е по-сигурно за в бъдеще.
колкото и да не ви се вярва тези кабели са живи и от вибраций и др. на местата където има спойки и неравности се претриват след време.на много от автомобилите кабелните снопове са пълни с талк като на щангистите.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- zl000
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 23.11.2009
- Кара: E46 , E64
- Детайли за колата: 318 i , 635 d
Re: Запитвне за обръщане на дирекция
ssound написа:zl000 написа:Майстореполовината коли в света са с десен волан ... другата с ляв .... Щом отворип предния капак ше видеш 2 дупки към купето от ляво и от дясно за волан
![]()
Няма да махаш двигателя и да го махнеш няма каде другаде да го поставиш освен където си му е мястото .
С малко питане и помощ от някой на моменти ... и сам ше си го врътнеш![]()
дупки няма да видиш,като разглобиш до дъно ще видиш 2 заработки.едната е за сервото,другата за маншона на помпата за съединителя.и дотам.
НЯМА ЗАРАБОТКИ или отвори за кормилния прът,за чистачките,за жилото на газта(ако е с жило),за ръчната спирачка, за пантата на педала за газта,на кормилния прът(където се хваща към купето) на мотора за чистачките, и.т.н.
Колега недей със тия изказвания "обръщане на е46 е детска игра" и "малко помощ и сам ще си го врътнеш" да подвеждаш колегите.
Доста смело омаловажаваш операцията,която е повече от сериен филм докато станат истински нещата.
повечето колеги тук които се интересуват от обръщането на е46 като разберат в действителност за какво иде реч и се отказват,и то с право!!
съвет от мен като препатил в тая област-доверете се на човек който е правил процедурата поне 2 пъти за да не си повтори грешките от предните коли върху вашата.
Самата изработка на купето мн ясно че реално няма да има дупка .... и пак ше ти се изсмея ако почнеш да обясняваш колко е сложно въртенето на е46.
Става въпрос че играчката не си заслужава в мн случеи защото е46 е евтина кола и 1800 кинта за въртене .. затова се въртят повече купетата да избият парите .
А колегата иска сам да си я върти не му знам възможностите сам си решава . Колко 7-ци - 5-ци Нисани 350z Рендж Ролвар Спорт ... и прочие съм виждал обърнати перфектно... може да са по елементарни от е46 неразбирам

БАТЕ СА - BMW SWAG .mp3
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Запитвне за обръщане на дирекция
zl000 написа:ssound написа:zl000 написа:Майстореполовината коли в света са с десен волан ... другата с ляв .... Щом отворип предния капак ше видеш 2 дупки към купето от ляво и от дясно за волан
![]()
Няма да махаш двигателя и да го махнеш няма каде другаде да го поставиш освен където си му е мястото .
С малко питане и помощ от някой на моменти ... и сам ше си го врътнеш![]()
дупки няма да видиш,като разглобиш до дъно ще видиш 2 заработки.едната е за сервото,другата за маншона на помпата за съединителя.и дотам.
НЯМА ЗАРАБОТКИ или отвори за кормилния прът,за чистачките,за жилото на газта(ако е с жило),за ръчната спирачка, за пантата на педала за газта,на кормилния прът(където се хваща към купето) на мотора за чистачките, и.т.н.
Колега недей със тия изказвания "обръщане на е46 е детска игра" и "малко помощ и сам ще си го врътнеш" да подвеждаш колегите.
Доста смело омаловажаваш операцията,която е повече от сериен филм докато станат истински нещата.
повечето колеги тук които се интересуват от обръщането на е46 като разберат в действителност за какво иде реч и се отказват,и то с право!!
съвет от мен като препатил в тая област-доверете се на човек който е правил процедурата поне 2 пъти за да не си повтори грешките от предните коли върху вашата.
Самата изработка на купето мн ясно че реално няма да има дупка .... и пак ше ти се изсмея ако почнеш да обясняваш колко е сложно въртенето на е46.
Става въпрос че играчката не си заслужава в мн случеи защото е46 е евтина кола и 1800 кинта за въртене .. затова се въртят повече купетата да избият парите .
А колегата иска сам да си я върти не му знам възможностите сам си решава . Колко 7-ци - 5-ци Нисани 350z Рендж Ролвар Спорт ... и прочие съм виждал обърнати перфектно... може да са по елементарни от е46 неразбирам
Играчката сигурно си заслужава,ако колата е на малко км,с много екстри и цена поне поне с 5к надолу от такава с ляв волан...а сякаш най-си заслужава за донор

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- ssound
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 31.07.2009
- Местоположение: русе
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact320тd/e30 318is
- Мечтае да кара: е30 m62b48is
Re: Запитвне за обръщане на дирекция
zl000 написа:ssound написа:zl000 написа:Майстореполовината коли в света са с десен волан ... другата с ляв .... Щом отворип предния капак ше видеш 2 дупки към купето от ляво и от дясно за волан
![]()
Няма да махаш двигателя и да го махнеш няма каде другаде да го поставиш освен където си му е мястото .
С малко питане и помощ от някой на моменти ... и сам ше си го врътнеш![]()
дупки няма да видиш,като разглобиш до дъно ще видиш 2 заработки.едната е за сервото,другата за маншона на помпата за съединителя.и дотам.
НЯМА ЗАРАБОТКИ или отвори за кормилния прът,за чистачките,за жилото на газта(ако е с жило),за ръчната спирачка, за пантата на педала за газта,на кормилния прът(където се хваща към купето) на мотора за чистачките, и.т.н.
Колега недей със тия изказвания "обръщане на е46 е детска игра" и "малко помощ и сам ще си го врътнеш" да подвеждаш колегите.
Доста смело омаловажаваш операцията,която е повече от сериен филм докато станат истински нещата.
повечето колеги тук които се интересуват от обръщането на е46 като разберат в действителност за какво иде реч и се отказват,и то с право!!
съвет от мен като препатил в тая област-доверете се на човек който е правил процедурата поне 2 пъти за да не си повтори грешките от предните коли върху вашата.
Самата изработка на купето мн ясно че реално няма да има дупка .... и пак ше ти се изсмея ако почнеш да обясняваш колко е сложно въртенето на е46.
Става въпрос че играчката не си заслужава в мн случеи защото е46 е евтина кола и 1800 кинта за въртене .. затова се въртят повече купетата да избият парите .
А колегата иска сам да си я върти не му знам възможностите сам си решава . Колко 7-ци - 5-ци Нисани 350z Рендж Ролвар Спорт ... и прочие съм виждал обърнати перфектно... може да са по елементарни от е46 неразбирам
Тя работата е ясна че не разбираш.изсмей ми се щом искаш ама ти тез коли дет ГИ ВИЖДАШ ОБЪРНАТИ ПЕРФЕКТНО аз не ги гледам като теб ами ги правя.ако беше поне малко запознат щеше да ти е ясно че при 5-а и 7-ма серия не се сменя инсталация във вратите,защото "door function control module" сa с еднакви букси които си комуникират по кан шина и само се препрограмират.чистачки не се обръщат защото са на правилното място,инсталацията за моторна електроника почти без рязане си отива от другата страна в кутията.
Ааа, и ква стана тя то май по-лесно да обърнем 7-ма серия вместо е46. Ама ти си говори и се изсмивай тука......
Когато ти лично обърнеш дирекция на една две коли тогава разправяй на хората колко било елементарно и как всеки щял да си го обърне сам.......
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани