Запитвне за обръщане на дирекция

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори


Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 5.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 4х4
Мечтае да кара: 6х6

Re: Запитвне за обръщане на дирекция

Мнение от efren » 01 Дек 2012, 1:25

Аз съм уважаващ себе си, но не съм майстор:). Досега винаги съм се справял с това което съм започвал по колата си и много рядко съм я водил на майстор. Въпроса е следния: купувам фарове, рейка, табло, педали, мокет, чистачки и ел. инсталацията на купето - не ме е страх от това да я правя, въпроса е да не се окажа изненадан и след като съм разглобил половината купе да се окаже, че трябва леко да махна и двигателя (примерно) или нещо подобно.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Запитвне за обръщане на дирекция

Мнение от Gqbriel » 01 Дек 2012, 15:46

efren написа:Аз съм уважаващ себе си, но не съм майстор:). Досега винаги съм се справял с това което съм започвал по колата си и много рядко съм я водил на майстор. Въпроса е следния: купувам фарове, рейка, табло, педали, мокет, чистачки и ел. инсталацията на купето - не ме е страх от това да я правя, въпроса е да не се окажа изненадан и след като съм разглобил половината купе да се окаже, че трябва леко да махна и двигателя (примерно) или нещо подобно.

Ако си с ксенон - нови фарове няма нужда :yes:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 23.11.2009
Кара: E46 , E64
Детайли за колата: 318 i , 635 d

Re: Запитвне за обръщане на дирекция

Мнение от zl000 » 02 Дек 2012, 15:56

Майсторе :) половината коли в света са с десен волан ... другата с ляв .... Щом отворип предния капак ше видеш 2 дупки към купето от ляво и от дясно за волан :smoke:
Няма да махаш двигателя и да го махнеш няма каде другаде да го поставиш освен където си му е мястото .
С малко питане и помощ от някой на моменти ... и сам ше си го врътнеш ;) 8)
БАТЕ СА - BMW SWAG .mp3

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 262
Регистриран на: 10.10.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 320dA+чип
Мечтае да кара: черно М6

Re: Запитвне за обръщане на дирекция

Мнение от Kalinski » 07 Дек 2012, 15:22

Така и така сте на тема огледала :) Преди 2 дни ми изчезна задната декоративна пластмаса на шофиорското огледало. Бих искал да попитам има ли някаква разлика в пласмасата между феисов и нефеисов седан? Или са еднакви. Става въпрос за 320д.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 31.07.2009
Местоположение: русе
Пол: Мъж
Кара: e46 compact320тd/e30 318is
Мечтае да кара: е30 m62b48is

Re: Запитвне за обръщане на дирекция

Мнение от ssound » 08 Дек 2012, 0:07

zl000 написа:Майсторе :) половината коли в света са с десен волан ... другата с ляв .... Щом отворип предния капак ше видеш 2 дупки към купето от ляво и от дясно за волан :smoke:
Няма да махаш двигателя и да го махнеш няма каде другаде да го поставиш освен където си му е мястото .
С малко питане и помощ от някой на моменти ... и сам ше си го врътнеш ;) 8)


дупки няма да видиш,като разглобиш до дъно ще видиш 2 заработки.едната е за сервото,другата за маншона на помпата за съединителя.и дотам.
НЯМА ЗАРАБОТКИ или отвори за кормилния прът,за чистачките,за жилото на газта(ако е с жило),за ръчната спирачка, за пантата на педала за газта,на кормилния прът(където се хваща към купето) на мотора за чистачките, и.т.н.

Колега недей със тия изказвания "обръщане на е46 е детска игра" и "малко помощ и сам ще си го врътнеш" да подвеждаш колегите.
Доста смело омаловажаваш операцията,която е повече от сериен филм докато станат истински нещата.
повечето колеги тук които се интересуват от обръщането на е46 като разберат в действителност за какво иде реч и се отказват,и то с право!!
съвет от мен като препатил в тая област-доверете се на човек който е правил процедурата поне 2 пъти за да не си повтори грешките от предните коли върху вашата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 8.09.2012
Местоположение: Свищов
Пол: Мъж
Кара: F01 - E70 LCI - e92 LCI

Re: Запитвне за обръщане на дирекция

Мнение от ZALMAN » 08 Дек 2012, 3:04

така е да
Последна промяна ZALMAN на 08 Фев 2013, 17:57, променена общо 1 път


Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 5.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 4х4
Мечтае да кара: 6х6

Re: Запитвне за обръщане на дирекция

Мнение от efren » 08 Дек 2012, 10:34

Колеги, благодаря на всички отговорили до момента. Виждам, че много хора споменават инсталацията в купето като изключително трудоемка част. Искам да попитам, ако си закупя цялата инсталация в купето от кола с ляв волан, ще ми бъде ли по лесно?
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 8.09.2012
Местоположение: Свищов
Пол: Мъж
Кара: F01 - E70 LCI - e92 LCI

Re: Запитвне за обръщане на дирекция

Мнение от ZALMAN » 08 Дек 2012, 11:23

Аз бих казал по трудно поне според мен. маха се тавана и абсолютно всичко останало. Да не говорим , че има 3 различни вида инсталация според тамата на автомобила и е много трудно да се намери , нова е над 1000лв. втора ръйа е 150 -300лв.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Re: Запитвне за обръщане на дирекция

Мнение от unikalen88 » 08 Дек 2012, 12:02

би трябвало да е по лесно,но всяка кола е с различно оборудване-та може да има липси
Изображение


Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 5.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 4х4
Мечтае да кара: 6х6

Re: Запитвне за обръщане на дирекция

Мнение от efren » 08 Дек 2012, 12:14

Оборудването ще го съчетаем, въпроса е да се улеснят нещата и да няма много надене на кабели (по възможност въобще да няма)
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 8.09.2012
Местоположение: Свищов
Пол: Мъж
Кара: F01 - E70 LCI - e92 LCI

Re: Запитвне за обръщане на дирекция

Мнение от ZALMAN » 10 Дек 2012, 0:40

Невъзможно е да няма , едиствено ако имаш нова инсталация. Горе на снимките се вижда какъв мармалад е ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 31.07.2009
Местоположение: русе
Пол: Мъж
Кара: e46 compact320тd/e30 318is
Мечтае да кара: е30 m62b48is

Re: Запитвне за обръщане на дирекция

Мнение от ssound » 10 Дек 2012, 10:42

колега,на снимките виждам че ползваш термошлаух и надките са ти на едно място.
когато спойката ти не е идеално обла като нагрееш шлауха виждаш ли как на високите места побелява.
това ще ти създаде проблеми в бъдеще,вярвай ми.

съвет от мен: опитай се да разминаваш местата на надките за да не се получава един голям цирей на едно място след бандажа
на кабелите и ползвай качествен изолирбанд вместо тоя модерен термошлаух.става малко по-грозничко но е по-сигурно за в бъдеще.

колкото и да не ви се вярва тези кабели са живи и от вибраций и др. на местата където има спойки и неравности се претриват след време.на много от автомобилите кабелните снопове са пълни с талк като на щангистите.

Изображение154.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 23.11.2009
Кара: E46 , E64
Детайли за колата: 318 i , 635 d

Re: Запитвне за обръщане на дирекция

Мнение от zl000 » 11 Дек 2012, 1:33

ssound написа:
zl000 написа:Майсторе :) половината коли в света са с десен волан ... другата с ляв .... Щом отворип предния капак ше видеш 2 дупки към купето от ляво и от дясно за волан :smoke:
Няма да махаш двигателя и да го махнеш няма каде другаде да го поставиш освен където си му е мястото .
С малко питане и помощ от някой на моменти ... и сам ше си го врътнеш ;) 8)


дупки няма да видиш,като разглобиш до дъно ще видиш 2 заработки.едната е за сервото,другата за маншона на помпата за съединителя.и дотам.
НЯМА ЗАРАБОТКИ или отвори за кормилния прът,за чистачките,за жилото на газта(ако е с жило),за ръчната спирачка, за пантата на педала за газта,на кормилния прът(където се хваща към купето) на мотора за чистачките, и.т.н.

Колега недей със тия изказвания "обръщане на е46 е детска игра" и "малко помощ и сам ще си го врътнеш" да подвеждаш колегите.
Доста смело омаловажаваш операцията,която е повече от сериен филм докато станат истински нещата.
повечето колеги тук които се интересуват от обръщането на е46 като разберат в действителност за какво иде реч и се отказват,и то с право!!
съвет от мен като препатил в тая област-доверете се на човек който е правил процедурата поне 2 пъти за да не си повтори грешките от предните коли върху вашата.


Самата изработка на купето мн ясно че реално няма да има дупка .... и пак ше ти се изсмея ако почнеш да обясняваш колко е сложно въртенето на е46.
Става въпрос че играчката не си заслужава в мн случеи защото е46 е евтина кола и 1800 кинта за въртене .. затова се въртят повече купетата да избият парите .
А колегата иска сам да си я върти не му знам възможностите сам си решава . Колко 7-ци - 5-ци Нисани 350z Рендж Ролвар Спорт ... и прочие съм виждал обърнати перфектно... може да са по елементарни от е46 неразбирам :)
БАТЕ СА - BMW SWAG .mp3

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Запитвне за обръщане на дирекция

Мнение от Gqbriel » 11 Дек 2012, 10:33

zl000 написа:
ssound написа:
zl000 написа:Майсторе :) половината коли в света са с десен волан ... другата с ляв .... Щом отворип предния капак ше видеш 2 дупки към купето от ляво и от дясно за волан :smoke:
Няма да махаш двигателя и да го махнеш няма каде другаде да го поставиш освен където си му е мястото .
С малко питане и помощ от някой на моменти ... и сам ше си го врътнеш ;) 8)


дупки няма да видиш,като разглобиш до дъно ще видиш 2 заработки.едната е за сервото,другата за маншона на помпата за съединителя.и дотам.
НЯМА ЗАРАБОТКИ или отвори за кормилния прът,за чистачките,за жилото на газта(ако е с жило),за ръчната спирачка, за пантата на педала за газта,на кормилния прът(където се хваща към купето) на мотора за чистачките, и.т.н.

Колега недей със тия изказвания "обръщане на е46 е детска игра" и "малко помощ и сам ще си го врътнеш" да подвеждаш колегите.
Доста смело омаловажаваш операцията,която е повече от сериен филм докато станат истински нещата.
повечето колеги тук които се интересуват от обръщането на е46 като разберат в действителност за какво иде реч и се отказват,и то с право!!
съвет от мен като препатил в тая област-доверете се на човек който е правил процедурата поне 2 пъти за да не си повтори грешките от предните коли върху вашата.


Самата изработка на купето мн ясно че реално няма да има дупка .... и пак ше ти се изсмея ако почнеш да обясняваш колко е сложно въртенето на е46.
Става въпрос че играчката не си заслужава в мн случеи защото е46 е евтина кола и 1800 кинта за въртене .. затова се въртят повече купетата да избият парите .
А колегата иска сам да си я върти не му знам възможностите сам си решава . Колко 7-ци - 5-ци Нисани 350z Рендж Ролвар Спорт ... и прочие съм виждал обърнати перфектно... може да са по елементарни от е46 неразбирам :)


Играчката сигурно си заслужава,ако колата е на малко км,с много екстри и цена поне поне с 5к надолу от такава с ляв волан...а сякаш най-си заслужава за донор :mhihi:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 31.07.2009
Местоположение: русе
Пол: Мъж
Кара: e46 compact320тd/e30 318is
Мечтае да кара: е30 m62b48is

Re: Запитвне за обръщане на дирекция

Мнение от ssound » 11 Дек 2012, 21:45

zl000 написа:
ssound написа:
zl000 написа:Майсторе :) половината коли в света са с десен волан ... другата с ляв .... Щом отворип предния капак ше видеш 2 дупки към купето от ляво и от дясно за волан :smoke:
Няма да махаш двигателя и да го махнеш няма каде другаде да го поставиш освен където си му е мястото .
С малко питане и помощ от някой на моменти ... и сам ше си го врътнеш ;) 8)


дупки няма да видиш,като разглобиш до дъно ще видиш 2 заработки.едната е за сервото,другата за маншона на помпата за съединителя.и дотам.
НЯМА ЗАРАБОТКИ или отвори за кормилния прът,за чистачките,за жилото на газта(ако е с жило),за ръчната спирачка, за пантата на педала за газта,на кормилния прът(където се хваща към купето) на мотора за чистачките, и.т.н.

Колега недей със тия изказвания "обръщане на е46 е детска игра" и "малко помощ и сам ще си го врътнеш" да подвеждаш колегите.
Доста смело омаловажаваш операцията,която е повече от сериен филм докато станат истински нещата.
повечето колеги тук които се интересуват от обръщането на е46 като разберат в действителност за какво иде реч и се отказват,и то с право!!
съвет от мен като препатил в тая област-доверете се на човек който е правил процедурата поне 2 пъти за да не си повтори грешките от предните коли върху вашата.


Самата изработка на купето мн ясно че реално няма да има дупка .... и пак ше ти се изсмея ако почнеш да обясняваш колко е сложно въртенето на е46.
Става въпрос че играчката не си заслужава в мн случеи защото е46 е евтина кола и 1800 кинта за въртене .. затова се въртят повече купетата да избият парите .
А колегата иска сам да си я върти не му знам възможностите сам си решава . Колко 7-ци - 5-ци Нисани 350z Рендж Ролвар Спорт ... и прочие съм виждал обърнати перфектно... може да са по елементарни от е46 неразбирам :)


Тя работата е ясна че не разбираш.изсмей ми се щом искаш ама ти тез коли дет ГИ ВИЖДАШ ОБЪРНАТИ ПЕРФЕКТНО аз не ги гледам като теб ами ги правя.ако беше поне малко запознат щеше да ти е ясно че при 5-а и 7-ма серия не се сменя инсталация във вратите,защото "door function control module" сa с еднакви букси които си комуникират по кан шина и само се препрограмират.чистачки не се обръщат защото са на правилното място,инсталацията за моторна електроника почти без рязане си отива от другата страна в кутията.
Ааа, и ква стана тя то май по-лесно да обърнем 7-ма серия вместо е46. Ама ти си говори и се изсмивай тука......
Когато ти лично обърнеш дирекция на една две коли тогава разправяй на хората колко било елементарно и как всеки щял да си го обърне сам.......

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook