Масло за Е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Масло за Е46
Nikolay P. написа:propov написа:Бях с Мобил 10/40 за 10000 км няма загубен нито грам(приблизително ;-) )
Сега сложих оригинал БМВ пак 10/40.Да видим!
Според мен по-рядко масло само за спортен и/или по-нов мотор.
Или за по-добра, по-лека и НЕтракаща работа на двигателя!
Хаха, точно с по-рядко масло трака повече. Затова джамбазите на разтропаните мотори им сипват добавки подобни на грес да уплътнят хлабините за копринен звук.

Естествено пълната синтетика е винаги за предпочитане. Всичко останало е временен компромис и е по-добре мотора да се отвори и ревизира.
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- Nikolay P.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 258
- Регистриран на: 25.01.2014
- Пол: Мъж
Re: Масло за Е46
Alexch написа:Nikolay P. написа:propov написа:Бях с Мобил 10/40 за 10000 км няма загубен нито грам(приблизително ;-) )
Сега сложих оригинал БМВ пак 10/40.Да видим!
Според мен по-рядко масло само за спортен и/или по-нов мотор.
Или за по-добра, по-лека и НЕтракаща работа на двигателя!
Хаха, точно с по-рядко масло трака повече. Затова джамбазите на разтропаните мотори им сипват добавки подобни на грес да уплътнят хлабините за копринен звук.![]()
Естествено пълната синтетика е винаги за предпочитане. Всичко останало е временен компромис и е по-добре мотора да се отвори и ревизира.
Като написах НЕтракаща работа на двигателя, имах предвид точно това тракане от хидравличните клапани, че го няма, когато автомобила се кара с пълна синтетика. В случая приемаме, че двигателя е ок, не е разтропан и износен. Защо тогава да му се слага гъсто масло - за да започнат да тракат клапаните ли и така да му помогнем да се прецака по-бързо?


- fancooler
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 269
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320Ci '01
Re: Масло за Е46
Nikolay P. написа:Alexch написа:Nikolay P. написа:propov написа:Бях с Мобил 10/40 за 10000 км няма загубен нито грам(приблизително ;-) )
Сега сложих оригинал БМВ пак 10/40.Да видим!
Според мен по-рядко масло само за спортен и/или по-нов мотор.
Или за по-добра, по-лека и НЕтракаща работа на двигателя!
Хаха, точно с по-рядко масло трака повече. Затова джамбазите на разтропаните мотори им сипват добавки подобни на грес да уплътнят хлабините за копринен звук.![]()
Естествено пълната синтетика е винаги за предпочитане. Всичко останало е временен компромис и е по-добре мотора да се отвори и ревизира.
Като написах НЕтракаща работа на двигателя, имах предвид точно това тракане от хидравличните клапани, че го няма, когато автомобила се кара с пълна синтетика. В случая приемаме, че двигателя е ок, не е разтропан и износен. Защо тогава да му се слага гъсто масло - за да започнат да тракат клапаните ли и така да му помогнем да се прецака по-бързо?Автомобили на реални над 300 000 км., но с добре поддържани двигатели карат с 5в30/40 масло и нямат никакъв проблем. Ако мотора не гори масло, не губи компресия, не пуши - няма причина да му се слага по-гъсто, различно от пълната синтетика масло!
Aз карам с БМВ 5w30 LL '04. Двигателят е м54б22. На 10 000 км. ми гори литър масло. Моторът ли е за ремонт или маслото е неподходящо?
Re: Масло за Е46
fancooler написа:Nikolay P. написа:Alexch написа:Nikolay P. написа:propov написа:Бях с Мобил 10/40 за 10000 км няма загубен нито грам(приблизително ;-) )
Сега сложих оригинал БМВ пак 10/40.Да видим!
Според мен по-рядко масло само за спортен и/или по-нов мотор.
Или за по-добра, по-лека и НЕтракаща работа на двигателя!
Хаха, точно с по-рядко масло трака повече. Затова джамбазите на разтропаните мотори им сипват добавки подобни на грес да уплътнят хлабините за копринен звук.![]()
Естествено пълната синтетика е винаги за предпочитане. Всичко останало е временен компромис и е по-добре мотора да се отвори и ревизира.
Като написах НЕтракаща работа на двигателя, имах предвид точно това тракане от хидравличните клапани, че го няма, когато автомобила се кара с пълна синтетика. В случая приемаме, че двигателя е ок, не е разтропан и износен. Защо тогава да му се слага гъсто масло - за да започнат да тракат клапаните ли и така да му помогнем да се прецака по-бързо?Автомобили на реални над 300 000 км., но с добре поддържани двигатели карат с 5в30/40 масло и нямат никакъв проблем. Ако мотора не гори масло, не губи компресия, не пуши - няма причина да му се слага по-гъсто, различно от пълната синтетика масло!
Всичко си е нормално.
Aз карам с БМВ 5w30 LL '04. Двигателят е м54б22. На 10 000 км. ми гори литър масло. Моторът ли е за ремонт или маслото е неподходящо?
- Nikolay P.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 258
- Регистриран на: 25.01.2014
- Пол: Мъж
Re: Масло за Е46
fancooler написа:Nikolay P. написа:Alexch написа:Nikolay P. написа:propov написа:Бях с Мобил 10/40 за 10000 км няма загубен нито грам(приблизително ;-) )
Сега сложих оригинал БМВ пак 10/40.Да видим!
Според мен по-рядко масло само за спортен и/или по-нов мотор.
Или за по-добра, по-лека и НЕтракаща работа на двигателя!
Хаха, точно с по-рядко масло трака повече. Затова джамбазите на разтропаните мотори им сипват добавки подобни на грес да уплътнят хлабините за копринен звук.![]()
Естествено пълната синтетика е винаги за предпочитане. Всичко останало е временен компромис и е по-добре мотора да се отвори и ревизира.
Като написах НЕтракаща работа на двигателя, имах предвид точно това тракане от хидравличните клапани, че го няма, когато автомобила се кара с пълна синтетика. В случая приемаме, че двигателя е ок, не е разтропан и износен. Защо тогава да му се слага гъсто масло - за да започнат да тракат клапаните ли и така да му помогнем да се прецака по-бързо?Автомобили на реални над 300 000 км., но с добре поддържани двигатели карат с 5в30/40 масло и нямат никакъв проблем. Ако мотора не гори масло, не губи компресия, не пуши - няма причина да му се слага по-гъсто, различно от пълната синтетика масло!
Aз карам с БМВ 5w30 LL '04. Двигателят е м54б22. На 10 000 км. ми гори литър масло. Моторът ли е за ремонт или маслото е неподходящо?
Литър масло на 10 000км. е добре, колега! Не се шашкай, всеки бензинов мотор различен от 330, ако му се долива от смяна до смяна около литър е добре. Карай си и доливай, когато има нужда и не бери грижа!

- Evkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 7.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 330D
- Мечтае да кара: S62B50
Re: Масло за Е46
Много интересно защо казвате , че е нормално 1 литър масло да изяде за 10 000 км след като аз бях с М52TU и за 10 000 км съм долял около 300 грама. Моят мотор ли е бил добър или какво ?
Re: Масло за Е46
Не, просто от М54 натрък всички мотори си похапват масло заради някаква "нова" технология. И до литър си е нормално, за повече вече според зависи от карането и колко повече => ремонт.
Така че при теб си е напълно нормално.
P.S.
И аз така като смених колата и останах изумен.
Така че при теб си е напълно нормално.
P.S.
И аз така като смених колата и останах изумен.
- Oleg-16V
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: Благоевград
- Кара: Bmw E46,04`330d
Re: Масло за Е46
Evkata написа:Много интересно защо казвате , че е нормално 1 литър масло да изяде за 10 000 км след като аз бях с М52TU и за 10 000 км съм долял около 300 грама. Моят мотор ли е бил добър или какво ?
супер си даже това не трябва да го казваш на никой,че ти гори 300 грама,защото това е уникален разход на масло при положение,че има коли дето на 1000км доливат литър,а за 10000км е чудо

380к.с-770н.м@1.9bar hold boost,OZ UltraLeggera 17",Full M-pack II,Sachs performance,BOSCH air,oil and fuel filter,Nexen SU1@245/40/17-225/45/17,
- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Масло за Е46
ай стига бе!!!! започвам да си мисля че не е нормално да не се долива.... Моята е46 на 280 000 км със заминаващо си турбо не го пипаше от смяна до смяна.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- Nikolay P.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 258
- Регистриран на: 25.01.2014
- Пол: Мъж
Re: Масло за Е46
katronski_br написа:ай стига бе!!!! започвам да си мисля че не е нормално да не се долива.... Моята е46 на 280 000 км със заминаващо си турбо не го пипаше от смяна до смяна.
Бензините си го хапват, това е по-нормално за тях, но за дизелите е по-неприсъщо. Като изключим на Е60 530хд мотора, не знам някой с дизел да долива на печката си масло от смяна до смяна или ако се наложи да са някакви смешни грамажи.

- Oleg-16V
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: Благоевград
- Кара: Bmw E46,04`330d
Re: Масло за Е46
katronski_br написа:ай стига бе!!!! започвам да си мисля че не е нормално да не се долива.... Моята е46 на 280 000 км със заминаващо си турбо не го пипаше от смяна до смяна.
е как пък си разбрал,че е със заминаващо турбо ? след като не ти го е пипала маслото от смяна до смяна? ако се кара до 2000 оборота е нормално да е така предполагам говорим за 320 д ? или ?
380к.с-770н.м@1.9bar hold boost,OZ UltraLeggera 17",Full M-pack II,Sachs performance,BOSCH air,oil and fuel filter,Nexen SU1@245/40/17-225/45/17,
- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Масло за Е46
турбото виеше като рагонена кучка. 320Д беше . и в няколко сервиза го гледаха и казаха да го доизкарам докато си иде и даже ми даваха съвети ако се форсира двигателя (знаете... да почне да гори маслото) как да го угася на пета и така нататък. В крайна сметка го продадох но масло не ми е пипало.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Масло за Е46
Това че двигателя няма разход на масло за 10 000 км е пълна глупост!
Може да са 300 или 500 гр, но си ги има.
Айде стига фантасмагории!
Може да са 300 или 500 гр, но си ги има.
Айде стига фантасмагории!
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Масло за Е46
при мен M52TU на 15000 , няма доловим разход на масло 0W40 Castrol Edge
няма никаква промяна на нивото на щеката
ауспуха е сух и свети като нов
няма никаква промяна на нивото на щеката

ауспуха е сух и свети като нов
- Oleg-16V
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: Благоевград
- Кара: Bmw E46,04`330d
Re: Масло за Е46
katronski_br написа:турбото виеше като рагонена кучка. 320Д беше . и в няколко сервиза го гледаха и казаха да го доизкарам докато си иде и даже ми даваха съвети ако се форсира двигателя (знаете... да почне да гори маслото) как да го угася на пета и така нататък. В крайна сметка го продадох но масло не ми е пипало.
имал съм също 320д и масло си харчи,ако го караш като пенсионер на 96 години до 2000 оборота без да форсираш двигателя и през повечето време по наклоните да гасиш мотора или да го пускаш на свободна предавка друг вариант няма и винаги има разход на масло дали ще е 200 или 300мл ги има на пръчката това не може да го прецениш само от едно вадене и айде добре е

380к.с-770н.м@1.9bar hold boost,OZ UltraLeggera 17",Full M-pack II,Sachs performance,BOSCH air,oil and fuel filter,Nexen SU1@245/40/17-225/45/17,
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани