Масло за Е46

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Каква марка масло използвате

Кастрол
706
38%
БМВ
601
32%
Мотул
176
9%
Лики Моли
45
2%
Мобил
77
4%
Елф
15
1%
Селения
7
0%
Друго
242
13%
 
Общо гласове : 1869
ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 26.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
Мечтае да кара: Z8

Re: Масло за Е46

Мнение от Alexch » 28 Мар 2014, 2:50

Nikolay P. написа:
propov написа:Бях с Мобил 10/40 за 10000 км няма загубен нито грам(приблизително ;-) )
Сега сложих оригинал БМВ пак 10/40.Да видим!
Според мен по-рядко масло само за спортен и/или по-нов мотор.

Или за по-добра, по-лека и НЕтракаща работа на двигателя! :yes:

Хаха, точно с по-рядко масло трака повече. Затова джамбазите на разтропаните мотори им сипват добавки подобни на грес да уплътнят хлабините за копринен звук. :winky:

Естествено пълната синтетика е винаги за предпочитане. Всичко останало е временен компромис и е по-добре мотора да се отвори и ревизира.
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 25.01.2014
Пол: Мъж

Re: Масло за Е46

Мнение от Nikolay P. » 28 Мар 2014, 10:02

Alexch написа:
Nikolay P. написа:
propov написа:Бях с Мобил 10/40 за 10000 км няма загубен нито грам(приблизително ;-) )
Сега сложих оригинал БМВ пак 10/40.Да видим!
Според мен по-рядко масло само за спортен и/или по-нов мотор.

Или за по-добра, по-лека и НЕтракаща работа на двигателя! :yes:

Хаха, точно с по-рядко масло трака повече. Затова джамбазите на разтропаните мотори им сипват добавки подобни на грес да уплътнят хлабините за копринен звук. :winky:

Естествено пълната синтетика е винаги за предпочитане. Всичко останало е временен компромис и е по-добре мотора да се отвори и ревизира.

Като написах НЕтракаща работа на двигателя, имах предвид точно това тракане от хидравличните клапани, че го няма, когато автомобила се кара с пълна синтетика. В случая приемаме, че двигателя е ок, не е разтропан и износен. Защо тогава да му се слага гъсто масло - за да започнат да тракат клапаните ли и така да му помогнем да се прецака по-бързо? :kuku: Автомобили на реални над 300 000 км., но с добре поддържани двигатели карат с 5в30/40 масло и нямат никакъв проблем. Ако мотора не гори масло, не губи компресия, не пуши - няма причина да му се слага по-гъсто, различно от пълната синтетика масло! :!:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 269
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: e46 320Ci '01

Re: Масло за Е46

Мнение от fancooler » 28 Мар 2014, 11:11

Nikolay P. написа:
Alexch написа:
Nikolay P. написа:
propov написа:Бях с Мобил 10/40 за 10000 км няма загубен нито грам(приблизително ;-) )
Сега сложих оригинал БМВ пак 10/40.Да видим!
Според мен по-рядко масло само за спортен и/или по-нов мотор.

Или за по-добра, по-лека и НЕтракаща работа на двигателя! :yes:

Хаха, точно с по-рядко масло трака повече. Затова джамбазите на разтропаните мотори им сипват добавки подобни на грес да уплътнят хлабините за копринен звук. :winky:

Естествено пълната синтетика е винаги за предпочитане. Всичко останало е временен компромис и е по-добре мотора да се отвори и ревизира.

Като написах НЕтракаща работа на двигателя, имах предвид точно това тракане от хидравличните клапани, че го няма, когато автомобила се кара с пълна синтетика. В случая приемаме, че двигателя е ок, не е разтропан и износен. Защо тогава да му се слага гъсто масло - за да започнат да тракат клапаните ли и така да му помогнем да се прецака по-бързо? :kuku: Автомобили на реални над 300 000 км., но с добре поддържани двигатели карат с 5в30/40 масло и нямат никакъв проблем. Ако мотора не гори масло, не губи компресия, не пуши - няма причина да му се слага по-гъсто, различно от пълната синтетика масло! :!:


Aз карам с БМВ 5w30 LL '04. Двигателят е м54б22. На 10 000 км. ми гори литър масло. Моторът ли е за ремонт или маслото е неподходящо?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Масло за Е46

Мнение от Kris » 28 Мар 2014, 12:45

fancooler написа:
Nikolay P. написа:
Alexch написа:
Nikolay P. написа:
propov написа:Бях с Мобил 10/40 за 10000 км няма загубен нито грам(приблизително ;-) )
Сега сложих оригинал БМВ пак 10/40.Да видим!
Според мен по-рядко масло само за спортен и/или по-нов мотор.

Или за по-добра, по-лека и НЕтракаща работа на двигателя! :yes:

Хаха, точно с по-рядко масло трака повече. Затова джамбазите на разтропаните мотори им сипват добавки подобни на грес да уплътнят хлабините за копринен звук. :winky:

Естествено пълната синтетика е винаги за предпочитане. Всичко останало е временен компромис и е по-добре мотора да се отвори и ревизира.

Като написах НЕтракаща работа на двигателя, имах предвид точно това тракане от хидравличните клапани, че го няма, когато автомобила се кара с пълна синтетика. В случая приемаме, че двигателя е ок, не е разтропан и износен. Защо тогава да му се слага гъсто масло - за да започнат да тракат клапаните ли и така да му помогнем да се прецака по-бързо? :kuku: Автомобили на реални над 300 000 км., но с добре поддържани двигатели карат с 5в30/40 масло и нямат никакъв проблем. Ако мотора не гори масло, не губи компресия, не пуши - няма причина да му се слага по-гъсто, различно от пълната синтетика масло! :!:

Всичко си е нормално.
Aз карам с БМВ 5w30 LL '04. Двигателят е м54б22. На 10 000 км. ми гори литър масло. Моторът ли е за ремонт или маслото е неподходящо?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 25.01.2014
Пол: Мъж

Re: Масло за Е46

Мнение от Nikolay P. » 28 Мар 2014, 13:53

fancooler написа:
Nikolay P. написа:
Alexch написа:
Nikolay P. написа:
propov написа:Бях с Мобил 10/40 за 10000 км няма загубен нито грам(приблизително ;-) )
Сега сложих оригинал БМВ пак 10/40.Да видим!
Според мен по-рядко масло само за спортен и/или по-нов мотор.

Или за по-добра, по-лека и НЕтракаща работа на двигателя! :yes:

Хаха, точно с по-рядко масло трака повече. Затова джамбазите на разтропаните мотори им сипват добавки подобни на грес да уплътнят хлабините за копринен звук. :winky:

Естествено пълната синтетика е винаги за предпочитане. Всичко останало е временен компромис и е по-добре мотора да се отвори и ревизира.

Като написах НЕтракаща работа на двигателя, имах предвид точно това тракане от хидравличните клапани, че го няма, когато автомобила се кара с пълна синтетика. В случая приемаме, че двигателя е ок, не е разтропан и износен. Защо тогава да му се слага гъсто масло - за да започнат да тракат клапаните ли и така да му помогнем да се прецака по-бързо? :kuku: Автомобили на реални над 300 000 км., но с добре поддържани двигатели карат с 5в30/40 масло и нямат никакъв проблем. Ако мотора не гори масло, не губи компресия, не пуши - няма причина да му се слага по-гъсто, различно от пълната синтетика масло! :!:


Aз карам с БМВ 5w30 LL '04. Двигателят е м54б22. На 10 000 км. ми гори литър масло. Моторът ли е за ремонт или маслото е неподходящо?

Литър масло на 10 000км. е добре, колега! Не се шашкай, всеки бензинов мотор различен от 330, ако му се долива от смяна до смяна около литър е добре. Карай си и доливай, когато има нужда и не бери грижа! :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 215
Регистриран на: 7.11.2010
Пол: Мъж
Кара: 330D
Мечтае да кара: S62B50

Re: Масло за Е46

Мнение от Evkata » 28 Мар 2014, 15:39

Много интересно защо казвате , че е нормално 1 литър масло да изяде за 10 000 км след като аз бях с М52TU и за 10 000 км съм долял около 300 грама. Моят мотор ли е бил добър или какво ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Масло за Е46

Мнение от Kris » 28 Мар 2014, 16:46

Не, просто от М54 натрък всички мотори си похапват масло заради някаква "нова" технология. И до литър си е нормално, за повече вече според зависи от карането и колко повече => ремонт.

Така че при теб си е напълно нормално.

P.S.
И аз така като смених колата и останах изумен.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: Благоевград
Кара: Bmw E46,04`330d

Re: Масло за Е46

Мнение от Oleg-16V » 28 Мар 2014, 17:01

Evkata написа:Много интересно защо казвате , че е нормално 1 литър масло да изяде за 10 000 км след като аз бях с М52TU и за 10 000 км съм долял около 300 грама. Моят мотор ли е бил добър или какво ?

супер си даже това не трябва да го казваш на никой,че ти гори 300 грама,защото това е уникален разход на масло при положение,че има коли дето на 1000км доливат литър,а за 10000км е чудо :D
380к.с-770н.м@1.9bar hold boost,OZ UltraLeggera 17",Full M-pack II,Sachs performance,BOSCH air,oil and fuel filter,Nexen SU1@245/40/17-225/45/17,

ентусиаст
Аватар
Мнения: 857
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: с кеф...
Мечтае да кара: МИГ29
Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.

Re: Масло за Е46

Мнение от katronski_br » 28 Мар 2014, 17:18

ай стига бе!!!! започвам да си мисля че не е нормално да не се долива.... Моята е46 на 280 000 км със заминаващо си турбо не го пипаше от смяна до смяна.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 25.01.2014
Пол: Мъж

Re: Масло за Е46

Мнение от Nikolay P. » 28 Мар 2014, 17:32

katronski_br написа:ай стига бе!!!! започвам да си мисля че не е нормално да не се долива.... Моята е46 на 280 000 км със заминаващо си турбо не го пипаше от смяна до смяна.

Бензините си го хапват, това е по-нормално за тях, но за дизелите е по-неприсъщо. Като изключим на Е60 530хд мотора, не знам някой с дизел да долива на печката си масло от смяна до смяна или ако се наложи да са някакви смешни грамажи. 8)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: Благоевград
Кара: Bmw E46,04`330d

Re: Масло за Е46

Мнение от Oleg-16V » 28 Мар 2014, 18:00

katronski_br написа:ай стига бе!!!! започвам да си мисля че не е нормално да не се долива.... Моята е46 на 280 000 км със заминаващо си турбо не го пипаше от смяна до смяна.

е как пък си разбрал,че е със заминаващо турбо ? след като не ти го е пипала маслото от смяна до смяна? ако се кара до 2000 оборота е нормално да е така предполагам говорим за 320 д ? или ?
380к.с-770н.м@1.9bar hold boost,OZ UltraLeggera 17",Full M-pack II,Sachs performance,BOSCH air,oil and fuel filter,Nexen SU1@245/40/17-225/45/17,

ентусиаст
Аватар
Мнения: 857
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: с кеф...
Мечтае да кара: МИГ29
Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.

Re: Масло за Е46

Мнение от katronski_br » 28 Мар 2014, 18:11

турбото виеше като рагонена кучка. 320Д беше . и в няколко сервиза го гледаха и казаха да го доизкарам докато си иде и даже ми даваха съвети ако се форсира двигателя (знаете... да почне да гори маслото) как да го угася на пета и така нататък. В крайна сметка го продадох но масло не ми е пипало.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Масло за Е46

Мнение от vvasilev1 » 28 Мар 2014, 20:10

Това че двигателя няма разход на масло за 10 000 км е пълна глупост!
Може да са 300 или 500 гр, но си ги има.
Айде стига фантасмагории!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: Масло за Е46

Мнение от dr.peshev » 28 Мар 2014, 20:15

при мен M52TU на 15000 , няма доловим разход на масло 0W40 Castrol Edge
няма никаква промяна на нивото на щеката :ok:
ауспуха е сух и свети като нов
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: Благоевград
Кара: Bmw E46,04`330d

Re: Масло за Е46

Мнение от Oleg-16V » 28 Мар 2014, 20:42

katronski_br написа:турбото виеше като рагонена кучка. 320Д беше . и в няколко сервиза го гледаха и казаха да го доизкарам докато си иде и даже ми даваха съвети ако се форсира двигателя (знаете... да почне да гори маслото) как да го угася на пета и така нататък. В крайна сметка го продадох но масло не ми е пипало.

имал съм също 320д и масло си харчи,ако го караш като пенсионер на 96 години до 2000 оборота без да форсираш двигателя и през повечето време по наклоните да гасиш мотора или да го пускаш на свободна предавка друг вариант няма и винаги има разход на масло дали ще е 200 или 300мл ги има на пръчката това не може да го прецениш само от едно вадене и айде добре е :lol:
380к.с-770н.м@1.9bar hold boost,OZ UltraLeggera 17",Full M-pack II,Sachs performance,BOSCH air,oil and fuel filter,Nexen SU1@245/40/17-225/45/17,

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook