Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремонт
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
efren написа:Понеже момчето иска да знае как "да си търси правата" "в тази държава" където "няма разходни документи" ето един прост съвет:
Става време да си вземем щайгата ( а щом пишем в е46 форума в навечерието на 2016-а най вероятно караме щайга, "без забележки"). Казват ни дължимата сума - Х лева. Молим за документ - фактура, касова бележка, разписка. Ако ви издадат фактура или касова бележка проблема е приключен. Ако поради данъчни или каквито и да било други проблеми ви откажат фактура или касова бележка искате разписка, но сега вече е хубаво да ви бъде написана собственоръчно и подписана лично пред вас от човека, който ви взема парите. Ако ви откажат и това става съвсем лесно - звъните на 112 викате полиция с мотива, че някой ви е отнел владението на автомобила и след нейното идване обикновено ви издават фактура - проверено. Ако не си поискате навреме фактурата, касовата бележка или разписката пак има решение - пишете във форума и си вадите поука за следващия път
Колега стига си обвинявал автора на темата. Нали се досещаш как са станали нещата: отишъл е, явно е някой който не е много в час с нещата обяснили са му че ще стане двигателя като нов, че ако вземе друг втора ръка за 1000лв. не се знае колко ще кара, и ще се строши след като мине следващата пресечка и така. Просто колегата е бил доста наивен, но според мен не трябва да го съдим за това. Ти или аз не бихме дали тези пари за този ремонт, но вярвай ми че много хора във форума при правилната нагласа ще ги дадат. Тук целия казус е за некоректна постъпка от страната на сервиза, те даже са си признали грешката като са му казали че ще му правят някои неща без пари. Лошото е че на този специално сервиз това не е първия случай в който се о...рат и взимат сума ти пари за това.
- frizzante
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 481
- Регистриран на: 29.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: му се на вода
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Това е една от най-тъжните теми която съм чел тук и ще си позволя да коментирам. Непосредствено след ремонта когато е било усетено въпросното чукане (все още не толкова силно) е било категорично достатъчно тази кола да не напусне сервиза. Тук според мен е грешка на собственика, подведен, доверчив или добронамерен няма значение. След ремонт за ЧЕТИРИ хиляди лева това е абсолютно ненормално. Назад има колеги които много добре са "нацелили" технически проблема който споделям като мнение а именно "заварен" лагер от дисбаланс със всичките му катастрофални последици за горкия мотор, автомобил и собственик. Нормално е след като автомобила е "предаден" от сервиза на клиента след ремонта и той го е приел в това му състояние, напускайки сервиза да е ясно, че ТОЧНО в този момент сервиза вече не носи отговорност, защото каквото и да си говорим никой не може да знае какво ще се прави с тази кола. Колеги нима не може да си тотализира един двигател за 10 минути? Абсолютно не казвам, че случея е такъв и собственика е действал по този начин, горкия. Нищо друго не остава освен да чака на добрата воля и съвест на хората в сервиза да му обърнат внимание и компенсират някак. Тук за протокола ми стана интересно кои процедури и части по точно този мотор струват ЧЕТИРИ хиляди лева? Тук е и момента за оня лаф за баницата...ама тая "баница" дълго ще я помни момчето. Чак ми стана жал за него и това което е преживял. Изхода е в крайна сметка е този двигател за скрап и "нов" на негово място - каквото е трябвало и да стане в самото начало. Весели празници!
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Не обвинявам колегата. Просто е бил наивен. И пак ще кажа - не толерирам измамници, но няма по-тъпо от това да твърдиш, че "форумен сервиз ме измами, ама няма да кажа кой". Има момчета, които работят и си изкарват хляба и колегата сере наред като не казва кой е сервиза.
П.С. Мисля, че се сещам кой е сервиза, но не е правилно друг да го каже - колегата с обвиненията трябва да го каже. Аз специално съм доволен от сервиза. Когато си купувах колата я занесох дам за консултация и преценката им беше доста точна. Това не изключва вероятността да са прецакали колегата.
П.С. Мисля, че се сещам кой е сервиза, но не е правилно друг да го каже - колегата с обвиненията трябва да го каже. Аз специално съм доволен от сервиза. Когато си купувах колата я занесох дам за консултация и преценката им беше доста точна. Това не изключва вероятността да са прецакали колегата.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Archangel написа:Както преди години аз пусках тема за друг сервиз от форума(където се каза кой е де), и пак като тогава се обезверявам.
Прави сте, но темата ти,колега е в "Извън темата" -За форумните сервизи и още нещо
Тук е техническия раздел на Е46 и ще се погрижа да остане така!
Ако тук се стигне до лични нападки и обвинения, ще ти отключа старата тема и местя тази цялата направо там!
Авторът нека си пише в Случаи на некоректни потребители във форума и да се разбират!
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Бас държа, че ако 'коректните' майстори бяха казали на колегата, че ремонта ще струва тотал 4 бона щеше да откаже, все пак за полвината пари ще вземе друг мотор. Но не те са действали по старата изпитана схема, ще отоворим мотора и пред свършен факт лека по лека ще му го издоим до край... като изключим тоталната некопетентност за мен това си е чиста измама. Дори и да се разбрат помежду си не разбирам защо 'форума' толерира такива сервизи да се рекламират на страниците му, след като това излежда не е първия случай.
И един съвет от автора, ако откажат да оправят всичко про боно, си взимай колата и я разпродавай на части, нито ще ти е кеф да се возиш в тази кола нито има смисъл да я правиш още по малко при тия майстори...
И един съвет от автора, ако откажат да оправят всичко про боно, си взимай колата и я разпродавай на части, нито ще ти е кеф да се возиш в тази кола нито има смисъл да я правиш още по малко при тия майстори...
- xterminator
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 12.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
efren написа:4000 лева за ремонт на двигател в кола която цялата струва 4000 лв, ама не е имал бол пари?
Единствено иска да си поемат щетите - тоест да му върнат 4000-те лева, да му отстранят другите причинени щети и да му платят пропуснати ползи- направо да му дадат 7к и да приключваме. И ти и той серете по всички момчета които си вършат работата и си хранят семействата само защото имат сервизи и са свързани с форума. Ако искаш да кажеш, че някой е некадърник или измамник, а само повтаряш, че е сервиз и е известен тук във форума просто седиш плюеш върху всички наред. Обикновено тук се плюе по някого (което само по себе си е тъпо, но за съжаление има такава практика във форума), но да плюеш под общ знаменател е малко как да кажа - прекалено.
Мога да ти кажа какво направих аз, когато ми направиха ремонт на двигателя за 1к и се оказа, че не са свършили работа - първо запретнах ръкави и си зацепих ваноса, защото се оказа, че "професионалистите" за 1к не могат да зацепят двоен ванос, второ с вече зацепен ванос запалих колата, покарах я малко за да се убедя, че не са свършили работа и накрая я закарах в друг сервиз и сложих друг двигател. Стария продадох на части и не си спомням да съм писал тема от рода:
ТУКА В ТОЯ ФОРУМ ИМА ЕДНИ ГАДНЯРИ В ЕДИН СЕРВИЗ, МА НЯА ДА ВИ КАЖА КОИ СА...
Колега, когато даваш мнение по тема е добре да се запознаеш с нея.
Първо - аз съм се допитал до тях, кое е най-удачно да се направи. Попитал съм и за варианта да сменя мотора с друг - беше ми обяснено, че не се знае на какъв мотор ще попадна, нямало да има гаранция, освен това е щяло да се налага да премимавам през технотест за 300-400 лева и да имам проблеми в КАТ с пререгистрацията. Сладкодумно бях насочен към ремонт.
Второ - не съм очаквал ремонта да прехвърли 2500 лева и като абсолютен таван си представях около 3. Не ми е казана сумата предварително! Едно от момчетата от сервиза ми се обади да ме помоли да преведа някакви пари предварително. Още на другия ден преведох 2000 лева, с които разполагах по сметката му. Мислех си, че като отида да я взимам ще трябва да доплатя още някакви 200-300 лева и да си взимам колата.
Мотор за 1 к + разходи за технотест + работа + рециклиране на мойто турбо ми се струваше идентично като разход със ремонта, който ми предстоеше. Това + убежденията, че ако го направим ще стане в пъти по-добре ме накара да избера ремонта. В крайна сметка и аз бях неприятно изненадан от крайната сума, но вече бях поставен пред свършен факт и трябваше да си платя. Както вече казах - останалите пари съм ги взел назаем и си казах майната му, поне колата ще ми е направена читава.
Трето - не мисля, че всеки е длъжен да може да зацепва и да е техническо лице, за да кара бмв и когато го прецакат да не се оплаква. Аз съм отишъл там като потребител и клиент и неколкократно съм казал, че искам колата да се направи безупречно. Това си е било лично твой избор какво да направиш в твоя случай. Аз съм избрал да направя така, обясних защо.
Четвърто - не мисля че "плюя" безпричинно и под общ знаменател, поради по-горе изложените факти. Никога, никога не съм очаквал от тия момчета да направят така. Водил съм им няколко човека и съм ги хвалил безумно много преди да се случи това.
И да - използвам форума, за да ги стимулирам да си свършат работата. Не виждам нищо лошо в това. Все още изчаквам да видим какво ще стане и, ако преценя ще им съобщя името където трябва.

- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Хич не му се връзвай на тоя отгоре. Доказан дразнител и безхаберник!
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Дори и да направят нещо и те компенсират сега, това мисля че ще е за да си запазят името и да не им спре кранчето с отлива на клиенти. При всеки един случай според мен трябва да им напишеш името. Дали в некоректните потребители или в тяхната тема, която със сигурност е пълна само с хвалби и благодарности ти избираш. А иначе на всеки е ясно, че форума прекалено се е комерсиализирал и е загубил ентусиасткия си характер отдавна.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
xterminator написа:efren написа:4000 лева за ремонт на двигател в кола която цялата струва 4000 лв, ама не е имал бол пари?
Единствено иска да си поемат щетите - тоест да му върнат 4000-те лева, да му отстранят другите причинени щети и да му платят пропуснати ползи- направо да му дадат 7к и да приключваме. И ти и той серете по всички момчета които си вършат работата и си хранят семействата само защото имат сервизи и са свързани с форума. Ако искаш да кажеш, че някой е некадърник или измамник, а само повтаряш, че е сервиз и е известен тук във форума просто седиш плюеш върху всички наред. Обикновено тук се плюе по някого (което само по себе си е тъпо, но за съжаление има такава практика във форума), но да плюеш под общ знаменател е малко как да кажа - прекалено.
Мога да ти кажа какво направих аз, когато ми направиха ремонт на двигателя за 1к и се оказа, че не са свършили работа - първо запретнах ръкави и си зацепих ваноса, защото се оказа, че "професионалистите" за 1к не могат да зацепят двоен ванос, второ с вече зацепен ванос запалих колата, покарах я малко за да се убедя, че не са свършили работа и накрая я закарах в друг сервиз и сложих друг двигател. Стария продадох на части и не си спомням да съм писал тема от рода:
ТУКА В ТОЯ ФОРУМ ИМА ЕДНИ ГАДНЯРИ В ЕДИН СЕРВИЗ, МА НЯА ДА ВИ КАЖА КОИ СА...
Колега, когато даваш мнение по тема е добре да се запознаеш с нея.
Първо - аз съм се допитал до тях, кое е най-удачно да се направи. Попитал съм и за варианта да сменя мотора с друг - беше ми обяснено, че не се знае на какъв мотор ще попадна, нямало да има гаранция, освен това е щяло да се налага да премимавам през технотест за 300-400 лева и да имам проблеми в КАТ с пререгистрацията. Сладкодумно бях насочен към ремонт.
Второ - не съм очаквал ремонта да прехвърли 2500 лева и като абсолютен таван си представях около 3. Не ми е казана сумата предварително! Едно от момчетата от сервиза ми се обади да ме помоли да преведа някакви пари предварително. Още на другия ден преведох 2000 лева, с които разполагах по сметката му. Мислех си, че като отида да я взимам ще трябва да доплатя още някакви 200-300 лева и да си взимам колата.
Мотор за 1 к + разходи за технотест + работа + рециклиране на мойто турбо ми се струваше идентично като разход със ремонта, който ми предстоеше. Това + убежденията, че ако го направим ще стане в пъти по-добре ме накара да избера ремонта. В крайна сметка и аз бях неприятно изненадан от крайната сума, но вече бях поставен пред свършен факт и трябваше да си платя. Както вече казах - останалите пари съм ги взел назаем и си казах майната му, поне колата ще ми е направена читава.
Трето - не мисля, че всеки е длъжен да може да зацепва и да е техническо лице, за да кара бмв и когато го прецакат да не се оплаква. Аз съм отишъл там като потребител и клиент и неколкократно съм казал, че искам колата да се направи безупречно. Това си е било лично твой избор какво да направиш в твоя случай. Аз съм избрал да направя така, обясних защо.
Четвърто - не мисля че "плюя" безпричинно и под общ знаменател, поради по-горе изложените факти. Никога, никога не съм очаквал от тия момчета да направят така. Водил съм им няколко човека и съм ги хвалил безумно много преди да се случи това.
И да - използвам форума, за да ги стимулирам да си свършат работата. Не виждам нищо лошо в това. Все още изчаквам да видим какво ще стане и, ако преценя ще им съобщя името където трябва.
Моите уважения към теб,разбирам те,че не малко пари на вятъра си дал обаче няколко неща :
* 2.0д на мястото на 2.0д в кола, за която е предназначен И моторите са идентични...къв е тоя проблем с технотест,хората слагат с 2/4 цилиндъра отгоре и отива плащат си и минават,А ТИ ДОРИ НЕ Е НУЖНО ДА ХОДИШ на Технотест в близките години преди да продадеш колата(само си намираш фактура АКО взимаш друг двигател)...кво ще те спре някой да гледа дали номерата на двигателя съвпадат - абе хора вие шегувате ли се


(колега нямам цел да те обвинявам за каквото и да е,случило се случило,виждам че си спокоен поне тук,но ще ти е за урок да не тръгваш да правиш ремонти за хиляди без да провериш нещата обстойно,аз вече минах по този път преди години и го казвам от опит,питам,чета,търся и чак тогава решавам кво да правя)
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Когато е идентичен двигателя, просто се отива след това в кат с фактурата от новия двигател, сменят ти талона с вече новия номер на двигателя
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
xterminator написа:efren написа:4000 лева за ремонт на двигател в кола която цялата струва 4000 лв, ама не е имал бол пари?
Единствено иска да си поемат щетите - тоест да му върнат 4000-те лева, да му отстранят другите причинени щети и да му платят пропуснати ползи- направо да му дадат 7к и да приключваме. И ти и той серете по всички момчета които си вършат работата и си хранят семействата само защото имат сервизи и са свързани с форума. Ако искаш да кажеш, че някой е некадърник или измамник, а само повтаряш, че е сервиз и е известен тук във форума просто седиш плюеш върху всички наред. Обикновено тук се плюе по някого (което само по себе си е тъпо, но за съжаление има такава практика във форума), но да плюеш под общ знаменател е малко как да кажа - прекалено.
Мога да ти кажа какво направих аз, когато ми направиха ремонт на двигателя за 1к и се оказа, че не са свършили работа - първо запретнах ръкави и си зацепих ваноса, защото се оказа, че "професионалистите" за 1к не могат да зацепят двоен ванос, второ с вече зацепен ванос запалих колата, покарах я малко за да се убедя, че не са свършили работа и накрая я закарах в друг сервиз и сложих друг двигател. Стария продадох на части и не си спомням да съм писал тема от рода:
ТУКА В ТОЯ ФОРУМ ИМА ЕДНИ ГАДНЯРИ В ЕДИН СЕРВИЗ, МА НЯА ДА ВИ КАЖА КОИ СА...
Колега, когато даваш мнение по тема е добре да се запознаеш с нея.
Първо - аз съм се допитал до тях, кое е най-удачно да се направи. Попитал съм и за варианта да сменя мотора с друг - беше ми обяснено, че не се знае на какъв мотор ще попадна, нямало да има гаранция, освен това е щяло да се налага да премимавам през технотест за 300-400 лева и да имам проблеми в КАТ с пререгистрацията. Сладкодумно бях насочен към ремонт.
Второ - не съм очаквал ремонта да прехвърли 2500 лева и като абсолютен таван си представях около 3. Не ми е казана сумата предварително! Едно от момчетата от сервиза ми се обади да ме помоли да преведа някакви пари предварително. Още на другия ден преведох 2000 лева, с които разполагах по сметката му. Мислех си, че като отида да я взимам ще трябва да доплатя още някакви 200-300 лева и да си взимам колата.
Мотор за 1 к + разходи за технотест + работа + рециклиране на мойто турбо ми се струваше идентично като разход със ремонта, който ми предстоеше. Това + убежденията, че ако го направим ще стане в пъти по-добре ме накара да избера ремонта. В крайна сметка и аз бях неприятно изненадан от крайната сума, но вече бях поставен пред свършен факт и трябваше да си платя. Както вече казах - останалите пари съм ги взел назаем и си казах майната му, поне колата ще ми е направена читава.
Трето - не мисля, че всеки е длъжен да може да зацепва и да е техническо лице, за да кара бмв и когато го прецакат да не се оплаква. Аз съм отишъл там като потребител и клиент и неколкократно съм казал, че искам колата да се направи безупречно. Това си е било лично твой избор какво да направиш в твоя случай. Аз съм избрал да направя така, обясних защо.
Четвърто - не мисля че "плюя" безпричинно и под общ знаменател, поради по-горе изложените факти. Никога, никога не съм очаквал от тия момчета да направят така. Водил съм им няколко човека и съм ги хвалил безумно много преди да се случи това.
И да - използвам форума, за да ги стимулирам да си свършат работата. Не виждам нищо лошо в това. Все още изчаквам да видим какво ще стане и, ако преценя ще им съобщя името където трябва.
Това казах и аз - използваш форума, но когато някой, който не е наясно кой е сервиза, отвори форума и няма да посмее да отиде в нито един сервиз свързан с форума по един или друг начин. И затова повече или по-малко ще си виновен ти. А много от момчетата работещи в сервизи и пишещи във форума си вършат работата добре и отговорно. Но тебе това не те интересува. За повечето, които пишат в темата е ясно кой е сервиза, но за онези, които не знаят поставяш всички под общ знаменател.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Чудесно, имаш платежен документ от банката, че си превел пари по сметката на сервиза или на някой от сервиза, колата се намира в момента там разглобена, за остатъка до крайната сума имаш ли някакъв платежен документ??? До тук имаш и законово основание така, както разбирам, доказуемо даже!
На следващо място, темата е техническа и следва да се разглеждат техническите предпоставки, довели до това положение. Аз моите по-горе ги споделих, имаше и разни други. В заключение миже да се утвърди, че сервизът е направил некачествен ремонт. Престанете да нападате човека. Той е жертвата!!! Има виновни, да бъдат така добри да му дадат читава оправена кола. Грешки всеки може да допусне, важното е да си поемеш отговорността за тях и да останеш човек на място, иначе си мошеник и измамник, да е ясно!
Следващо нещо - за над 4000 лв взети пари не искам да правя на никого сметка колко точно му е печалбата, но всеки горе долу наясно с цените може да сметне горе долу колко са частите, колко е труда за нещо такова и колко е добавената стойност... Един друг читав двигател е около 1000 лв и това е по-малко отколкото печалбата на сервиза (почти съм убеден!!!). Купуват на човека един двигател, монтират му го качествено, съблюдават дали турбината е добре рециклирана и от там няма някви грижи и му дават читава кола. Човекът си поема маслото, филтрите и антифриза и си заминава. Всички са умерено недоволни!!! Това имах предвид по-горе, когато го казах. И човекът е умерено недоволен, щото се е изръсил с над 4 бона и сервизът е умерено недоволен, щото си е пропилял по-голямата част от печалбата, но не цялата! Това е работим за всички вариант. Не се ли съгласят - съдене и жалби до дупка, а от наша страна "ентусисатите" заклеймяване на този сервиз.
Апелирам, този форум да възвърне духа на ентусиазма!!! Ако си решил да правиш бизнес от форума, ок, не намирам нищо лошо, аз самия също съм припечелвал по някоя 20-ка от диагностика и чат пат още го правя, въпреки, че не съм много активен вече, но идеята е да останеш човек, ентусиаст. Идеята тука е да си помагаме, надявам се да е ясно за всички!!!
На следващо място, темата е техническа и следва да се разглеждат техническите предпоставки, довели до това положение. Аз моите по-горе ги споделих, имаше и разни други. В заключение миже да се утвърди, че сервизът е направил некачествен ремонт. Престанете да нападате човека. Той е жертвата!!! Има виновни, да бъдат така добри да му дадат читава оправена кола. Грешки всеки може да допусне, важното е да си поемеш отговорността за тях и да останеш човек на място, иначе си мошеник и измамник, да е ясно!
Следващо нещо - за над 4000 лв взети пари не искам да правя на никого сметка колко точно му е печалбата, но всеки горе долу наясно с цените може да сметне горе долу колко са частите, колко е труда за нещо такова и колко е добавената стойност... Един друг читав двигател е около 1000 лв и това е по-малко отколкото печалбата на сервиза (почти съм убеден!!!). Купуват на човека един двигател, монтират му го качествено, съблюдават дали турбината е добре рециклирана и от там няма някви грижи и му дават читава кола. Човекът си поема маслото, филтрите и антифриза и си заминава. Всички са умерено недоволни!!! Това имах предвид по-горе, когато го казах. И човекът е умерено недоволен, щото се е изръсил с над 4 бона и сервизът е умерено недоволен, щото си е пропилял по-голямата част от печалбата, но не цялата! Това е работим за всички вариант. Не се ли съгласят - съдене и жалби до дупка, а от наша страна "ентусисатите" заклеймяване на този сервиз.
Апелирам, този форум да възвърне духа на ентусиазма!!! Ако си решил да правиш бизнес от форума, ок, не намирам нищо лошо, аз самия също съм припечелвал по някоя 20-ка от диагностика и чат пат още го правя, въпреки, че не съм много активен вече, но идеята е да останеш човек, ентусиаст. Идеята тука е да си помагаме, надявам се да е ясно за всички!!!
- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Значи все пак, въпреки всичко трябва да се знае, че набиването на риза и смяна на 1 бутало НЕЕ най-големият проблем тука! Първото е, че както казах части бол и е можело дасе купи ПОНЕ БЛОК 2-ра ръка. Имай предвид (към автора) риза несе набива току-така - правено е от специалист, както и шлайф на цил. глава не се прави току-така (надявам се това да е направено). Буталата са си 1 вид и това е - няма какво дасе обърка, и ние сме правили номера с кантара (въпреки, чее смешно
) . Нещата по-скоро са плод на лоша зглобка което е точно работата на майстора! Тези приказки за ЛУФТОВЕ, ТОЛЕРАНСИ ала-бала сме ги чували МНОГО! Проблема е в майсторите!
Сега към колегите които по някаква причина упрекват автора на темата - значи не всеки е РОДЕН ГУРУ. Съвсем нормално е отишъл в сервиза, майстора му е дал съвет като е изтъкнал плюсовете от РЕМОНТ срещу ЗАМЯНА. Разбира се и втора употреба двигател да се вземи - винаги може да се прегледа (сега има тънки камерки които могат да се вкарат през дупката на дюзата и да се инспектира за наранявания от пеперудки и т.н.. Тези приказки несе знае какво е и т.н. нее хубаво да се използват като оправдание - звучи много несериозно.

Сега към колегите които по някаква причина упрекват автора на темата - значи не всеки е РОДЕН ГУРУ. Съвсем нормално е отишъл в сервиза, майстора му е дал съвет като е изтъкнал плюсовете от РЕМОНТ срещу ЗАМЯНА. Разбира се и втора употреба двигател да се вземи - винаги може да се прегледа (сега има тънки камерки които могат да се вкарат през дупката на дюзата и да се инспектира за наранявания от пеперудки и т.н.. Тези приказки несе знае какво е и т.н. нее хубаво да се използват като оправдание - звучи много несериозно.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Ето, че може да има и нормални мнения - напълно споделям и това, че може да се окаже читаво буталото и да е било със същата маса, а някъде да са направили грешна сглобка. Мислих за лагерите като възможен вариант за грешка - примерно няква простотия от типа неправилно подбрани, неправилно монтирани... Или примерно при монтажа на буталото нещо горе в буталния болт... Луфт някъв да е имало там... Няква простотия е със сигурност. Хубаво трябва да се огледа и ще излезе откъде е идвал и звук и всичко.
- xterminator
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 12.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
DiGital написа:Значи все пак, въпреки всичко трябва да се знае, че набиването на риза и смяна на 1 бутало НЕЕ най-големият проблем тука! Първото е, че както казах части бол и е можело дасе купи ПОНЕ БЛОК 2-ра ръка.
Да, но ако сменим блока с друг пак отиваме на друг номер на двигателя и пак технотестове.


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани