17-ки джанти на 316i ?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
69 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: 17-ки джанти на 316i ?
То и на теория титаник не е трябвало да потъне, НО. Разликата на комплекта ми оригинален БМВ на Е36цата беше 2кг на джанта style 22 и style 27, в реалоем ги има. Kато се добави и поне 1.5кг разлика стават по 3.5кг на гума и отзад става 7kg на задвижващата ос.
Разликата е същата като когато си сложиш отпред 17ките и почне волана да те бие през ръцете, теглейки в коловизите, а такова нещо ти е непонятно с 15 инча. Сигурно и това си го внушаваме
И иначе, да разликата в тротъл респонса с дизела е брутална. Особено на вентилираните 4 цилиндрови мотори, където само да цъкнеш газта и стрелката скача веднага. При дизела има доста лаг. Ама то не става само с теория, трябва и да си покарал.
Разликата е същата като когато си сложиш отпред 17ките и почне волана да те бие през ръцете, теглейки в коловизите, а такова нещо ти е непонятно с 15 инча. Сигурно и това си го внушаваме

И иначе, да разликата в тротъл респонса с дизела е брутална. Особено на вентилираните 4 цилиндрови мотори, където само да цъкнеш газта и стрелката скача веднага. При дизела има доста лаг. Ама то не става само с теория, трябва и да си покарал.
Re: 17-ки джанти на 316i ?
b00st написа:То и на теория титаник не е трябвало да потъне, НО. Разликата на комплекта ми оригинален БМВ на Е36цата беше 2кг на джанта style 22 и style 27, в реалоем ги има. Kато се добави и поне 1.5кг разлика стават по 3.5кг на гума и отзад става 7kg на задвижващата ос.
Разликата е същата като когато си сложиш отпред 17ките и почне волана да те бие през ръцете, теглейки в коловизите, а такова нещо ти е непонятно с 15 инча. Сигурно и това си го внушаваме![]()
И иначе, да разликата в тротъл респонса с дизела е брутална. Особено на вентилираните 4 цилиндрови мотори, където само да цъкнеш газта и стрелката скача веднага. При дизела има доста лаг. Ама то не става само с теория, трябва и да си покарал.
Само казах да не намесваме дърпането на волана при по-големите гуми, защото там важат други закони, които няма нищо общо с килограмите.
Та аз съм навит да пробваме един тест - слагаме 15 и 17-ки - аз уреждам 17-ките. С чисто нови гуми.
Ако колата даде над 0.2 секунди забавяне със 17-ките, то ти ги подарявам, ако не, то ти ми подаряваш 15-ките. ОК ли си?
Говоря за 2 размера - 205/50/17 срещу 205/60/15.
И за да видим тази невероятна промяна в тротъл респонса, правим теста от 1-ва, от празен ход, удряме педала до ламарината и така нататък до към 160км/ч. Правим 4 рън-а, усредняваме резултатите и теглим чертата.
п.п. тротъл респонс е съвсем друго нещо, но да не навлизаме и в този спор, че ще стане ептем лудница.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: 17-ки джанти на 316i ?
JTD написа:b00st написа:То и на теория титаник не е трябвало да потъне, НО. Разликата на комплекта ми оригинален БМВ на Е36цата беше 2кг на джанта style 22 и style 27, в реалоем ги има. Kато се добави и поне 1.5кг разлика стават по 3.5кг на гума и отзад става 7kg на задвижващата ос.
Разликата е същата като когато си сложиш отпред 17ките и почне волана да те бие през ръцете, теглейки в коловизите, а такова нещо ти е непонятно с 15 инча. Сигурно и това си го внушаваме![]()
И иначе, да разликата в тротъл респонса с дизела е брутална. Особено на вентилираните 4 цилиндрови мотори, където само да цъкнеш газта и стрелката скача веднага. При дизела има доста лаг. Ама то не става само с теория, трябва и да си покарал.
Само казах да не намесваме дърпането на волана при по-големите гуми, защото там важат други закони, които няма нищо общо с килограмите.
Та аз съм навит да пробваме един тест - слагаме 15 и 17-ки - аз уреждам 17-ките. С чисто нови гуми.
Ако колата даде над 0.2 секунди забавяне със 17-ките, то ти ги подарявам, ако не, то ти ми подаряваш 15-ките. ОК ли си?
Говоря за 2 размера - 205/50/17 срещу 205/60/15.
И за да видим тази невероятна промяна в тротъл респонса, правим теста от 1-ва, от празен ход, удряме педала до ламарината и така нататък до към 160км/ч. Правим 4 рън-а, усредняваме резултатите и теглим чертата.
п.п. тротъл респонс е съвсем друго нещо, но да не навлизаме и в този спор, че ще стане ептем лудница.
Аз не съм казал, че ще има някаква фрапираща разлика във времената при драг, въпреки че не съм състезател, съм се замервал и с 3-те комплекта джанти. Това, което казвам е, че може да го усетиш, особено при някои мотори и не е измислица и внушения. Просто не гледай само от камбанарията на твоя мотор. Моите задни гуми винаги са били 225/45 за 17ки, понеже това е размера по книжка. Добавяш повече тегло на кон и то на неправилно място. Под каквито и да е обстоятелства те спъва - физика. Но въпреки това имаше друг момент, колата стартираше по-добре от обороти, щото 225ците даваха повече сцепление и не превъртаха толкова на място. Така, че това е компенсация на предходното до голяма степен.
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: 17-ки джанти на 316i ?
JTD написа:b00st написа:То и на теория титаник не е трябвало да потъне, НО. Разликата на комплекта ми оригинален БМВ на Е36цата беше 2кг на джанта style 22 и style 27, в реалоем ги има. Kато се добави и поне 1.5кг разлика стават по 3.5кг на гума и отзад става 7kg на задвижващата ос.
Разликата е същата като когато си сложиш отпред 17ките и почне волана да те бие през ръцете, теглейки в коловизите, а такова нещо ти е непонятно с 15 инча. Сигурно и това си го внушаваме![]()
И иначе, да разликата в тротъл респонса с дизела е брутална. Особено на вентилираните 4 цилиндрови мотори, където само да цъкнеш газта и стрелката скача веднага. При дизела има доста лаг. Ама то не става само с теория, трябва и да си покарал.
Само казах да не намесваме дърпането на волана при по-големите гуми, защото там важат други закони, които няма нищо общо с килограмите.
Та аз съм навит да пробваме един тест - слагаме 15 и 17-ки - аз уреждам 17-ките. С чисто нови гуми.
Ако колата даде над 0.2 секунди забавяне със 17-ките, то ти ги подарявам, ако не, то ти ми подаряваш 15-ките. ОК ли си?
Говоря за 2 размера - 205/50/17 срещу 205/60/15.
И за да видим тази невероятна промяна в тротъл респонса, правим теста от 1-ва, от празен ход, удряме педала до ламарината и така нататък до към 160км/ч. Правим 4 рън-а, усредняваме резултатите и теглим чертата.
п.п. тротъл респонс е съвсем друго нещо, но да не навлизаме и в този спор, че ще стане ептем лудница.
чакаи де нали такава е темата +и- на 316 със 17.Никои не говори за тегло или за колко са широки гумите.Говори се общо

Re: 17-ки джанти на 316i ?
burn0u7 написа:Здравейте, колеги!
Понеже сега съм с 15-ки, съм се насочил към нови лети джанти.
Само че имам няколко въпроса. Колата е 316i, 105 коня, бензин.
Ако и бутна 17-ки ще умре ли много ?
За разходи също знам, ще се повиши, но колко ?
Ще съм благодарен, ако някой, който е карал 17-ки на 105 коня, каже как е и заслужава ли си.
П.П. Извинявайте, ако вече има такава тема, но аз търсих доста и не намерих..![]()
Поздрави!
Въпросите бяха два и половина:
1. Ще умре ли много?
2. С колко ще се вдигне разхода?
0,5 . Заслужава ли си?
- vankodve
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 23.05.2008
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e46-323-2.5CI
- Мечтае да кара: E46M3,E92
Re: 17-ки джанти на 316i ?
JTD написа:b00st написа:То и на теория титаник не е трябвало да потъне, НО. Разликата на комплекта ми оригинален БМВ на Е36цата беше 2кг на джанта style 22 и style 27, в реалоем ги има. Kато се добави и поне 1.5кг разлика стават по 3.5кг на гума и отзад става 7kg на задвижващата ос.
Разликата е същата като когато си сложиш отпред 17ките и почне волана да те бие през ръцете, теглейки в коловизите, а такова нещо ти е непонятно с 15 инча. Сигурно и това си го внушаваме![]()
И иначе, да разликата в тротъл респонса с дизела е брутална. Особено на вентилираните 4 цилиндрови мотори, където само да цъкнеш газта и стрелката скача веднага. При дизела има доста лаг. Ама то не става само с теория, трябва и да си покарал.
Само казах да не намесваме дърпането на волана при по-големите гуми, защото там важат други закони, които няма нищо общо с килограмите.
Та аз съм навит да пробваме един тест - слагаме 15 и 17-ки - аз уреждам 17-ките. С чисто нови гуми.
Ако to колата даде над 0.2 секунди забавяне със 17-ките, то ти ги подарявам, ако не, то ти ми подаряваш 15-ките. ОК ли си?
Говоря за 2 размера - 205/50/17 срещу 205/60/15.
И за да видим тази невероятна промяна в тротъл респонса, правим теста от 1-ва, от празен ход, удряме педала до ламарината и така нататък до към 160км/ч. Правим 4 рън-а, усредняваме резултатите и теглим чертата.
п.п. тротъл респонс е съвсем друго нещо, но да не навлизаме и в този спор, че ще стане ептем лудница.
Здравейте колеги,да се включа и аз в спора:-)напълно подкрепям колегата че разликата между 16-17 е нищожна,от 2седмици карам с 17-ки, style-44 с гуми 215 50 17,за колегата който спомена че по книжка за 17-ки размера почвал от 225 се бърка,за справка може да погледне каталога на бмв за джанти :-)разлика в вървежа е същия както ми беше и с 16-те,може би една идея по твърда е возията, но визията на колата е уникална, става дума за 318ci.
- burn0u7
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 27.12.2012
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: E46 M3
- Детайли за колата: 316i 1.9 105bhp 2000г.
Re: 17-ки джанти на 316i ?
Колега, едно е 318ci, друго е 316i ;d
И според мен на по-малките двигатели разликата ще се усети повече, но пък знаеш ли.. всеки различно казва. Опита му е майката.
И според мен на по-малките двигатели разликата ще се усети повече, но пък знаеш ли.. всеки различно казва. Опита му е майката.

The power is nothing without control!
- velislavvelkov
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 27.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: a5 3.0tdi @ 310hp&610NM
- Мечтае да кара: изтребител
Re: 17-ки джанти на 316i ?
и едно мнение от мене..абсолютно НИЩО лично, но тази кола е толкова спряла,че е без значение дали си с 15ки или 17ки,така и така не върви поне някаква визия да има, аз бих сложил 

- burn0u7
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 27.12.2012
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: E46 M3
- Детайли за колата: 316i 1.9 105bhp 2000г.
Re: 17-ки джанти на 316i ?
И както не върви да я спъна още повече.. не, мерси.
Макар че ако изпаднат 17-ки за хубави пари, може и да си помисля да ги бодна. Желанието за визия надделява много..
Макар че ако изпаднат 17-ки за хубави пари, може и да си помисля да ги бодна. Желанието за визия надделява много..

The power is nothing without control!
69 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани