Дърпане във волана при неравности
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- joepower
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: 11.03.2008
- Местоположение: Cофия /кв. Лаулин
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 touring
- Мечтае да кара: М Power
- Детайли за колата: черна , М40Б18
Re: Дърпане във волана при неравности
el lobo написа:а дали може дърпането да е от каре във волана?
Според мен карето само предава това което рейката му "казва" към волана, ако има проблем с него ще има тропкане и луфт в кормилният прът, но едва ли ще има дърпане заради него....

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Дърпане във волана при неравности
JTD написа:Защо наклона на предницата да не се регулира?
Защото не е направено да може. На тампоните на макферсъните има по един пин, който влиза в бомбето и фиксира наклона. Ей сега погледнах една тема в чужд форум, където просто махат тези пинчета и наклона почва да мърда (трите отвора, където влизат шпилките на тампона са елипсовидни и позволяват известно преместване).
Re: Дърпане във волана при неравности
Може да се регулират/погледнете снимката/! Може всичко стига да има желание и пари за финансиране на лудите ни идеи. Продават се китове които регулират амортисьорите отгоре на бомбетата. Но това е отклонение от темата. По-назад се спомена каре на волана. Да! Това също е фактор! Аз скоро сменях на моето Е36 такова каре, което беше позаминало. Преди на Е34 се оказа разхлабена гайка в краката до педалите и пак имах такъв ефект на увличане, макар и малко.
Аз предлагам да се обобщят всички причини и по принципа на изключването колегите с проблемите да си прегледат при тях съответно всички споменати проблемни зони. А и все пак се отвори полезна дискусия, от която доста от нас може да си "сверят" часовниците.

Аз предлагам да се обобщят всички причини и по принципа на изключването колегите с проблемите да си прегледат при тях съответно всички споменати проблемни зони. А и все пак се отвори полезна дискусия, от която доста от нас може да си "сверят" часовниците.

Re: Дърпане във волана при неравности
Dirty M5 driveR написа:JTD написа:Защо наклона на предницата да не се регулира?
Защото не е направено да може. На тампоните на макферсъните има по един пин, който влиза в бомбето и фиксира наклона. Ей сега погледнах една тема в чужд форум, където просто махат тези пинчета и наклона почва да мърда (трите отвора, където влизат шпилките на тампона са елипсовидни и позволяват известно преместване).
Може да се регулира и си става. Личен опит.
Ясно колко им обясняваш на клиентите ти.

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Дърпане във волана при неравности
Е аз не че съм регулирал стотици е46, но на всяко съм го виждал този пин, който фиксира тампона. В програмата на стенда също дават, че напречен наклон не се регулира. Ако има някои конкретни модификации, при които може тук е мястото да го споменеш, защото и на мен ми е интересно. Иначе защо да не им регулирам на хората наклоните...
Re: Дърпане във волана при неравности
Dirty M5 driveR написа:Е аз не че съм регулирал стотици е46, но на всяко съм го виждал този пин, който фиксира тампона. В програмата на стенда също дават, че напречен наклон не се регулира. Ако има някои конкретни модификации, при които може тук е мястото да го споменеш, защото и на мен ми е интересно. Иначе защо да не им регулирам на хората наклоните...
Регулира се на всички.
А защо в програмата ти не било давало - питай производителя на стенда, който използваш.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- vesosea
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 22.03.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: кола с гола жена вътре - по възможнос по-млада да е.
- Детайли за колата: е 46 328
Re: Дърпане във волана при неравности
от кормилната рейка е накрайниците , смени ги, около 40 лева са вътрешен или външен. И ще се оправи. Имах същия проблем. точка
механика
- NicKo_8
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320d,Peugeot 407SW
- Мечтае да кара: BMW E61
Re: Дърпане във волана при неравности
Колеги,аз смених предните гуми и дърпането значително изчезна.Явно от тях е проблема,защото със зимните също не дърпаше.
The Power of Dreams!
- bogo_iliev
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 15.11.2011
- Местоположение: PB,X
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316 i,1.9l,1999
- Мечтае да кара: Летяща чиния
Re: Дърпане във волана при неравности
Колеги,от скоро имам същия проблем.Усещам леко увличане така като карам и ходи колата като има коловози.Днес като карах по разбитите павета и пуснах волана и го гледах и видях ,че като върви по неравностите и си мърда и трепка наляво-надясно,което ме води към мисълта ,че е нещо от рейката,ама нз сега като сложа летните гуми ще видим как ще е и ще споделя дали има промяна 

- el lobo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 4.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше E46 320D
- Мечтае да кара: 850
Re: Дърпане във волана при неравности
здравейте колеги , днес погледнахме колата седин приятел защото нещо нямам вяра вече на сервизите и се оказа че се чува потропване във вътрешните накрайниците на рейката , иначе всичко друго е здраво и самата рейка не тече и не тропа , така че явно оттам ми бяга леко волана по коловози и неравности
- vesosea
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 22.03.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: кола с гола жена вътре - по възможнос по-млада да е.
- Детайли за колата: е 46 328
Re: Дърпане във волана при неравности
от вътрешните накрайниците на рейката е . но като цяло самия модел е 46 ходи наляво-надясно. Опел-Омегата ми бе като ''чук'' по неравностите , с кадърно регулиране на сходимостта на колелата.
механика
- joepower
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: 11.03.2008
- Местоположение: Cофия /кв. Лаулин
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 touring
- Мечтае да кара: М Power
- Детайли за колата: черна , М40Б18
Re: Дърпане във волана при неравности
Така, след сменени тампони навсякъде (ама буквално всичките), амортисьори, носачи, накрайници 4 броя, чисто нови гуми (отново), нови джанти и последен реглаж, колата е бетон. Не знам от какво точно се оправи, но дърпането изчезна
Дано повече не се появява, че пак ще си купя Е36






- Achkata_ci
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 18.07.2011
- Местоположение: Плевен , Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530XI
- Мечтае да кара: M5 f10
Re: Дърпане във волана при неравности
Извинете за спама , но да не пускам нова тема .. Възнможно ли е да има съвсем леко чупене на волана в едната посока ,защото едната предна гума е по-изтъркана от другата..
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Дърпане във волана при неравности
Какво значи чупене? Застанал ти е на криво ли? Да, възможно е да се получи този ефект, но по-скоро гумите са такива, а не че едната е по-износена от другата. Размени ги и ако се оправи волана, значи е от тях.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани