Колата губи МНОГО ток
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
71 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- dido_dulgiq
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 29.01.2013
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 '04
- Мечтае да кара: BMW CSL 3.0
Re: Колата губи МНОГО ток
Най-вероятно акумулатора си заминава,т.е. не държи на товар и за това му пада напрежението. Отиди някъде да го закачат с товарна вилка и ще знаеш със сигурност дали е от него. Другото което се сещам като вариант е да имаш прекалено голяма консумация.
- krasigarchev
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 1.10.2013
- Местоположение: Мелник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E91 320d
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Колата губи МНОГО ток
Дравейте колеги, искам да попитам следното нещо.
Меря зареждането на колата при включени фарове и ксенон (китайски) без да даваш газ седи около 12 волта, като подадеш газ на колата стига до 14.2 но съм го гледал и от скритото меню на кръстовище пада на 12.3 12.5 волта, което е малко според мене.
А относно утечката някой може ли да каже една крайна информация, е46 бензиново, с пусната аларма колко харчи и как мерите на вдигнат или спуснат капак?
Другото което също ме съмняваше че слагах ГРОМ аудио на колата и се притеснявам дали не е от него.
Ще се радвам да се изкаже някое КОМПЕТЕНТНО мнение.
Меря зареждането на колата при включени фарове и ксенон (китайски) без да даваш газ седи около 12 волта, като подадеш газ на колата стига до 14.2 но съм го гледал и от скритото меню на кръстовище пада на 12.3 12.5 волта, което е малко според мене.
А относно утечката някой може ли да каже една крайна информация, е46 бензиново, с пусната аларма колко харчи и как мерите на вдигнат или спуснат капак?
Другото което също ме съмняваше че слагах ГРОМ аудио на колата и се притеснявам дали не е от него.
Ще се радвам да се изкаже някое КОМПЕТЕНТНО мнение.
- Hito
- Е46 Fanatic
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d; GLK 320
Re: Колата губи МНОГО ток
Акомулатора си беше заминал
С една нова 100 амперова варта всичко си дойде на място

С една нова 100 амперова варта всичко си дойде на място

Великите умове обсъждат идеи.
Средните умове обсъждат събития.
Дребните умове обсъждат хората.
Убий глупака с мълчание
Средните умове обсъждат събития.
Дребните умове обсъждат хората.
Убий глупака с мълчание

- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Колата губи МНОГО ток
И аз имах проблемче, смених акумулатора и се подобриха нещата - обаче за кратко. Но ми замириса на гнило като веднъж едно 730д палеше до мен и чух как върти стартера като картечница. Отделно от това дадох стария акумулатор на баща ми и той преди да го изхвърли го пробвал на един негов бус. После пет пъти ми благодари за него. Оказа се стартера и след ревизия и моя върти като картечница вече. Преди това въртеше като мъртвец, направо е окъсявал вътре. Добре, че не се заиграх с разни други неща, които подозирах вкл. и таралежа. Принципно на стартера трябва да се прави ревизия поне веднъж на 10 години.
- HeBePeH
- Lulin Boys Cska Sofia
-
- Мнения: 639
- Регистриран на: 22.10.2008
- Местоположение: оТ СоФиЯ Бе БаТе
- Пол: Мъж
- Кара: го на все по силни тройки, е46 330i
- Мечтае да кара: ///M4™ /G65 ////AMG
Re: Колата губи МНОГО ток
И аз съм в отбора с падането на акумулатори до минимум , вече втора година . При мен се проявява на 99% зимата и по точно на първите минусови температури после вече не може да се разбере , кога ще е следващото падане може да е през ден , може и да е след месец . До сега е сменено акумулатора , който вече падна до край 3-4 пъти и таралежа е рециклиран и тестван не е от него .Другия най-често срещан проблем е от ел перката , която ме съмнява да е тя , имам подозрение от компа на газта , понеже преди да се монтира тези ядове ги нямаше .Прочетох още две теми и при други колеги проблема е бил свързан със стартера , мисля и аз в най-скоро време да закарам колата да го погледнат . А тези дни ще тествам и газовия инжекцион , че не се издържа вече с това подаване на ток и постоянно напрежение .
П.п: И аз имам на моменти странно жужене от към парното и цд-то ,което си е оригиналното.A днес ходих до колата отключих и заключих и след 2 часа и малко , като тръгнах да излизам в колата нямаше никакъв ток , и се замислих дали и при мен не залепват машинките на централното , както при колегата
Вече и аз не знам от какво може да е , мисля да си направя ключ маса , както слагаха едно време на ладите и да си спирам стока зимните месеци всяка вечер
П.п: И аз имам на моменти странно жужене от към парното и цд-то ,което си е оригиналното.A днес ходих до колата отключих и заключих и след 2 часа и малко , като тръгнах да излизам в колата нямаше никакъв ток , и се замислих дали и при мен не залепват машинките на централното , както при колегата
Вече и аз не знам от какво може да е , мисля да си направя ключ маса , както слагаха едно време на ладите и да си спирам стока зимните месеци всяка вечер

Американски форум: питаш и ти отговарят.
Руски форум: питаш и те питат.
Български форум: питаш и ти обясняват колко си ТЪП.

Руски форум: питаш и те питат.
Български форум: питаш и ти обясняват колко си ТЪП.

- -Юли-
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 214
- Регистриран на: 30.06.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: на бензин.....
- Мечтае да кара: на ток.....
- Детайли за колата: 2007--2012->е36 m43b16 95г седан
2012--2013->е36 m52b28 95г седан
2013--2015->е46 m52b20tu 2000г купе
2015--2016->е46 m54b30 2001г купе
2016---e46 m47TUd20 2003г компот
2019---e90 m47 2006
2020—е38 m62b44 1999 + golf 6 2010
Re: Колата губи МНОГО ток
Пробвай сд чейнджъра да го направиш през +на контакт, защото иначе той остава включен и дърпа бая ток!! !на две приятелчета с е46 ци от там им беше проблема с падането на акумулатора!! !!
sent from my noteII using Tapatalk
sent from my noteII using Tapatalk
Тия опели горящи много и невървящи, трошливи, с външен вид на фейслифтова каруца, с пластмасови табла и салони от плат за пердета, гниещи и без никви екстри ......,бмв-та ги оставeте на нас балъците!!!!
- HeBePeH
- Lulin Boys Cska Sofia
-
- Мнения: 639
- Регистриран на: 22.10.2008
- Местоположение: оТ СоФиЯ Бе БаТе
- Пол: Мъж
- Кара: го на все по силни тройки, е46 330i
- Мечтае да кара: ///M4™ /G65 ////AMG
Re: Колата губи МНОГО ток
Аз нямам чейнджър , от нещо друго ще да е
Американски форум: питаш и ти отговарят.
Руски форум: питаш и те питат.
Български форум: питаш и ти обясняват колко си ТЪП.

Руски форум: питаш и те питат.
Български форум: питаш и ти обясняват колко си ТЪП.

- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Колата губи МНОГО ток
HeBePeH написа:И аз съм в отбора с падането на акумулатори до минимум , вече втора година . При мен се проявява на 99% зимата и по точно на първите минусови температури после вече не може да се разбере , кога ще е следващото падане може да е през ден , може и да е след месец . До сега е сменено акумулатора , който вече падна до край 3-4 пъти и таралежа е рециклиран и тестван не е от него .Другия най-често срещан проблем е от ел перката , която ме съмнява да е тя , имам подозрение от компа на газта , понеже преди да се монтира тези ядове ги нямаше .Прочетох още две теми и при други колеги проблема е бил свързан със стартера , мисля и аз в най-скоро време да закарам колата да го погледнат . А тези дни ще тествам и газовия инжекцион , че не се издържа вече с това подаване на ток и постоянно напрежение .
П.п: И аз имам на моменти странно жужене от към парното и цд-то ,което си е оригиналното.A днес ходих до колата отключих и заключих и след 2 часа и малко , като тръгнах да излизам в колата нямаше никакъв ток , и се замислих дали и при мен не залепват машинките на централното , както при колегата
Вече и аз не знам от какво може да е , мисля да си направя ключ маса , както слагаха едно време на ладите и да си спирам стока зимните месеци всяка вечер
по кое съдиш, че ти е паднал акумулатора? Ако е по въртенето на стартера - може точно там да се заблуждаваш. Що не го извадиш като е "паднал" и не го дадеш на някой да го пробва в същата или подобна кола в това му състояние?
Re: Колата губи МНОГО ток
Колеги, когато се съмнявате за утечка, най-лесно и просто е да вземете мултицета и да мерите - това е начинът! Всичко друго са предположения, а е къде по-лесно да се установи по принцип наличието на повишена консумация и след това вече да се локализира причината, вместо да се гадае. Според най-разпространената "теория" при съвременните автомобили, които са доволно натъпкани с електроника, консумация до 50 mA е в рамките на допустимото. Ако става дума за стойности над 50 mA, тогава вече има проблем и се търси къде е. Не всеки може и е длъжен да знае как се мери консумацията при изключен двигател, но пък всеки има познати, които да имат елементарните познания, за да го направят.
Ето и един друг интересен начин за установяване на утечка, а той може да се комбинира с класическия т. е. първо се мери за наличие на повишена консумация и ако се установи такава, се ползва начина показан на видеото, за да се установи проблемната верига:
https://www.youtube.com/watch?v=d3_yWnUH2Sw
Ето и един друг интересен начин за установяване на утечка, а той може да се комбинира с класическия т. е. първо се мери за наличие на повишена консумация и ако се установи такава, се ползва начина показан на видеото, за да се установи проблемната верига:
https://www.youtube.com/watch?v=d3_yWnUH2Sw
Re: Колата губи МНОГО ток
До преди няколко дни имах и аз проблем с акумулатора . За утечка се мери с мултицет,но задължително го изчакайте 15.00 минути. След изгасване на всичко колата продължава да си има консумация,която първите 2-3 минути е около 6 ампера,след това пада на 1 ампер и така стои .Точно на 15тата минута е46ците са направени да заспиват напълно и консумацията трябва да падне на 0.01-0.02 ампера. Изключете всички лампи, затворете вратите,а на багажника бутнете езичето , за да изгасне и там осветлението докато е отворен(иначе няма как да виждате уреда). Ако точно на 15тата минута има мултицета показва повече от 0.05 ампера ,почвайте да търсите утечка като изваждате бушоните един по един докато падне напрежението.Основните причини са таралежа(остава да бръмчи моторчето),звука е като леко жужене и се чува откъм средните духалки на парното.Нормално е да бръмчи точно 15.00 минути,и трябва да престане.Аз нарочно стоях в колата за да се убедя.На автоматика може да се ориентирате кога е момента и без хронометър,след като изгасне диодчето което показва степените на автоматика(то изгасва точно на 15тата минута ) трябва да е спряло и бръмченето.Може да проверите и дали жабката свети като се затвори.Ако имате музика(усилватели и бас каси) свързвани към акумулатора също ги прегледайте.Това са най-срещаните възможности за утечка,при мен всичко беше нормално,отдавам го ,че рязко паднаха температурите , а акомулатора макар и сравнително нов е слабичък за тази кола (328ци) - 55 амперов с 480 начален ток.Заредих го напълно със зарядно и засега 20 дена нямам проблем ,но се наложи да мина през тези неща и затова споделям опит 

Re: Колата губи МНОГО ток
Atanas328 написа:До преди няколко дни имах и аз проблем с акумулатора . За утечка се мери с мултицет,но задължително го изчакайте 15.00 минути. След изгасване на всичко колата продължава да си има консумация,която първите 2-3 минути е около 6 ампера,след това пада на 1 ампер и така стои .Точно на 15тата минута е46ците са направени да заспиват напълно и консумацията трябва да падне на 0.01-0.02 ампера. Изключете всички лампи, затворете вратите,а на багажника бутнете езичето , за да изгасне и там осветлението докато е отворен(иначе няма как да виждате уреда). Ако точно на 15тата минута има мултицета показва повече от 0.05 ампера ,почвайте да търсите утечка като изваждате бушоните един по един докато падне напрежението.Основните причини са таралежа(остава да бръмчи моторчето),звука е като леко жужене и се чува откъм средните духалки на парното.Нормално е да бръмчи точно 15.00 минути,и трябва да престане.Аз нарочно стоях в колата за да се убедя.На автоматика може да се ориентирате кога е момента и без хронометър,след като изгасне диодчето което показва степените на автоматика(то изгасва точно на 15тата минута ) трябва да е спряло и бръмченето.Може да проверите и дали жабката свети като се затвори.Ако имате музика(усилватели и бас каси) свързвани към акумулатора също ги прегледайте.Това са най-срещаните възможности за утечка,при мен всичко беше нормално,отдавам го ,че рязко паднаха температурите , а акомулатора макар и сравнително нов е слабичък за тази кола (328ци) - 55 амперов с 480 начален ток.Заредих го напълно със зарядно и засега 20 дена нямам проблем ,но се наложи да мина през тези неща и затова споделям опит
Да приятелю, акумулатора ти е за некоя корса 1.2i и е напълно нормално да го изцеждаш. А относно другото по-горе, всичко гасне след 16 мин., щото си написал на няколко пъти, че трябва да падне напрежението след 15-тата мин., а реално е след минимум 16 минути.

71 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани