Подходящо окачване за Е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Подходящо окачване за Е46
Аз взех от Руди 96 - 4 амортисьора за около 820лв. - кони спорт жълти регулируеми по твърдост. Стандартно идват в най-софт позиция (разбрах благодарение на mitaka7 ) така ги и монтирах. Пружините ми са Eibach Pro kit (-30мм).
Първите впечатления са, че вози сравнително добре, доста по-меко от Bilstein B8
Бях забравил усещането в завои с хубаво окачване, а също и при по-висока скорост . За сега съм много доволен.
Стойката на колата естествено почти не се промени, защото пружините са сравнително твърди и амортисьорите играят по-малка роля за нея
Първите впечатления са, че вози сравнително добре, доста по-меко от Bilstein B8
Бях забравил усещането в завои с хубаво окачване, а също и при по-висока скорост . За сега съм много доволен.
Стойката на колата естествено почти не се промени, защото пружините са сравнително твърди и амортисьорите играят по-малка роля за нея
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Подходящо окачване за Е46
Archangel написа:bmw_760il написа:.....
Мерси за изчерпателната информация.
Предполагам, че в такъв случай койлоувърите не са за мен, все пак не искам чаааак да ми изпаднат бъбреците.
Също така тази статия не означава, че единствено койлоувърите са регулируеми, предполагам има и амортисьори? Или се лъжа?
И все пак ако някой може да ме упъти към подходящ магазин, откъдето да се ориентирам за цените, ще бъда благодарен.
От колегите във форумните раздели за продажба, мисля че не намерих никой, който да продава някоя от по-реномираните марки.
само койловърите се регулират във височина(чрез нарязаните витки на самите стъбла на предните и "чашките" отзад на пружините а амортесъорите само на твърдост.
Драсни едно ЛС мога да ти намеря всичко от топ марките на готина цена

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Подходящо окачване за Е46
да си дигна малко темата, може би има колеги на които ще им е интересно и от скоро са при нас... а и при мен има "лек" ъпдейт
--> Мтехник пружини от Е46 330CiA M-pack със съответните маркировки (предни и задни - на изуст отпред -20мм, отзад към 10 мм) + предни тампони на носачите Powerflex + задни тампони Powerflex на носачите + биалетки Meyle HD
Впечатления - Колата е значително по-стегната от нормалното, особено с тампоните се усеща по-директна във волана. Вибрациите са една идея по-силни, но това мен не ме притеснява, ама хич. Body-roll-а е в пъти по-малко с новите пружини и биалетки, но го има (очаквам да го намаля още с подходящи амортисьори - Кони или нещо от сорта). Карах колата на писта в сток вариант и в този. Смея да твърдя, че няма нищо общо. Завива повече, по-добре се държи и не се накланя кой знае колко. Инвестицията си струва на 100%.
Да, комфорта е намален, но все още го има. Както знаем Е46 е сравнително тежък автомобил и не става като картинг... поне не лесно
За сега това + малко снимки
на равно

сток вс. мтехник



и накрая



п.с. имам лек проблем със зимните гуми, задните ми жулят в подкалниците при сериозни неравности заради кофти офсета и височината, ама какво да се прави - 8J ET40 с 235/45 R17 и май-май зимата 4-ри човека няма да возя
иначе с летните отзад 255/40 R17 с ЕТ52 и 5 човека + багаж няма яд - побират се перфектно
--> Мтехник пружини от Е46 330CiA M-pack със съответните маркировки (предни и задни - на изуст отпред -20мм, отзад към 10 мм) + предни тампони на носачите Powerflex + задни тампони Powerflex на носачите + биалетки Meyle HD
Впечатления - Колата е значително по-стегната от нормалното, особено с тампоните се усеща по-директна във волана. Вибрациите са една идея по-силни, но това мен не ме притеснява, ама хич. Body-roll-а е в пъти по-малко с новите пружини и биалетки, но го има (очаквам да го намаля още с подходящи амортисьори - Кони или нещо от сорта). Карах колата на писта в сток вариант и в този. Смея да твърдя, че няма нищо общо. Завива повече, по-добре се държи и не се накланя кой знае колко. Инвестицията си струва на 100%.
Да, комфорта е намален, но все още го има. Както знаем Е46 е сравнително тежък автомобил и не става като картинг... поне не лесно

За сега това + малко снимки
на равно

сток вс. мтехник



и накрая



п.с. имам лек проблем със зимните гуми, задните ми жулят в подкалниците при сериозни неравности заради кофти офсета и височината, ама какво да се прави - 8J ET40 с 235/45 R17 и май-май зимата 4-ри човека няма да возя
иначе с летните отзад 255/40 R17 с ЕТ52 и 5 човека + багаж няма яд - побират се перфектно

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- xds
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 28.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320 97'
- Мечтае да кара: BI-TURBO
Re: Подходящо окачване за Е46
Колко парички излезе всичко това ? тампоните + биалетките по точно
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Подходящо окачване за Е46
предни Powerflex = 135 lv
задни Powerflex = 135 lv
биалетки = 60 lv
комплект пружини = 120 lv
450лв засега
ще видим комплект Конита или Билщайн Б4/Б6 ... ще стане ебати цифрата
задни Powerflex = 135 lv
биалетки = 60 lv
комплект пружини = 120 lv
450лв засега
ще видим комплект Конита или Билщайн Б4/Б6 ... ще стане ебати цифрата

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: Подходящо окачване за Е46
Ако целиш само стойка,според мен си сбъркал с тампоните,както и ако вземеш твърд амортисьор.
- xds
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 28.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320 97'
- Мечтае да кара: BI-TURBO
Re: Подходящо окачване за Е46
Не искам да развалям темата НО може ли някой накратно да обясни какви са преимуществата на ПоверФлекс тампноите над обикновените и как се променя колата на пътя.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Подходящо окачване за Е46
100imenov написа:Ако целиш само стойка,според мен си сбъркал с тампоните,както и ако вземеш твърд амортисьор.
стойката е последното нещо, което ме интересува... снимките са за колегите да се ориентират... мен ми е все тая честно казано, нито обичам да се влача по корем, нито да съм на кокили (то не, че ///М окачването не е от Х5, ама айде)...
искам да направя компромис между комфорт и завиване...

я сподели по-обширни мисли


xds написа:Не искам да развалям темата НО може ли някой накратно да обясни какви са преимуществата на ПоверФлекс тампноите над обикновените и как се променя колата на пътя.
чете ли какво съм написал по-горе или просто реши да развалиш темата


You said: "Time will change!" What if it changes you?
- xds
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 28.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320 97'
- Мечтае да кара: BI-TURBO
Re: Подходящо окачване за Е46
vicho написа:100imenov написа:Ако целиш само стойка,според мен си сбъркал с тампоните,както и ако вземеш твърд амортисьор.
стойката е последното нещо, което ме интересува... снимките са за колегите да се ориентират... мен ми е все тая честно казано, нито обичам да се влача по корем, нито да съм на кокили (то не, че ///М окачването не е от Х5, ама айде)...
искам да направя компромис между комфорт и завиване...трудна работа, ама не е невъзможно
я сподели по-обширни мисли
xds написа:Не искам да развалям темата НО може ли някой накратно да обясни какви са преимуществата на ПоверФлекс тампноите над обикновените и как се променя колата на пътя.
чете ли какво съм написал по-горе или просто реши да развалиш темата![]()
Прочетох го но исках на теория да чуя малко


- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Подходящо окачване за Е46
xds написа:Прочетох го но исках на теория да чуя малконо както и да е ще се инвестира ще се пробва и ще се разбере най-добре
с английския как си?
http://www.powerflex.co.uk/why_pu.php

25-30% по-твърди от нова гума - ВИНАГИ!
make sense!

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: Подходящо окачване за Е46
Мислите са ми,че са ни много хубави пътищата и колкото по-твърди неща(тампони аморт. пружини и т.н) се слагат за ежедневни цели,толкова повече се разбиват останалите и се принуждаваш да ги сменяш и тях пак с усилени и същевременно комфорта изчезва и аз си мисля че мойта не вози твърдо,докато не се кача в друга
.Се нещо тропа и има за смяна,като сменях амортисьорите смених и тампоните,20к км с B8 и се разтропа десния
,та са усилени тампони треа да търса. 



- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Подходящо окачване за Е46
100imenov написа:Мислите са ми,че са ни много хубави пътищата и колкото по-твърди неща(тампони аморт. пружини и т.н) се слагат за ежедневни цели,толкова повече се разбиват останалите и се принуждаваш да ги сменяш и тях пак с усилени и същевременно комфорта изчезва и аз си мисля че мойта не вози твърдо,докато не се кача в друга.Се нещо тропа и има за смяна,като сменях амортисьорите смених и тампоните,20к км с B8 и се разтропа десния
,та са усилени тампони треа да търса.
Относно как влаят амортисьорите - странно за мен,но аз съм с нови Б4 отпред (не съм проверил задните точно какви са )...със стоково окачване.
Лятото карах ,колата на колега със sport susspension settings ,но със нови монро амортисьори - и аз и колегата потвърди,при едни и същи неравности,на една и съща отсечка,при мен се усеща,по-твърда предница,по-рязко се усещат неравностите - докато при него беше ,по-меко а той бе на 17" а аз 16"
Незнам дали има логика,но се замислям догодина за ,идея по-ниски пружини,просто не ми харесва вирнатия нос,въпреки,че за зимата е полезно

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- xds
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 28.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320 97'
- Мечтае да кара: BI-TURBO
Re: Подходящо окачване за Е46
vicho написа:xds написа:Прочетох го но исках на теория да чуя малконо както и да е ще се инвестира ще се пробва и ще се разбере най-добре
с английския как си?
http://www.powerflex.co.uk/why_pu.php
![]()
25-30% по-твърди от нова гума - ВИНАГИ!
make sense!
Благодарско ! относно английския живея в УК

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Подходящо окачване за Е46
100imenov написа:Мислите са ми,че са ни много хубави пътищата и колкото по-твърди неща(тампони аморт. пружини и т.н) се слагат за ежедневни цели,толкова повече се разбиват останалите и се принуждаваш да ги сменяш и тях пак с усилени и същевременно комфорта изчезва и аз си мисля че мойта не вози твърдо,докато не се кача в друга.Се нещо тропа и има за смяна,като сменях амортисьорите смених и тампоните,20к км с B8 и се разтропа десния
,та са усилени тампони треа да търса.
съгласен съм за дупките/неравностите и разбиването, даже като че ли вече свикнах

а и Б8 доколкото ми е известно няма нищо общо с Б4, които искам да сложа

п.с. еле пък във Враца каква мъка е

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- xds
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 28.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320 97'
- Мечтае да кара: BI-TURBO
Re: Подходящо окачване за Е46
пък във Варна 9* 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани