Не пали 330d ...?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Не пали 330d ...?

Мнение от Gqbriel » 15 Фев 2012, 12:22

Dimitroff написа:По-скоро е ставало въпрос за друга грешка, друже.

При адекватна работа на системата - лампата на таблото (примерно бег или чек лампата или АБС+ДСЦ) гасне - предполагам за това сме говорили.
Но това в никакъв случай не значи, че грешката се е изчистила - та си е там - в лога...просто не е активна. :yes:

:yes:

Благодаря - и :oops: че даваш грешно инфо - явно грешно съм запомнил
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 535ix, 2012

Re: Не пали 330d ...?

Мнение от landolin » 15 Фев 2012, 16:13

virtualchild написа::(
И аз съм вече в клуба непалещи сутрин.
Никога не съм имал проблеми с паленето дори и на -15.
Сменени са ми всички подгревни свещи и акумулатора е на BMW.
.......
При въртене на стартера тока е 11.6в и за мен е странно че при старт стига до 800 оборота и след това двигателя рязко загася.

http://www.youtube.com/watch?v=zXDrgcPGmIQ&feature=youtu.be


Това че акумулатора ти е BMW да разбирам ли, че така си я взел колата или си си купувал оригинален акумулатор?

Моя също беше BMW и изглеждаше перфектно като токове и т.н докато един ден не даде проблем - оказа се, че е набор 2000г. :bowdown:

Ако не си сменял акумулаторта лично ти - провери на колко години е, ако е над 6-7 е за нов.

Това че моят е изкарал 11г. го отдавам на топлото време в Италия :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: Не пали 330d ...?

Мнение от VRPerformance » 15 Фев 2012, 23:31

Gqbriel написа:
VRPerformance написа:тя се е появила защото колата не пали,явно има и свещи неработещи + калпава нафта = трудно палене

Появила - говорим за грешката на колянов вал ли - ако за нея говорим - не е точно така,паленето и невъзможността да запали - може да е и от датчика,аз бих погледнал пак след няколко пъти,въпреки ,че тази грешка е от малкото самоизитриващи се..
Но това само ако става дума за тази грешка :yes:
ако има проблем с датчика на коляновия вал оборотомера ще е както в тоя клип http://www.youtube.com/watch?v=HJLYh33og9Q тоест няма да се мърда...а човека си е дал клип в които ясно се вижда какво става...ако беше един майстор и ти дойде едно JTD с проблем че гасне,има да сменяш датчици и после като гасне пак да правиш така :banghead:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Не пали 330d ...?

Мнение от JTD » 16 Фев 2012, 0:37

VRPerformance написа:...ако беше един майстор и ти дойде едно JTD с проблем че гасне,има да сменяш датчици и после като гасне пак да правиш така :banghead:

А това няма нищо общо с действителността, където го разправяш.
Ако ми видиш ника ще разбереш.
Ако направиш една елементарна статистика, ще се изненадаш едно жтд колко е брутално по-здраво от тези дизели тука, където ги разискваме.
Да речем колко инжектори си сменил на жтд-та до сега и колко такива на БМВ? :wave:
жтд-то му идва времето именно на този датчик за оборотите на коляновия вал. Всичко друго е мега желязно за разлика от това нещо, което го карам и като чета какви проблеми имаме тука не ми се говори повече...
А между другото какво нещо различно от регулатор на налягане и някой друг датчик за оборотите си сменил на жтд? :lol:
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: Не пали 330d ...?

Мнение от xerial » 16 Фев 2012, 1:11

JTD написа:
VRPerformance написа:...ако беше един майстор и ти дойде едно JTD с проблем че гасне,има да сменяш датчици и после като гасне пак да правиш така :banghead:

А това няма нищо общо с действителността, където го разправяш.
Ако ми видиш ника ще разбереш.
Ако направиш една елементарна статистика, ще се изненадаш едно жтд колко е брутално по-здраво от тези дизели тука, където ги разискваме.
Да речем колко инжектори си сменил на жтд-та до сега и колко такива на БМВ? :wave:
жтд-то му идва времето именно на този датчик за оборотите на коляновия вал. Всичко друго е мега желязно за разлика от това нещо, което го карам и като чета какви проблеми имаме тука не ми се говори повече...
А между другото какво нещо различно от регулатор на налягане и някой друг датчик за оборотите си сменил на жтд? :lol:


Тва ме разсмя :lol: :lol: :mhihi: :mhihi: :clap: :clap:
Изображение Изображение

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Не пали 330d ...?

Мнение от Dimitroff » 16 Фев 2012, 8:56

И мен...на фона на двама мой познати с Алфи 156 2.4 ЖТД..., който хвърлиха мотори :mhihi:
Да не говорим, че нормалната работа на точно този мотор е като на фуражомалка (от към звук) :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: Не пали 330d ...?

Мнение от VRPerformance » 16 Фев 2012, 13:07

JTD написа:
VRPerformance написа:...ако беше един майстор и ти дойде едно JTD с проблем че гасне,има да сменяш датчици и после като гасне пак да правиш така :banghead:

А това няма нищо общо с действителността, където го разправяш.
Ако ми видиш ника ще разбереш.
Ако направиш една елементарна статистика, ще се изненадаш едно жтд колко е брутално по-здраво от тези дизели тука, където ги разискваме.
Да речем колко инжектори си сменил на жтд-та до сега и колко такива на БМВ? :wave:
жтд-то му идва времето именно на този датчик за оборотите на коляновия вал. Всичко друго е мега желязно за разлика от това нещо, което го карам и като чета какви проблеми имаме тука не ми се говори повече...
А между другото какво нещо различно от регулатор на налягане и някой друг датчик за оборотите си сменил на жтд? :lol:
дали?как мислиш дали не съм си имал работа с JTD точно толкова колко с БМВ-та?а колко са здрави много добре знам :arrow: http://www.youtube.com/watch?v=WfOzpieUGDw :idea: точно тая алфа я следа от няколко години,и когато има проблем с горивото и гасне или неиска да запали,както се случи преди две,три седмици когато и беше замръзнало горивото си записваше отново грешка за несинхронизация между коляновия и разпределителния вал...казвам отново защото тая грешка си излиза периодично през последните години,а както се сещаш датчиците са сменени :idea: това не е единствената кола която се държи така,същите неща ги правят и франсетата...
Отностно как работят ЖТД това е зареди маслената помпа и проблема си го имат първите 2.4жтд,след това моделите със 140,150кс и т.н го нямат тоя проблем.
А дали БМВ или Алфа се чупят повече е спорно,всяка марка и модел си има своите слаби места

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Не пали 330d ...?

Мнение от JTD » 16 Фев 2012, 14:56

Няма смисъл да споря с двамата, защото аз друго освен жтд не пипам.
Не знам историята на Dimitroff, но аз знам точно за общо 4 хвърлени двигателя на жтд. Освен ти да познаваш 2-ма от тях, шанс, може.
До колегата VRPerformance, това е някакъв мега конкретен случай. Това, че не си могъл да го отстраниш си е само в твоята градинка.
Аз правя диагностики сигурно по 5 жтд-та на седмица и така за Х години назад. И точно като мине колата през ХХ сервиза и вдигнат ръце ми я карат накрая при мен. Не съм сервиз. Изкарвам си хляба с малко по-различни неща. За това такива коли стоят в гаража когато други са вдигнали ръце от тях. За това и ми се обаждат накрая, след като са я съсипали тотално в търсене на конкретен проблем. В повечето случаи колата ми я карат с всички предпазители по седалките и разни ЕКУ-та висящи... :) Дали нямам статистика дали това е често срещан проблем и евентуално от какво би се получило :wave:
Ще ти дам един жокер - хвани осцилоскопа и кажи на колко мс е изместването на сигнала на разпределителния вал спрямо коляновия при около 2000 оборота. Сподели и ще ти кажа най-вероятно какво е омешано в цялата игра, за да е сменено всичко и пак да набива грешката. Също така виж по време на забиване на грешката колко волта е показвал втория кондензатор.
Уважавам те косвено, защото те познавам косвено, но има неща за които не си прав. :bchug:
А Роман-а пак сгънал викаш :mhihi:

А относно фуражомелката, Димитров, аз предлагам да мина с на жената жтд-то и да го сравним по вибрации и звук с твоята печка. Чисто предложение да видим дали сме фуражомелки и да видим коя кола има повече вибрации. Ама без да мамиш и да си вдигнеш оборотите на 1200 преди това :wave:
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: Не пали 330d ...?

Мнение от VRPerformance » 16 Фев 2012, 16:28

JTD написа:Няма смисъл да споря с двамата, защото аз друго освен жтд не пипам.
Не знам историята на Dimitroff, но аз знам точно за общо 4 хвърлени двигателя на жтд. Освен ти да познаваш 2-ма от тях, шанс, може.
До колегата VRPerformance, това е някакъв мега конкретен случай. Това, че не си могъл да го отстраниш си е само в твоята градинка.
Аз правя диагностики сигурно по 5 жтд-та на седмица и така за Х години назад. И точно като мине колата през ХХ сервиза и вдигнат ръце ми я карат накрая при мен. Не съм сервиз. Изкарвам си хляба с малко по-различни неща. За това такива коли стоят в гаража когато други са вдигнали ръце от тях. За това и ми се обаждат накрая, след като са я съсипали тотално в търсене на конкретен проблем. В повечето случаи колата ми я карат с всички предпазители по седалките и разни ЕКУ-та висящи... :) Дали нямам статистика дали това е често срещан проблем и евентуално от какво би се получило :wave:
Ще ти дам един жокер - хвани осцилоскопа и кажи на колко мс е изместването на сигнала на разпределителния вал спрямо коляновия при около 2000 оборота. Сподели и ще ти кажа най-вероятно какво е омешано в цялата игра, за да е сменено всичко и пак да набива грешката. Също така виж по време на забиване на грешката колко волта е показвал втория кондензатор.
Уважавам те косвено, защото те познавам косвено, но има неща за които не си прав. :bchug:
А Роман-а пак сгънал викаш :mhihi:

А относно фуражомелката, Димитров, аз предлагам да мина с на жената жтд-то и да го сравним по вибрации и звук с твоята печка. Чисто предложение да видим дали сме фуражомелки и да видим коя кола има повече вибрации. Ама без да мамиш и да си вдигнеш оборотите на 1200 преди това :wave:
и аз не те познавам,но нещо не разбираш за какво ти говоря,както и нещо си в грешка в сравненията между мен и софийските алфа майстори...те и тук са известни :) колата няма проблеми които не сме отстранили,грешката си я набива когато кара с кофти нафта и при яко даване на газ с такава нафта колата изгасва като набива няколко грешки една от която е и тая...това го прави на 4-5 месеца когато улучи кофти нафта...а той от бензиностанций не зарежда,което е нормално да има и такива проблеми,иначе с хубава нафта колата си върви без проблеми та незнам кво е сгънал...всяка седмица се пуска по 3-4 пъти и има стотици клипове...а грешка за тоя датчик го вадят не само това JTD а много други,при проблеми със запалването и слаби акумулатори...както се е получило при момчето с БМВ-то,алфите си имат често проблеми с тоя датчик да,но дизеловите бмв-та нямат и проблем с него се случват рядко ;)

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Не пали 330d ...?

Мнение от Dimitroff » 16 Фев 2012, 18:15

JTD - заповядай щом си решил води JTD-то на жена си при Е46цата.

П.с. Обиждаш ме с това "да не мамиш" :confused:

Ако не друго - поне ще почерпиш 1 чай, като загубил надпреварата "дизел с по-малко вибрации и шумове". :bchug:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Не пали 330d ...?

Мнение от JTD » 16 Фев 2012, 18:58

Dimitroff написа:JTD - заповядай щом си решил води JTD-то на жена си при Е46цата.

П.с. Обиждаш ме с това "да не мамиш" :confused:

Ако не друго - поне ще почерпиш 1 чай, като загубил надпреварата "дизел с по-малко вибрации и шумове". :bchug:

Ще пием чай накрая, това е ясно :bchug: Ей ги две халби с чай.
Само един въпрос. Сядаш на пасажерската седалка. Слагаш си тапи в ушите, за да не чуваш двигателя и си затваряш очите. Може ли да усетиш вибрация в автомобила ти? На пасажерското, защото да не пипаш волана. Защото до сега не съм сядал в дизелов автомобил, който вибрацията да не му се усеща във волана.

Надявам се този офтопик да не е проблем. Колегата най-вероятно вече си е решил проблема със замръзналата нафта :D
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8379
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Не пали 330d ...?

Мнение от vicho » 16 Фев 2012, 19:13

JTD написа:Защото до сега не съм сядал в дизелов автомобил, който вибрацията да не му се усеща във волана.


време е да седнеш :mhihi:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 23.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Re: Не пали 330d ...?

Мнение от RaHzElChO » 16 Фев 2012, 19:58

vicho написа:
JTD написа:Защото до сега не съм сядал в дизелов автомобил, който вибрацията да не му се усеща във волана.


време е да седнеш :mhihi:

Оффф, точно за теб си мислех. Я ни демонстрирай как трябва да работи един истински дизелов шестак.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
36922
rve написа:БМВ не е просто марка автомобил, БМВ е идея, страст, съдба.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Не пали 330d ...?

Мнение от JTD » 16 Фев 2012, 20:02

vicho написа:
JTD написа:Защото до сега не съм сядал в дизелов автомобил, който вибрацията да не му се усеща във волана.


време е да седнеш :mhihi:

Хайде, сподели кой е той.
Според мен критериите ни са различни за вибрация.
Сега кажи, че твоя няма вибрация и да ми стане едно густо...
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Не пали 330d ...?

Мнение от Gqbriel » 16 Фев 2012, 20:07

VRPerformance написа:Но това само ако става дума за тази грешка :yes: ако има проблем с датчика на коляновия вал оборотомера ще е както в тоя клип http://www.youtube.com/watch?v=HJLYh33og9Q тоест няма да се мърда...

To един клип :mhihi: ..не е задължително да прави този номер,записва грешка,колата си пали без особен проблем,върви нормално..но се усеща,че е "по-слаба" ,след изчистване на грешката - колата се усеща по-пъргава и "тресе" по-малко (поне при дизел)...имал съм записани грешки и то не един път..след време нямаше проблем вече :dunno: просто спря да се появява

@JTD - за вибрациите във волана - зависи какво визираш под "вибрации",едно е да е като масаж,друго е да е въвсем леко... :dunno:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook