Не пали 330d ...?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Не пали 330d ...?
Dimitroff написа:По-скоро е ставало въпрос за друга грешка, друже.
При адекватна работа на системата - лампата на таблото (примерно бег или чек лампата или АБС+ДСЦ) гасне - предполагам за това сме говорили.
Но това в никакъв случай не значи, че грешката се е изчистила - та си е там - в лога...просто не е активна.

Благодаря - и

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- landolin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 25.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 535ix, 2012
Re: Не пали 330d ...?
virtualchild написа::(
И аз съм вече в клуба непалещи сутрин.
Никога не съм имал проблеми с паленето дори и на -15.
Сменени са ми всички подгревни свещи и акумулатора е на BMW.
.......
При въртене на стартера тока е 11.6в и за мен е странно че при старт стига до 800 оборота и след това двигателя рязко загася.
http://www.youtube.com/watch?v=zXDrgcPGmIQ&feature=youtu.be
Това че акумулатора ти е BMW да разбирам ли, че така си я взел колата или си си купувал оригинален акумулатор?
Моя също беше BMW и изглеждаше перфектно като токове и т.н докато един ден не даде проблем - оказа се, че е набор 2000г.

Ако не си сменял акумулаторта лично ти - провери на колко години е, ако е над 6-7 е за нов.
Това че моят е изкарал 11г. го отдавам на топлото време в Италия

- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Не пали 330d ...?
ако има проблем с датчика на коляновия вал оборотомера ще е както в тоя клип http://www.youtube.com/watch?v=HJLYh33og9Q тоест няма да се мърда...а човека си е дал клип в които ясно се вижда какво става...ако беше един майстор и ти дойде едно JTD с проблем че гасне,има да сменяш датчици и после като гасне пак да правиш такаGqbriel написа:VRPerformance написа:тя се е появила защото колата не пали,явно има и свещи неработещи + калпава нафта = трудно палене
Появила - говорим за грешката на колянов вал ли - ако за нея говорим - не е точно така,паленето и невъзможността да запали - може да е и от датчика,аз бих погледнал пак след няколко пъти,въпреки ,че тази грешка е от малкото самоизитриващи се..
Но това само ако става дума за тази грешка

Re: Не пали 330d ...?
VRPerformance написа:...ако беше един майстор и ти дойде едно JTD с проблем че гасне,има да сменяш датчици и после като гасне пак да правиш така
А това няма нищо общо с действителността, където го разправяш.
Ако ми видиш ника ще разбереш.
Ако направиш една елементарна статистика, ще се изненадаш едно жтд колко е брутално по-здраво от тези дизели тука, където ги разискваме.
Да речем колко инжектори си сменил на жтд-та до сега и колко такива на БМВ?

жтд-то му идва времето именно на този датчик за оборотите на коляновия вал. Всичко друго е мега желязно за разлика от това нещо, което го карам и като чета какви проблеми имаме тука не ми се говори повече...
А между другото какво нещо различно от регулатор на налягане и някой друг датчик за оборотите си сменил на жтд?

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Не пали 330d ...?
JTD написа:VRPerformance написа:...ако беше един майстор и ти дойде едно JTD с проблем че гасне,има да сменяш датчици и после като гасне пак да правиш така
А това няма нищо общо с действителността, където го разправяш.
Ако ми видиш ника ще разбереш.
Ако направиш една елементарна статистика, ще се изненадаш едно жтд колко е брутално по-здраво от тези дизели тука, където ги разискваме.
Да речем колко инжектори си сменил на жтд-та до сега и колко такива на БМВ?![]()
жтд-то му идва времето именно на този датчик за оборотите на коляновия вал. Всичко друго е мега желязно за разлика от това нещо, което го карам и като чета какви проблеми имаме тука не ми се говори повече...
А между другото какво нещо различно от регулатор на налягане и някой друг датчик за оборотите си сменил на жтд?
Тва ме разсмя






- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Не пали 330d ...?
И мен...на фона на двама мой познати с Алфи 156 2.4 ЖТД..., който хвърлиха мотори
Да не говорим, че нормалната работа на точно този мотор е като на фуражомалка (от към звук)

Да не говорим, че нормалната работа на точно този мотор е като на фуражомалка (от към звук)

- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Не пали 330d ...?
дали?как мислиш дали не съм си имал работа с JTD точно толкова колко с БМВ-та?а колко са здрави много добре знамJTD написа:VRPerformance написа:...ако беше един майстор и ти дойде едно JTD с проблем че гасне,има да сменяш датчици и после като гасне пак да правиш така
А това няма нищо общо с действителността, където го разправяш.
Ако ми видиш ника ще разбереш.
Ако направиш една елементарна статистика, ще се изненадаш едно жтд колко е брутално по-здраво от тези дизели тука, където ги разискваме.
Да речем колко инжектори си сменил на жтд-та до сега и колко такива на БМВ?![]()
жтд-то му идва времето именно на този датчик за оборотите на коляновия вал. Всичко друго е мега желязно за разлика от това нещо, което го карам и като чета какви проблеми имаме тука не ми се говори повече...
А между другото какво нещо различно от регулатор на налягане и някой друг датчик за оборотите си сменил на жтд?



Отностно как работят ЖТД това е зареди маслената помпа и проблема си го имат първите 2.4жтд,след това моделите със 140,150кс и т.н го нямат тоя проблем.
А дали БМВ или Алфа се чупят повече е спорно,всяка марка и модел си има своите слаби места
Re: Не пали 330d ...?
Няма смисъл да споря с двамата, защото аз друго освен жтд не пипам.
Не знам историята на Dimitroff, но аз знам точно за общо 4 хвърлени двигателя на жтд. Освен ти да познаваш 2-ма от тях, шанс, може.
До колегата VRPerformance, това е някакъв мега конкретен случай. Това, че не си могъл да го отстраниш си е само в твоята градинка.
Аз правя диагностики сигурно по 5 жтд-та на седмица и така за Х години назад. И точно като мине колата през ХХ сервиза и вдигнат ръце ми я карат накрая при мен. Не съм сервиз. Изкарвам си хляба с малко по-различни неща. За това такива коли стоят в гаража когато други са вдигнали ръце от тях. За това и ми се обаждат накрая, след като са я съсипали тотално в търсене на конкретен проблем. В повечето случаи колата ми я карат с всички предпазители по седалките и разни ЕКУ-та висящи...
Дали нямам статистика дали това е често срещан проблем и евентуално от какво би се получило
Ще ти дам един жокер - хвани осцилоскопа и кажи на колко мс е изместването на сигнала на разпределителния вал спрямо коляновия при около 2000 оборота. Сподели и ще ти кажа най-вероятно какво е омешано в цялата игра, за да е сменено всичко и пак да набива грешката. Също така виж по време на забиване на грешката колко волта е показвал втория кондензатор.
Уважавам те косвено, защото те познавам косвено, но има неща за които не си прав.
А Роман-а пак сгънал викаш
А относно фуражомелката, Димитров, аз предлагам да мина с на жената жтд-то и да го сравним по вибрации и звук с твоята печка. Чисто предложение да видим дали сме фуражомелки и да видим коя кола има повече вибрации. Ама без да мамиш и да си вдигнеш оборотите на 1200 преди това
Не знам историята на Dimitroff, но аз знам точно за общо 4 хвърлени двигателя на жтд. Освен ти да познаваш 2-ма от тях, шанс, може.
До колегата VRPerformance, това е някакъв мега конкретен случай. Това, че не си могъл да го отстраниш си е само в твоята градинка.
Аз правя диагностики сигурно по 5 жтд-та на седмица и така за Х години назад. И точно като мине колата през ХХ сервиза и вдигнат ръце ми я карат накрая при мен. Не съм сервиз. Изкарвам си хляба с малко по-различни неща. За това такива коли стоят в гаража когато други са вдигнали ръце от тях. За това и ми се обаждат накрая, след като са я съсипали тотално в търсене на конкретен проблем. В повечето случаи колата ми я карат с всички предпазители по седалките и разни ЕКУ-та висящи...


Ще ти дам един жокер - хвани осцилоскопа и кажи на колко мс е изместването на сигнала на разпределителния вал спрямо коляновия при около 2000 оборота. Сподели и ще ти кажа най-вероятно какво е омешано в цялата игра, за да е сменено всичко и пак да набива грешката. Също така виж по време на забиване на грешката колко волта е показвал втория кондензатор.
Уважавам те косвено, защото те познавам косвено, но има неща за които не си прав.

А Роман-а пак сгънал викаш

А относно фуражомелката, Димитров, аз предлагам да мина с на жената жтд-то и да го сравним по вибрации и звук с твоята печка. Чисто предложение да видим дали сме фуражомелки и да видим коя кола има повече вибрации. Ама без да мамиш и да си вдигнеш оборотите на 1200 преди това

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Не пали 330d ...?
и аз не те познавам,но нещо не разбираш за какво ти говоря,както и нещо си в грешка в сравненията между мен и софийските алфа майстори...те и тук са известниJTD написа:Няма смисъл да споря с двамата, защото аз друго освен жтд не пипам.
Не знам историята на Dimitroff, но аз знам точно за общо 4 хвърлени двигателя на жтд. Освен ти да познаваш 2-ма от тях, шанс, може.
До колегата VRPerformance, това е някакъв мега конкретен случай. Това, че не си могъл да го отстраниш си е само в твоята градинка.
Аз правя диагностики сигурно по 5 жтд-та на седмица и така за Х години назад. И точно като мине колата през ХХ сервиза и вдигнат ръце ми я карат накрая при мен. Не съм сервиз. Изкарвам си хляба с малко по-различни неща. За това такива коли стоят в гаража когато други са вдигнали ръце от тях. За това и ми се обаждат накрая, след като са я съсипали тотално в търсене на конкретен проблем. В повечето случаи колата ми я карат с всички предпазители по седалките и разни ЕКУ-та висящи...Дали нямам статистика дали това е често срещан проблем и евентуално от какво би се получило
![]()
Ще ти дам един жокер - хвани осцилоскопа и кажи на колко мс е изместването на сигнала на разпределителния вал спрямо коляновия при около 2000 оборота. Сподели и ще ти кажа най-вероятно какво е омешано в цялата игра, за да е сменено всичко и пак да набива грешката. Също така виж по време на забиване на грешката колко волта е показвал втория кондензатор.
Уважавам те косвено, защото те познавам косвено, но има неща за които не си прав.![]()
А Роман-а пак сгънал викаш
А относно фуражомелката, Димитров, аз предлагам да мина с на жената жтд-то и да го сравним по вибрации и звук с твоята печка. Чисто предложение да видим дали сме фуражомелки и да видим коя кола има повече вибрации. Ама без да мамиш и да си вдигнеш оборотите на 1200 преди това


- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Не пали 330d ...?
JTD - заповядай щом си решил води JTD-то на жена си при Е46цата.
П.с. Обиждаш ме с това "да не мамиш"
Ако не друго - поне ще почерпиш 1 чай, като загубил надпреварата "дизел с по-малко вибрации и шумове".
П.с. Обиждаш ме с това "да не мамиш"

Ако не друго - поне ще почерпиш 1 чай, като загубил надпреварата "дизел с по-малко вибрации и шумове".

Re: Не пали 330d ...?
Dimitroff написа:JTD - заповядай щом си решил води JTD-то на жена си при Е46цата.
П.с. Обиждаш ме с това "да не мамиш"![]()
Ако не друго - поне ще почерпиш 1 чай, като загубил надпреварата "дизел с по-малко вибрации и шумове".
Ще пием чай накрая, това е ясно

Само един въпрос. Сядаш на пасажерската седалка. Слагаш си тапи в ушите, за да не чуваш двигателя и си затваряш очите. Може ли да усетиш вибрация в автомобила ти? На пасажерското, защото да не пипаш волана. Защото до сега не съм сядал в дизелов автомобил, който вибрацията да не му се усеща във волана.
Надявам се този офтопик да не е проблем. Колегата най-вероятно вече си е решил проблема със замръзналата нафта

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Не пали 330d ...?
JTD написа:Защото до сега не съм сядал в дизелов автомобил, който вибрацията да не му се усеща във волана.
време е да седнеш

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- RaHzElChO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Re: Не пали 330d ...?
vicho написа:JTD написа:Защото до сега не съм сядал в дизелов автомобил, който вибрацията да не му се усеща във волана.
време е да седнеш
Оффф, точно за теб си мислех. Я ни демонстрирай как трябва да работи един истински дизелов шестак.
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
Re: Не пали 330d ...?
vicho написа:JTD написа:Защото до сега не съм сядал в дизелов автомобил, който вибрацията да не му се усеща във волана.
време е да седнеш
Хайде, сподели кой е той.
Според мен критериите ни са различни за вибрация.
Сега кажи, че твоя няма вибрация и да ми стане едно густо...
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Не пали 330d ...?
VRPerformance написа:Но това само ако става дума за тази грешкаако има проблем с датчика на коляновия вал оборотомера ще е както в тоя клип http://www.youtube.com/watch?v=HJLYh33og9Q тоест няма да се мърда...
To един клип


@JTD - за вибрациите във волана - зависи какво визираш под "вибрации",едно е да е като масаж,друго е да е въвсем леко...

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани