m54 misfire
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- vgavrilov
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 16.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 320i 170 магарета.
- Мечтае да кара: Космически кораб.
Re: m54 misfire
има нещо вярно за топлото
Макар, че аз последните студени дни палех и потеглях - не чаках да светне лампата.
Относно оборотите предполагам, че просто си го отбелязал. Иначе си е нормално да работи за кратко на по високи обороти - 1000 -1200.
Това за бученето и за миризмата не съм го усещал, ама и не ми се е случвало да паля на завет а предимно на вятър.

Относно оборотите предполагам, че просто си го отбелязал. Иначе си е нормално да работи за кратко на по високи обороти - 1000 -1200.
Това за бученето и за миризмата не съм го усещал, ама и не ми се е случвало да паля на завет а предимно на вятър.
Да им изсъхнат ръчичките на авто-джамбазите дето ми разбиха колата и откраднаха мулти волана на 15ти Септември.
- ivo098
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 600
- Регистриран на: 1.04.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 330d
- Мечтае да кара: F80 M3
Re: m54 misfire
Сменени 6 бр. лули, като ги свалихме по-всичките имаше малки цепнатини. Надявам се това да е бил проблема тъй като свещите са нови а misfire-ите бяха все на различни цилиндри.
Its an M. The fuel mileage is Sh!tty.
Your Sh!ttiness may vary.
Re: m54 misfire
Аз лулите не съм ги пипал, само съм ги разменял, някак си не мисля че е от тях.
Вчера колата беше загряла - 94 градуса, загасих и започна да ръчкам с дис-а.
Там има мисфайър проверка. Запалих я и за първи път от както я паля топла записа грешка
1 и 6 цил. Тест плана ме накара да си проверя "горивната система" през една схема, но хич не ми е ясно
и капачката на резервоара на бензина - което ме учуди най-много :-)
Вчера колата беше загряла - 94 градуса, загасих и започна да ръчкам с дис-а.
Там има мисфайър проверка. Запалих я и за първи път от както я паля топла записа грешка
1 и 6 цил. Тест плана ме накара да си проверя "горивната система" през една схема, но хич не ми е ясно
и капачката на резервоара на бензина - което ме учуди най-много :-)
- vgavrilov
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 16.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 320i 170 магарета.
- Мечтае да кара: Космически кораб.
Re: m54 misfire
колеги, последните дни понеже се прибирам все по нощите, пък то си беше студенко, реших да си поиграя малко на старта. Забелязах интересна зависимост, която би ми било интересно дали я има и при вас.
Да уточня, че си правих основен ремонт на двигателя, пилене на глава, гарнитури и т.н. и от тогава не всеки път ми правеше проблема при минусовите температури. Също така смени мисфайъра от 6ти на 3ти цилиндър, което ме хвърли малко в тъча ама ...
Да уточня също така че при мен чека светка точно в момента, в който сменя началните "високи" (мисля че са към 900-1000) обороти със нормалните за двигателя (мисля че са около 700). Това на празен ход, след запалване на студено.
Та - на температура около 5-6-7 градуса, не ми е святкал чека, но ако запаля и изчакам няколко секунди колата почва яко да тресе за известно време, все едно ще светне чека всеки момент. До момента в който се сменят оборотите (тука сме на 50/50 или светка или не светка, мятане на боб и т.н.)
Интересна разлика се получава, ако съм изгасил духалката на парното, тогава притриса много за кратко (секунда макс) и много слабо и си превключва на ниските обороти без никакви проблеми.
Това не съм го тествал на отрицателни температури, поради липса на такива напоследък.
При вас получава ли се това, ако сте спрели парно/климатик?
Някакви идеи защо може да се получава?
Да уточня, че си правих основен ремонт на двигателя, пилене на глава, гарнитури и т.н. и от тогава не всеки път ми правеше проблема при минусовите температури. Също така смени мисфайъра от 6ти на 3ти цилиндър, което ме хвърли малко в тъча ама ...
Да уточня също така че при мен чека светка точно в момента, в който сменя началните "високи" (мисля че са към 900-1000) обороти със нормалните за двигателя (мисля че са около 700). Това на празен ход, след запалване на студено.
Та - на температура около 5-6-7 градуса, не ми е святкал чека, но ако запаля и изчакам няколко секунди колата почва яко да тресе за известно време, все едно ще светне чека всеки момент. До момента в който се сменят оборотите (тука сме на 50/50 или светка или не светка, мятане на боб и т.н.)
Интересна разлика се получава, ако съм изгасил духалката на парното, тогава притриса много за кратко (секунда макс) и много слабо и си превключва на ниските обороти без никакви проблеми.
Това не съм го тествал на отрицателни температури, поради липса на такива напоследък.
При вас получава ли се това, ако сте спрели парно/климатик?
Някакви идеи защо може да се получава?
Да им изсъхнат ръчичките на авто-джамбазите дето ми разбиха колата и откраднаха мулти волана на 15ти Септември.
Re: m54 misfire
Аз винаги гася парното. Зимата трябва време докато задуха топло
+това в студовете в колата е по-топло отколкото отвън.
Мислих си и аз дали няма връзка, това че мотора сваля оборотите малко раничко.
Т.е. както стои на ~900 да постои малко повече на тях.
Затова и някой беше писал, че като подаде леко газчица до 1000-1100 като че ли няма мисфайър
просто повече време държи колата във високи обороти.
Не знам дали онази "secondary air pump" няма някакво значение...
+това в студовете в колата е по-топло отколкото отвън.
Мислих си и аз дали няма връзка, това че мотора сваля оборотите малко раничко.
Т.е. както стои на ~900 да постои малко повече на тях.
Затова и някой беше писал, че като подаде леко газчица до 1000-1100 като че ли няма мисфайър
просто повече време държи колата във високи обороти.
Не знам дали онази "secondary air pump" няма някакво значение...
- Rosendo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: 10.09.2009
- Местоположение: Pleven (Bulgaria)
- Кара: E46 330Ci M2 PACK CABRIO
Re: m54 misfire
nikolae написа:Затова и някой беше писал, че като подаде леко газчица до 1000-1100 като че ли няма мисфайър
Аз го писах това, така се борех със този проблем. Сега прилагам друга тактика и до този момент работи безотказно. Паля сутрин, изкарвам колата от гаража и гася веднага. Бавя се времето което ми е нужно за да затворя вратите и да изгася лампите и паля отново.
Последните 30-тина дни нямам мисфайър.
Поздрави
Re: m54 misfire
колеги малко преди да се отвори тази тема ми се е случвало 2-3 пъти с това тресене и Misfire обаче от около месец го прави всяка сутрин много ми писна и бях решил да правя мотора обаче колегата vgavrilov направо ме изуми че и след ремонт остава този проблем в една от първите страници ако не се лъжа един колега е сменял бобини,лули,свещи,дето е носил компа и са го гледали и хардуеърно интересно е че теми с този проблем съществуват в абсолютно всички форуми и никой не е решил този проблем
Искам да попитам някой колега дали е обръщал внимание на реапределителните валове защото не се сещам къде четох че може и това да е проблема
Според този адрес този Misfire може да е от всичко http://repairpal.com/OBD-II-Code-P0306 намерих един двигател 2.2 за 500 евро мислех да го взема и да слагам чаркалаци от него и да слагам на мойта
Искам да попитам някой колега дали е обръщал внимание на реапределителните валове защото не се сещам къде четох че може и това да е проблема
Според този адрес този Misfire може да е от всичко http://repairpal.com/OBD-II-Code-P0306 намерих един двигател 2.2 за 500 евро мислех да го взема и да слагам чаркалаци от него и да слагам на мойта
Re: m54 misfire
320 2.2
за малко повече пари си вземи м52б28ту - два ваноса 2.8, само че е с жило а не с емл
ros1977
реално процедура по избягване - палиш колата работи 20-на сек, гасиш, работи още 30 гасиш
и 3-я път тръгваш :-)))
за мене оставя версията, че е от хидравличните повдигачи
24бр. х ~50лв.... абсурд да го правя
за малко повече пари си вземи м52б28ту - два ваноса 2.8, само че е с жило а не с емл
ros1977
реално процедура по избягване - палиш колата работи 20-на сек, гасиш, работи още 30 гасиш
и 3-я път тръгваш :-)))
за мене оставя версията, че е от хидравличните повдигачи
24бр. х ~50лв.... абсурд да го правя
- vgavrilov
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 16.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 320i 170 магарета.
- Мечтае да кара: Космически кораб.
Re: m54 misfire
ааа ако са тия повдигачи, ще си карам с мисфайър следващите месеци ;(



Да им изсъхнат ръчичките на авто-джамбазите дето ми разбиха колата и откраднаха мулти волана на 15ти Септември.
- milenski.sht
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 21.09.2011
Re: m54 misfire
Колега как е, има ли развитие по проблема?
Аз работя усърдно по същия, ето линк към последните неща, които направих, но за сега нямам отговор...
viewtopic.php?f=34&t=278338
Аз работя усърдно по същия, ето линк към последните неща, които направих, но за сега нямам отговор...
viewtopic.php?f=34&t=278338
Re: m54 misfire
то сега е топло и няма кой да пише по темата, защото всичко е 6 :-)
защо сменям компа, няма смисъл според мене?
Проблема е механичен.. вакумни пътища ?
защо сменям компа, няма смисъл според мене?
Проблема е механичен.. вакумни пътища ?
Re: m54 misfire
прав си колега стопли се и и всичко изчезна аз вече го писах но немога да си обясня как във всички форуми имат този проблем и досега няма решние за последно бях писал че вече го имам всяка сутрин дори и при топло закачих я на ИНПА изтрих грешката и от тогава нямам проблем .Относно misfire
вижна какво попаднах http://wds.spaghetticoder.org/en/zinfo/ ... _M0AUS.htm може да сте го чели но за всеки случеи
вижна какво попаднах http://wds.spaghetticoder.org/en/zinfo/ ... _M0AUS.htm може да сте го чели но за всеки случеи
Re: m54 misfire
Аз за първи го виждам, но съм пускал редица тестове на дис-а, гледал съм живи данни на инпа
рано сутрин, когато се тресе... всичко казва, че е в норма (в зелените полета на инпа и статус ОК на дис)
Сега ако има нещо по-подробно от рода, че това трябва да е "16" а не "11" или нещо от сорта..
п.с.
братушките разцепват !
рано сутрин, когато се тресе... всичко казва, че е в норма (в зелените полета на инпа и статус ОК на дис)
Сега ако има нещо по-подробно от рода, че това трябва да е "16" а не "11" или нещо от сорта..
п.с.
братушките разцепват !
- vgavrilov
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 16.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 320i 170 магарета.
- Мечтае да кара: Космически кораб.
Re: m54 misfire
аз по принцип мисля да прегледам дюза да не е отишла и да препикава гадината, че ако не е и това може да са повдигачи, а за тях ... мееерси, ама по - добре не
Я дайте малко инфо на бензинов двигател, ако препикава дюзата може ли да доведе до някакви последици за бутала,цилиндри т.н.
Как се диагностицира, че дюза е отишла ?
Г/д какви пари е диагностика/ремонт/рециклиране на дюза, че летните месеци са повече харчовете
?

Я дайте малко инфо на бензинов двигател, ако препикава дюзата може ли да доведе до някакви последици за бутала,цилиндри т.н.
Как се диагностицира, че дюза е отишла ?
Г/д какви пари е диагностика/ремонт/рециклиране на дюза, че летните месеци са повече харчовете

Да им изсъхнат ръчичките на авто-джамбазите дето ми разбиха колата и откраднаха мулти волана на 15ти Септември.
- Wolfeye
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 30.05.2010
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата си!e46 320ci & e92 320d
- Детайли за колата: Devil heart.. Angel eyes...
Re: m54 misfire
Колеги, от днес и аз съм в отбора на Мисс Фаяр 2012
На диагностика излезе misfire на 1,5,3,6 и колебливо на 2 цилиндри
, т.е. 5 от 6, на 4ти нямам!
Сменил съм картерните газове с всички маркучи, дебитомер, стъпков мотор, диса, дросел са изчистени и минати на профилактика
Кола не върви добре, от време на време, накой път върви, друг път не! Понякога гасне при изключване от скорост в движение, но много рядко. Като чели като е загряла и спра за 15-20 мин. като се кача и не върви. Таш..к
Като за начало как да постъпя, да сменя свещи ме посъветваха!?

На диагностика излезе misfire на 1,5,3,6 и колебливо на 2 цилиндри

Сменил съм картерните газове с всички маркучи, дебитомер, стъпков мотор, диса, дросел са изчистени и минати на профилактика

Кола не върви добре, от време на време, накой път върви, друг път не! Понякога гасне при изключване от скорост в движение, но много рядко. Като чели като е загряла и спра за 15-20 мин. като се кача и не върви. Таш..к

Като за начало как да постъпя, да сменя свещи ме посъветваха!?

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани