Махане на катализатори

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Махане на катализатори

Мнение от Leon » 20 Май 2010, 9:56

В БГ нормите, да. Но в Евро 3 или 4 нормите...
Never mistake motion for action...

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: Махане на катализатори

Мнение от © » 20 Май 2010, 10:05

Zagy написа:
uCnaHeTcA написа:
Archangel написа:Aз обмислям вариант за цяла генерация от афтърмаркет перформънс производител :twisted:

Сиреч... ? :roll: :dunno:

Remus, Eisenmann - ей те такива :winky:
BlackManz написа:колеги от година и половина карам без двата кат на 320д, единственото което ме умаря е гадната миризма, дайте идеи как може да се спре тая гад :banghead:

Димитров ти го е казал - меката връзка. Един приятел си сложи такава с една уплетка и се басирах с него, че до 7-8 месеца пак ще бере ядове :mhihi:

то и те предлагат едни генерации ... все гледат да си запазят катализаторите т.е. само крайни гърнета или са само за определени модели или пък цената е безумна

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж

Re: Махане на катализатори

Мнение от uCnaHeTcA » 20 Май 2010, 11:29

© написа:
Zagy написа:
uCnaHeTcA написа:
Archangel написа:Aз обмислям вариант за цяла генерация от афтърмаркет перформънс производител :twisted:

Сиреч... ? :roll: :dunno:

Remus, Eisenmann - ей те такива :winky:
BlackManz написа:колеги от година и половина карам без двата кат на 320д, единственото което ме умаря е гадната миризма, дайте идеи как може да се спре тая гад :banghead:

Димитров ти го е казал - меката връзка. Един приятел си сложи такава с една уплетка и се басирах с него, че до 7-8 месеца пак ще бере ядове :mhihi:

то и те предлагат едни генерации ... все гледат да си запазят катализаторите т.е. само крайни гърнета или са само за определени модели или пък цената е безумна

Отдавна и аз търся нещо такова за моята, но или изпадат втора ръка в окаяно състояние или на безумни цени, както Слави каза... :dunno: Че както мисля да слагам плетени колектори, с това крайно гърне, с което съм в момента, ще стане пълна лудница.... :paranoid: Офф.. Тъкмо ми беше изпаднало едно на оферта, ма колегата се оказа несериозен и така не го прати :banghead: :banghead: :banghead: :ranting:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 758
Регистриран на: 19.10.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: 330Ci
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire

Re: Махане на катализатори

Мнение от DoesNot » 20 Май 2010, 12:31

Колеги я кажете изкупуват ли "изтърбушеното" от катализатора или само целия срязан от двете страни :| Аз също съм я замислил тая процедура :D

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Махане на катализатори

Мнение от Zagy » 20 Май 2010, 12:48

Стига спамихте бе :mhihi:

По темата - тъкмо ми свалиха единия катализатор - става дума за този, който е под предните две седалки. За другия (този веднага след турбото) момчетата от Крафт ми казаха, че можело да стане проблем - били сваляли такива и колата влизала в авариен режим, та после се налагало да се връща питата. Та на мен ми го махнаха и ми сложиха една права тръба.
Впечатления - засега никакви, но колата си е все така тиха (нищо по-различно не се чува, турбото пак едва-едва се долавя като свистене). С две думи - не е по-шумна. Имам някакво чувство, че по-добре набира в ниските обороти (до 2000), но може и да си въобразявам. Бях чел из другите форуми че разхода можело да падне с малко - някой наблюдавал ли е такова нещо?

Една молба към колегите, които са сваляли и катализатора до турбото - кажете как ви се държат колите, има ли коледни лампички по таблото или каквото и да е извън нормите?

ПП: едно мерси на колегата scipo :yes: - той ме закара в Крафт, момчетата са пичове и оперираха кошницата за 15 минути.

DoesNot написа:Колеги я кажете изкупуват ли "изтърбушеното" от катализатора или само целия срязан от двете страни :| Аз също съм я замислил тая процедура :D

Интересуват се само от питата - железата около нея не ги вълнуват.
Si non confectus, non reficiat.

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: Махане на катализатори

Мнение от © » 20 Май 2010, 16:38

а къде продаде "питата" ? :mhihi:
В кой Крафт ти го сваляха? Имам познати със 150к.с. които са изтърбушили първия без никакви проблеми след това. Дори единият в Крафт му го бяха сваляли... не знам защо са те отказали
За 136 к.с. нямам наблюдения

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Махане на катализатори

Мнение от Dimitroff » 20 Май 2010, 16:43

Мойте (136) ги махнах и двата - никакви проблеми. (повече от година вече)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 477
Регистриран на: 13.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нормално

Re: Махане на катализатори

Мнение от scipo » 20 Май 2010, 17:16

Zagy написа:Стига спамихте бе :mhihi:

По темата - тъкмо ми свалиха единия катализатор - става дума за този, който е под предните две седалки. За другия (този веднага след турбото) момчетата от Крафт ми казаха, че можело да стане проблем - били сваляли такива и колата влизала в авариен режим, та после се налагало да се връща питата. Та на мен ми го махнаха и ми сложиха една права тръба.
Впечатления - засега никакви, но колата си е все така тиха (нищо по-различно не се чува, турбото пак едва-едва се долавя като свистене). С две думи - не е по-шумна. Имам някакво чувство, че по-добре набира в ниските обороти (до 2000), но може и да си въобразявам. Бях чел из другите форуми че разхода можело да падне с малко - някой наблюдавал ли е такова нещо?

Една молба към колегите, които са сваляли и катализатора до турбото - кажете как ви се държат колите, има ли коледни лампички по таблото или каквото и да е извън нормите?

ПП: едно мерси на колегата scipo :yes: - той ме закара в Крафт, момчетата са пичове и оперираха кошницата за 15 минути.

DoesNot написа:Колеги я кажете изкупуват ли "изтърбушеното" от катализатора или само целия срязан от двете страни :| Аз също съм я замислил тая процедура :D

Интересуват се само от питата - железата около нея не ги вълнуват.


той сервиза не е на крафт просто работят с техни гърнета намира се на бул. Ботевградско шосе ... :) момчето дето работи там ми е близак приятел и фен на марката :) работи доста добре..

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Махане на катализатори

Мнение от Zagy » 20 Май 2010, 18:55

Абе пичовете в сервиза ме поуплашиха с тея аварийни режими, в които влизал двигателя - ще си помисля още малко, ще почета още малко.
Колата като че ли с всяко натискане почва все повече и повече да се отпушва - на мен така ми се струва. Не забелязвам да чади повече от нормалното.
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Махане на катализатори

Мнение от Leon » 20 Май 2010, 19:18

Няма проблем с изтърбушен катализатор до турбото и на 150к.с. дизела.
Never mistake motion for action...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 477
Регистриран на: 13.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нормално

Re: Махане на катализатори

Мнение от scipo » 20 Май 2010, 22:33

Zagy написа:Абе пичовете в сервиза ме поуплашиха с тея аварийни режими, в които влизал двигателя - ще си помисля още малко, ще почета още малко.
Колата като че ли с всяко натискане почва все повече и повече да се отпушва - на мен така ми се струва. Не забелязвам да чади повече от нормалното.


пак казвам момчето ми е мн близко и не вярвам да ме лъже... пък и ако го свали взима 30 лв бонус, но не е такъв :) дали влиза или не може да кажат колеги, които са го направили... на него му се е случило и просто предупреждава, че има такъв вариант :) и аз му вярвам и съм със свален само долен катализатор :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 291
Регистриран на: 10.05.2005
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: М57
Мечтае да кара: E31

Re: Махане на катализатори

Мнение от BlackManz » 21 Май 2010, 0:24

Dimitroff написа:Меката връзка как е, колега?


какво значи "как е" колега, ако питаш дали се е скъсала - здрава си е, проблема ми е с тоя лютивия пушек....

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: Махане на катализатори

Мнение от © » 21 Май 2010, 6:14

някъде пишеше, че след ноември 2003г 320д имали лабмда
да не би там да е имало проблеми

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Махане на катализатори

Мнение от Zagy » 21 Май 2010, 8:11

Дизел с ламбда??? За пръв път чувам за такова нещо - при печките смесообразуването е решено по друг начин. Може би става дума за някакъв друг датчик, който при корменето да прави мизерии.
Si non confectus, non reficiat.

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: Махане на катализатори

Мнение от © » 21 Май 2010, 8:38

не знам, не съм толкова запознат :mhihi:


Part 13627793825 (OXYGEN SENSOR) found in: DIESEL CATALYST

виж тук http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=10
въпреки, че няма номер на схемата в Дару излиза нещо, което струва 390лв



BMW E46 320d Decat Downpipe November 2003 to 2005> with lambda boss

http://www.ecotune-scotland.co.uk/produ ... ambda_boss

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook