Диагностика, кодиране и програмиране
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Здравейте колеги, моята кола е е46 320д 136 к.с.Наскоро си закупих INPA и ISTA и искач да си активирам борд компютъра, но не знам как. Ако някой знае чрез тези програми да го отключ ще му бъда много благодарен. 

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
bat icho написа:Здравейте колеги, моята кола е е46 320д 136 к.с.Наскоро си закупих INPA и ISTA и искач да си активирам борд компютъра, но не знам как. Ако някой знае чрез тези програми да го отключ ще му бъда много благодарен.
ти пък толкова елементарно нещо ще го правиш с ИСТА.
С НЦС-а имаш го в Инпа-та става за 5 минути.
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Ами то хубаво обаче като отворя НЦС и се опитам да цъкна Revtor's NCS expert profil ili ZCS ми дава някаква грешка и ми пише на немски че версията е различна. А НЦС е инсталирано автоматично с инпа и иста от инсталационния диск, който ми продадоха. Знае ли някои чрез иста как става или да продължавам да се мъча с НЦС ескперта?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
bat icho написа:Ами то хубаво обаче като отворя НЦС и се опитам да цъкна Revtor's NCS expert profil ili ZCS ми дава някаква грешка и ми пише на немски че версията е различна. А НЦС е инсталирано автоматично с инпа и иста от инсталационния диск, който ми продадоха. Знае ли някои чрез иста как става или да продължавам да се мъча с НЦС ескперта?
Като начало трябва да имаш ISTA- Р и зарядно, което да поддържа напрежение на колата между 13-15V докато работиш.
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
"OCI" жив да си дай ако може някой скрииншот или някакви стъпки за откл.на BC с ИНПА,пуснах една тема преди дни-никой нищо от никъде!
BMW POWER
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
gavrone написа:"OCI" жив да си дай ако може някой скрииншот или някакви стъпки за откл.на BC с ИНПА,пуснах една тема преди дни-никой нищо от никъде!
С ИНПА не става, трябва ти НЦС експерт, бмв скенер или ГТ1 ДИС
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
oci написа:gavrone написа:"OCI" жив да си дай ако може някой скрииншот или някакви стъпки за откл.на BC с ИНПА,пуснах една тема преди дни-никой нищо от никъде!
С ИНПА не става, трябва ти НЦС експерт, бмв скенер или ГТ1 ДИС[/quote
а с ИСТА,или.......
BMW POWER
- Батман
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 430
- Регистриран на: 6.03.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: х5 4.6is
- Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Някой знае ли какво е стойността - "SOLL RPM" при четене на живите данни през INPA??
Двигателят е N42 в 318CI 2002
Забило е на 1320 rpm и не мърда при въртене на стартер..?
Двигателят е N42 в 318CI 2002
Забило е на 1320 rpm и не мърда при въртене на стартер..?
- pimpo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 604
- Регистриран на: 24.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
- Детайли за колата: N42B20
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Това са оборотите които трябва да държи мотора, а не реалните. Нормално е да не се поменят. Те са предварително зададени за различни температури. SOLL на немски е "трябва". На английски мисля че го пишеха target RPM. С две думи - спи спокойно 

Кога се пише "И" и кога "Й"
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Някой знае ли при смяна на радио модул бм24 с бм54 от Х5 има ли нужда от кодиране (ретрофит)
I'm slowly drifting


- realprofesora
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 21.05.2012
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: е46
- Мечтае да кара: е47
- Детайли за колата: 150кс
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Сменям панела на климатроника от такова с врътки с такова с дисплей. Всичко си работи ,но клапите НЕ. Трябва ли да се програмира(кодира) или няма да стане.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
realprofesora написа:Сменям панела на климатроника от такова с врътки с такова с дисплей. Всичко си работи ,но клапите НЕ. Трябва ли да се програмира(кодира) или няма да стане.
Не е до кодирате, сега ако искаш да ти работят клапите ще трябва да смениш и кутията със самите клапи от кола с дигиталния климатроник.
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
realprofesora написа:Сменям панела на климатроника от такова с врътки с такова с дисплей. Всичко си работи ,но клапите НЕ. Трябва ли да се програмира(кодира) или няма да стане.
Дам , само си мислиш , че работи , а иначе по моя въпрос с бм54 ?
I'm slowly drifting


- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Нов въпрос , възможно ли е да се кодира при заключване да прибира огледалата или при задържане на копчето за заключване ? Също да питам как се прави даден ключ при отваряне да настрои радиото еди къде си , позиция на седалки еди коя си с огледалата , климатроник и тн ? Също така с бмв скенер освен активиране на дневни светлини , възможно ли е да се настроят на процент , както примерно е при навкодера ? И последен въпрос , какво е нужно да има колата , да може да се активира автоматично пускане на фаровете ?
I'm slowly drifting


- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
DirtySouth написа:Нов въпрос , възможно ли е да се кодира при заключване да прибира огледалата или при задържане на копчето за заключване ? Също да питам как се прави даден ключ при отваряне да настрои радиото еди къде си , позиция на седалки еди коя си с огледалата , климатроник и тн ? Също така с бмв скенер освен активиране на дневни светлини , възможно ли е да се настроят на процент , както примерно е при навкодера ? И последен въпрос , какво е нужно да има колата , да може да се активира автоматично пускане на фаровете ?
1- да
2-не
3-не
4- лайт сензор
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани