Диагностика, кодиране и програмиране

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 13.01.2014
Пол: Мъж

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от bat icho » 28 Яну 2016, 20:19

Здравейте колеги, моята кола е е46 320д 136 к.с.Наскоро си закупих INPA и ISTA и искач да си активирам борд компютъра, но не знам как. Ако някой знае чрез тези програми да го отключ ще му бъда много благодарен. :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от oci » 29 Яну 2016, 14:23

bat icho написа:Здравейте колеги, моята кола е е46 320д 136 к.с.Наскоро си закупих INPA и ISTA и искач да си активирам борд компютъра, но не знам как. Ако някой знае чрез тези програми да го отключ ще му бъда много благодарен. :)

ти пък толкова елементарно нещо ще го правиш с ИСТА.
С НЦС-а имаш го в Инпа-та става за 5 минути.

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 13.01.2014
Пол: Мъж

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от bat icho » 29 Яну 2016, 21:41

Ами то хубаво обаче като отворя НЦС и се опитам да цъкна Revtor's NCS expert profil ili ZCS ми дава някаква грешка и ми пише на немски че версията е различна. А НЦС е инсталирано автоматично с инпа и иста от инсталационния диск, който ми продадоха. Знае ли някои чрез иста как става или да продължавам да се мъча с НЦС ескперта?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от zvetiko » 30 Яну 2016, 11:55

bat icho написа:Ами то хубаво обаче като отворя НЦС и се опитам да цъкна Revtor's NCS expert profil ili ZCS ми дава някаква грешка и ми пише на немски че версията е различна. А НЦС е инсталирано автоматично с инпа и иста от инсталационния диск, който ми продадоха. Знае ли някои чрез иста как става или да продължавам да се мъча с НЦС ескперта?


Като начало трябва да имаш ISTA- Р и зарядно, което да поддържа напрежение на колата между 13-15V докато работиш.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 3.04.2007
Пол: Мъж
Кара: BMW

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от gavrone » 30 Яну 2016, 16:17

"OCI" жив да си дай ако може някой скрииншот или някакви стъпки за откл.на BC с ИНПА,пуснах една тема преди дни-никой нищо от никъде!
BMW POWER

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от oci » 31 Яну 2016, 1:37

gavrone написа:"OCI" жив да си дай ако може някой скрииншот или някакви стъпки за откл.на BC с ИНПА,пуснах една тема преди дни-никой нищо от никъде!


С ИНПА не става, трябва ти НЦС експерт, бмв скенер или ГТ1 ДИС

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 3.04.2007
Пол: Мъж
Кара: BMW

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от gavrone » 31 Яну 2016, 2:02

oci написа:
gavrone написа:"OCI" жив да си дай ако може някой скрииншот или някакви стъпки за откл.на BC с ИНПА,пуснах една тема преди дни-никой нищо от никъде!


С ИНПА не става, трябва ти НЦС експерт, бмв скенер или ГТ1 ДИС[/quote
а с ИСТА,или.......
BMW POWER

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 430
Регистриран на: 6.03.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: х5 4.6is
Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Батман » 31 Яну 2016, 21:39

Някой знае ли какво е стойността - "SOLL RPM" при четене на живите данни през INPA??
Двигателят е N42 в 318CI 2002
Забило е на 1320 rpm и не мърда при въртене на стартер..?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 604
Регистриран на: 24.01.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е46
Детайли за колата: N42B20

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от pimpo » 01 Фев 2016, 11:31

Това са оборотите които трябва да държи мотора, а не реалните. Нормално е да не се поменят. Те са предварително зададени за различни температури. SOLL на немски е "трябва". На английски мисля че го пишеха target RPM. С две думи - спи спокойно :)
Кога се пише "И" и кога "Й"

1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ

2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от DirtySouth » 03 Фев 2016, 2:52

Някой знае ли при смяна на радио модул бм24 с бм54 от Х5 има ли нужда от кодиране (ретрофит)
I'm slowly drifting
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 21.05.2012
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: е46
Мечтае да кара: е47
Детайли за колата: 150кс

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от realprofesora » 03 Фев 2016, 3:42

Сменям панела на климатроника от такова с врътки с такова с дисплей. Всичко си работи ,но клапите НЕ. Трябва ли да се програмира(кодира) или няма да стане.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от oci » 03 Фев 2016, 12:31

realprofesora написа:Сменям панела на климатроника от такова с врътки с такова с дисплей. Всичко си работи ,но клапите НЕ. Трябва ли да се програмира(кодира) или няма да стане.


Не е до кодирате, сега ако искаш да ти работят клапите ще трябва да смениш и кутията със самите клапи от кола с дигиталния климатроник.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от DirtySouth » 03 Фев 2016, 13:15

realprofesora написа:Сменям панела на климатроника от такова с врътки с такова с дисплей. Всичко си работи ,но клапите НЕ. Трябва ли да се програмира(кодира) или няма да стане.


Дам , само си мислиш , че работи , а иначе по моя въпрос с бм54 ?
I'm slowly drifting
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от DirtySouth » 06 Фев 2016, 23:14

Нов въпрос , възможно ли е да се кодира при заключване да прибира огледалата или при задържане на копчето за заключване ? Също да питам как се прави даден ключ при отваряне да настрои радиото еди къде си , позиция на седалки еди коя си с огледалата , климатроник и тн ? Също така с бмв скенер освен активиране на дневни светлини , възможно ли е да се настроят на процент , както примерно е при навкодера ? И последен въпрос , какво е нужно да има колата , да може да се активира автоматично пускане на фаровете ?
I'm slowly drifting
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Gqbriel » 06 Фев 2016, 23:21

DirtySouth написа:Нов въпрос , възможно ли е да се кодира при заключване да прибира огледалата или при задържане на копчето за заключване ? Също да питам как се прави даден ключ при отваряне да настрои радиото еди къде си , позиция на седалки еди коя си с огледалата , климатроник и тн ? Също така с бмв скенер освен активиране на дневни светлини , възможно ли е да се настроят на процент , както примерно е при навкодера ? И последен въпрос , какво е нужно да има колата , да може да се активира автоматично пускане на фаровете ?


1- да
2-не
3-не
4- лайт сензор
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook