Части за Е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Sorrow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 2.12.2009
- Местоположение: София / Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Части за Е46
Взех колата преди около 5 месеца и досега успях да направя 2 посещения на сервиза.
Фаза 1:
1. Масло MOTUL LL-04 5W40
2. Маслен филтър
3. Въздушен филтър
4. Горивен филтър
5. Филтър маслени пари
6. Филтър купе
7. Диагностика на горивни дюзи - 240 лв.
8. Смяна на гарнитура на капака на клапаните - 150 лв.
9. Почистване на турбопътища - 320 лв.
10. Почистване на EGR клапан
11. Почистване на всмукателни колектори
12. Почистване на интеркулер
13. Преглед на ходова част
14. Диагностика - 60 лв.
15. Труд - 350 лв.
Общо: 1500 лв.
Фаза 2:
1. Тампони предни носачи - 140 лв.
2. Рециклиране на рейка - 350 лв.
3. Реглаж на преден и заден мост - 45 лв.
4. Смяна на хидравлична течност - 20 лв.
5. Труд - 150 лв.
Общо: 700 лв.
Фаза 3:
1. Пастиране и полиране - 140 лв.
Общо: 140 лв.
Събота накупих още някои неща, които се надявам да успея да сменя през следващата седмица. Тях ще ги включа към Фаза 4
.
Фаза 1:
1. Масло MOTUL LL-04 5W40
2. Маслен филтър
3. Въздушен филтър
4. Горивен филтър
5. Филтър маслени пари
6. Филтър купе
7. Диагностика на горивни дюзи - 240 лв.
8. Смяна на гарнитура на капака на клапаните - 150 лв.
9. Почистване на турбопътища - 320 лв.
10. Почистване на EGR клапан
11. Почистване на всмукателни колектори
12. Почистване на интеркулер
13. Преглед на ходова част
14. Диагностика - 60 лв.
15. Труд - 350 лв.
Общо: 1500 лв.
Фаза 2:
1. Тампони предни носачи - 140 лв.
2. Рециклиране на рейка - 350 лв.
3. Реглаж на преден и заден мост - 45 лв.
4. Смяна на хидравлична течност - 20 лв.
5. Труд - 150 лв.
Общо: 700 лв.
Фаза 3:
1. Пастиране и полиране - 140 лв.
Общо: 140 лв.
Събота накупих още някои неща, които се надявам да успея да сменя през следващата седмица. Тях ще ги включа към Фаза 4

- Bloodnoon
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 18.08.2007
- Местоположение: Varna
- Кара: вана
- Мечтае да кара: E46 M3 >:)
Re: Части за Е46
Като гледам как си я подкарал след фаза 4 ще минеш цифрата 3 и 3 нули ... незнам къде ходиш какви части слагаш ама освен пастирането нищо друго не ми се вижда рентабилно спрямо цената. Може би не трябва да ти се меся ама бях шокиран от цифрите.
- Sorrow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 2.12.2009
- Местоположение: София / Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Части за Е46
Те цифрите са си шокиращи, но и нещата според мен са много. Наистина, кое ти се струва скъпо в случая? Всякакви коментари са добре дошли!
- mistyrain
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F34 320d
- Мечтае да кара: G32
- Детайли за колата: 320d GT B47
Re: Части за Е46
Маркуч от казанчето към мотора (дебелия) - 60лв
Водна помпа - 76лв
Антифриз - 20лв
+ клема с пиропатрона (втора ръка) - 40лв
Смяна на маркуча, смяна на клемата, обезвъздушаване, смяна водна помпа, прочистване на радитор + радиаторчето на парното + цялата система, почистване клапана за парното че не отваряше като хората и не взлизаше много топло - 70 лв
В цената за труда одарих най-голям jackpot, но все пак е при приятел
Водна помпа - 76лв
Антифриз - 20лв
+ клема с пиропатрона (втора ръка) - 40лв
Смяна на маркуча, смяна на клемата, обезвъздушаване, смяна водна помпа, прочистване на радитор + радиаторчето на парното + цялата система, почистване клапана за парното че не отваряше като хората и не взлизаше много топло - 70 лв
В цената за труда одарих най-голям jackpot, но все пак е при приятел

- ka4i
- ентусиаст
-
- Мнения: 1080
- Регистриран на: 31.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 touring
Re: Части за Е46
Аз смених тампоните на двигателя с оригинални от Каморауто, ама странното е, че съм бил с два леви (този с дупчиците), ако не греша. Разликата сега е осезаема 

- Bloodnoon
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 18.08.2007
- Местоположение: Varna
- Кара: вана
- Мечтае да кара: E46 M3 >:)
Re: Части за Е46
Sorrow написа:Те цифрите са си шокиращи, но и нещата според мен са много. Наистина, кое ти се струва скъпо в случая? Всякакви коментари са добре дошли!
Ами генерално труда във всичките фази ми се вижда много. Иначе по Фаза едно примерно диагностика 60лв е много, диагностика на дюзи също. Айде почистванията не съм запознат колко струват при дизела, ама пак ми се вижда много пари. И като цяло труда от фаза 1 го разбирам като почистване и смяна на масло, не ги виждам оправдани тия 350лв по никой параграф. фаза 2, реглаж 45лв е много, 30 макс, труда за предни носачи 150лв също е много пресилен. Не знам в кой сервиз ходиш ама режат яко

- Sorrow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 2.12.2009
- Местоположение: София / Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Части за Е46
С две думи трудът в случая ти се струва скъп? Възможно е... Ходя при РАШО (RN Performance) и това е първият сервиз, в който стъпвам, тъй като доста хора го препоръчваха. Дето се вика все още проучвам и за това казах, че приемам всякакви мнения. По принцип съм много доволен от свършената работа и ако сумарно разликите с други места са 100-200 лв. (причислени към труд), тогава не мисля, че е голям проблем. Но благодаря за мнението, наистина е ценно и ще го имам впредвид!
- jbankov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1346
- Регистриран на: 11.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 M54 '01
Re: Части за Е46
Ти намери къде да си закараш колата
Повечето ти части са с мнооого голяма надценка ...давам пример с точка 8....150лв
...да не е със златно покритие.
Аз лично не съм доволен от Рашо...но за това съм писал в други теми
Иначе по темата...
термостат Wahler - 75лв.
антифриз - 2бр.х 1,5л.= 38лв.
Труд - 0
Всичко от mitaka7

Повечето ти части са с мнооого голяма надценка ...давам пример с точка 8....150лв

Аз лично не съм доволен от Рашо...но за това съм писал в други теми

Иначе по темата...
термостат Wahler - 75лв.
антифриз - 2бр.х 1,5л.= 38лв.
Труд - 0
Всичко от mitaka7

- Amatior4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 236
- Регистриран на: 15.11.2009
- Местоположение: ШОПландия
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320D
Re: Части за Е46
* Тампон за стабилизираща щанга на MEYLE - 24 лв. за 2 бр.
* Биалетки на MEYLE усилена- 60 лв. за 2 бр.
* Тампон за заден амортесьор MEYLE усилен - 29 лв. за 2 бр.
П.с.
Да питам за комплект тампони на преден носач "Powerflex" добре ли е 130 лв. ?
* Биалетки на MEYLE усилена- 60 лв. за 2 бр.
* Тампон за заден амортесьор MEYLE усилен - 29 лв. за 2 бр.
П.с.
Да питам за комплект тампони на преден носач "Powerflex" добре ли е 130 лв. ?
- ka4i
- ентусиаст
-
- Мнения: 1080
- Регистриран на: 31.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 touring
Re: Части за Е46
Amatior4o написа:* Тампон за стабилизираща щанга на MEYLE - 24 лв. за 2 бр.
* Биалетки на MEYLE усилена- 60 лв. за 2 бр.
* Тампон за заден амортесьор MEYLE усилен - 29 лв. за 2 бр.
П.с.
Да питам за комплект тампони на преден носач "Powerflex" добре ли е 130 лв. ?
Аз преди малко си взех Powerflexa за прени носачи и комплекта ми стъпи точно 134 лева.
- Malik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d '09
Re: Части за Е46
малък термостат Behr - 70 лв.
- outworld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320d
- Mitiracing
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 2.05.2003
- Местоположение: По света и в Плевен
- Кара: E92 Lci N55 /CBR 1100 XX/S1000RR
Re: Части за Е46
1.Масло и филтър 7л.
2.Спирачна течност
3.Масло в скоростите
4.Блока на подгряването-даваше грешка в 6-те свещи,но бяха сменяни!
5.Тампони на носачите
6.Тампон на дифа.
7.Накладки и дискове на Textar,който се оказаха пълни боклуци и след 2000км,и страшни вибраций при спиране от висока скорост до към 70-80км/ч,смених с оригинални дискове и накладки от БМВ.Сам
8.Филтъра на картерните газове ,сам си го сменях.
9.Горивен филтър
10.Пистови ремъци и ролки.
11.Премахване на "пеперудките" и почистване на EGR,пак сам!
12.Чистене на интеркулера,сам самичък
13.Реглаж на преден и задден мост.
14.Преглед ходова част.
15.Гарнитура капак клапани-имаше лек теч.
Филтрите въздушния и на климатика бяха сменяни скоро.
Нещо може и да пропусна но е дреболия.
Та дотук горе долу към 2700лв, във VIA-Intercar(BMW) преди около месец и полувина.
Предстой ми смяна на маховика (вибрира при гасене и палене)гадост.Утре пристига и събота и неделя съм на подемника и разглабям
цена с доставката 720 евра.(пълен комплект на LuK)
Както и накладките на ръчната,лови само от едната страна,но май е добре да ги сменя .С регулиране не се оправиха!
Релетата на централното,все ми прави номера понякога,не иска да отключва.
И по живо по здраво съм замислил една среща с колегата Dimitroff,(но той още не знае
)за досадното припушване.Да видим какво се случва.
Общо взето това е!
обаче 6-така е голям кеф и те кара да забравиш за всичко като го подкараш 
2.Спирачна течност
3.Масло в скоростите
4.Блока на подгряването-даваше грешка в 6-те свещи,но бяха сменяни!
5.Тампони на носачите
6.Тампон на дифа.
7.Накладки и дискове на Textar,който се оказаха пълни боклуци и след 2000км,и страшни вибраций при спиране от висока скорост до към 70-80км/ч,смених с оригинални дискове и накладки от БМВ.Сам
8.Филтъра на картерните газове ,сам си го сменях.
9.Горивен филтър
10.Пистови ремъци и ролки.
11.Премахване на "пеперудките" и почистване на EGR,пак сам!
12.Чистене на интеркулера,сам самичък

13.Реглаж на преден и задден мост.
14.Преглед ходова част.
15.Гарнитура капак клапани-имаше лек теч.
Филтрите въздушния и на климатика бяха сменяни скоро.
Нещо може и да пропусна но е дреболия.
Та дотук горе долу към 2700лв, във VIA-Intercar(BMW) преди около месец и полувина.
Предстой ми смяна на маховика (вибрира при гасене и палене)гадост.Утре пристига и събота и неделя съм на подемника и разглабям

Както и накладките на ръчната,лови само от едната страна,но май е добре да ги сменя .С регулиране не се оправиха!
Релетата на централното,все ми прави номера понякога,не иска да отключва.
И по живо по здраво съм замислил една среща с колегата Dimitroff,(но той още не знае

Общо взето това е!



- a03
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X3 F25 28i
Re: Части за Е46
Колеги,трябва да сменям гарнитурата на капака на клапаните.Искам да питам от къде да я купя? От Дару ли или мога да я намеря някъде по-евтино,че там е 160 лв.
Другото което искам да питам е дали при смяната трябва да се разглобява алуминиевия блок, който се намира под капака или се сваля само капака. Като гледах гарнитурата има към нея още една малко,тя къде се слага?
Другото което искам да питам е дали при смяната трябва да се разглобява алуминиевия блок, който се намира под капака или се сваля само капака. Като гледах гарнитурата има към нея още една малко,тя къде се слага?
- UBAH5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1120
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio
Re: Части за Е46
a03 написа:Колеги,трябва да сменям гарнитурата на капака на клапаните.Искам да питам от къде да я купя? От Дару ли или мога да я намеря някъде по-евтино,че там е 160 лв.
Другото което искам да питам е дали при смяната трябва да се разглобява алуминиевия блок, който се намира под капака или се сваля само капака. Като гледах гарнитурата има към нея още една малко,тя къде се слага?
70-80 лв елринг

When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани