Диагностика, кодиране и програмиране
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
mumford написа:Колеги ще сменяме таблото на една Е39. Доколкото разбрах трябва да му променя ВИН-а и км за да е всичко ок. Въпроса е как става това
Не е задължително да се смени вин-а за да работи както трябва.

- mumford
-
320ci
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: M52B20TU и 760Li
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Ок, а от БМВ скенера километрите нали може да се синхронизират ? Само се пише желаната стойност или се замества някакъв файл като при експерта ?
- doktorabg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 6.03.2012
- Местоположение: Където си поиска
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Защо давате грешно инфо - не трябвало да се сменя VIN, трябва и още как.
ZCS го има в EWS и IKE, трябва да се смени VIN, km и кодировката.
Ако е с М35080 за км трябва специален програматор.
ZCS го има в EWS и IKE, трябва да се смени VIN, km и кодировката.
Ако е с М35080 за км трябва специален програматор.
- mumford
-
320ci
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: M52B20TU и 760Li
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Всичко си стана със скенера 

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
mumford написа:Ок, а от БМВ скенера километрите нали може да се синхронизират ? Само се пише желаната стойност или се замества някакъв файл като при експерта ?
Скенера в таблота сменя само на старите памети на М35080 както е на всички е39-ки и е46-ци след 2000 година се прави само на програматор, т.е сваля се чипа чете се дъмпа модифицира се и се връща обратно, след което си правиш кодировката.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
doktorabg написа:Защо давате грешно инфо - не трябвало да се сменя VIN, трябва и още как.
ZCS го има в EWS и IKE, трябва да се смени VIN, km и кодировката.
Ако е с М35080 за км трябва специален програматор.
Защо грешно, на моята съм с различен вин и си ретрофитвам без проблем, всичко си работи, пиша от опит а не празни приказки.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Ivo_Borisov написа:doktorabg написа:Защо давате грешно инфо - не трябвало да се сменя VIN, трябва и още как.
ZCS го има в EWS и IKE, трябва да се смени VIN, km и кодировката.
Ако е с М35080 за км трябва специален програматор.
Защо грешно, на моята съм с различен вин и си ретрофитвам без проблем, всичко си работи, пиша от опит а не празни приказки.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Прав си колега принципно може, но ако искаш да го направиш професионално когато се адаптира един модул на бмв задължително, ако има вин се променя, километрите също и тогава кодирането ти минава като по масло

- mumford
-
320ci
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: M52B20TU и 760Li
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Така ли е и ако не как се изкючва airbeg-a Е46 ?
Колата е на колега и не е при мен за да пробвам.
Със скенера:
SRS > Coding data > Equipment и там коя от всичките отметки е точно за това ?
Колата е на колега и не е при мен за да пробвам.
Със скенера:
SRS > Coding data > Equipment и там коя от всичките отметки е точно за това ?
- ivan.tashev
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 19.11.2015
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Здравейте колеги някой може ли да ми препоръча къде да отида за диагностика в Бургас за БМВ е 46 и да не ми одерат кожата
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- I.Voykov
- по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
-
- Мнения: 5880
- Регистриран на: 8.03.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери в гаража
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Един въпрос и от мен към по-знаещите
Проблема е следният, когато извадя ключа от таблото или върна на 0-во положение, прозорците спират да се затварят "комфортно" с едно издърпване на копчето нагоре а трябва да се държи, ако съм на който и да е контакт всичко си работи нормално. Още по-интересното е, че свалянето работи без контакт, но не и вдигането. Днес си скъсахме нервите няколко човека да го човъркаме и с нцс и със скенер, но нищо неможахме да направим, а общо взето пробвахме всички възможни опции, които ни хрумнаха. Моля ако някой се е сблъсквал с този проблем и знае точно как се решава да сподели.
П.С. Колата е Е46 320тд Компакт с ГМ5

Проблема е следният, когато извадя ключа от таблото или върна на 0-во положение, прозорците спират да се затварят "комфортно" с едно издърпване на копчето нагоре а трябва да се държи, ако съм на който и да е контакт всичко си работи нормално. Още по-интересното е, че свалянето работи без контакт, но не и вдигането. Днес си скъсахме нервите няколко човека да го човъркаме и с нцс и със скенер, но нищо неможахме да направим, а общо взето пробвахме всички възможни опции, които ни хрумнаха. Моля ако някой се е сблъсквал с този проблем и знае точно как се решава да сподели.
П.С. Колата е Е46 320тд Компакт с ГМ5

http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
I.Voykov написа:Един въпрос и от мен към по-знаещите![]()
Проблема е следният, когато извадя ключа от таблото или върна на 0-во положение, прозорците спират да се затварят "комфортно" с едно издърпване на копчето нагоре а трябва да се държи, ако съм на който и да е контакт всичко си работи нормално. Още по-интересното е, че свалянето работи без контакт, но не и вдигането. Днес си скъсахме нервите няколко човека да го човъркаме и с нцс и със скенер, но нищо неможахме да направим, а общо взето пробвахме всички възможни опции, които ни хрумнаха. Моля ако някой се е сблъсквал с този проблем и знае точно как се решава да сподели.
П.С. Колата е Е46 320тд Компакт с ГМ5
Прати ми файла на гм- модула да видя какво сте пробвали

- zlatev_atanas
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 16.05.2015
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320d Touring
- Детайли за колата: BMW E46 320d Touring 150ks 2002
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Здравейте колеги.Попаднах в следната ситуация.
Преди седем месеца купих колата, е46 2,0д 150кс 2002г и нямам оплаквания но тези дни ми остана време и реших да си активирам дневните светлини.Свързах се с едно момче което разбира и се опита да ги активира но не успя и ми каза че таблото е сменяно и не може да се активира.На километража имам точка преди дневният километраж което било признак че таблото е сменяно.
Може ли да се оправи таблото.Да се прекодира или както там се казва за да може да се активират светлините и да премахнат точката от километража.От Варна съм и ще съм благодарен ако някой може да помогне.
Преди седем месеца купих колата, е46 2,0д 150кс 2002г и нямам оплаквания но тези дни ми остана време и реших да си активирам дневните светлини.Свързах се с едно момче което разбира и се опита да ги активира но не успя и ми каза че таблото е сменяно и не може да се активира.На километража имам точка преди дневният километраж което било признак че таблото е сменяно.
Може ли да се оправи таблото.Да се прекодира или както там се казва за да може да се активират светлините и да премахнат точката от километража.От Варна съм и ще съм благодарен ако някой може да помогне.
- doktorabg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 6.03.2012
- Местоположение: Където си поиска
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
DRL се активира в LM , а не в таблото.
Другото няма значение.
Така или иначе КМ са върнати.
Другото няма значение.
Така или иначе КМ са върнати.
- I.Voykov
- по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
-
- Мнения: 5880
- Регистриран на: 8.03.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери в гаража
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
oci написа:I.Voykov написа:Един въпрос и от мен към по-знаещите![]()
Проблема е следният, когато извадя ключа от таблото или върна на 0-во положение, прозорците спират да се затварят "комфортно" с едно издърпване на копчето нагоре а трябва да се държи, ако съм на който и да е контакт всичко си работи нормално. Още по-интересното е, че свалянето работи без контакт, но не и вдигането. Днес си скъсахме нервите няколко човека да го човъркаме и с нцс и със скенер, но нищо неможахме да направим, а общо взето пробвахме всички възможни опции, които ни хрумнаха. Моля ако някой се е сблъсквал с този проблем и знае точно как се решава да сподели.
П.С. Колата е Е46 320тд Компакт с ГМ5
Прати ми файла на гм- модула да видя какво сте пробвали
Да ти го пратя, ама като не го запазихме... Общо взето се консултирах с кои ли не и май ще се окаже, че просто Е46 не го могат това да си вдигат автоматично прозореца при изваден ключ...

http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани