Диагностика, кодиране и програмиране

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Bavarcho » 09 Ное 2015, 18:43

или с бмв скенер..
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Ivo_Borisov » 09 Ное 2015, 20:05

mumford написа:Колеги ще сменяме таблото на една Е39. Доколкото разбрах трябва да му променя ВИН-а и км за да е всичко ок. Въпроса е как става това :D

Не е задължително да се смени вин-а за да работи както трябва.
Изображение

320ci
320ci
Аватар
Мнения: 581
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: СА
Пол: Мъж
Детайли за колата: M52B20TU и 760Li

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от mumford » 10 Ное 2015, 13:04

Ок, а от БМВ скенера километрите нали може да се синхронизират ? Само се пише желаната стойност или се замества някакъв файл като при експерта ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 6.03.2012
Местоположение: Където си поиска
Пол: Мъж
Кара: Всичко

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от doktorabg » 10 Ное 2015, 14:08

Защо давате грешно инфо - не трябвало да се сменя VIN, трябва и още как.
ZCS го има в EWS и IKE, трябва да се смени VIN, km и кодировката.
Ако е с М35080 за км трябва специален програматор.

320ci
320ci
Аватар
Мнения: 581
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: СА
Пол: Мъж
Детайли за колата: M52B20TU и 760Li

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от mumford » 10 Ное 2015, 18:12

Всичко си стана със скенера :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от oci » 11 Ное 2015, 16:33

mumford написа:Ок, а от БМВ скенера километрите нали може да се синхронизират ? Само се пише желаната стойност или се замества някакъв файл като при експерта ?

Скенера в таблота сменя само на старите памети на М35080 както е на всички е39-ки и е46-ци след 2000 година се прави само на програматор, т.е сваля се чипа чете се дъмпа модифицира се и се връща обратно, след което си правиш кодировката.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Ivo_Borisov » 12 Ное 2015, 2:05

doktorabg написа:Защо давате грешно инфо - не трябвало да се сменя VIN, трябва и още как.
ZCS го има в EWS и IKE, трябва да се смени VIN, km и кодировката.
Ако е с М35080 за км трябва специален програматор.

Защо грешно, на моята съм с различен вин и си ретрофитвам без проблем, всичко си работи, пиша от опит а не празни приказки.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от oci » 12 Ное 2015, 14:44

Ivo_Borisov написа:
doktorabg написа:Защо давате грешно инфо - не трябвало да се сменя VIN, трябва и още как.
ZCS го има в EWS и IKE, трябва да се смени VIN, km и кодировката.
Ако е с М35080 за км трябва специален програматор.

Защо грешно, на моята съм с различен вин и си ретрофитвам без проблем, всичко си работи, пиша от опит а не празни приказки.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk


Прав си колега принципно може, но ако искаш да го направиш професионално когато се адаптира един модул на бмв задължително, ако има вин се променя, километрите също и тогава кодирането ти минава като по масло :mhihi:

320ci
320ci
Аватар
Мнения: 581
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: СА
Пол: Мъж
Детайли за колата: M52B20TU и 760Li

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от mumford » 17 Ное 2015, 18:08

Така ли е и ако не как се изкючва airbeg-a Е46 ?
Колата е на колега и не е при мен за да пробвам.
Със скенера:
SRS > Coding data > Equipment и там коя от всичките отметки е точно за това ?

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 19.11.2015

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от ivan.tashev » 19 Ное 2015, 12:09

Здравейте колеги някой може ли да ми препоръча къде да отида за диагностика в Бургас за БМВ е 46 и да не ми одерат кожата


Sent from my iPhone using Tapatalk

по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
Аватар
Мнения: 5880
Регистриран на: 8.03.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: каквото намери в гаража

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от I.Voykov » 01 Дек 2015, 22:39

Един въпрос и от мен към по-знаещите :)

Проблема е следният, когато извадя ключа от таблото или върна на 0-во положение, прозорците спират да се затварят "комфортно" с едно издърпване на копчето нагоре а трябва да се държи, ако съм на който и да е контакт всичко си работи нормално. Още по-интересното е, че свалянето работи без контакт, но не и вдигането. Днес си скъсахме нервите няколко човека да го човъркаме и с нцс и със скенер, но нищо неможахме да направим, а общо взето пробвахме всички възможни опции, които ни хрумнаха. Моля ако някой се е сблъсквал с този проблем и знае точно как се решава да сподели.

П.С. Колата е Е46 320тд Компакт с ГМ5
Изображение
http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от oci » 06 Дек 2015, 16:26

I.Voykov написа:Един въпрос и от мен към по-знаещите :)

Проблема е следният, когато извадя ключа от таблото или върна на 0-во положение, прозорците спират да се затварят "комфортно" с едно издърпване на копчето нагоре а трябва да се държи, ако съм на който и да е контакт всичко си работи нормално. Още по-интересното е, че свалянето работи без контакт, но не и вдигането. Днес си скъсахме нервите няколко човека да го човъркаме и с нцс и със скенер, но нищо неможахме да направим, а общо взето пробвахме всички възможни опции, които ни хрумнаха. Моля ако някой се е сблъсквал с този проблем и знае точно как се решава да сподели.

П.С. Колата е Е46 320тд Компакт с ГМ5



Прати ми файла на гм- модула да видя какво сте пробвали ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 16.05.2015
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320d Touring
Детайли за колата: BMW E46 320d Touring 150ks 2002

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от zlatev_atanas » 06 Дек 2015, 21:31

Здравейте колеги.Попаднах в следната ситуация.
Преди седем месеца купих колата, е46 2,0д 150кс 2002г и нямам оплаквания но тези дни ми остана време и реших да си активирам дневните светлини.Свързах се с едно момче което разбира и се опита да ги активира но не успя и ми каза че таблото е сменяно и не може да се активира.На километража имам точка преди дневният километраж което било признак че таблото е сменяно.
Може ли да се оправи таблото.Да се прекодира или както там се казва за да може да се активират светлините и да премахнат точката от километража.От Варна съм и ще съм благодарен ако някой може да помогне.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 6.03.2012
Местоположение: Където си поиска
Пол: Мъж
Кара: Всичко

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от doktorabg » 07 Дек 2015, 0:33

DRL се активира в LM , а не в таблото.
Другото няма значение.
Така или иначе КМ са върнати.

по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
Аватар
Мнения: 5880
Регистриран на: 8.03.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: каквото намери в гаража

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от I.Voykov » 07 Дек 2015, 22:59

oci написа:
I.Voykov написа:Един въпрос и от мен към по-знаещите :)

Проблема е следният, когато извадя ключа от таблото или върна на 0-во положение, прозорците спират да се затварят "комфортно" с едно издърпване на копчето нагоре а трябва да се държи, ако съм на който и да е контакт всичко си работи нормално. Още по-интересното е, че свалянето работи без контакт, но не и вдигането. Днес си скъсахме нервите няколко човека да го човъркаме и с нцс и със скенер, но нищо неможахме да направим, а общо взето пробвахме всички възможни опции, които ни хрумнаха. Моля ако някой се е сблъсквал с този проблем и знае точно как се решава да сподели.

П.С. Колата е Е46 320тд Компакт с ГМ5



Прати ми файла на гм- модула да видя какво сте пробвали ;)


Да ти го пратя, ама като не го запазихме... Общо взето се консултирах с кои ли не и май ще се окаже, че просто Е46 не го могат това да си вдигат автоматично прозореца при изваден ключ...
Изображение
http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook