e46 330i нужда от съвети
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- ShaShi
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 22.10.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330 CI
- Мечтае да кара: BMW X6 MPower
- Детайли за колата: 13" джанти, газ, ремус !
Re: e46 330i нужда от съвети
http://proparts.bg/product/1434/sporten-izpuskatelen-kolektor-za-bwm-e46-m54-325i-330i-z3-z4-00-04.html Като гледам са почти еднакви, кажи като вземеш дали се е променил вървежа тъй като се чудя дали да си взимам и аз 

Баварец вадя от гараж, после на масаж !
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: e46 330i нужда от съвети
ShaShi написа:http://proparts.bg/product/1434/sporten-izpuskatelen-kolektor-za-bwm-e46-m54-325i-330i-z3-z4-00-04.html Като гледам са почти еднакви, кажи като вземеш дали се е променил вървежа тъй като се чудя дали да си взимам и аз
жик-так
10 коня нагоре...
само да не се освети таблото

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: e46 330i нужда от съвети
Ети тема в която доста подробно момчетата обсъждат мнения и реални впечатления за резултатите от този тунинг с изпускателите и ремап-а. Някой там бе споменал,че има опасност да не паснат даден комплект изпускатели.За това е добре да има уговорка с продавача им да се опитват варианти докато паснат.За да се избегне тази досада ми харесва повече варианта да възложа тази задача на сервиз доказал се в тази манипулация.
viewtopic.php?f=34&t=354175&p=3912511&hilit=330i#p3912511
viewtopic.php?f=34&t=354175&p=3912511&hilit=330i#p3912511
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: e46 330i нужда от съвети
What to search for:
3.07 - 323i/ci (m), 330i/ci zph (m), 330cic/xi (m)
3.15 - 325i/ci (m)
3.23 - 325xi (m) - Very Rare to find in a salvage yard
3.38 - 330i/ci (a) - These are harder to find and usually cost more. (Non-US, also check 316/318/320)
3.46 - 323i/ci/cic/touring (a), 325i/ci/cic/touring (a), 328i/ci (a), 323i/ci (a), 323i/ci (a) - The most abundant and easiest ratio to find.
3.64 - Z4 2.5 (a) - Very Rare to Find in a salvage yard
3.64 - E46 M3 - You'll need addtional hardware to get it to fit.
Common Ratios for Differential Swaps:
323/325 owners usually go with 3.38 or 3.46.
328/330 owners usually go with 3.15, 3.23, 3.38 or 3.46.
3.07 - 323i/ci (m), 330i/ci zph (m), 330cic/xi (m)
3.15 - 325i/ci (m)
3.23 - 325xi (m) - Very Rare to find in a salvage yard
3.38 - 330i/ci (a) - These are harder to find and usually cost more. (Non-US, also check 316/318/320)
3.46 - 323i/ci/cic/touring (a), 325i/ci/cic/touring (a), 328i/ci (a), 323i/ci (a), 323i/ci (a) - The most abundant and easiest ratio to find.
3.64 - Z4 2.5 (a) - Very Rare to Find in a salvage yard
3.64 - E46 M3 - You'll need addtional hardware to get it to fit.
Common Ratios for Differential Swaps:
323/325 owners usually go with 3.38 or 3.46.
328/330 owners usually go with 3.15, 3.23, 3.38 or 3.46.
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- devil_vas
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 161
- Регистриран на: 1.01.2007
- Местоположение: Стм РВ BG
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330Cd и понякога RS6 1000hp
Re: e46 330i нужда от съвети
Относно колекторите, на база на над 20 направени 330-ки с така наречените китайски колектори, това е тунинга за този автомобил!
15 конски сили от колектора спрямо заводските показатели и 10 конски сили от ремап измерено на диностенд. общо около 25 конски сили на мотор, става по-мощен автомобила, спрямо това, което вади сток!
Колекторите елеминират катализаторите, но ремапа премахва досадния проблем с втората сонда (ако мапера го може).
Самия монтаж е... леле майко и един ден занимавка
, но за 350 лева колектори, няма какво да се желае повече!
15 конски сили от колектора спрямо заводските показатели и 10 конски сили от ремап измерено на диностенд. общо около 25 конски сили на мотор, става по-мощен автомобила, спрямо това, което вади сток!
Колекторите елеминират катализаторите, но ремапа премахва досадния проблем с втората сонда (ако мапера го може).
Самия монтаж е... леле майко и един ден занимавка



- donev_90
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 6.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
- Мечтае да кара: нещо с "///M" на багажника и около 320 магарета!
- Детайли за колата: Мноу Бърза ₪₹¤© с бели джанти О.о
Re: e46 330i нужда от съвети
Колеги чакам колекторите от Германия, след около месец трябва да пристигнат, имам въпрос относно това какъв е максималният размер на фланци, които бих могъл да сложа с джанти style 72 18ки, предни гуми 235/40/R18 и задно 255/35/R18 искам да ги изнеса максимално навън 

ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА!
- donev_90
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 6.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
- Мечтае да кара: нещо с "///M" на багажника и около 320 магарета!
- Детайли за колата: Мноу Бърза ₪₹¤© с бели джанти О.о
Re: e46 330i нужда от съвети
Колеги какво ще кажете отзад 20мм, а отпред 15мм????
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА!
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: e46 330i нужда от съвети
Без окачване ще старчАт според мене
, ако ти е ниска колата ще застанат.

- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: e46 330i нужда от съвети
donev_90 написа:Колеги чакам колекторите от Германия, след около месец трябва да пристигнат, имам въпрос относно това какъв е максималният размер на фланци, които бих могъл да сложа с джанти style 72 18ки, предни гуми 235/40/R18 и задно 255/35/R18 искам да ги изнеса максимално навън
По-скоро обратното, за отпред 20 е ок и 15 за отзад, ама ако са 4 човека в колата с висока скорост ще упира.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: e46 330i нужда от съвети
Следата отзад по принцип е по-тясна, тоест по-широките фланци са отзад. 20мм ми се струват много с 255 гуми. На Е90 е ОК, но в Е46 съм почти сигурен, че ще стържат. 10/15 ще са ОК. Най-добрия вариант е да сложиш гумите, отиваш където ще купуваш фланци и пробвате...
Моля, обясни какво точно означава това, защото не виждам как ще промениш изнасянето встрани с окачване. Поне с такова за ежедневно каране...
Nedko Anev написа:Без окачване ще старчАт според мене, ако ти е ниска колата ще застанат.
Моля, обясни какво точно означава това, защото не виждам как ще промениш изнасянето встрани с окачване. Поне с такова за ежедневно каране...
Never mistake motion for action...
- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: e46 330i нужда от съвети
С 15 карам и поне при мен, с по-ниско окачване съм и задира веждата на калника, като се ролне и с лек отрицателен кембър си стават нещата.
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: e46 330i нужда от съвети
Leon написа:Nedko Anev написа:Без окачване ще старчАт според мене, ако ти е ниска колата ще застанат.
Моля, обясни какво точно означава това, защото не виждам как ще промениш изнасянето встрани с окачване. Поне с такова за ежедневно каране...
Висока кола с фланци виждал ли си? Стой доста грозно според мен.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: e46 330i нужда от съвети
Стои грозно, ако стърчат от калника. Но ако стърчат, стои грозно и на ниска. То вкусове всякакви, но се опитваме някаква съвместима с БМВ естетика да гоним, нали...
Never mistake motion for action...
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: e46 330i нужда от съвети
пак ще се включа с нещо интресно
Schrick 264 degree (10.5mm lift) intake and 248 degree (10mm lift) exhaust cams provide a power boost at mid-high RPM range without software changes. As used in our 330i ZHP Project Car! These are also available for track / race applications in 272 intake and 256 exhaust durations. We also recommend purchasing Supertech High Performance Valve Springs Call us for details. Professional installation required for all Shrick Camshafts.
Cams Installed specs:
Intake Opens BTDC (ATDC is -) : 6.00 (in degrees)
Intake Closes ABDC : 78.00 (in degrees)
Exhaust Opens BBDC : 46.00 (in degrees)
Exhaust Closes ATDC (BTDC is -) : 38 (in degrees)
VANOS phasing combination maximum specs up to:
Intake Opens BTDC (ATDC is -) : 56.00 (in degrees)
Intake Closes ABDC : 12.00 (in degrees)
Exhaust Opens BBDC : 31.00 (in degrees)
Exhaust Closes ATDC (BTDC is -) : 37.00 (in degrees)
Price: $1,078.00
----------------------
има и по-агресивен вариант, като сметките са 25 коня само от валове
Schrick 272 degree (10.9mm lift) intake and 256 degree (10.4mm lift) exhaust cams provide a power boost at mid-high RPM range without software changes. We also recommend purchasing Supertech High Performance Valve Springs Call us for details. Professional installation required for all Shrick Camshafts.
Sale Price: $1,150.00
ама берат яд с ваносите


Schrick 264 degree (10.5mm lift) intake and 248 degree (10mm lift) exhaust cams provide a power boost at mid-high RPM range without software changes. As used in our 330i ZHP Project Car! These are also available for track / race applications in 272 intake and 256 exhaust durations. We also recommend purchasing Supertech High Performance Valve Springs Call us for details. Professional installation required for all Shrick Camshafts.
Cams Installed specs:
Intake Opens BTDC (ATDC is -) : 6.00 (in degrees)
Intake Closes ABDC : 78.00 (in degrees)
Exhaust Opens BBDC : 46.00 (in degrees)
Exhaust Closes ATDC (BTDC is -) : 38 (in degrees)
VANOS phasing combination maximum specs up to:
Intake Opens BTDC (ATDC is -) : 56.00 (in degrees)
Intake Closes ABDC : 12.00 (in degrees)
Exhaust Opens BBDC : 31.00 (in degrees)
Exhaust Closes ATDC (BTDC is -) : 37.00 (in degrees)
Price: $1,078.00
----------------------
има и по-агресивен вариант, като сметките са 25 коня само от валове
Schrick 272 degree (10.9mm lift) intake and 256 degree (10.4mm lift) exhaust cams provide a power boost at mid-high RPM range without software changes. We also recommend purchasing Supertech High Performance Valve Springs Call us for details. Professional installation required for all Shrick Camshafts.
Sale Price: $1,150.00
ама берат яд с ваносите

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- TeroRider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 26.12.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW ///М3 SMG
- Мечтае да кара: BMW M3 CSL, M3 GTR, M3 GTS
- Детайли за колата: Направо не върви, но уж завива :)
Re: e46 330i нужда от съвети
Какъв е яда с ваносите? Тотално ли са несъвместими?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани