Продължават мъките с гасненето на пропан...
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: Продължават мъките с гасненето на пропан...
Кат не оправят в околността, БГ е 400 км от единия до другия край. 150 лв /БЕНЗИН, па на теб газта си работи демек 70-80 лв/ отиване и връщане. Дет се вика на кредит ша зема 500 лв и пак ще я оправа. Без да се засягаш. (Малко офф - що вадиш бушон, ми не си натиснеш копчето(там тва дет светят двете светлини и показва нивото) да спре газта??? Или си сложи едно ЦК ключе вътре па си го спирай и пускай ГИ кога искаш)
Ся сериозно малко
Пишеш тук http://www.zavoli.bg/%D0%B7%D0%B0-%D0%B ... 1%82%D0%B8
и после тук
http://www.zavoli.com/en/contacts/information-form
Или обратното. Първо на Заволи Италия пиши
Ся сериозно малко
Пишеш тук http://www.zavoli.bg/%D0%B7%D0%B0-%D0%B ... 1%82%D0%B8
и после тук
http://www.zavoli.com/en/contacts/information-form
Или обратното. Първо на Заволи Италия пиши
Последна промяна Моджо на 12 Яну 2015, 23:56, променена общо 1 път
Хм,хм...
- dark0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 20.11.2009
- Кара: 320ci 170 к.с.
- Мечтае да кара: Е92, ако може М3 !
Re: Продължават мъките с гасненето на пропан...
Колега прежали един резервоар бензин и мръдни до София при колегата NAPSTERS.. чуйте се предварително да ти каже дали има нужния софтуер.. иначе за настройки и инсталация 100% ще ти помогне ..
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Продължават мъките с гасненето на пропан...
Моджо написа:Кат не оправят в околността, БГ е 400 км от единия до другия край. 150 лв /БЕНЗИН, па на теб газта си работи демек 70-80 лв/ отиване и връщане. Дет се вика на кредит ша зема 500 лв и пак ще я оправа. Без да се засягаш. (Малко офф - що вадиш бушон, ми не си натиснеш копчето(там тва дет светят двете светлини и показва нивото) да спре газта??? Или си сложи едно ЦК ключе вътре па си го спирай и пускай ГИ кога искаш)
Ся сериозно малко
Пишеш тук http://www.zavoli.bg/%D0%B7%D0%B0-%D0%B ... 1%82%D0%B8
и после тук
http://www.zavoli.com/en/contacts/information-form
Или обратното. Първо на Заволи Италия пиши
Писах на Заволи БГ. два пъти. Последният път в петък 9 януари.
Вадя бушона на газ инжекциона защото от копчето при изключена газ пак продължава да подава пропан! Само като се извади бушона спира да подава пропан

1000 км. път + 2 нощувки в хотелче 3 звезди - заради проблем с гаснене - който се появява само на минусови температури е нерентабилно.
И като се обобщи...хиляда км. път и като отида в София ако не е минус 2 поне няма да угасне нито 1 път...ще трябва да се моля за студ че да се види проблеми....идиотия и като се окаже че няма софтуер за Заволи инжекцион айде към 300 лева със спането на вятъра.
Толкова специфичен проблем че никой не може да открие защо го има. И от тази екзотична марка всички бягат.
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Продължават мъките с гасненето на пропан...
Това да продължаваш да инвестираш в тоя ГИ е безсмислица , ходене до София минимум 300 лв за тая глупост .
Струва си единствено ако тия от заволи ти осигурят ремонт в техен сервиз различен от тоя тука .
Обаче за тоя проблем - пускане на газ докато работи на бензин - съм малко скептичен че е това проблема .Можеш да провериш със 100% сигурност като преди да загасиш колата и си на газ , затваряш ръчно вентила на евросондата и чакаш да изгори всичко в тръбите и да изгасне .На другия ден като стартира и пак го има проблема ще си сигурен от газта ли е или нещо друго .Ако е от газта /което ме съмнява силно /възможностите са само 2
1 неправилен монтаж
2 дефектен компютър на ГИ
Ако обаче не е от газта вероятните причини са доста повече плюс горните 2 .
Струва си единствено ако тия от заволи ти осигурят ремонт в техен сервиз различен от тоя тука .
Обаче за тоя проблем - пускане на газ докато работи на бензин - съм малко скептичен че е това проблема .Можеш да провериш със 100% сигурност като преди да загасиш колата и си на газ , затваряш ръчно вентила на евросондата и чакаш да изгори всичко в тръбите и да изгасне .На другия ден като стартира и пак го има проблема ще си сигурен от газта ли е или нещо друго .Ако е от газта /което ме съмнява силно /възможностите са само 2
1 неправилен монтаж
2 дефектен компютър на ГИ
Ако обаче не е от газта вероятните причини са доста повече плюс горните 2 .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Продължават мъките с гасненето на пропан...
И двете точки Йордане. Неправилен монтаж + несъвместим газов комп с компютъра на колата.
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Продължават мъките с гасненето на пропан...
колега има съм разправия с гаранионна стока,и след като ме накараха да платя един ремонт и след това се оказа че е фабричен дефект и има няколко клиенти със същия проблем,ми предложиха да ми върнат сумата или да пазарувам колкото е стоиноста на ремонта за тяхна сметка от магазина.Така че повярваи ми има варянт.Как ще ми сложат газова и няма да работи както трябва и ще е в гаранция и няма да могат да ми я оправят и аз ще карам и ще вадя бушона и ще си трая,отиваш и им казваш сериозно,има институции,има органи които следят за това,и наи-важното има форуми,един път пусната приказка че са некоректни -ще им падне монтажа наполовина.А и аз се разправях за сума от 100 лева,а за 1000 лева газова ще застана с ръчно нарисуван плакат и ще протестирам пред сервиза.Така ще те въртят да мине гаранцията и после ще се ослушваш.Не чакаи ами си търси правата.Казваш им момчета газовата има гаранция,правите я 10 пъти,явно нестава или неможете,какво правим,искам да карам на газ и съм дал 1000 лева,или казвате кога и къде я правите или си я сваляите,ако не почвам да подавам жалки в институцииите,ще ви накича във всички форуми и ще пратя данъчните и така.

- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Продължават мъките с гасненето на пропан...
Искам с добро отношение да мине всичко - но не става...само ме лъжат в Заволи сервиза
Не знам къде другаде да пиша - за да се чуе реално проблемът ми с гаранционно Заволи и Еврогаз 3000 Варна?

Не знам къде другаде да пиша - за да се чуе реално проблемът ми с гаранционно Заволи и Еврогаз 3000 Варна?
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Продължават мъките с гасненето на пропан...
Демирев написа:Моджо написа:Кат не оправят в околността, БГ е 400 км от единия до другия край. 150 лв /БЕНЗИН, па на теб газта си работи демек 70-80 лв/ отиване и връщане. Дет се вика на кредит ша зема 500 лв и пак ще я оправа. Без да се засягаш. (Малко офф - що вадиш бушон, ми не си натиснеш копчето(там тва дет светят двете светлини и показва нивото) да спре газта??? Или си сложи едно ЦК ключе вътре па си го спирай и пускай ГИ кога искаш)
Ся сериозно малко
Пишеш тук http://www.zavoli.bg/%D0%B7%D0%B0-%D0%B ... 1%82%D0%B8
и после тук
http://www.zavoli.com/en/contacts/information-form
Или обратното. Първо на Заволи Италия пиши
Писах на Заволи БГ. два пъти. Последният път в петък 9 януари.
Вадя бушона на газ инжекциона защото от копчето при изключена газ пак продължава да подава пропан! Само като се извади бушона спира да подава пропан![]()
1000 км. път + 2 нощувки в хотелче 3 звезди - заради проблем с гаснене - който се появява само на минусови температури е нерентабилно.
И като се обобщи...хиляда км. път и като отида в София ако не е минус 2 поне няма да угасне нито 1 път...ще трябва да се моля за студ че да се види проблеми....идиотия и като се окаже че няма софтуер за Заволи инжекцион айде към 300 лева със спането на вятъра.
Толкова специфичен проблем че никой не може да открие защо го има. И от тази екзотична марка всички бягат.
Ти или си някъкъв закоравял непокист или наистина нямаш време за колата си.

Тук повече няма с какво да ти помогнем. Но виждам, че и не те интересуват много, много алтернативите, които ти предложихме!
Научи се да си търсиш правата. От това страдаме всички. Намаери си адвокат или попълни бланка тук: http://www.kzp.bg/index.php?mode=sendCo ... _office=46
И пак ти казвам, гаранцията си тече... Истински се надявам да ти се оправят нещата, но ако това са ти реакциите за действие.... май, ще пийеш една студена вода.

Успех!

- slav4o974
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330XI
Re: Продължават мъките с гасненето на пропан...
Колега Демирев, казваш че с изваден бушон на газовата проблема го няма! Кога обаче го вадиш , точно преди да запалиш или целия преден ден караш само на бензин? Трябва да знаеш, че гасненето на студен мотор говори по-скоро за бедна смес, а не за задавяне поради смесени горива. Бедната смес при работа на бензин на студен двигател, 95% се дължи на прекалено богата смес при работа на газ. Това един колега го спомена по-горе, а и аз ти го казах още миналата година. За Заволито ще спомена, че не е толкова "извънземно" и трудно за монтаж, сервизиране и диагностика. Имам няколко версии на софтуера и през него спокойно може да се манипулира системата за да се установи причината за проблема. Интересно ми е все пак, какво казват газаджиите когато ти връщат колата относно претенцията за рекламация, т.е. когато е при тях автомобила те установяват ли същото както теб и какво е тяхното обяснение?
- mladfen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
Re: Продължават мъките с гасненето на пропан...
Да така е, гасненето сутрин в 99% от случаите е свъзано с проблеми в смесите.
Заволи ползват компютри на А.Е.Б. и от опита ми с тях съм сигурен, че няма вариант да подава и газ с бензина. Проблема може да идва и от факта че голяма част от колегите са си повярвали прекалено много и за тях автоматичната калибрация е най-оптималната настройка - да ама не е. А с това М43 проблеми с чекове и грешки почти няма и те го знаят много добре - за това е твърде вероятно колата да излиза от сервиза всеки път без нито един метър настройки в движение под товар.
Заволи ползват компютри на А.Е.Б. и от опита ми с тях съм сигурен, че няма вариант да подава и газ с бензина. Проблема може да идва и от факта че голяма част от колегите са си повярвали прекалено много и за тях автоматичната калибрация е най-оптималната настройка - да ама не е. А с това М43 проблеми с чекове и грешки почти няма и те го знаят много добре - за това е твърде вероятно колата да излиза от сервиза всеки път без нито един метър настройки в движение под товар.
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Продължават мъките с гасненето на пропан...
Вие или не четете какво пише колегата или сте от тия дето " сами са си повярвали " ?
Човека обяснява че колата гасне на бензин при първоначално палене на бензин -не на газ ,и за да работи и подгрее нормално трябва да махне бушона на ГИ за да се изчисти тоя проблем .За какви бедни смеси става въпрос и какво общо имат те с ГИ който в тоя момент би трябвало само да комутира инжекторите без да участва в смесообразуването ? При загрят двигател работи на газ и не гасне .
Ако не е дефектен тоя ГИ , монтажа му е осран 100% щото бърка работата на бензиновия режим .Аз съм 100% убеден че в сервиза са решили че проблема не е в заволито и го мотат да минава време .
Човека обяснява че колата гасне на бензин при първоначално палене на бензин -не на газ ,и за да работи и подгрее нормално трябва да махне бушона на ГИ за да се изчисти тоя проблем .За какви бедни смеси става въпрос и какво общо имат те с ГИ който в тоя момент би трябвало само да комутира инжекторите без да участва в смесообразуването ? При загрят двигател работи на газ и не гасне .
Ако не е дефектен тоя ГИ , монтажа му е осран 100% щото бърка работата на бензиновия режим .Аз съм 100% убеден че в сервиза са решили че проблема не е в заволито и го мотат да минава време .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Продължават мъките с гасненето на пропан...
Jordana написа:Вие или не четете какво пише колегата или сте от тия дето " сами са си повярвали " ?
Човека обяснява че колата гасне на бензин при първоначално палене на бензин -не на газ ,и за да работи и подгрее нормално трябва да махне бушона на ГИ за да се изчисти тоя проблем .За какви бедни смеси става въпрос и какво общо имат те с ГИ който в тоя момент би трябвало само да комутира инжекторите без да участва в смесообразуването ? При загрят двигател работи на газ и не гасне .
Ако не е дефектен тоя ГИ , монтажа му е осран 100% щото бърка работата на бензиновия режим .Аз съм 100% убеден че в сервиза са решили че проблема не е в заволито и го мотат да минава време .
Никой не си е повярвал просто явно ти си решил, че знаеш много, ама аз не съм сигурен дали е така.
Компа е адаптивен-бензиновия и като караш с усрани настройки на ГИ, т.е бедна или богата смес, бензиновия компютър сваля времената, т.е се адаптира по газовия и като я запали сутрин на бензин е нормално да му гасне докато не мине поне 40 км или да изтрие през диагностика адаптивите.
Писал съм и аз хиляди пъти по този въпрос изпитал съм го на мой гръб и на още един куп колеги и мога да се хвана на бас, че проблема на колегата Демирев не е, чак толкова не решим, просто той трябва да намери читав майстор, явно се върти в омагьосан кръг.
Не виждам смисъл от тази тема старата песен на нов глас и такива проблеми имат много колеги с колите си от не добра настройка, която няма как да стане само с автоматичната калибрация.
Светят чекове и т.н и после ми звънят да бутаме софтера по евро 2, а не си оправят колите.
В крайна сметка като не му се дават пари за път до читав майстор, да махне ГИ и да кара на бензин сега е по-евтин и няма да има разправия хотели, минусови температури и т.н
Според мен темата отдавна е за ключ не знам защо модераторите я държат още.
Две години се занимаваме с едно и също.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Продължават мъките с гасненето на пропан...
Компа е адаптивен-бензиновия и като караш с усрани настройки на ГИ, т.е бедна или богата смес, бензиновия компютър сваля времената, т.е се адаптира по газовия и като я запали сутрин на бензин е нормално да му гасне докато не мине поне 40 км или да изтрие през диагностика адаптивите.
И какво общо има бушона на ГИ та се оправя проблема като се извади ? Ти нали се сещаш че това дето го обясняваш е полу истина , щото ЕКУто търпи адаптация на газ ама ГИ работи с бензинови времена и като се променят първите ще се променят и времената на газ , което значи че при всяко ново обръщане на бензин газ ще има проблем с газовия режим .А това липсва в случая щото човека твърди че при загрял мотор си работи газ бензин без проблем и го няма това гаснене .Отделно незнам в режим на студен старт изобщо тая адаптивна функция на ЕКУто дали работи .Няма начин през тази тема да стане диагностиката , но примерно ако има инсталиран софтуера на заволи и teamviewer на лаптопа ,някой дистанционно може да му провери настройките .Но въпреки всичко инспекция на самия монтаж няма как да стане освен в сервиза .А и доколкото виждам човека е дигнал ръце от тоя сервиз така че....

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Продължават мъките с гасненето на пропан...
Jordana написа:Компа е адаптивен-бензиновия и като караш с усрани настройки на ГИ, т.е бедна или богата смес, бензиновия компютър сваля времената, т.е се адаптира по газовия и като я запали сутрин на бензин е нормално да му гасне докато не мине поне 40 км или да изтрие през диагностика адаптивите.
И какво общо има бушона на ГИ та се оправя проблема като се извади ? Ти нали се сещаш че това дето го обясняваш е полу истина , щото ЕКУто търпи адаптация на газ ама ГИ работи с бензинови времена и като се променят първите ще се променят и времената на газ , което значи че при всяко ново обръщане на бензин газ ще има проблем с газовия режим .А това липсва в случая щото човека твърди че при загрял мотор си работи газ бензин без проблем и го няма това гаснене .Отделно незнам в режим на студен старт изобщо тая адаптивна функция на ЕКУто дали работи .Няма начин през тази тема да стане диагностиката , но примерно ако има инсталиран софтуера на заволи и teamviewer на лаптопа ,някой дистанционно може да му провери настройките .Но въпреки всичко инспекция на самия монтаж няма как да стане освен в сервиза .А и доколкото виждам човека е дигнал ръце от тоя сервиз така че....
Точно проблема идва на студен мотор защото ти си карал да речем спираш колата на газ и тя после пали на бензин и там идва проблема за да ти го докажа съм готов да разбутам настройките на моята и ще видиш как гасне на бензин.
Да не съм го изпитал и аз 3 месеца с ходене по газаджий и настройки и то с Ланди Ренцо последно поколение по ОБД, Славчо най-добре знае, адаптацията а има винаги и после на компа му трябва време да покараш само на бензин или да ги тръкнеш с диагностика за да се оправи, аз съм карал с лаптопа в жабката докато докажа на майстора "газаджия" че проблема е в тях, а не в колата и да сменя половината неща по бензивата част.
И повярвай ми пари не съм жалил, ама щом си се хванал на хорото връщане няма, дори две уредби смених заради тях и накрая резултата е налице

- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Продължават мъките с гасненето на пропан...
Това което казваш е така но не е задължително и конкретния случай да е същия , остава колегата да направи проба палене и каране само на бензин до загрял мотор и след това да видим при студено палене дали ще има гаснене .Със поставен бушон на ГИ разбира се
Ако си докарал 6 така на гоя разход е страхотно постижение .Лошото с газта е че тия показатели не се задържат дълго заради спичане на мембрани и износване на рейката .

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани