Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
За цената си прав
Продал съм я за достатъчно според мойте разбирания
Ако искаш да ти кажа и за колко съм я купил, или 320-ката за колко я купих и продадох ...
Цифри тук няма да коментирам
вай да съм знаел, че така става да ти я дам за 7 даже
няма да отговоря на смешните ти обиди
А дали съм въздухар или не има хора дето знаят по-добре от теб
Ходи тествай дръгели на воля ... Успех

surfboard написа:Илков, другарю, ти за колко продаде твоята 330и?
Продал съм я за достатъчно според мойте разбирания

Ако искаш да ти кажа и за колко съм я купил, или 320-ката за колко я купих и продадох ...
Цифри тук няма да коментирам

surfboard написа:И преди да ми даваш оценки как, колко и какво ценя, аз пък ще ти кажа че ако аз не ценя колите, то ти не цениш парите. Точно такива въздухари като теб пишат суми за продажба от рода на 16 000лв, обявите им висят по 2 години и после някой като отиде с парите в джоба, казват "ок, ето ти я за 9000".
вай да съм знаел, че така става да ти я дам за 7 даже

няма да отговоря на смешните ти обиди

А дали съм въздухар или не има хора дето знаят по-добре от теб

Ходи тествай дръгели на воля ... Успех


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
Ей, не се сдържахте да се хванете за гушите и в тази тема... 'Айде стига.
Never mistake motion for action...
- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
спор спор, но да не излизаме от добрия тон все пак
отклонихме темата и без това достатъчно. всеки сам си преценява колко пари и за какво да дава нито аз мога да променя нечие мнение нито някой моето, така че 


- devent
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
Извинявам се за причинената ескалация
Аз ще се опитам да съм полезен на автора като му кажа, че от достоверен източник(който не смятам да споменавам) съм чувал, че в България има малко читави 330-ки. Най-вероятно си попаднал на някоя неподдържана. Оглеждай се повече и бъди търпелив за да не се наиграеш и да се чудиш после защо ти сипват по светофарите като си 230 коня(имало е такива случаи).
Пожелавам ти успех с намирането. Надявам се да откриеш това, което търсиш, на цена, която те устройва и да се радваш на колата. Щастието, което носи(поне на мен) е неописуемо
Поздрави

Аз ще се опитам да съм полезен на автора като му кажа, че от достоверен източник(който не смятам да споменавам) съм чувал, че в България има малко читави 330-ки. Най-вероятно си попаднал на някоя неподдържана. Оглеждай се повече и бъди търпелив за да не се наиграеш и да се чудиш после защо ти сипват по светофарите като си 230 коня(имало е такива случаи).
Пожелавам ти успех с намирането. Надявам се да откриеш това, което търсиш, на цена, която те устройва и да се радваш на колата. Щастието, което носи(поне на мен) е неописуемо

Поздрави

- steel_petrov
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 27.09.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 523, Е46 330 xi
- Мечтае да кара: М5, M3
Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
iv4o9999 написа:ееееее за 13 тая кола трябва да е 2004 на 100 хилки ама немски не горубляснки, с навигация, сензори светлина дъжд, HiFi система, подгреви, рекарота, фул м-пакет, без забележка абсолютно никъде, нови гуми зимни и летни и пак не ги виждам толкова пари кои би дал, може би някой маниак който иска точно тази, но колко хора са такива в България, отделно в момента големите мотори не са конкурентни с тези цени на горивата всеки иска нещо което не да харчи малко ами да връща в резервоара

- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
Благодаря за споделената информация и на останалите колеги. Наистина, предлагам темата да не отлита в посоката, в която е тръгнала. Затова, няма да обсъждам повече този въпрос.
Илков, съжалявам ако съм те засегнал, но първото ти мнение, въз основа на което написах моето и ти отговорих ми се стори арогантно, заядливо, иронично и натрапчиво. Все пак сори ако съм се заблудил и не си искал да вложиш подобни чувства и емоции
Имам и някои други въпроси обаче и ще се радвам ако някой отговори:
При положение че 330и 231 коня е бензинова атмосферка, пък била тя и 6 цилиндъра и при положение че няма турбо, откъде й йдва пауъра в ниските обороти тогава? Може да звучи глупаво, но наистина би ми било интересно чисто технически. Нали всички казват, че бензиновите атмосферки са тромави, искат високи обороти за да се развъртят, не са така нервни като турбините, слаби са в ниските и т.н.
Голямата мощ на 330и в ниските от големия обем ли идва или от цилиндрите? Защото като гледам въртящия момент се достига чак на 3500 оборота, а конете доста по-нагоре. Кое тогава й дава такъв тласък в оборотите между 1100 и 2500 да речем?
Ще съм благодарен ако колегите споделят някаква графика на конете и въртящия момент на 330и, защото аз не мога да намеря.
Преди да получа отговор, бих предположил че вероятно мощта е заради обема и разпределението на въртящия момент. Един от двигателите, който ме е впечатлявал най-много /след 2.7Т/ е 4.2 300 коня на Ауди. Макар че се развърта истински след 4000 оборота, този осмак има 300 нютона на 1300 оборота /гледах графики/. И той и 2.7Т теглят като мощни локомотиви почти от нулеви обороти. Та предполагам е идентично положението и с 330и.
От друга страна, 320и също е шестак, макар и със 150 коня. Обаче това е един от най-мудните мотори с подобни коне, които съм карал. Не си ли на 4000 оборота, положението ми се стори трагично.
Та бих бил благодарен ако колегите обяснят кой точно фактор /въртящ момент, коне, обем/ дава сила на 330и в ниските?
Илков, съжалявам ако съм те засегнал, но първото ти мнение, въз основа на което написах моето и ти отговорих ми се стори арогантно, заядливо, иронично и натрапчиво. Все пак сори ако съм се заблудил и не си искал да вложиш подобни чувства и емоции

Имам и някои други въпроси обаче и ще се радвам ако някой отговори:
При положение че 330и 231 коня е бензинова атмосферка, пък била тя и 6 цилиндъра и при положение че няма турбо, откъде й йдва пауъра в ниските обороти тогава? Може да звучи глупаво, но наистина би ми било интересно чисто технически. Нали всички казват, че бензиновите атмосферки са тромави, искат високи обороти за да се развъртят, не са така нервни като турбините, слаби са в ниските и т.н.
Голямата мощ на 330и в ниските от големия обем ли идва или от цилиндрите? Защото като гледам въртящия момент се достига чак на 3500 оборота, а конете доста по-нагоре. Кое тогава й дава такъв тласък в оборотите между 1100 и 2500 да речем?
Ще съм благодарен ако колегите споделят някаква графика на конете и въртящия момент на 330и, защото аз не мога да намеря.
Преди да получа отговор, бих предположил че вероятно мощта е заради обема и разпределението на въртящия момент. Един от двигателите, който ме е впечатлявал най-много /след 2.7Т/ е 4.2 300 коня на Ауди. Макар че се развърта истински след 4000 оборота, този осмак има 300 нютона на 1300 оборота /гледах графики/. И той и 2.7Т теглят като мощни локомотиви почти от нулеви обороти. Та предполагам е идентично положението и с 330и.
От друга страна, 320и също е шестак, макар и със 150 коня. Обаче това е един от най-мудните мотори с подобни коне, които съм карал. Не си ли на 4000 оборота, положението ми се стори трагично.
Та бих бил благодарен ако колегите обяснят кой точно фактор /въртящ момент, коне, обем/ дава сила на 330и в ниските?
- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
surfboard написа:Кое тогава й дава такъв тласък в оборотите между 1100 и 2500 да речем?
не е ли по-интересен тласъка след 4000?
с тоя твой тласък все едно на някоя жена с готини цици, да й обсъждаме раменете

- Convertible
- ентусиаст
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Бургас и София
- Пол: Мъж
- Кара: head turner и екзотики
- Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39
Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
обема, вануса, цилиндрите
като цяло колкото е по дългоходов мотора толкова повече момент..
това, че стига макс момент на 3,5к не е лошо, въпроса е колко е плавна кривата до там.. и от къде тръгва, как
при турбо моторите кривата е стръмна и затова те дават усещане за страшно въртене... ма иначе
ето графика, между другото на нея се виждат разликите с м52

по повод олимпиадата, аз дълго време имах една картинка в подписа с една графика, но в момента нещо не я откривам
оп сетих се къде е...


това, че стига макс момент на 3,5к не е лошо, въпроса е колко е плавна кривата до там.. и от къде тръгва, как

при турбо моторите кривата е стръмна и затова те дават усещане за страшно въртене... ма иначе


ето графика, между другото на нея се виждат разликите с м52

по повод олимпиадата, аз дълго време имах една картинка в подписа с една графика, но в момента нещо не я откривам

оп сетих се къде е...



Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
surfboard написа:Илков, съжалявам ако съм те засегнал ...
...
При положение че 330и 231 коня е бензинова атмосферка, пък била тя и 6 цилиндъра и при положение че няма турбо, откъде й йдва пауъра в ниските обороти тогава?
з@еби лиричните отклонения нали си пишем за коли

ето още едно дино на 330и
http://rototest-research.eu/popup/perfo ... artsID=565
като цяло комбинацията от кубатура и ВАНОС е причината за доброто поведение на мотора в ниски
има и нещо друго мотора е добре направен, опитмизиран и изцеден (това едва ли е изненада за БМВ, ама все пак)
за мен доказателство за това е, че атмосферно много малко може да се направи още ако се тръгне на тунинг ...
ето и малко четиво за м54 както и за разликите между м54б30 и м54б25, които също не са за пропускане

Differences between the M52B25TU and the M54B25 (2.5L) are minimal, limited mostly to differences in ECU tuning and the intake manifold.
The M54B30, however, has a number of improvements of the base M52B25TU and B52B28TU designs.
This comparison primarily deals with the differences between the M54 and M52TU engines, but it also notes differences between the M54B30 and M54B25. Also interesting to note that the only significant difference between the M54B25 and M52TU is in the intake manifold.
M54 Engine - Mechanical Changes
NEW PISTONS - The piston has a shorter skirt compared to the M52TU and continues with the graphite coating for friction and emission reducing measures. The piston rings have been modified to reduce friction.
CRANKSHAFT - The crankshaft for the 3 liter M54 is adopted from the S52-B32 - M3 engine (forged). The crankshaft for the 2.5 liter is carried over from the M52.
CAMSHAFT - The camshaft for the 3 liter M54 is modified with more lift and new valve springs to accommodate the increased lift. The camshaft of the 2.5 liter M54 is carried over from the M52 engine.
INTAKE MANIFOLD - The intake manifold is modified with the shorter ram tubes (20mm shorter on 3 liter/10mm shorter on the 2/5 liter). The diameter of the tubes is increased slightly.
INJECTION VALVES - The diameter of the injection pintle has increased slightly for the increased displacement of the 3 liter engine. The injector for the 2.5 liter engine carries over from M52.
NON RETURN FUEL RAIL SYSTEM - The M54 engine MS 43.0 control uses the non return fuel rail system introduced on the M62TU engine. The system meets running loss compliance without the use of the 3/2 way solenoid valve currently used on the M52TU engine.
The regulated fuel supply is controlled by the fuel presure regulated integrated in the fuel filter. The fuel return line is also located on the filter.
The M54 engine uses an Electronic Controlled Throttle Valve (EDK) for intake air control. The idle control valve and turbulence function of the intake manifold carries over from the M52TU engine.
In summary:
The M54B30 has the same bore as the M54B25, but an increased stroke, which is what generates the extra half liter in displacement. The other differences are an upgraded crankshaft, forged camshaft, and increased diameter injection valves.

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- andy_forresite
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 5.10.2007
Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
Перфектни показатели има като гледам графиката. на 1500 оборота има 260 Nm. Това са приблизително 80% от максимума още на 1500 оборота! Кривите показват плавно и впечатляващо ускорение от 2000 об. нагоре без никакви резки изменения. фактически ускорението ще се прекъсва само при смяна на предавките в посока нагоре.
320 със 150 к.с. е слабаджак на фона на 330i. Общото е само в броя на цилиндрите. И двете криви са разположени доста по-ниско при него и след като имаш 180 коня кола, просто не търси нищо впечатляващо там. 330-ката е по-бърза от твоето ауди от подписа, но в сравнение с него не очаквай да чупи врат и да сгъва асфалта. Все пак сравняваме 180 със 230 конски сили. Не може първото да не те впечатлява и да очакваш чудеса от второто. Сега, ако беше с корса 1.2 и 320-ката ще те изкефи.
Отделно въртящият момент при 330-ката е перфектно разпределен и достига РАНО максимума си. Това 3500 е 6-ца по шестобалната система за такъв двигател. Не прави грешката да сравняваш с дизелов, пък бил той 1.9 310 nm, или пък 3000 сс 224 к.с., които постигат своя максимум рано в оборотите. Не гледай никакви сравнения кое за колко секунди се доускорявало на 4-та или 5-та от 60 до 120. Така дизела ще бие. Обаче! Беемвето ако му ръгнеш втора предавка всичките изброени дотук машини не могат да го стигнат изобщо. Или пък 100-140 - вкарваш третия зъб и огън. Другите са ЧАо. Мисля че съм ясен.
С изправна 330-ка бензин и ръчни скорости спокойно до преди 2500 оборота в града ще се стрелкаш с трафика и повече момент не му е нужен. Аз карам в момента кола с по-слаби показатели, но съотношението коне/върт. момент е много сходно с на беемвето. Е, преди дни ти обясних че добре върви и никъде не съм усетил че няма въртящ момент и т.н. 70-120 за 6,5 сек ми ги прави някъде на трета. Много важно че 1.9тди примерно ги прави по-бързо на 4-та ако и аз съм на 4-та. Имам си трета, която е доста "лоша", а на това БМВ е още по-лоша, повярвай.
320 със 150 к.с. е слабаджак на фона на 330i. Общото е само в броя на цилиндрите. И двете криви са разположени доста по-ниско при него и след като имаш 180 коня кола, просто не търси нищо впечатляващо там. 330-ката е по-бърза от твоето ауди от подписа, но в сравнение с него не очаквай да чупи врат и да сгъва асфалта. Все пак сравняваме 180 със 230 конски сили. Не може първото да не те впечатлява и да очакваш чудеса от второто. Сега, ако беше с корса 1.2 и 320-ката ще те изкефи.
Отделно въртящият момент при 330-ката е перфектно разпределен и достига РАНО максимума си. Това 3500 е 6-ца по шестобалната система за такъв двигател. Не прави грешката да сравняваш с дизелов, пък бил той 1.9 310 nm, или пък 3000 сс 224 к.с., които постигат своя максимум рано в оборотите. Не гледай никакви сравнения кое за колко секунди се доускорявало на 4-та или 5-та от 60 до 120. Така дизела ще бие. Обаче! Беемвето ако му ръгнеш втора предавка всичките изброени дотук машини не могат да го стигнат изобщо. Или пък 100-140 - вкарваш третия зъб и огън. Другите са ЧАо. Мисля че съм ясен.
С изправна 330-ка бензин и ръчни скорости спокойно до преди 2500 оборота в града ще се стрелкаш с трафика и повече момент не му е нужен. Аз карам в момента кола с по-слаби показатели, но съотношението коне/върт. момент е много сходно с на беемвето. Е, преди дни ти обясних че добре върви и никъде не съм усетил че няма въртящ момент и т.н. 70-120 за 6,5 сек ми ги прави някъде на трета. Много важно че 1.9тди примерно ги прави по-бързо на 4-та ако и аз съм на 4-та. Имам си трета, която е доста "лоша", а на това БМВ е още по-лоша, повярвай.
- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
Получи се интересна дискусия и се сподели много полезна информация. Ще се включа отново в темата като тествам читава 330-ка, а дотогава ако някой реши може да добавя още информация и да си изказва мнения.
Само ще отговоря на въпроса за сегашната ми кола - става въпрос за 1.8Т 180 коня. Но изобщо не си мислете, че този двигател върви. Именно това е и причината да се откажа от него - отвратителен звук, явно изразено малолитражно поведение, слабо ускорение, никакви ниски обороти, разход като на шестак и осмак. Дори по каталог разходите на 330и и 1.8Т почти напълно съвпадат. Просто поведението на този мотор, дори тунингован на 300 коня си е малолитражно и въобще не е толкова класно и масивно като на голям шестцилиндров мотор.
Тук изобщо не става въпрос за фактическо и праволинейно ускорение, а за маниер, начин на шофиране, динамика, еластичност, мощност, пъргавина, плавност, реакция на педала и т.н. И това че на 1.8Т му идва въртящия момент на 1750 оборота изобщо не се усеща. С тази микроскопична турбинка, човек постоянно трябва да е в диапазона 3000-5000, за да усети "вървеж".
Дори 323и на е46 върви 2 пъти повече от 1.8Т на ФАГ, а пък за читаво 330и не ми се мисли.
Само ще отговоря на въпроса за сегашната ми кола - става въпрос за 1.8Т 180 коня. Но изобщо не си мислете, че този двигател върви. Именно това е и причината да се откажа от него - отвратителен звук, явно изразено малолитражно поведение, слабо ускорение, никакви ниски обороти, разход като на шестак и осмак. Дори по каталог разходите на 330и и 1.8Т почти напълно съвпадат. Просто поведението на този мотор, дори тунингован на 300 коня си е малолитражно и въобще не е толкова класно и масивно като на голям шестцилиндров мотор.
Тук изобщо не става въпрос за фактическо и праволинейно ускорение, а за маниер, начин на шофиране, динамика, еластичност, мощност, пъргавина, плавност, реакция на педала и т.н. И това че на 1.8Т му идва въртящия момент на 1750 оборота изобщо не се усеща. С тази микроскопична турбинка, човек постоянно трябва да е в диапазона 3000-5000, за да усети "вървеж".
Дори 323и на е46 върви 2 пъти повече от 1.8Т на ФАГ, а пък за читаво 330и не ми се мисли.
- HeBePeH
- Lulin Boys Cska Sofia
-
- Мнения: 639
- Регистриран на: 22.10.2008
- Местоположение: оТ СоФиЯ Бе БаТе
- Пол: Мъж
- Кара: го на все по силни тройки, е46 330i
- Мечтае да кара: ///M4™ /G65 ////AMG
Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
Абе не е баш така имам познат с А3 1.8т с ремап (не готов чип
) с вдигнато налягане и филтър ,който е доста важен за турбо моторите и върви доста добре , но както каза без по голямо турбина не става .От летящ старт в хубави обороти за ауди-то има някакви кантари до към края на 2ра с е36 328 . А точно в събота с ауди а8 4.2 бензин куатро на газ 2-3 коли разлика , с мойта 330ка , след това момчето мина на бензин , но влезнахме в по сериозно движение и не рискувахме да се гоним , но мисля че ще сме кантар с лек превес за мен и някъде след трета трябва осмака да си вземе своето

Американски форум: питаш и ти отговарят.
Руски форум: питаш и те питат.
Български форум: питаш и ти обясняват колко си ТЪП.

Руски форум: питаш и те питат.
Български форум: питаш и ти обясняват колко си ТЪП.

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
Ей ви една 30ка с галоши
https://www.youtube.com/watch?v=HTUlp01 ... tube_gdata
буквално,колектори и филтърче..
Много ми хареса коментара за ластика и втори зъб - няма дизел който да го дръпне без да е сериозно ремапнат - защо ?Гледайте предавките и къде сменя втора
Пак казвам тази въпреки някой подобрения е с много лоши гуми и почти заминал съединител..
Да под 3000об не е печка но затова са измислили скоростните кутии..сизела на 100е на 3та а бензина в максимална сила на 2ра
https://www.youtube.com/watch?v=HTUlp01 ... tube_gdata
буквално,колектори и филтърче..
Много ми хареса коментара за ластика и втори зъб - няма дизел който да го дръпне без да е сериозно ремапнат - защо ?Гледайте предавките и къде сменя втора

Пак казвам тази въпреки някой подобрения е с много лоши гуми и почти заминал съединител..
Да под 3000об не е печка но затова са измислили скоростните кутии..сизела на 100е на 3та а бензина в максимална сила на 2ра

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
Gqbriel написа:Ей ви една 30ка с галоши
https://www.youtube.com/watch?v=HTUlp01 ... tube_gdata
буквално,колектори и филтърче..
Много ми хареса коментара за ластика и втори зъб - няма дизел който да го дръпне без да е сериозно ремапнат - защо ?Гледайте предавките и къде сменя втора
Пак казвам тази въпреки някой подобрения е с много лоши гуми и почти заминал съединител..
Да под 3000об не е печка но затова са измислили скоростните кутии..сизела на 100е на 3та а бензина в максимална сила на 2ра
Колега без да се заяждам или нещо такова,това за ск.кутии и дизела е малко преувеличено , да бензина на 2ра с 100 е в максимума,но и дизела е в максимума,и на 4-та на 120 е след 2500 об/мин т.е в максимума си и т.н ...това е предназначението на кутиите и диференциала да може автомобила да е в максимума си...когато ти потрябва...

- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
HeBePeH написа:Абе не е баш така имам познат с А3 1.8т с ремап (не готов чип) с вдигнато налягане и филтър ,който е доста важен за турбо моторите и върви доста добре , но както каза без по голямо турбина не става .От летящ старт в хубави обороти за ауди-то има някакви кантари до към края на 2ра с е36 328 . А точно в събота с ауди а8 4.2 бензин куатро на газ 2-3 коли разлика , с мойта 330ка , след това момчето мина на бензин , но влезнахме в по сериозно движение и не рискувахме да се гоним , но мисля че ще сме кантар с лек превес за мен и някъде след трета трябва осмака да си вземе своето
Колега, според мен ако 330-ката е с ръчни скорости и е само на задно предаване, би трябвало доста добре да се опре на осмака в интервала 100-200 км/ч. Но досега за такъв старт не съм чел. Обикновено 330-ките, които са се пускали с 4.2 300 коня или са били ХИ, или автоматик. Но аз говоря за чиста 330-ка, само на задно, ръчка.
Дали е възможно такава 330-ка да бие на летящ 4.2? Все пак 4.2 е много тежък, с автомат и куатро.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани