колеги, Имам следния проблем
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
67 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- dzvonko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46, 320д, 136к.с.
Re: колеги, Имам следния проблем
virtualchild написа:Имах луфт във волана по магистралата около 5мм и се налагаше да коригирам за да се движа в права линия.
Оказа се единия тампон на носача. Сега вече е съвсем друго...
При мен няма никакви луфтове...

- plamen0242
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 12.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: '00 BMW 320d, '04 BMW 530d
Re: колеги, Имам следния проблем
Колеги, проблема с тегленето на волана по коловозите, го имах и аз на е46-цата. Недейте да се занимавате с глупости, рейки, окачвания и т.н., само си хвърлята парите на вятъра и по пишман майстори. Проблема се дължи само и единствено на широките и твърди летни гуми.
Първо никога не слагайте гума Пирели, пък било то и чисто нова. Гумите Пирели се загряват много трудно в града, и чувството е все едно караш с пластмасови гуми, много са твърди и дърпат на неравен път с коловози, просто не стават за пътищата в България. Два пъти се прецаквах с такива Пирелита и повече няма да повторя. Сега съм с 225/45/17 Bridgestone на тройката и 245/35/19 отпред и 275/30/19 отзад Bridgestone на петицата и нямам такива проблеми. От дърпане с Пирели и Континентал се оплакват много хора с Мерцедеси. Китайските гуми също са пластмасови, забравете за тях. Ако гумите са със по стар DOT, също е много вероятно, дори и да са нови, каучукът да е позагубил от свойствата си и гумата де е по-твърда и да ви дърпа волана.
Ако сте с нископрофилни гуми задължително ги помпете с азот, защото от жегите налягането на обикновения въздух се повишава, което също може да доведе до неудобство при управлението на автомобила.
Първо никога не слагайте гума Пирели, пък било то и чисто нова. Гумите Пирели се загряват много трудно в града, и чувството е все едно караш с пластмасови гуми, много са твърди и дърпат на неравен път с коловози, просто не стават за пътищата в България. Два пъти се прецаквах с такива Пирелита и повече няма да повторя. Сега съм с 225/45/17 Bridgestone на тройката и 245/35/19 отпред и 275/30/19 отзад Bridgestone на петицата и нямам такива проблеми. От дърпане с Пирели и Континентал се оплакват много хора с Мерцедеси. Китайските гуми също са пластмасови, забравете за тях. Ако гумите са със по стар DOT, също е много вероятно, дори и да са нови, каучукът да е позагубил от свойствата си и гумата де е по-твърда и да ви дърпа волана.
Ако сте с нископрофилни гуми задължително ги помпете с азот, защото от жегите налягането на обикновения въздух се повишава, което също може да доведе до неудобство при управлението на автомобила.
- cHaunepucTa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 19.08.2010
- Пол: Мъж
Re: колеги, Имам следния проблем
plamen0242 написа:Колеги, проблема с тегленето на волана по коловозите, го имах и аз на е46-цата. Недейте да се занимавате с глупости, рейки, окачвания и т.н., само си хвърлята парите на вятъра и по пишман майстори. Проблема се дължи само и единствено на широките и твърди летни гуми.
Първо никога не слагайте гума Пирели, пък било то и чисто нова. Гумите Пирели се загряват много трудно в града, и чувството е все едно караш с пластмасови гуми, много са твърди и дърпат на неравен път с коловози, просто не стават за пътищата в България. Два пъти се прецаквах с такива Пирелита и повече няма да повторя. Сега съм с 225/45/17 Bridgestone на тройката и 245/35/19 отпред и 275/30/19 отзад Bridgestone на петицата и нямам такива проблеми. От дърпане с Пирели и Континентал се оплакват много хора с Мерцедеси. Китайските гуми също са пластмасови, забравете за тях. Ако гумите са със по стар DOT, също е много вероятно, дори и да са нови, каучукът да е позагубил от свойствата си и гумата де е по-твърда и да ви дърпа волана.
Ако сте с нископрофилни гуми задължително ги помпете с азот, защото от жегите налягането на обикновения въздух се повишава, което също може да доведе до неудобство при управлението на автомобила.
ДА...и аз съм с пирели колега.
Ще видим със зимните как ще се държи, ако няма проблем, другото лято сменям пирелите.
- plachkov
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 21.06.2010
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: печка
Re: колеги, Имам следния проблем
Аз при всяка смяна на тампоните на носачите усещам по силните вибрации на волана, после изчезват. За коловозите е нормално, все пак колите не се правят да се движат по коловози и каквато и кола да караш винаги е опасно.dzvonko написа:virtualchild написа:Имах луфт във волана по магистралата около 5мм и се налагаше да коригирам за да се движа в права линия.
Оказа се единия тампон на носача. Сега вече е съвсем друго...
При мен няма никакви луфтове...Всичко е супер стегнато, нищо не трака/тропа.
- frizzante
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 481
- Регистриран на: 29.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: му се на вода
колеги, Имам следния проблем
И аз обикалях миналата година по тоя въпрос разни сервизи за това. Проблема се реши след като си сложих зимните 195/65 -15 ки и колата стана друга. Няма смисъл да набивате пари, защото пак ще си го има това теглене. Още като слагах летните 225/45 -17 ми каза момчето, че това ще се случи. Много други коли го имат това, просто по нашите пътища се забелязва повече. Навън такова нещо не усетих.
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!
- RossenVlad
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 28.12.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i e39
Re: колеги, Имам следния проблем
Колеги, аз също имах проблем с носенето по коловози от тирове. Гумите ми са 225/55/16 , а колата е39. Вчера се прибирах от морето. През целия път всичко беше идеално- колата се държеше перфектно. Обаче 50-на км преди София по магистрала Тракия в дясната лента в завоя изтръпнах. Видимо от колата със 100 км/ч. се забелязват коловози от тирове. Буквално не можех да излезна от тях с тази скорост. Дори спрях, защото си помислих за спукана гума. Някой минавал ли е през този участък скоро?
- mitaktv1
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 19.01.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i
Re: колеги, Имам следния проблем
Даа,сигурно е от гумите.Това 'теглене' по паваж,и коловози си остана.Ас смених всичко по предницата,и промяна няма.Със същите гуми съм 'Континентал' с които бях,и преди ремонта.
- gesh
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: хората по пътищата да бягат...
- Мечтае да кара: V8 R730 ;)
Re: колеги, Имам следния проблем
та, до какъв извод стигат читателите като мен с не много сменени гуми и по-малко опит?ако искаш колата ти да изглежда и стои(в дадени случаи) добре, слагай широките гуми и с повече усилие на волана и зад очите всичко трябва да е наред
.ако ли не, возиш се с по-теснички и височки гуми, за да усещаш комфорта от пътуването и стабилността на колата в диапазон на скоростта ДО към 150-60 км/час и пак всичко е наред...нали така?

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: колеги, Имам следния проблем
gesh написа:та, до какъв извод стигат читателите като мен с не много сменени гуми и по-малко опит?ако искаш колата ти да изглежда и стои(в дадени случаи) добре, слагай широките гуми и с повече усилие на волана и зад очите всичко трябва да е наред.ако ли не, возиш се с по-теснички и височки гуми, за да усещаш комфорта от пътуването и стабилността на колата в диапазон на скоростта ДО към 150-60 км/час и пак всичко е наред...нали така?
С по-тесни и високи гуми - стабилност над 130 не търсете....комфорта на дълъг път не се губи с широки и ниски гуми - зависи и от гумите...но стабилност при 160 с тясна гума,няма как да стане
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1676
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: колеги, Имам следния проблем
Интересно ми е къде карате с повече от 160км/ч? Иначе "тегленето" е точно от по-големия размер на гумите.Бях с 185/15' отпред и 195/15' отзад и смених в края на зимата с 205/16' на 4-те колела.Тегленето се появи моментално!
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: колеги, Имам следния проблем
ildivvy написа:Интересно ми е къде карате с повече от 160км/ч? Иначе "тегленето" е точно от по-големия размер на гумите.Бях с 185/15' отпред и 195/15' отзад и смених в края на зимата с 205/16' на 4-те колела.Тегленето се появи моментално!
Ако ти е толкова интересно къде може да се кара с тази скорост - магистрали и пътища да искаш


Кой как и къде с колко кара - не мисля,че изобщо е необходимо да се коментира ,въпроса и темата са различни

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- georde123000
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 435
- Регистриран на: 22.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
- Мечтае да кара: BMW E30 M3
Re: колеги, Имам следния проблем
носенето идва от луфт в реиката,външния или вътрешния накрайник а не от широките гуми 100% съм обеден в това 

- gesh
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: хората по пътищата да бягат...
- Мечтае да кара: V8 R730 ;)
Re: колеги, Имам следния проблем
Gqbriel написа:gesh написа:та, до какъв извод стигат читателите като мен с не много сменени гуми и по-малко опит?ако искаш колата ти да изглежда и стои(в дадени случаи) добре, слагай широките гуми и с повече усилие на волана и зад очите всичко трябва да е наред.ако ли не, возиш се с по-теснички и височки гуми, за да усещаш комфорта от пътуването и стабилността на колата в диапазон на скоростта ДО към 150-60 км/час и пак всичко е наред...нали така?
С по-тесни и високи гуми - стабилност над 130 не търсете....комфорта на дълъг път не се губи с широки и ниски гуми - зависи и от гумите...но стабилност при 160 с тясна гума,няма как да стане
да кажем, че карах с едни 195/65/15 на Е36 и почваше да "играе" доста над 130км/ч ...относно комфорта на дълъг път, зависи кой какво има предвид под дълъг път и комфорт.за нашите пътища и двете понятия са неуместни, но това е лично мнение и не ангажирам никого с това

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: колеги, Имам следния проблем
georde123000 написа:носенето идва от луфт в реиката,външния или вътрешния накрайник а не от широките гуми 100% съм обеден в това
Хубаво си убеден - ама не бъди толкова

В главите са ви само луфтове в рейки и т.н

да кажем, че карах с едни 195/65/15 на Е36 и почваше да "играе" доста над 130км/ч ...относно комфорта на дълъг път, зависи кой какво има предвид под дълъг път и комфорт.за нашите пътища и двете понятия са неуместни, но това е лично мнение и не ангажирам никого с това
Слагайте 195/65/15 на М-ките


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- georde123000
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 435
- Регистриран на: 22.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
- Мечтае да кара: BMW E30 M3
Re: колеги, Имам следния проблем
това го казвам от личен опит само че с е30,цялата ходова част е нова със зимните гуми 175 70 14 колата е неустойчива толкова след 100,ако влезеш в завои по рязко е не стабилна и т.н,след смяната със летните 205 55 16 има огромна разлика колата стана в пъти по стабилна няма никакво носене по магистрала със 170-180 и на горе,преди го имаше това леко занасяне и след смяната на реиката сичко е на 6 

67 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани