Антифриз
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
59 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Achkata_ci
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 18.07.2011
- Местоположение: Плевен , Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530XI
- Мечтае да кара: M5 f10
Re: Антифриз
така ми каза пичът от БМВ сервиз в гр.Плевен... доверил съм му се и карам с червен 

Re: Антифриз
taba4ko написа:има концентрат на -60 и е доста разпространен даже.Achkata_ci написа:епа аз карам 323 ЦИ и сам сигурен, че блокът е алуминиев .. казаха ми да си сложа червеният антифриз (от БМВ СЕРВИЗ)
естествено че е алуминиев блока, все пак е М52, но това не е критерий за избор на антифриз. аз вчера си купих антифриз и си взех обикновен, но доста се чудих дали да не си взема червен. после прецених, че едва ли ще успея да източа стария напълно и не съм сигурен колко ще остане в блока на двигателя както и дали ще се "пресече" като се смеси със синия. това е и причината да не си го купя. това го споменавам защото на червения антифриз пишеше "лонг лайф - 5 години или 250000 километра".
Въобще няма да се пресече бе човек, това не е като да смесиш масло и вода! И не е чак толкова необходимо да правиш блока стерилен отвътре, за да сипеш червен. Като се източи от блока и радиатора, реално остава само в парното (в радиаторчето само)! То колко да попбира, най-много 300-400 грама. И за това пак има решение - наливате само вода за промивка в системата, палиш за няколко минути и я източвате и останалото количество от стария антифриз ще стане "0,001%" пак в радиаторчето

- Мишан
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 5.11.2011
- Местоположение: Панагюрище
- Пол: Мъж
- Кара: 316i 1999
Re: Антифриз
Благодаря на всички, които дадоха мнение по темата. Определено научих много неща. Реших да изкарам тази зима с този антифриз, а догодина да си сложа на БМВ или червен. Но имам и друга въпросителна относно моята охладителна система.
Постоянно ми държи ниско, дори малко под ниското ниво на антифриза. При смяната на тройника ми казаха, че само той е бил проблем. Направиха й тест след неговата смяна като нагнетиха въздух в нея за проверка дали ще държи налягане. Факт, е че постоянно и доливам антифриз. След 500-1000 км отново е малко под минимума, доливам около 200-300 милилитра, става на максимум, след 500-1000 км отново го няма долятото. Спрях да доливам, седи си на едно и също ниво при следващите проверки???
Постоянно ми държи ниско, дори малко под ниското ниво на антифриза. При смяната на тройника ми казаха, че само той е бил проблем. Направиха й тест след неговата смяна като нагнетиха въздух в нея за проверка дали ще държи налягане. Факт, е че постоянно и доливам антифриз. След 500-1000 км отново е малко под минимума, доливам около 200-300 милилитра, става на максимум, след 500-1000 км отново го няма долятото. Спрях да доливам, седи си на едно и също ниво при следващите проверки???
- makaveli316
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 472
- Регистриран на: 18.01.2011
- Местоположение: Freiburg/Плевен/Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 320d E46 2002г.
- Мечтае да кара: 2010 e92 335i
Re: Антифриз
Днес докато махах колектора, си викам я да видя антифриза и гледам е на минимум, даже не знам дали е под минимума.
Пръчката е на ръба и не се подава хич като махна капачката.
Та въпроса ми е какъв антифриз да долея, щото като погледна вътре не мога да разбера какъв цвят е защото е надолу под капачката.
Мисля да ида до бензиностанцията тука на 20 метра да вида кво има, че не ми се ходи в БМВ за антифриз.
Какъв да гледам, червен, син, розов и наистина толкова ли е лошо ако се смесят 2 вида?
Пръчката е на ръба и не се подава хич като махна капачката.
Та въпроса ми е какъв антифриз да долея, щото като погледна вътре не мога да разбера какъв цвят е защото е надолу под капачката.
Мисля да ида до бензиностанцията тука на 20 метра да вида кво има, че не ми се ходи в БМВ за антифриз.
Какъв да гледам, червен, син, розов и наистина толкова ли е лошо ако се смесят 2 вида?

Chris Rock: "There's black people, and there's niggas and the niggas have got to go"
- Shamanek
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 24.08.2009
- Местоположение: София / Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: f01 740xd LCI
Re: Антифриз
Ако не искаш да ги смесваш и за да си сигурен източвай твоя и наливай син
Дали ще е оригинален или не е без значение. Червеният е за алуминиев блок, какъвто твоят НЕ Е.

- mustang1986
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 6.12.2009
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M47N
Re: Антифриз
Shamanek написа:Червеният е за алуминиев блок, какъвто твоят НЕ Е.
Твоят какъв е не е ли алуминиев?


Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!
- Shamanek
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 24.08.2009
- Местоположение: София / Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: f01 740xd LCI
Re: Антифриз
Ми не е
Или поне така ми казаха в сервиза (който много уважавам и хората си разбират от работата). Бях си купил червен антифриз, нали да е по-скъп, по хубав, по не знам си какъв ... като го видяха хората и казаха - Тоя антифриз не е за твоята кола и не пожелаха да го сложат, та ходих да си купя най-обикновен антифриз от Кауфланд, върнах се наляха и до ден днешен не съм имал проблеми 


Re: Антифриз
Shamanek написа:Ми не еИли поне така ми казаха в сервиза (който много уважавам и хората си разбират от работата). Бях си купил червен антифриз, нали да е по-скъп, по хубав, по не знам си какъв ... като го видяха хората и казаха - Тоя антифриз не е за твоята кола и не пожелаха да го сложат, та ходих да си купя най-обикновен антифриз от Кауфланд, върнах се наляха и до ден днешен не съм имал проблеми
мога само да кажа






Тва майсторите ще се окажат чвора, гнилото на ябълката, клозета и т.н. на обществото! Не знам как така ги уважаваш такива хора, честно! Не е необходимо да си дипломиран магистър инженер, за да може да осъзнаеш примерно надпис на опаковка, спецификация и т.н. Червеният антифриз го препоръчват за алуминиеви блокове по причини, които са изказани по-горе, но това не значи, че не става за чугунени и т.н. Може и на лада да се сипе червен антифриз и е доста по-добре, щото е революционна формула с удължен живот на действие. Хората и това са написали и обикновено пошат на опаковката. Синият обикновен е ясно що не се препоръчва за алуминиеви, по-горе мисля пак бе изказано достатъчно добре. И не на последно място искам да попитам, що решиха тия хора, че твоя двигател не е алуминиев. БМВ антифриза, макар и със син цвят (просто така са решили производителите, такъв да му е цвета) пак е за алуминиеви блокове, нищо, че е син! Тва, че не си имал проблеми е ясно, то не става за един ден, дори месеци, но проблемът е, че корозират повърхностите, както обясних по-нагоре в темата, става на шупли... Няма да блокира двигателя, но просто не е редно!
- makaveli316
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 472
- Регистриран на: 18.01.2011
- Местоположение: Freiburg/Плевен/Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 320d E46 2002г.
- Мечтае да кара: 2010 e92 335i
Re: Антифриз
Аз взех някакъв син и долях.
Червен, син, зелен, сега във филми и за антифриз не ми се влиза.
Червен, син, зелен, сега във филми и за антифриз не ми се влиза.

Chris Rock: "There's black people, and there's niggas and the niggas have got to go"
- Shamanek
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 24.08.2009
- Местоположение: София / Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: f01 740xd LCI
Re: Антифриз
slitter написа:Shamanek написа:Ми не еИли поне така ми казаха в сервиза (който много уважавам и хората си разбират от работата). Бях си купил червен антифриз, нали да е по-скъп, по хубав, по не знам си какъв ... като го видяха хората и казаха - Тоя антифриз не е за твоята кола и не пожелаха да го сложат, та ходих да си купя най-обикновен антифриз от Кауфланд, върнах се наляха и до ден днешен не съм имал проблеми
мога само да кажа![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Тва майсторите ще се окажат чвора, гнилото на ябълката, клозета и т.н. на обществото! Не знам как така ги уважаваш такива хора, честно! Не е необходимо да си дипломиран магистър инженер, за да може да осъзнаеш примерно надпис на опаковка, спецификация и т.н. Червеният антифриз го препоръчват за алуминиеви блокове по причини, които са изказани по-горе, но това не значи, че не става за чугунени и т.н. Може и на лада да се сипе червен антифриз и е доста по-добре, щото е революционна формула с удължен живот на действие. Хората и това са написали и обикновено пошат на опаковката. Синият обикновен е ясно що не се препоръчва за алуминиеви, по-горе мисля пак бе изказано достатъчно добре. И не на последно място искам да попитам, що решиха тия хора, че твоя двигател не е алуминиев. БМВ антифриза, макар и със син цвят (просто така са решили производителите, такъв да му е цвета) пак е за алуминиеви блокове, нищо, че е син! Тва, че не си имал проблеми е ясно, то не става за един ден, дори месеци, но проблемът е, че корозират повърхностите, както обясних по-нагоре в темата, става на шупли... Няма да блокира двигателя, но просто не е редно!
Ами да ти кажа майсторите са си доста добре. Няма да споменавам сервиза, но съм сигурен че много хора ходят там и никой не се е оплаква. Червения антифриз още си стои в нас неразопакован. Просто ми обясниха и на мен - "Червеният е за алуминиеви блокове. Твоят е чугунен. Ходи да си земеш син." Не помня точно какво изтъкнаха като проблем с червеният антифриз, но не искаха да го сложат и това е.

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Антифриз
Shamanek написа:slitter написа:Shamanek написа:Ми не еИли поне така ми казаха в сервиза (който много уважавам и хората си разбират от работата). Бях си купил червен антифриз, нали да е по-скъп, по хубав, по не знам си какъв ... като го видяха хората и казаха - Тоя антифриз не е за твоята кола и не пожелаха да го сложат, та ходих да си купя най-обикновен антифриз от Кауфланд, върнах се наляха и до ден днешен не съм имал проблеми
мога само да кажа![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Тва майсторите ще се окажат чвора, гнилото на ябълката, клозета и т.н. на обществото! Не знам как така ги уважаваш такива хора, честно! Не е необходимо да си дипломиран магистър инженер, за да може да осъзнаеш примерно надпис на опаковка, спецификация и т.н. Червеният антифриз го препоръчват за алуминиеви блокове по причини, които са изказани по-горе, но това не значи, че не става за чугунени и т.н. Може и на лада да се сипе червен антифриз и е доста по-добре, щото е революционна формула с удължен живот на действие. Хората и това са написали и обикновено пошат на опаковката. Синият обикновен е ясно що не се препоръчва за алуминиеви, по-горе мисля пак бе изказано достатъчно добре. И не на последно място искам да попитам, що решиха тия хора, че твоя двигател не е алуминиев. БМВ антифриза, макар и със син цвят (просто така са решили производителите, такъв да му е цвета) пак е за алуминиеви блокове, нищо, че е син! Тва, че не си имал проблеми е ясно, то не става за един ден, дори месеци, но проблемът е, че корозират повърхностите, както обясних по-нагоре в темата, става на шупли... Няма да блокира двигателя, но просто не е редно!
Ами да ти кажа майсторите са си доста добре. Няма да споменавам сервиза, но съм сигурен че много хора ходят там и никой не се е оплаква. Червения антифриз още си стои в нас неразопакован. Просто ми обясниха и на мен - "Червеният е за алуминиеви блокове. Твоят е чугунен. Ходи да си земеш син." Не помня точно какво изтъкнаха като проблем с червеният антифриз, но не искаха да го сложат и това е.
Според http://www.popularmechanics.com/cars/how-to/products/1272436 си прав,но става дума за алуминиеви радиатори
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Антифриз
Абе колеги, вече не почваме ли да се излагаме с тая тема!? Начи, аз нямам 320д 150 к.с., но съм чел, че след 2001 г. се произвеждат двигатели само с алуминиеви блокове, може би има изключения, не знам, нека тези които имат въпросния двигател да кажат със сигурност алуминиев ли е блоко или е чугунен, но дори това не е най-важното. По-важното е да се разбере, че БМВ продават оригинален антифриз СИН на цвят, но той не съдържа нитрити и това го пише на самата опаковка. Съдържа органични вещества, които заместват сулфитите и нитритите за антикорозионното действие и този СИН на цвят антифриз е абсолютен аналог на червения антифриз, който продават за ВАГ групата например (Г12). Съставките на двата антифриза са еднакви, рзличават се само по цвят. Това е антифриза, който БМВ препоръчва за БМВ двигателите, независимо дали са чугунени или не. Дори и да не е алуминиев, то колегата по-горе е прав, че има алуминиев радиатор. Освен всичко друго червеният антифриз, който ще го наричам от тук нататък ЛОНГ ЛАЙФ е доста по-добър за пластмасовите детаили (фланци и др.), които са доста в нашите двигатели, а също така и за гумените уплътнения, защото ги щади, докато обикновения антифриз не!!! Нека да приключим темата с ясното изясняване на нещата, че е необходимо да се кара със СИН БМВ АНТИФРИЗ или ЧЕРВЕН (и нюансите на червеното) ЛОНГЛАЙФ АНТИФРИЗ и да няма повече спекулации по темата, камо ли идващи от някакви малоумни майстори. С обикновен антифриз (СИН/ЗЕЛЕН/...)може да се кара, но не е хич препоръчително!!! Мога да предоставя доказателства на какво прилича гуменото уплътнение на тройника отзад на главата на М43, който сменявам няколко пъти, щото протичаше! Откакто карам с червен антифриз не е протекъл и вече нямам никакви загуби на охладителна течност!
- mustang1986
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 6.12.2009
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M47N
Re: Антифриз
http://www.prista-oil.com/bg/brands/pri ... ds-15.html
Щракате посредата върху Антифризът – сезонен или всесезонен продукт?Четете и спирате да питате вече
Щракате посредата върху Антифризът – сезонен или всесезонен продукт?Четете и спирате да питате вече


Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!
- makaveli316
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 472
- Регистриран на: 18.01.2011
- Местоположение: Freiburg/Плевен/Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 320d E46 2002г.
- Мечтае да кара: 2010 e92 335i
Re: Антифриз
Хора, при доливане на антифриз, нужно ли е да се обезвъздушава системата?
Беше ми спаднало нивото, пластмасовата пръчица, която показва нивото беше потънала, но все пак поглеждайки надолу се виждаше, че има антифриз.
Долях някъде 480мл докато не изплува пръчката на макс ниво.
Не съм обезвъздушавал, да се притеснявам ли?
Беше ми спаднало нивото, пластмасовата пръчица, която показва нивото беше потънала, но все пак поглеждайки надолу се виждаше, че има антифриз.
Долях някъде 480мл докато не изплува пръчката на макс ниво.
Не съм обезвъздушавал, да се притеснявам ли?

Chris Rock: "There's black people, and there's niggas and the niggas have got to go"
59 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани