Какво да го правя този двигател N42
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Какво да го правя този двигател N42
ти си някакъв скрит талант, който се крие зад маската на аматьор, който се чуди какво да прави
Аз следя темата с интерес, защото ми е като филм по дискавъри
Пускай клитове, снимки, каквото можеш, въпреки че на мен лично никога няма да са ми от полза

Аз следя темата с интерес, защото ми е като филм по дискавъри

Пускай клитове, снимки, каквото можеш, въпреки че на мен лично никога няма да са ми от полза

- besnia_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 22.09.2010
- Местоположение: london uk
- Пол: Мъж
- Кара: M sport
- Мечтае да кара: черно ламбо по прашните улици
Re: Какво да го правя този двигател N42
© написа:ти си някакъв скрит талант, който се крие зад маската на аматьор, който се чуди какво да прави![]()
Аз следя темата с интерес, защото ми е като филм по дискавъри![]()
Пускай клитове, снимки, каквото можеш, въпреки че на мен лично никога няма да са ми от полза
Здравей колега








Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Какво да го правя този двигател N42
Колега темата е Номер 1, много интересна и с нетърпение очаквам всяка нова снимка и коментар! Кеф ми е да видя какво имам под капака разглобено на части 

Race Chip Ultimate + App control 3.0d 258ксhttps://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=133&t=438448&p=4501949#p4501949
- desoxr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 185
- Регистриран на: 17.10.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 touring
Re: Какво да го правя този двигател N42
Колега тези "болтове" са хидравлични оптегачи,в тях влиза масло под налягане и така държи веригата опъната.Ако налягането на маслото е слабо или е запушена маслената магистрала,то оптегача остава да работи само на пружината която е в него и веригата вибрира.Има два модела оптегачи за тоз мотор.В първите двигатели от серията N42 оптегача е по къс с около 4 мм и е с по мека пружина.В моделие след 2003г. мисля е вече по дълъг и по твърд
.Може и да има зависимост между това и чупенето на водача на веригата.Успех ти желая и споделяй какво се случва и на мен ми е интересно, тъй като имам същия мотор. 


- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Какво да го правя този двигател N42
Тая тема съм я изпуснал, пък тя била интересна
Като си разопаковал гарнитурата трябва да има едно листче на което пише на колко кг. се затягат болтовете на главата и в каква последователност се затягат, пази го

besnia_ написа: днес разопаковах гарнитурата, доста интересна желязна не е кингерит или там от каквото правят другите гарнитури,има едни издутини като се затегне главата стават като уплътнение измислили са го германците евъла им правя много умни хорасега
Като си разопаковал гарнитурата трябва да има едно листче на което пише на колко кг. се затягат болтовете на главата и в каква последователност се затягат, пази го


- besnia_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 22.09.2010
- Местоположение: london uk
- Пол: Мъж
- Кара: M sport
- Мечтае да кара: черно ламбо по прашните улици
Re: Какво да го правя този двигател N42
desoxr написа:Колега тези "болтове" са хидравлични оптегачи,в тях влиза масло под налягане и така държи веригата опъната.Ако налягането на маслото е слабо или е запушена маслената магистрала,то оптегача остава да работи само на пружината която е в него и веригата вибрира.Има два модела оптегачи за тоз мотор.В първите двигатели от серията N42 оптегача е по къс с около 4 мм и е с по мека пружина.В моделие след 2003г. мисля е вече по дълъг и по твърд.Може и да има зависимост между това и чупенето на водача на веригата.Успех ти желая и споделяй какво се случва и на мен ми е интересно, тъй като имам същия мотор.
Здрасти колега






- besnia_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 22.09.2010
- Местоположение: london uk
- Пол: Мъж
- Кара: M sport
- Мечтае да кара: черно ламбо по прашните улици
Re: Какво да го правя този двигател N42
[quote="Bavarcho"]Тая тема съм я изпуснал, пък тя била интересна
Здрасти колега и аз се надявах че ще има бележка с упътване обаче уви нямаше нищо
аз поредицата на затягането я знам тук съм намерил и на колко трябва да се затегнат обаче четри от болтовете са по малки а номер 10 от болтовете е и по къс и леко се притеснявам
да не го скъсам аз имам и алтернативен вариант обаче не трябва да се стига до там трябва всичко да стане от първия път 

Здрасти колега и аз се надявах че ще има бележка с упътване обаче уви нямаше нищо



Последна промяна besnia_ на 15 Сеп 2011, 0:55, променена общо 1 път
- besnia_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 22.09.2010
- Местоположение: london uk
- Пол: Мъж
- Кара: M sport
- Мечтае да кара: черно ламбо по прашните улици
Re: Какво да го правя този двигател N42
karnak написа:Пожелавам ти успех,братле днеска свърших сагата с същия мотор ,дойде в багажника от друг майсторбез скоби не може да се зацепи, взехме скоби от Пловдив от колеги,днес запали
при моя случей бяха близнати няколко клапана само
питай ако нещо не ти идва
Здрасти колега идва момента да събирам главата и да я пусна вътре


- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Какво да го правя този двигател N42
Хм.. на повечето гарнитури я има тая "бележка"...
Иначе затягането май е толкова 30нм, щом знаеш и какъв е реда на затягане...
Затягаш малко, изчакваш пет минути и затягаш още...
И не ги затягай на 30нм на по-малко че шанса да скъсаш болд е голям (принципно болтовете се сменят)
Иначе затягането май е толкова 30нм, щом знаеш и какъв е реда на затягане...
Затягаш малко, изчакваш пет минути и затягаш още...
И не ги затягай на 30нм на по-малко че шанса да скъсаш болд е голям (принципно болтовете се сменят)

- desoxr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 185
- Регистриран на: 17.10.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 touring
Re: Какво да го правя този двигател N42
Да, точно така е,стария по къс оптегач е с по голяма глава,а новия с по малка. 

- besnia_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 22.09.2010
- Местоположение: london uk
- Пол: Мъж
- Кара: M sport
- Мечтае да кара: черно ламбо по прашните улици
Re: Какво да го правя този двигател N42
Bavarcho написа:Хм.. на повечето гарнитури я има тая "бележка"...
Иначе затягането май е толкова 30нм, щом знаеш и какъв е реда на затягане...
Затягаш малко, изчакваш пет минути и затягаш още...
И не ги затягай на 30нм на по-малко че шанса да скъсаш болд е голям (принципно болтовете се сменят)
Питах едни колега той го е правил същия мотор скоро


- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Какво да го правя този двигател N42
besnia_ написа:Bavarcho написа:Хм.. на повечето гарнитури я има тая "бележка"...
Иначе затягането май е толкова 30нм, щом знаеш и какъв е реда на затягане...
Затягаш малко, изчакваш пет минути и затягаш още...
И не ги затягай на 30нм на по-малко че шанса да скъсаш болд е голям (принципно болтовете се сменят)
Питах едни колега той го е правил същия мотор скоротой може да каже как ги е затягал тези болтове, иначе ще го правим по нашия начин
ако не намериш не ги затягай последователно... някакво шахматно (ама все едно през две квадратчета)... колко болта има глават, че ей сега стягах главата на един мерцедес 250тд и има 24 болта


- besnia_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 22.09.2010
- Местоположение: london uk
- Пол: Мъж
- Кара: M sport
- Мечтае да кара: черно ламбо по прашните улици
Re: Какво да го правя този двигател N42
Bavarcho написа:besnia_ написа:Bavarcho написа:Хм.. на повечето гарнитури я има тая "бележка"...
Иначе затягането май е толкова 30нм, щом знаеш и какъв е реда на затягане...
Затягаш малко, изчакваш пет минути и затягаш още...
И не ги затягай на 30нм на по-малко че шанса да скъсаш болд е голям (принципно болтовете се сменят)
Питах едни колега той го е правил същия мотор скоротой може да каже как ги е затягал тези болтове, иначе ще го правим по нашия начин
ако не намериш не ги затягай последователно... някакво шахматно (ама все едно през две квадратчета)... колко болта има глават, че ей сега стягах главата на един мерцедес 250тд и има 24 болта

Здрасти колега десет болта има бавареца колко цилиндъра е този мерцедес



- besnia_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 22.09.2010
- Местоположение: london uk
- Пол: Мъж
- Кара: M sport
- Мечтае да кара: черно ламбо по прашните улици
Re: Какво да го правя този двигател N42
desoxr написа:Да, точно така е,стария по къс оптегач е с по голяма глава,а новия с по малка.
Здравей колега ето ги болтовете


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- karnak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: BURGAS
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Boeing
Re: Какво да го правя този двигател N42
Колега,не бях влизал доста време гледам,че има развитие по темата .Болтовете на главата ги стегнах, големите на 7кг малките на 3кг
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани