Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.
ако започнат да ми пречат- като нищо ще ги махна обаче има едно голямо НО....
но ако пък вършат важна работа???
дайте да се изясним за какво точно служат.
но ако пък вършат важна работа???
дайте да се изясним за какво точно служат.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.
Аз съм забелязъл че сутрин като запалиш колата се затварят..... от тук на там си правете изводи за какво служи...... т.е отговаря за по бързото затопляне на антифириза, за разхлаждането се грижи перката
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.
помагат на двигателя да поддържа раб температура.при продължително спускане с и без тях има разлика с няколко градуса
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.
павката написа:помагат на двигателя да поддържа раб температура.при продължително спускане с и без тях има разлика с няколко градуса
Целта е:
Когато колата е загряла - жалюзите са затворени, за да може горещия въздух да не отива към мотора.
Когато колата е студена - жалюзите са затворени, за да може студения въздух да не отва към мотора.
Когато е загряла и се пусне перката - жалюзите са затворени, за да не смуче към мотора, а да вади горещия въздух под колата.
Когато колата е студена (зимата) - жалюзите са затворени с цел да не се затруднява достигането на работна температура на мотора.
Извод - не махайте жалюзите

Отварят се в момента, в който загасите колата.
Целта е мотора да достига оптималната си температура и да я задържа оптимална - без значение загряла ли е колата, студена ли е, навън +40 ли е или е -15 градуса - мотора трябва да е максимално изолиран от външните условия - тоест жалюзите трябва да са затворени.
- tani bojilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 3.04.2010
- Местоположение: Банкя
- Пол: Мъж
- Кара: е 46 320д 136кс + чип
Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.
E добре де,само като се изгаси колата ли се отварят тия жалюзи и въобще за какво ще се отварят когато си спрял..
То ако повреме на каране са постояно затворени,закакво въобще трябва да са жалюзи ами просто не са сложили една кора..
Според мен би трябвало да се отварят все някога при каране.Предполагам когато загрее се отварят за момент и после пак се затварят..
То ако повреме на каране са постояно затворени,закакво въобще трябва да са жалюзи ами просто не са сложили една кора..
Според мен би трябвало да се отварят все някога при каране.Предполагам когато загрее се отварят за момент и после пак се затварят..
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.
Въпреки всичко при мене нищо не променят като си стоят отворени
заминал ми е вакума им ама след като не ми прави проблеми не ми се занимава да го сменям
само съм чувал че по добре е да седят отворени отколкото да са затворени (при проблем разбира се) 



- bojky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '08 535d
- Мечтае да кара: F10 M550d
Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.
Абе колеги толкова ли време никой не свали корите да погледне какво ги управлява тези щлюзи...за да се отварят и завтварят значи трябва елекронно да се контролира това...и това става именно от едно вакумн клапнче, което е закачено на тръбичката на щеката за маслото. Чрез него компютъра контролира отварянето и затварянето! 

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.
tani bojilov написа:E добре де,само като се изгаси колата ли се отварят тия жалюзи и въобще за какво ще се отварят когато си спрял..
То ако повреме на каране са постояно затворени,закакво въобще трябва да са жалюзи ами просто не са сложили една кора..
Според мен би трябвало да се отварят все някога при каране.Предполагам когато загрее се отварят за момент и после пак се затварят..
Tочно като загрее е глупаво да се отварят, защото въздушната струя влиза в коша и допълнително затопля мотора!
Когато колата спре се отварят - необходимо е "проветрение" на радиатора от всички страни

- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.
Dimitroff написа:tani bojilov написа:E добре де,само като се изгаси колата ли се отварят тия жалюзи и въобще за какво ще се отварят когато си спрял..
То ако повреме на каране са постояно затворени,закакво въобще трябва да са жалюзи ами просто не са сложили една кора..
Според мен би трябвало да се отварят все някога при каране.Предполагам когато загрее се отварят за момент и после пак се затварят..
Tочно като загрее е глупаво да се отварят, защото въздушната струя влиза в коша и допълнително затопля мотора!
Когато колата спре се отварят - необходимо е "проветрение" на радиатора от всички страни
E мойта като няма такива шлюзи то двигателя се си се грее от топлият въздух

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.
Въпроса е ...защо нямаш жалюзи 

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.
Dimitroff написа:Въпроса е ...защо нямаш жалюзи
Някой ги е объркал с "пеперудките" и е играл скалпела

Si non confectus, non reficiat.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.
e мойта е с виско как ще има жалюзи?
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.
Мистерията при теб е разгадана - ти си с автоматик 

- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.
Dimitroff написа:Мистерията при теб е разгадана - ти си с автоматик
ами да

- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.
dimitroff , казваш че и когато колата е затормозена - примерно при изкачване на голям наклон , тези щори са затворени - на 105+ градуса
мисля че си прав почти за всичко , но при голям "ЗОР" с отворени щори охлаждането ще е по ефективно . Ako трябва да е отделен мотора , защо да не се направи един шилд просто .. нещо подобно :




Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани