Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 857
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: с кеф...
Мечтае да кара: МИГ29
Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от katronski_br » 06 Май 2011, 3:03

ако започнат да ми пречат- като нищо ще ги махна обаче има едно голямо НО....
но ако пък вършат важна работа???
дайте да се изясним за какво точно служат.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от milennyc » 06 Май 2011, 7:43

Аз съм забелязъл че сутрин като запалиш колата се затварят..... от тук на там си правете изводи за какво служи...... т.е отговаря за по бързото затопляне на антифириза, за разхлаждането се грижи перката

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от павката » 06 Май 2011, 7:47

помагат на двигателя да поддържа раб температура.при продължително спускане с и без тях има разлика с няколко градуса
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от Dimitroff » 06 Май 2011, 8:04

павката написа:помагат на двигателя да поддържа раб температура.при продължително спускане с и без тях има разлика с няколко градуса


Целта е:

Когато колата е загряла - жалюзите са затворени, за да може горещия въздух да не отива към мотора.
Когато колата е студена - жалюзите са затворени, за да може студения въздух да не отва към мотора.
Когато е загряла и се пусне перката - жалюзите са затворени, за да не смуче към мотора, а да вади горещия въздух под колата.
Когато колата е студена (зимата) - жалюзите са затворени с цел да не се затруднява достигането на работна температура на мотора.

Извод - не махайте жалюзите :mhihi: (трябва да са затворени !)

Отварят се в момента, в който загасите колата.

Целта е мотора да достига оптималната си температура и да я задържа оптимална - без значение загряла ли е колата, студена ли е, навън +40 ли е или е -15 градуса - мотора трябва да е максимално изолиран от външните условия - тоест жалюзите трябва да са затворени.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 3.04.2010
Местоположение: Банкя
Пол: Мъж
Кара: е 46 320д 136кс + чип

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от tani bojilov » 07 Май 2011, 23:37

E добре де,само като се изгаси колата ли се отварят тия жалюзи и въобще за какво ще се отварят когато си спрял..
То ако повреме на каране са постояно затворени,закакво въобще трябва да са жалюзи ами просто не са сложили една кора..
Според мен би трябвало да се отварят все някога при каране.Предполагам когато загрее се отварят за момент и после пак се затварят..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1908
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: G05 xdrive 40i
Мечтае да кара: трезвен

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от S7 » 07 Май 2011, 23:50

Въпреки всичко при мене нищо не променят като си стоят отворени ;) заминал ми е вакума им ама след като не ми прави проблеми не ми се занимава да го сменям :lalala: само съм чувал че по добре е да седят отворени отколкото да са затворени (при проблем разбира се) :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 405
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: '08 535d
Мечтае да кара: F10 M550d

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от bojky » 09 Май 2011, 2:09

Абе колеги толкова ли време никой не свали корите да погледне какво ги управлява тези щлюзи...за да се отварят и завтварят значи трябва елекронно да се контролира това...и това става именно от едно вакумн клапнче, което е закачено на тръбичката на щеката за маслото. Чрез него компютъра контролира отварянето и затварянето! :)

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от Dimitroff » 09 Май 2011, 7:08

tani bojilov написа:E добре де,само като се изгаси колата ли се отварят тия жалюзи и въобще за какво ще се отварят когато си спрял..
То ако повреме на каране са постояно затворени,закакво въобще трябва да са жалюзи ами просто не са сложили една кора..
Според мен би трябвало да се отварят все някога при каране.Предполагам когато загрее се отварят за момент и после пак се затварят..


Tочно като загрее е глупаво да се отварят, защото въздушната струя влиза в коша и допълнително затопля мотора!

Когато колата спре се отварят - необходимо е "проветрение" на радиатора от всички страни :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от adovet » 09 Май 2011, 7:30

Dimitroff написа:
tani bojilov написа:E добре де,само като се изгаси колата ли се отварят тия жалюзи и въобще за какво ще се отварят когато си спрял..
То ако повреме на каране са постояно затворени,закакво въобще трябва да са жалюзи ами просто не са сложили една кора..
Според мен би трябвало да се отварят все някога при каране.Предполагам когато загрее се отварят за момент и после пак се затварят..


Tочно като загрее е глупаво да се отварят, защото въздушната струя влиза в коша и допълнително затопля мотора!

Когато колата спре се отварят - необходимо е "проветрение" на радиатора от всички страни :D

E мойта като няма такива шлюзи то двигателя се си се грее от топлият въздух :nono: Нещо не се връзва

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от Dimitroff » 09 Май 2011, 9:57

Въпроса е ...защо нямаш жалюзи :lol:

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от Zagy » 09 Май 2011, 10:38

Dimitroff написа:Въпроса е ...защо нямаш жалюзи :lol:

Някой ги е объркал с "пеперудките" и е играл скалпела :mhihi:
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от adovet » 09 Май 2011, 12:52

e мойта е с виско как ще има жалюзи?

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от Dimitroff » 09 Май 2011, 13:49

Мистерията при теб е разгадана - ти си с автоматик :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от adovet » 09 Май 2011, 13:51

Dimitroff написа:Мистерията при теб е разгадана - ти си с автоматик :lol:

ами да :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 902
Регистриран на: 26.10.2008
Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
Пол: Мъж
Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
Мечтае да кара: ///M

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от mitrax » 10 Май 2011, 13:51

dimitroff , казваш че и когато колата е затормозена - примерно при изкачване на голям наклон , тези щори са затворени - на 105+ градуса :roll: мисля че си прав почти за всичко , но при голям "ЗОР" с отворени щори охлаждането ще е по ефективно . Ako трябва да е отделен мотора , защо да не се направи един шилд просто .. нещо подобно :
Изображение
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook