Масло за Е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- onicks
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 31.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 520i
Re: Масло за Е46
Бмв е39 520 м52 с масло кастрол 10w60 много добро 

- vertig0
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 9.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xi Touring,E36 S50B32
- Мечтае да кара: E30 S85B50
Re: Масло за Е46
Е46 330xi М54Б30 с газов инжекцион. Та маслото ми е MOTUL Specific CNG/LPG 5W-40 Не усещам разлика в работата на ДВГ,работи спокойно и тихо,както преди.Не го и яде,надявам се и да не почне.Че като гледам що народ се оплаквааа...



- smilen82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 10.09.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 318i автоматик
Re: Масло за Е46
Здравейте бих искал да попитам какво означава BMW Longlife-98 , BMW Longlife-01 и BMW Longlife-04.какво означават тези спецификации
- Badgo
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 12.05.2012
- Местоположение: Плвдив
- Пол: Мъж
- Кара: E46
Re: Масло за Е46
318i 118hp 10W40 BMW ,сменям на 10000км.
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: Масло за Е46
overclock написа:на тези масла им дават 22-25000км не карайте повече от 15000км..
Да заради качественото ни гориво. Ако бяхме в Германия може би щяхме да ги сменяме на 25000 километра. Аз Първи път сипах БМВ 5в30 и ще разбера след 15к дали ще има ефект маслото.

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Масло за Е46
taba4ko написа:Да заради качественото ни гориво. Ако бяхме в Германия може би щяхме да ги сменяме на 25000 километра. Аз Първи път сипах БМВ 5в30 и ще разбера след 15к дали ще има ефект маслото.
Първо за Германия, има човек от форума, който живее там и за 2 години и малко минА 100 000км със смяна на маслото на 25к км... това на газ! Къде заради горивата, къде заради качественото масло.
Второ, това BMW масло съм твърдо против него, карах моя кола с такова 5в40 и го смених след 1000км пробег... просто не можах да издържа щракането на повдигачите на топло и на студено... ужас!
Дано 5в30 е по-добро, но съм скептичен.

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: Масло за Е46
Аз за първи път карам с него и колата работи на първи поглед по-добре (както казват някои колеги по-мазно). 5в40 не съм го пробвал. За сега съм навъртял само около 300 км но ще разбера дали става след около 1000 км.

- kali76
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 15.10.2011
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Пол: Мъж
- Кара: Е 91 318I
- Мечтае да кара: НОВ автомобил
Re: Масло за Е46
И аз съм вече с Кастрол 5в40.Има подобрение ,но в първите секунди клапаните пак се чуват,особено ако колата не е палена няколко дни.
Re: Масло за Е46
vicho написа:taba4ko написа:Да заради качественото ни гориво. Ако бяхме в Германия може би щяхме да ги сменяме на 25000 километра. Аз Първи път сипах БМВ 5в30 и ще разбера след 15к дали ще има ефект маслото.
Първо за Германия, има човек от форума, който живее там и за 2 години и малко минА 100 000км със смяна на маслото на 25к км... това на газ! Къде заради горивата, къде заради качественото масло.
Второ, това BMW масло съм твърдо против него, карах моя кола с такова 5в40 и го смених след 1000км пробег... просто не можах да издържа щракането на повдигачите на топло и на студено... ужас!
Дано 5в30 е по-добро, но съм скептичен.
5-40 най-вероятно е Longlife-98 т.е. такова което въобще не се препоръчва по-новите дизелови двигатели срещу 5-30 LongLife 04
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Масло за Е46
© написа:5-40 най-вероятно е Longlife-98 т.е. такова което въобще не се препоръчва по-новите дизелови двигатели срещу 5-30 LongLife 04
за дизели не знам, 28-цата й слагах 5в40 в литрови опаковки
п.с. дизела само фешън масло, че иначе


You said: "Time will change!" What if it changes you?
- skoklev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 5.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше E46 330xi, сега Туарег 3.2 vr6
Re: Масло за Е46
Същото наблюдение имам като Вичо. Сигурно за други двг това масло е супер
Поръчах Едж турбо дизел, ще видим разликата тия дни. 
Edit: колата придоби съвсем друг звук с това масло! Препоръчвам!


Edit: колата придоби съвсем друг звук с това масло! Препоръчвам!
Последна промяна skoklev на 30 Дек 2012, 10:30, променена общо 1 път
Re: Масло за Е46
5-40 има и LL04, но май не го продават масово
но може спокойно да пробвате с 0-40 което не е на много по висока цена
но може спокойно да пробвате с 0-40 което не е на много по висока цена

- kunaa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 12.12.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D
- Мечтае да кара: м5
- Детайли за колата: черна печка
Re: Масло за Е46
Longlife-98 oils
Satisfy specific requirements for extended oil change intervals that were introduced in 1998. Their quality is no longer adequate for the current range of spark-ignition and diesel engines.
Longlife-04 oils
These have been developed to guarantee an optimum service life for the particulate filter in diesel engines. These oils are stipulated for all diesel engines with particulate filter, but may also be used in almost all other BMW engines. Like Longlife-01 and Longlife-01 FE oils, they satisfy currently BMW's most stringent quality requirements. Longlife-04 oils must not be used in BMW spark-ignition engines in countries outside Europe (EU plus Switzerland, Norway and Liechtenstein).
Общо взето коментарите из интернет са, че 04 е измислено да пази катализаторите и филтрите за твърдите частици с по-малко отлагания. Освен това 04 не се препоръчвало да се използва извън ЕС заради повишеното съдържание на сяра в горивото, което водело до бързо окисляване и т.н. Не съм много запознат с тия химии
Satisfy specific requirements for extended oil change intervals that were introduced in 1998. Their quality is no longer adequate for the current range of spark-ignition and diesel engines.
Longlife-04 oils
These have been developed to guarantee an optimum service life for the particulate filter in diesel engines. These oils are stipulated for all diesel engines with particulate filter, but may also be used in almost all other BMW engines. Like Longlife-01 and Longlife-01 FE oils, they satisfy currently BMW's most stringent quality requirements. Longlife-04 oils must not be used in BMW spark-ignition engines in countries outside Europe (EU plus Switzerland, Norway and Liechtenstein).
Общо взето коментарите из интернет са, че 04 е измислено да пази катализаторите и филтрите за твърдите частици с по-малко отлагания. Освен това 04 не се препоръчвало да се използва извън ЕС заради повишеното съдържание на сяра в горивото, което водело до бързо окисляване и т.н. Не съм много запознат с тия химии
- Wolfeye
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 30.05.2010
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата си!e46 320ci & e92 320d
- Детайли за колата: Devil heart.. Angel eyes...
Re: Масло за Е46
© написа:Longlife-98 oils
Satisfy specific requirements for extended oil change intervals that were introduced in 1998. Their quality is no longer adequate for the current range of spark-ignition and diesel engines.
Longlife-04 oils
These have been developed to guarantee an optimum service life for the particulate filter in diesel engines. These oils are stipulated for all diesel engines with particulate filter, but may also be used in almost all other BMW engines. Like Longlife-01 and Longlife-01 FE oils, they satisfy currently BMW's most stringent quality requirements. Longlife-04 oils must not be used in BMW spark-ignition engines in countries outside Europe (EU plus Switzerland, Norway and Liechtenstein).
Общо взето коментарите из интернет са, че 04 е измислено да пази катализаторите и филтрите за твърдите частици с по-малко отлагания. Освен това 04 не се препоръчвало да се използва извън ЕС заради повишеното съдържание на сяра в горивото, което водело до бързо окисляване и т.н. Не съм много запознат с тия химии
А ние в Европейския съюз ли сме ?

Смисъл нашите горива са богати на сяра или бъркам?
Така и неразбрах, а ми е интересно, защото повечето "специалисти" като чуат бмв бензин... - "Оо слагай 5в40 бмв и си свиркай", ама 5в40 бмв масло дето го продават в БГ е лл-98..


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани