Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
здравейте колеги имам бмв 330xi имам проблем карах си колата бях в населено място и се движех с 50 км изведнъж предните ми две колела блокираха не съм мн спец по колите и си помислих че са спирачките не бяха те мъчих се да я подкарам на пред назад и изведнъш се оправи но почна да издава един шум тракане на желязо прибрах си колата едвам едвам и пред нас разбрах че нямам задна скорост смених полуоската от дясно понеже ми бяха каза ли че е за смяна ,но проблема си остана някакви съвети 

- hackANDslash
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 26.06.2012
- Пол: Мъж
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Здравейте Колеги
Карам 330xd от 9 месеца и съм много доволен, но днес леко ме притесни автомата и искам да се допитам до вас. Карам си с 60-70 км/ч по голямо нанадолнище /точно след края на магистрала Хемус преди Ябланица/, лоста е на позиция D, но без каквато и да е моя намеса превключи на по-долна предавка и започна да задържа на скорост. Случвало ми се и преди при по висока скорост ако натисна по-силно спирачката пак накъде по нанадолнище да смени на по-ниска предавка и да започне да задържа. До сега смятах, че това е нормално поведение на автомата ? След като днес го направи без да съм натискал спирачката проверих в интернет - не намерих нещо подобно и вече започвам да се замислям, че нещо не е наред. Нямам проблеми с превключването или някакви шумове, маслото не съм го сменял като колата поне на километраж е на 240 000
Благодаря
Карам 330xd от 9 месеца и съм много доволен, но днес леко ме притесни автомата и искам да се допитам до вас. Карам си с 60-70 км/ч по голямо нанадолнище /точно след края на магистрала Хемус преди Ябланица/, лоста е на позиция D, но без каквато и да е моя намеса превключи на по-долна предавка и започна да задържа на скорост. Случвало ми се и преди при по висока скорост ако натисна по-силно спирачката пак накъде по нанадолнище да смени на по-ниска предавка и да започне да задържа. До сега смятах, че това е нормално поведение на автомата ? След като днес го направи без да съм натискал спирачката проверих в интернет - не намерих нещо подобно и вече започвам да се замислям, че нещо не е наред. Нямам проблеми с превключването или някакви шумове, маслото не съм го сменял като колата поне на километраж е на 240 000
Благодаря
- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
hackANDslash написа:Здравейте Колеги
Карам 330xd от 9 месеца и съм много доволен, но днес леко ме притесни автомата и искам да се допитам до вас. Карам си с 60-70 км/ч по голямо нанадолнище /точно след края на магистрала Хемус преди Ябланица/, лоста е на позиция D, но без каквато и да е моя намеса превключи на по-долна предавка и започна да задържа на скорост. Случвало ми се и преди при по висока скорост ако натисна по-силно спирачката пак накъде по нанадолнище да смени на по-ниска предавка и да започне да задържа. До сега смятах, че това е нормално поведение на автомата ? След като днес го направи без да съм натискал спирачката проверих в интернет - не намерих нещо подобно и вече започвам да се замислям, че нещо не е наред. Нямам проблеми с превключването или някакви шумове, маслото не съм го сменял като колата поне на километраж е на 240 000
Благодаря
Нормално е колега.
Колата си има моторна спирачки и разбира кога си пуснал педала и се спускаш надолу. Освен това трябва да си в определен диапазон от обороти.
- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
hackANDslash написа:Здравейте Колеги
Карам 330xd от 9 месеца и съм много доволен, но днес леко ме притесни автомата и искам да се допитам до вас. Карам си с 60-70 км/ч по голямо нанадолнище /точно след края на магистрала Хемус преди Ябланица/, лоста е на позиция D, но без каквато и да е моя намеса превключи на по-долна предавка и започна да задържа на скорост. Случвало ми се и преди при по висока скорост ако натисна по-силно спирачката пак накъде по нанадолнище да смени на по-ниска предавка и да започне да задържа. До сега смятах, че това е нормално поведение на автомата ? След като днес го направи без да съм натискал спирачката проверих в интернет - не намерих нещо подобно и вече започвам да се замислям, че нещо не е наред. Нямам проблеми с превключването или някакви шумове, маслото не съм го сменял като колата поне на километраж е на 240 000
Благодаря
Какво чакаш, че не си обслужил кутията още? Единственото което можеш да направиш за момента е да я обслужиш!
При мен свалянето на предавка е винаги обвързано с натискане на спирачката.
mony23 написа:здравейте колеги имам бмв 330xi имам проблем карах си колата бях в населено място и се движех с 50 км изведнъж предните ми две колела блокираха не съм мн спец по колите и си помислих че са спирачките не бяха те мъчих се да я подкарам на пред назад и изведнъш се оправи но почна да издава един шум тракане на желязо прибрах си колата едвам едвам и пред нас разбрах че нямам задна скорост смених полуоската от дясно понеже ми бяха каза ли че е за смяна ,но проблема си остана някакви съвети
Как разбра,че точно предните колела не се движат? Според мен, проблемът ти не е за форума - трябва са се погледне колата.
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
ясно е че трябва да се погледне просто търсех съвет за сервис и от какво може да се е случило това (а на въпроса как разбрах като спрях и давах напред назад видях )
- hackANDslash
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 26.06.2012
- Пол: Мъж
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Благодаря за отговорите колеги.
Да наистина сте прави не е лошо да се направи една смяна на маслото, кой знае от кога не е пипано. След бърза справка в нета видях, че в Джемини София имат специална машина, чрез която може да се подмени изцяло маслото, но цената е малко солена - 405 лв. Ще събера още някое мнение къде е най-добре да се направи и на следващата заплата ще действам.
Да наистина сте прави не е лошо да се направи една смяна на маслото, кой знае от кога не е пипано. След бърза справка в нета видях, че в Джемини София имат специална машина, чрез която може да се подмени изцяло маслото, но цената е малко солена - 405 лв. Ще събера още някое мнение къде е най-добре да се направи и на следващата заплата ще действам.
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
405лв за смяна на цялото масло със филтър и т.н. според мен не е много.
- andro_098
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 15.07.2014
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330XD
- Детайли за колата: Е46 330XD
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Колеги здравейте, карам Е46 330 XD и съм пред същата дилема за смяна на маслото в скоростите. Говорих с доста майстори по този въпрос и всички са единодушни, че трябва да се смени маслото с филтъра и турбината на автоматика за да ти е "сигурна работата". Според същите тези, ако не се подмени с нова, то поне трябва да се рециклира в противен случай с новото масло ще падне налягането в скоростите и ще почнат проблемите. Имам приятели, познати при който точно така е станало след подмяната само на масло. Вие какво мислите по въпроса.
1. Смяна само на масло, филтър .... ? 305 лв при Недко с работа
Или
2. Смяна масло, филтър, някакъв клапан и рециклиране на турбината в скоростите. - 1050 лв. с работа
1. Смяна само на масло, филтър .... ? 305 лв при Недко с работа
Или
2. Смяна масло, филтър, някакъв клапан и рециклиране на турбината в скоростите. - 1050 лв. с работа
- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
hackANDslash написа:Благодаря за отговорите колеги.
Да наистина сте прави не е лошо да се направи една смяна на маслото, кой знае от кога не е пипано. След бърза справка в нета видях, че в Джемини София имат специална машина, чрез която може да се подмени изцяло маслото, но цената е малко солена - 405 лв. Ще събера още някое мнение къде е най-добре да се направи и на следващата заплата ще действам.
Мястото е:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 63&t=56276
andro_098 написа:Колеги здравейте, карам Е46 330 XD и съм пред същата дилема за смяна на маслото в скоростите. Говорих с доста майстори по този въпрос и всички са единодушни, че трябва да се смени маслото с филтъра и турбината на автоматика за да ти е "сигурна работата". Според същите тези, ако не се подмени с нова, то поне трябва да се рециклира в противен случай с новото масло ще падне налягането в скоростите и ще почнат проблемите. Имам приятели, познати при който точно така е станало след подмяната само на масло. Вие какво мислите по въпроса.
1. Смяна само на масло, филтър .... ? 305 лв при Недко с работа
Или
2. Смяна масло, филтър, някакъв клапан и рециклиране на турбината в скоростите. - 1050 лв. с работа
Като обслужиш кутията, това няма да ти даде гаранция, че няма да се счупи. Просто ще удължи живота й (колкото е останал). А това за смяната на турбината и намаляването на налягането....... По тази логика, като си сменяш маслото на мотора, трябва да смениш буталата и коляновия вал ! Много майстори посещаваш. Посети горе написаният, ако ти е интересно, го попитай той знае за какво става въпрос. А относно дилемата, такава не трябва да има. Тя съществува единствено заради жълтата лепенка на скоростите. Толкова.
- Boeing
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 18.07.2014
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd touring M57N 2003
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Здравейте, като нов във форума имам няколко въпроса свързани с предстояща покупка на кола. Пускам въпросите си тук, но съм отворен и за предложения за други модели на марката.
Като цяло харесвах много АУДИ и имах първо А3 после А4 Б6 1.8Т quattro. След като продадох А4-та беше най логично да мина на А6 или А8. Но не поради ред причини не ги харесвам. Много на бързо изключих от предстоящия ми избор повечето марки. И така се спрях на БМВ.
Но тук вече съм като в небрано лозе. Нито знам кой модел с какво разполага, нито какви слаби места има.
Реших да бъде Е60, но след дълго ровене и четене на теми от форума реших, че на този етап малко се изхвърлям. Искам ако ще взимам Е60 да е топ изпълнение. Но там вече говорим за над 25 000лв. А на този етап не мисля да харча толкова ( може би след време)
Реших да мина на Е90, но някак си не ми харесват (не знам защо). Твърдо решен, че следващата марка ще е БМВ реших да бъде някоя запазена и с повечко екстри Е46.
И така след толкова изговорени глупости да мина на съществения въпрос. Харесал съм си тази http://www.ss.lv/msg/ru/transport/cars/bmw/330/ehemp.html
Знам че на снимки е много трудно да се каже но все пак моля да ме посъветвате дали избора е добър.
Само да уточня като пари за кола разполагам с около 18 000лв. Искам да е Xdrive, но забелязвам , че повечето са комбита. Това ще го преглътна не е проблем. Но ме притеснява, че от всякъде слушам колко тази система била проблемна и колко били по скъпи частите. Но аз упорито пак държа да бъде Xdrive.
Да уточня обявата която съм дал е на руски. Понеже поради работата ми се намирам в момента Литва и търся коли от този район. Самата кола е в Рига, Латвия.
Като цяло харесвах много АУДИ и имах първо А3 после А4 Б6 1.8Т quattro. След като продадох А4-та беше най логично да мина на А6 или А8. Но не поради ред причини не ги харесвам. Много на бързо изключих от предстоящия ми избор повечето марки. И така се спрях на БМВ.
Но тук вече съм като в небрано лозе. Нито знам кой модел с какво разполага, нито какви слаби места има.
Реших да бъде Е60, но след дълго ровене и четене на теми от форума реших, че на този етап малко се изхвърлям. Искам ако ще взимам Е60 да е топ изпълнение. Но там вече говорим за над 25 000лв. А на този етап не мисля да харча толкова ( може би след време)

Реших да мина на Е90, но някак си не ми харесват (не знам защо). Твърдо решен, че следващата марка ще е БМВ реших да бъде някоя запазена и с повечко екстри Е46.
И така след толкова изговорени глупости да мина на съществения въпрос. Харесал съм си тази http://www.ss.lv/msg/ru/transport/cars/bmw/330/ehemp.html
Знам че на снимки е много трудно да се каже но все пак моля да ме посъветвате дали избора е добър.
Само да уточня като пари за кола разполагам с около 18 000лв. Искам да е Xdrive, но забелязвам , че повечето са комбита. Това ще го преглътна не е проблем. Но ме притеснява, че от всякъде слушам колко тази система била проблемна и колко били по скъпи частите. Но аз упорито пак държа да бъде Xdrive.
Да уточня обявата която съм дал е на руски. Понеже поради работата ми се намирам в момента Литва и търся коли от този район. Самата кола е в Рига, Латвия.
- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Някои отговори се крият назад в страниците (да не кажа бая). Е46 няма вариант с xDrive. Това е събитие при Е90. На снимки е добре. Няма такъв филм, скъпо, чупи се, несполучливо, проблемно и т.н. Просто има малко повече части, които могат да се счупят.
- djssss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 4.11.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Е61-530XD LCI
- Мечтае да кара: кюрьосити
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
andro_098 написа:Колеги здравейте, карам Е46 330 XD и съм пред същата дилема за смяна на маслото в скоростите. Говорих с доста майстори по този въпрос и всички са единодушни, че трябва да се смени маслото с филтъра и турбината на автоматика за да ти е "сигурна работата". Според същите тези, ако не се подмени с нова, то поне трябва да се рециклира в противен случай с новото масло ще падне налягането в скоростите и ще почнат проблемите. Имам приятели, познати при който точно така е станало след подмяната само на масло. Вие какво мислите по въпроса.
1. Смяна само на масло, филтър .... ? 305 лв при Недко с работа
Или
2. Смяна масло, филтър, някакъв клапан и рециклиране на турбината в скоростите. - 1050 лв. с работа
пиши на лична ,мога да ти дам нужната информация в голямо количество!
- pavel_ivanov
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 7.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330 XD 204 hp.
- Мечтае да кара: M3
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Здравейте ! Вчера монтирахме чисто нов съединител и маховик на 330xd 204 к.с. Първоначално гадния причукващ звук от маховика го нямаше , чуваше се само мъркането на мотора . След 20 км градско започна да се появява пак . И при гасене се чува отново прихлопване но по - слабо от преди . Маховика е ЛУК и не изглеждаше да е ментак и цената му също не е ниска . От какво може да е това причукване . Тази сутрин на студено не се чуваше нищо , като тръгна 2 - 3 пресечки и започва пак да се чува от под - колата . Другото странно нещо , което забелязах е , че при натискане на съединителя на обороти, педала върви мазно и не се усеща нищо в нито 1 момент а при подаване на газ до 2 000 оборота и натискане се усеща нещо като вибрация , която се увеличава с увеличаването на оборотите . Самата вибрация е много слаба , но е с голяма честота. Какво може да е това ?



Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Параноя! 

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани