Поредното спукано казанче за антифриз.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
33 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: Поредното спукано казанче за антифриз.


- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: Поредното спукано казанче за антифриз.
Привет колеги.
Казанчето е сменено заедно с капачката с чисто нови. Доста зор видях докато накарам парното да почне да духа топло, но все пак успешно обезвъздушихме системата. После и направих 50 километра и следях температурата на охладителната течност от скритото меню. Температурата стига до 96 градуса и повече не се качва. На 96 градуса термостата отваря и включва перката поне на първата скорост и температурата спада до 92-93 градуса. После отново до 96 и така започва цикличност. От всичко това, успях да разбера, че перката ми работи на първа степен, защото все пак е и студено времето. Щом колата стои в този температутрен цикъл, то проблема на този етап, е бил в капачката, която не е успяла да изпусне налягането.
Искам да попитам дали е възможно да се провери перката на комп с инпа? Ако може от къде по-точно се прави?
Весело посрещане на новата година.
П.П. Забелязах и една странна зависимост докато тествах колата. Когато е пусната функция на таблото от скритото меню, часовника на СД-то замръзва на часа в момента в който колата запали. След като се излезе от скритото меню, се оправя. Доста рядко карам с пусната скрита функция на таблото, но от скоро карам с пуснат часовник на СД-то и ми е интересно дали това е нормално ли е или е проблем който имам?
Казанчето е сменено заедно с капачката с чисто нови. Доста зор видях докато накарам парното да почне да духа топло, но все пак успешно обезвъздушихме системата. После и направих 50 километра и следях температурата на охладителната течност от скритото меню. Температурата стига до 96 градуса и повече не се качва. На 96 градуса термостата отваря и включва перката поне на първата скорост и температурата спада до 92-93 градуса. После отново до 96 и така започва цикличност. От всичко това, успях да разбера, че перката ми работи на първа степен, защото все пак е и студено времето. Щом колата стои в този температутрен цикъл, то проблема на този етап, е бил в капачката, която не е успяла да изпусне налягането.
Искам да попитам дали е възможно да се провери перката на комп с инпа? Ако може от къде по-точно се прави?
Весело посрещане на новата година.
П.П. Забелязах и една странна зависимост докато тествах колата. Когато е пусната функция на таблото от скритото меню, часовника на СД-то замръзва на часа в момента в който колата запали. След като се излезе от скритото меню, се оправя. Доста рядко карам с пусната скрита функция на таблото, но от скоро карам с пуснат часовник на СД-то и ми е интересно дали това е нормално ли е или е проблем който имам?
Последна промяна taba4ko на 31 Дек 2016, 12:16, променена общо 1 път

- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Поредното спукано казанче за антифриз.
Да , прави се тест на скоростите на перката с Инпа!
33 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани