Забиване или поредна драма с е46 320D 136к.с.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- didZ
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 12.04.2011
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D
Re: Забиване или поредна драма с е46 320D 136к.с.
Благодаря Ви колеги!
Като ми остане време ще се хвана да си го направя сам, че по тези сервизи.. Не се отнасят добре. Ще сменя пукнатата тръбичка, ще разкача въздуховода на дебитомера и ще проверя луфта. Имам познат с канал и инструменти. А как се проверява това клапанче електромагнитното? Да гледам ли и за друго нещо.. Защото като видях за какво иде реч за да се смени тая тръбичка трябва да откачам двигателя!
Дано успея за един ден...
Като ми остане време ще се хвана да си го направя сам, че по тези сервизи.. Не се отнасят добре. Ще сменя пукнатата тръбичка, ще разкача въздуховода на дебитомера и ще проверя луфта. Имам познат с канал и инструменти. А как се проверява това клапанче електромагнитното? Да гледам ли и за друго нещо.. Защото като видях за какво иде реч за да се смени тая тръбичка трябва да откачам двигателя!

-Как говориш, след като нямаш мозък?- попита Дороти. -Не знам-каза Плашилото-но тези,които нямат мозък,много обичат да говорят.
- donpatrona
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 5.11.2010
Re: Забиване или поредна драма с е46 320D 136к.с.
прикачил съм ти картинка в отговора, кой маркуч да свалиш. След като махнеш корите имаш само два болта (номер 3 на картинката) които хващат маркуча за дебитомера. Останалото е дърпане. Като си махнал тоя маркуч бъркаш и ловиш оста на турбото (зелената чарта на картинката) и гледаш дали има луфт. Не трябва да има никакъв. При чисто ново турбо не качено на кола има минимален - около 0,5 мм защото няма масло в него и не е уплътнено. При твоето трябва да е 0 луфта нито напред-назад, нито в страни или нагоре-надолу. А бе 0 луфт. Със сваления маркуч, като запалиш колата се вижда и дали работи клапана за променливата геометрия на турбото. Той е вакуумен. Това дето трябва да свалиш съм ти го оградил в червено Маркуч номер 4 от картинката ... 6, 7, 9 и 10 са заедно със 4. Вади се всичко на веднъж и е лесно ... аз го правих, цялата операция отнема 10 мин максимум и толкова със сглобяването. И гледайте да не изгубите маншон номер 7 от картинката
че е 40 лева таз гума скапана...

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- didZ
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 12.04.2011
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D
Re: Забиване или поредна драма с е46 320D 136к.с.
Много благодаря колега! Това е като подарък за рожденния ми ден който е днес. А имаш ли идея дали ще мога да подменя металната тръбичка под турбото (защото е заварявана и от там капе масло) като само откача тампона на двигателя?
-Как говориш, след като нямаш мозък?- попита Дороти. -Не знам-каза Плашилото-но тези,които нямат мозък,много обичат да говорят.
- donpatrona
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 5.11.2010
Re: Забиване или поредна драма с е46 320D 136к.с.
Цялото турбо барабар със всички тръбички се сменят без да се сваля двигателя. Аз го сменях преди месец ... трябва ти читав майстор със подемник или канал. Коя е тази тръбичка за която говориш? Аз не се сещам. Входящата и изходящата маслени тръби за турбото се свалят и без да се сваля двигателя... Наистина не се сещам за каква тръбичка става въпрос.
И ... честит рожден ден колега. Дано си оправиш возилото и всичко да е наред... нали знаеш ... Ние не сме пристрастени - то BMW си е секта

И ... честит рожден ден колега. Дано си оправиш возилото и всичко да е наред... нали знаеш ... Ние не сме пристрастени - то BMW си е секта



- didZ
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 12.04.2011
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D
Re: Забиване или поредна драма с е46 320D 136к.с.
Здравейте. Ето и малко развитие по темата. Ходих при човек със съвсем различна диагностика. И на него му дава грешка с комуникацията но все пак.. Беше първия който гледаше живи данни. На таблета в дясно бяха заводски заложените стойности, а в ляво реалните на колата. Предварение си имаше до 15хпа, всеки път.. Всички системи бяха що годе добре.. Турбото обаче, при заводски заложено максимално налягане 2-2.1 атмосфери на моменти стигаше до 2.5. Следователно излиза, че е или геометрия, или вакум или клапан или нещо от сорта. Този уикенд мисля да я вкарам в бокса, да сменя всички вакумни маркучи с нови и евентуално да почистя тая турбина с ултразвук (може ли да и се прецака нещо така?). Чудя се, дали да не взема направо друг охльов за 400лв. Има тука в една морга като нова е. Даде и още една грешка на магнитен клапан на помпата, ама човека с гащеризона каза че не е важно. Ето и тайна снимка от диагностиката :Д
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
-Как говориш, след като нямаш мозък?- попита Дороти. -Не знам-каза Плашилото-но тези,които нямат мозък,много обичат да говорят.
- didZ
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 12.04.2011
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D
Re: Забиване или поредна драма с е46 320D 136к.с.
Не че някой се интересуваше, но все пак за да е завършена темата.. Огромни благодарности на ТСТ Рейсинг и в частност на Тони! Закачи колата, видя че помпата е зацепена грешно, пренаписа малко РОМ-а и сега всичко е ток и жица. А на некадърните майстори в Разград им пожелавам по-малко идиоти като мен. В смисъл повече хора да търсят компетентни мнения, а не да сменят турбота помпи и умни дюзи заради нечия некадърност! Сега няма забиване преразход или каквото и да било! Силно препоръчвам момчетата от Варна - занимават се главно с ремап. 
П.С. Колата работи на 102 градуса, това лошо ли е? В смисъл да сменям ли термостата?

П.С. Колата работи на 102 градуса, това лошо ли е? В смисъл да сменям ли термостата?
-Как говориш, след като нямаш мозък?- попита Дороти. -Не знам-каза Плашилото-но тези,които нямат мозък,много обичат да говорят.
- tosh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 22.06.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW F36 420xD GC, E90 320d
- Мечтае да кара: изтребител F16 но ще се задоволя с F36 (за сега)
- Детайли за колата: Сега се радвам на G11 740d XDrive LCI
Re: Забиване или поредна драма с е46 320D 136к.с.
Поздравления за успешния ремонт. Знаех си ме е от помпата. Не е вярно че никой не се ентересувал. Аз си активирах и известяване за нови постове по темата.
Радвам се че се е оправила колата. Хайде да си я караш безаварийно!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Радвам се че се е оправила колата. Хайде да си я караш безаварийно!
Sent from my iPhone using Tapatalk
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Забиване или поредна драма с е46 320D 136к.с.
didZ написа:Не че някой се интересуваше, но все пак за да е завършена темата.. Огромни благодарности на ТСТ Рейсинг и в частност на Тони! Закачи колата, видя че помпата е зацепена грешно, пренаписа малко РОМ-а и сега всичко е ток и жица. А на некадърните майстори в Разград им пожелавам по-малко идиоти като мен. В смисъл повече хора да търсят компетентни мнения, а не да сменят турбота помпи и умни дюзи заради нечия некадърност! Сега няма забиване преразход или каквото и да било! Силно препоръчвам момчетата от Варна - занимават се главно с ремап.
П.С. Колата работи на 102 градуса, това лошо ли е? В смисъл да сменям ли термостата?
101 градуса е нормалната работна температура за този мотор

- didZ
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 12.04.2011
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D
Re: Забиване или поредна драма с е46 320D 136к.с.
Интересно, миналото лято смених и двата термостата... Обаче понеже ми се губи антифриз, реших че е от тази температура. В скритото меню показва температура на течността 101-102 градуса.. И си мислех че от това антифриза ми се изпарява от капачката.. Интересното си е, че колкото и да я пъна си е толкова.. А като пусна парното да духа топло пада.. И заради това помислих че е термостат.. Май пак намирисва на филм о_О
-Как говориш, след като нямаш мозък?- попита Дороти. -Не знам-каза Плашилото-но тези,които нямат мозък,много обичат да говорят.
- tosh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 22.06.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW F36 420xD GC, E90 320d
- Мечтае да кара: изтребител F16 но ще се задоволя с F36 (за сега)
- Детайли за колата: Сега се радвам на G11 740d XDrive LCI
Re: Забиване или поредна драма с е46 320D 136к.с.
Нормално е като загрее мотора, стрелката да седи изправена постоянно. Когато пуснеш парно може да падне температурата но за малко и пак се връща стрелката в изправено положение. Губенето на антифриза може да е или от теч или от издухана гарнитура.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- didZ
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 12.04.2011
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D
Re: Забиване или поредна драма с е46 320D 136к.с.
Ами не знам, но май за дизел ми се вижда множко температурата на антифриза да е 102 градуса. Някой поглеждал ли е в скритото меню при него колко е?
-Как говориш, след като нямаш мозък?- попита Дороти. -Не знам-каза Плашилото-но тези,които нямат мозък,много обичат да говорят.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Забиване или поредна драма с е46 320D 136к.с.
didZ написа:Ами не знам, но май за дизел ми се вижда множко температурата на антифриза да е 102 градуса. Някой поглеждал ли е в скритото меню при него колко е?
Щом ти е толкова странно що не питаш производителя.
Аз ти казвам че този мотор работи на 101 градуса и на толкова се включва перката, ако искаш мога да се хвана на 101 уискита на бас

- didZ
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 12.04.2011
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D
Re: Забиване или поредна драма с е46 320D 136к.с.
oci написа:didZ написа:Ами не знам, но май за дизел ми се вижда множко температурата на антифриза да е 102 градуса. Някой поглеждал ли е в скритото меню при него колко е?
Щом ти е толкова странно що не питаш производителя.
Аз ти казвам че този мотор работи на 101 градуса и на толкова се включва перката, ако искаш мога да се хвана на 101 уискита на бас
Смених термостата с такъв OEM. Колега.. При нормално каране държи 91-92 градуса. При продължително с 200км/ч - 93 градуса.. Не знам кое му е нормалното на 102 градуса.. Може - но при 44 градуса външна температура, натоварена и на 2-ра по шипка нагоре.. Сега спря да губи и антифриз.
Със здраве

-Как говориш, след като нямаш мозък?- попита Дороти. -Не знам-каза Плашилото-но тези,които нямат мозък,много обичат да говорят.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Забиване или поредна драма с е46 320D 136к.с.
didZ написа:oci написа:didZ написа:Ами не знам, но май за дизел ми се вижда множко температурата на антифриза да е 102 градуса. Някой поглеждал ли е в скритото меню при него колко е?
Щом ти е толкова странно що не питаш производителя.
Аз ти казвам че този мотор работи на 101 градуса и на толкова се включва перката, ако искаш мога да се хвана на 101 уискита на бас
Смених термостата с такъв OEM. Колега.. При нормално каране държи 91-92 градуса. При продължително с 200км/ч - 93 градуса.. Не знам кое му е нормалното на 102 градуса.. Може - но при 44 градуса външна температура, натоварена и на 2-ра по шипка нагоре.. Сега спря да губи и антифриз.
Със здраве
Я я остави на място и виж на колко градуса ще ти тръгне ел. перката да охлажда радиатора и после пиши пак.
- didZ
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 12.04.2011
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D
Re: Забиване или поредна драма с е46 320D 136к.с.
oci написа:didZ написа:oci написа:didZ написа:Ами не знам, но май за дизел ми се вижда множко температурата на антифриза да е 102 градуса. Някой поглеждал ли е в скритото меню при него колко е?
Щом ти е толкова странно що не питаш производителя.
Аз ти казвам че този мотор работи на 101 градуса и на толкова се включва перката, ако искаш мога да се хвана на 101 уискита на бас
Смених термостата с такъв OEM. Колега.. При нормално каране държи 91-92 градуса. При продължително с 200км/ч - 93 градуса.. Не знам кое му е нормалното на 102 градуса.. Може - но при 44 градуса външна температура, натоварена и на 2-ра по шипка нагоре.. Сега спря да губи и антифриз.
Със здраве
Я я остави на място и виж на колко градуса ще ти тръгне ел. перката да охлажда радиатора и после пиши пак.
Оставих я загряла на 92 градуса на място. 20 минути по късно е на 92 градуса и перката не тръгва? Ремонтирай си колата

-Как говориш, след като нямаш мозък?- попита Дороти. -Не знам-каза Плашилото-но тези,които нямат мозък,много обичат да говорят.
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани