М54Б25 - студен старт - пак зима, пак проблеми

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
Мечтае да кара: Всичко що започва с М

Re: М54Б25 - студен старт - пак зима, пак проблеми

Мнение от insane_v » 17 Дек 2015, 20:46

Днес взех колата и направо не можах да я позная. И преди колата си беше пъргава, ама сега ме залепя на седалката още от 1500 оборота :lalala: Смело мога да кажа, че всичките 231 кончета възкръснаха. До някъде това се дължи и на новите уплътнения на ваносите. Старите бяха станали на пластмаса.

Правих я при Павлин. Много съм доволен. Не работи скъпо и не е от тия, дето ще те накарат да си смениш половината карантия по мотора за нищо.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
Мечтае да кара: Всичко що започва с М

Re: М54Б25 - студен старт - пак зима, пак проблеми

Мнение от insane_v » 17 Дек 2015, 21:40

batvlady79 написа:За пръв път чувам за такива проблеми при тези мотори... :|
Нито имам missfire, нито пък проблеми с компресията, еднакво си пали на -10 и на +30. След какъв пробег се появяват тези ефекти при М54 ?

Моята е на около 230к реални. Не знам кога и защо са тръгнали клапаните. Имах си ги мисфайърите откакто я взех. Газовия инжекцион е монтиран 6 месеца (6к км) преди да я купя. Вярно, че беше с неподходящи дюзи и постоянно даваше грешки за бедна смес, но едва ли ГИ е прецакал клапаните толкова бързо. След като я взех веднага смених инжекторите на ГИ и от тогава нямам ядове и грешки.
За оригиналните уплътнения на ваносите съм чел, че държели по 30к и от там нататък почват да не държат. При мен на живи данни в движение ми даваше по 0,5 - 1 градус отклонение от заданието.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 8.08.2015
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: BMW F31
Детайли за колата: 2016

Re: М54Б25 - студен старт - пак зима, пак проблеми

Мнение от raico79 » 19 Дек 2015, 14:16

Колега какво точно ти смениха моита гори 1л масло на 1000км на дино теста показва от 192hp са останали 162 коня дали се дължи на слаба компресия също богата смес 1 и 6 цилиндър

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
Мечтае да кара: Всичко що започва с М

Re: М54Б25 - студен старт - пак зима, пак проблеми

Мнение от insane_v » 21 Дек 2015, 1:43

raico79 написа:Колега какво точно ти смениха моита гори 1л масло на 1000км на дино теста показва от 192hp са останали 162 коня дали се дължи на слаба компресия също богата смес 1 и 6 цилиндър


По принцип проблемите при теб може да са различни. Висок разход на масло + ниска компресия обикновено означава износени сегменти, което си е скъпичък ремонт! Моята НЕ гореше масло в града, а на магистралата при каране със 150-160 Варна-Бургас-София и обратно ми изгаряше по 300-400 г. масло за над 1000 км. Затова аз реших, че при мен сегментите би трябвало да са добре и правих само главата. Оказа се, че нито един клапан не е лягал плътно в седлото и това е била причината за мисфайърите!

Що се отнася до ремонта, който аз направих:
- Смениха ми вложките (гумичките на клапаните) - Макар че не ми гореше масло ги смених "профилактично"
- фрезовали са седлата на клапаните и са пристъргали леко клапаните. След това са припаснали клапаните към седлата.
- Смених ВСИЧКИ гарнитури:
*на главата,
*на капака на клапаните,
*на корпуса на масления филтър (течеше),
*на смукателния колектор ( тя също беше една от вероятните причини за мисфайърите)
- Смених веригите + обтегачите и успокоителите (веригите бяха леко разтеглени, все пак мотора е на около 230к реални)
- Смених и о-пръстените (уплутненията) на ваноса (естествено с тези от Beisan!)
- Смених и маслото с Castrol EDGE 5W40 Titanium FST

Между другото, ходих на диагностика при един много добър диагностик във Варна - Любо от Владиславово! Мога да дам и номера му, ама да не излезе, че му правя реклама. Ако някой иска координати да ми пише на ЛС. Препоръчвам го на всички колеги от Варна и околността. Човека НЕ ГЛЕДА ГРЕШКИ, А ГЛЕДА ЖИВИ ДАННИ от колата и по тях ти казва какви са ти проблемите! След като прегледа данните от всички възможни сензори по колата ми накрая закачи някаква апаратура да погледне вакуума на колата на осцилоскоп. На манометър средната стойност на вакуума си беше наред, но на осцилоскопа се виждаше, че вакуума не достигаше върховите си стойности и графиката беше "назъбена", а трябвало да изглежда като синусоида. Според графиката на вакуума човека ми каза, че смукателните ми клапани не държат и се оказа напълно прав! Единственото, което нямаше как да разбере, беше, че изпускателните клапани бяха по-зле от смукателните!

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook