Въпрос относно е46 330d 204 h.p
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p
Да не отварям нова тема ще попитам тук,рових из форума но не намерих каквото търся,надявам се колегата да няма против.
Имам теч на масло по двигателя и не мога разбера точно от къде е.Не е много не цапа земята обаче си ми олива мотора доволно.
Турбината е напълно рециклирана,масления сепаратор е нов тях ги изключвам като вариант.
Най омазан е в задната част при скоростната кутия и продължава нагоре до смукателните колектори имаше имаше малко петно и върху предния катализатор.
Нямам загуба на антифриз,не загрява и не пуши изобщо въпреки че катализаторите са изтърбушени.
Първите неща които ми идват на ум са семеринга на коляновия вал и гарнитурата на клапаните.
Къде другаде да търся евентуален проблем?(мотора е 184кс)
Имам теч на масло по двигателя и не мога разбера точно от къде е.Не е много не цапа земята обаче си ми олива мотора доволно.
Турбината е напълно рециклирана,масления сепаратор е нов тях ги изключвам като вариант.
Най омазан е в задната част при скоростната кутия и продължава нагоре до смукателните колектори имаше имаше малко петно и върху предния катализатор.
Нямам загуба на антифриз,не загрява и не пуши изобщо въпреки че катализаторите са изтърбушени.
Първите неща които ми идват на ум са семеринга на коляновия вал и гарнитурата на клапаните.
Къде другаде да търся евентуален проблем?(мотора е 184кс)
- Oleg-16V
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: Благоевград
- Кара: Bmw E46,04`330d
Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p
bullet83m написа:Да не отварям нова тема ще попитам тук,рових из форума но не намерих каквото търся,надявам се колегата да няма против.
Къде другаде да търся евентуален проблем?(мотора е 184кс)
а пробвал ли си да смениш гарнитурките на всмукателния колектор те не са скъпи и отнема малко време за смяната им,аз имах такъв теч подобен от там и вече нямам сух е мотора като барут
380к.с-770н.м@1.9bar hold boost,OZ UltraLeggera 17",Full M-pack II,Sachs performance,BOSCH air,oil and fuel filter,Nexen SU1@245/40/17-225/45/17,
Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p
Колектора го свалях да го чистя с егр-ра и имаше доста сажди но никакво масло и гарнитурките изглеждаха здрави.
- milenski75
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 21.05.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Детайли за колата: E46 320D
2002
Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p
Ако, не си сменял скоро филтъра на картерните газове го смени и погледни гуменото уплътнение което влиза маркуча от кулера към турбото
Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p
Филтъра за картерните е със щампа от 2013,не ми се вярва да е сдал багажа.На маркуча от кулера преди турбото ми прави една капка но е малко там явно скобата не държи добре.Турбото е сухо единствено вурху клапанът му има малко масло което не знам от къде е.
- ReLeFNIQ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 1.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 535d torque monster
- Мечтае да кара: 550i supercharged
- Детайли за колата: Actual: 535d e61 pre-LCI 370 hp 750 nm
Previous: 540i e39 Black 5 speed manual, 335i N54 e91 Black 07' pre-face 306 hp
Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p
А знаете ли какъв е размера на пеперудите при моя мотор 2003 г. (13.03 и е първата рег.), защото виждам че има 22 и 33мм тапи, да знам какви да си поръчам?
BMW 

Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p
bullet83m написа:Филтъра за картерните е със щампа от 2013,не ми се вярва да е сдал багажа.На маркуча от кулера преди турбото ми прави една капка но е малко там явно скобата не държи добре.Турбото е сухо единствено вурху клапанът му има малко масло което не знам от къде е.
Колега и моя филтър беше скоро сменян като взех колата (ест. не изключвам варианта да ме излъгаха, но аз и затова не ги слуашх


37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани