Проблем с автопилота/темпомата
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
34 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- bgpavlp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 522
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Проблем с автопилота/темпомата
И двете са еднакви, разликата е в софтуера.
Нали не мислиш да закупуваш ново ДДЕ ?
Номенклатурен номер
13617789658
Описание
STEUERGER#T
Ед. цена с ДДС
2701.3 лв
склад Пловдив
няма наличност
склад Ст. Загора
няма наличност
Втора употреба ДДЕ върви около 200лв, заедно с EWS-a и чипа. Слагаш,въртиш и палиш. После сменяш ВИН-а в таблото (не е задължително,но е препоръчително), и така се разминаваш с грубо 250лв.
Нали не мислиш да закупуваш ново ДДЕ ?
Номенклатурен номер
13617789658
Описание
STEUERGER#T
Ед. цена с ДДС
2701.3 лв
склад Пловдив
няма наличност
склад Ст. Загора
няма наличност
Втора употреба ДДЕ върви около 200лв, заедно с EWS-a и чипа. Слагаш,въртиш и палиш. После сменяш ВИН-а в таблото (не е задължително,но е препоръчително), и така се разминаваш с грубо 250лв.

Ако нема у глава, има у Google.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с автопилота/темпомата
Xezes написа:Бих искал да попитам, реално ако ми се наложи смяна на DDE-то, което от двете по-конкретно трябва да се смени и каква е разликата:
http://bmwfans.info/parts-catalog/E46-Sedan/Europe/318d-M47/L-N/nov2001/browse/fuel_preparation_system/programmed_dde_control_unit#7789658_1 - Programmed DDE Control Unit
http://bmwfans.info/parts-catalog/E46-Sedan/Europe/318d-M47/L-N/nov2001/browse/fuel_preparation_system/basic_dde_control_unit#7786887_1 - Basic DDE Contrl Unit
И двете са за моя модел автомобил и двете изглеждат еднакво на рисунката, но явно имам някаква разлика. Също така като търся по парт номер в интернет за 2те неща, ценовата амплитуда е доста голяма...
Това е много категорична диагноза, ако ме питаш мен вземи един компютър втора ръка и пробвай с него ако пак го има проблема поне ще го върнеш и няма да се набуташ, на 90 процента съм сигурен, че проблема не е в компютъра на колата.
Защо там където си ходил не им кажеш да ти го оправят, но ако не е от компа няма да им плащаш нищо поне аз така работя, иначе може и да го смениш и него и таблото и ДСЦ-то и накрая почти цялата кола и все от нещо ще се оправи

- Xezes
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 18.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е90 330D xDrive LCI
Re: Проблем с автопилота/темпомата
Благодаря на всички, които се включиха в дискусията до момента.
За всички, на които им е интересно какво се случва по случая... Изглежда наистина има комуникационна грешка по ТХД трасето на автомобила, предизвикана от ДДЕ и датчъка за ъгъла на завиване.
Как съм сигурен, че е това?
Ами доста просто. Когато автомобила си е със закачено ДДЕ и датчика за завиване, не може да се прочете по какъвто и да е начин. Опитахме какво ли не... дори и БМВ скенер. Нищо - пълна мъгла.
След като откачихме ДДЕ от кутията в лявата част под капака и датчика за ъгъла на завиване, колата се прочете без грешка! Разбира се откачените модули не се засичаха, но всичко друго си се четеше, без никакви комуникационни грешки. Откачането само на един от модулите не върши работа - пак има проблем с комуникацията и колата не се чете.
Та, вмомента съм решил, че ще сменям ДДЕ и датчика. Ще се наложи кодиране на ДДЕ-то и извиличане на информацията от старото ДДЕ и прехвърлянето в новото. За щастие, намерих кои да свърши тази операция.
Намерил съм и обяви в продавалника за ДДЕ (от 320д 136кс, но пак за м47 и същия парт номер като текущото ми ДДЕ) за 85лв. и датчик от е39 (трябва да стане, нали?) за 50лв.
Мисля да ги взимам и да се започва смяната..... Все пак бих искал да чуя още някои мнения преди да се нашия с купуването на въпросните елементи. Благодаря ви!
За всички, на които им е интересно какво се случва по случая... Изглежда наистина има комуникационна грешка по ТХД трасето на автомобила, предизвикана от ДДЕ и датчъка за ъгъла на завиване.
Как съм сигурен, че е това?
Ами доста просто. Когато автомобила си е със закачено ДДЕ и датчика за завиване, не може да се прочете по какъвто и да е начин. Опитахме какво ли не... дори и БМВ скенер. Нищо - пълна мъгла.
След като откачихме ДДЕ от кутията в лявата част под капака и датчика за ъгъла на завиване, колата се прочете без грешка! Разбира се откачените модули не се засичаха, но всичко друго си се четеше, без никакви комуникационни грешки. Откачането само на един от модулите не върши работа - пак има проблем с комуникацията и колата не се чете.
Та, вмомента съм решил, че ще сменям ДДЕ и датчика. Ще се наложи кодиране на ДДЕ-то и извиличане на информацията от старото ДДЕ и прехвърлянето в новото. За щастие, намерих кои да свърши тази операция.
Намерил съм и обяви в продавалника за ДДЕ (от 320д 136кс, но пак за м47 и същия парт номер като текущото ми ДДЕ) за 85лв. и датчик от е39 (трябва да стане, нали?) за 50лв.
Мисля да ги взимам и да се започва смяната..... Все пак бих искал да чуя още някои мнения преди да се нашия с купуването на въпросните елементи. Благодаря ви!
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с автопилота/темпомата
Xezes написа:Благодаря на всички, които се включиха в дискусията до момента.
За всички, на които им е интересно какво се случва по случая... Изглежда наистина има комуникационна грешка по ТХД трасето на автомобила, предизвикана от ДДЕ и датчъка за ъгъла на завиване.
Как съм сигурен, че е това?
Ами доста просто. Когато автомобила си е със закачено ДДЕ и датчика за завиване, не може да се прочете по какъвто и да е начин. Опитахме какво ли не... дори и БМВ скенер. Нищо - пълна мъгла.
След като откачихме ДДЕ от кутията в лявата част под капака и датчика за ъгъла на завиване, колата се прочете без грешка! Разбира се откачените модули не се засичаха, но всичко друго си се четеше, без никакви комуникационни грешки. Откачането само на един от модулите не върши работа - пак има проблем с комуникацията и колата не се чете.
Та, вмомента съм решил, че ще сменям ДДЕ и датчика. Ще се наложи кодиране на ДДЕ-то и извиличане на информацията от старото ДДЕ и прехвърлянето в новото. За щастие, намерих кои да свърши тази операция.
Намерил съм и обяви в продавалника за ДДЕ (от 320д 136кс, но пак за м47 и същия парт номер като текущото ми ДДЕ) за 85лв. и датчик от е39 (трябва да стане, нали?) за 50лв.
Мисля да ги взимам и да се започва смяната..... Все пак бих искал да чуя още някои мнения преди да се нашия с купуването на въпросните елементи. Благодаря ви!
Внимавай с продавалника само това ще ти кажа, и после като го вземеш ДДЕ-то ще можете ли да го адаптирате към евс-а на колата, така, че да запали.
Мен ако питаш вземи от морга един комплект компютър, евс и чип с идеята да ги върнеш ако не е от тях, щракни ги само да видиш дали е от тях да не се окаже, че ще си дадеш парите на вятъра.
34 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани