Проблем с блокажа на 318ci
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
39 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Проблем с блокажа на 318ci
Стига си преувеличавал, не съм казал че 118 коня варви повече от 330, но 1,8 143 коня , ако е в изправно състояние, трябва да върви колкото 323-ка.
луд ли си, повече върви 18ката

- -Maxxx-
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 12.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
Re: Проблем с блокажа на 318ci
acho.rs написа:Стига си преувеличавал, не съм казал че 118 коня варви повече от 330, но 1,8 143 коня , ако е в изправно състояние, трябва да върви колкото 323-ка.
луд ли си, повече върви 18ката
А така...


- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Проблем с блокажа на 318ci
luizov написа:-Maxxx- написа:TheKiller написа:За да изключиш напълно асц-то копчето се държете към 10 секунди,имам приятел с такова купе и с лоши задни гуми добре се лъзга
Това важи за фейсовите модели с DSC, ако не се лъжа.
А за колегата acho.rs... мисля че не е нужно, така да сипваш на момчето, че му е спъната колата, още повече че твоето 323 е още по-спънато![]()
![]()
... ако си е 143к.с. мотора, трябва да върви достатъчно хубаво
И с asc трябва да се задържи копчето за да се изключи системата напълно - аз съм с н42б20 и си пали гуменките доста доволно.
Проблема на колегата е точно този че не си изключва системана напълно - и при мен разлика при потеглянето с включено асц и изключено наполвина, почти няма.
Има си цяла тема,в която си е описано какво е ASC/ASC+T/DSC ...метнете по едно око,за да не се влиза излишни полемики какво имало и какво нямало,защото някой не е виждал

На кратко - АСЦ - няма задържане на бутона,натискаш един път и това е..после гасиш и палиш да я активираш
АСЦ + Т (фейслифт седан/комби) - 2001-2002 до 9ти месец - натискаш един път ,светва знака в средата,задържаш - светва и ръчната в жълто - натискаш трети път и система е активирана без да се гаси колата.
ДСЦ - е опционално преди 09.2002 - както има и фейслифт 2003 с АСЦ - там предполагам е въпрос на финанси при плащане на колата
Всичко след 09.2002 по подразбиране (с редки изключения) говоря за седан/комби са ДСЦ,което пък няма нищо общо с АСЦ+Т
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: Проблем с блокажа на 318ci
Цяла тема с глупости,ясно е че проблема е в системата!Колега напиши поне като натиснеш копчето светва ли индикацията на таблото или като тръгнеш рязко присветва ли на таблото? Като уточнение въпросния мотор превърта гуми на 2ра с 255/18 на сухо.
- kpacKoOo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 28.10.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е46 318Ci
Re: Проблем с блокажа на 318ci
100imenov написа:Цяла тема с глупости,ясно е че проблема е в системата!Колега напиши поне като натиснеш копчето светва ли индикацията на таблото или като тръгнеш рязко присветва ли на таблото? Като уточнение въпросния мотор превърта гуми на 2ра с 255/18 на сухо.
Както казах няма никакви грешки по таблото, като натисна копчето си светва но това е няма премигване и абсолютно никаква разлика при включено и изключено положение

В момента съм със 225/17 но и със зимните 205/16 беше същата работа

Re: Проблем с блокажа на 318ci
е..после гасиш и палиш да я активираш
Това на всички с ASC ли е така? Примен се пуска и изключва от копчето без да гася колата.
- luizov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: Проблем с блокажа на 318ci
kpacKoOo написа:100imenov написа:Цяла тема с глупости,ясно е че проблема е в системата!Колега напиши поне като натиснеш копчето светва ли индикацията на таблото или като тръгнеш рязко присветва ли на таблото? Като уточнение въпросния мотор превърта гуми на 2ра с 255/18 на сухо.
Както казах няма никакви грешки по таблото, като натисна копчето си светва но това е няма премигване и абсолютно никаква разлика при включено и изключено положение
В момента съм със 225/17 но и със зимните 205/16 беше същата работа
Така и не разбрахме колега, дали си пробвал да задържиш бутона и да ти светне лампата на ръчната спирачка само че в жълто - тогава наистина е изключена системата напълно. Ако не светва тази лампичка и не ще да върти гуми значи наистина има някакъв проблем със системата
- burn0u7
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 27.12.2012
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: E46 M3
- Детайли за колата: 316i 1.9 105bhp 2000г.
Re: Проблем с блокажа на 318ci
MMG написа:е..после гасиш и палиш да я активираш
Това на всички с ASC ли е така? Примен се пуска и изключва от копчето без да гася колата.
При мен също се включва без да се гаси колата.
The power is nothing without control!
39 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани