бмв е46 тресе волана
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
65 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- dxd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 3.01.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: както я може.
- Мечтае да кара: На пържоли и пържени картофки нон-стоп.
Re: бмв е46 тресе волана
Същата 320д-2003 автомат имам и аз и до вчера го имах този супер дразнещ проблем с тресенето,след 80 до 100 км и след 120км пак и то,когато си поиска,смених цялата предница,имам предвид всичко,само амортисьори и тампоните им ги оставих,че са добре,нови лагер-главини смених и накрая всичко се оправи с две чисто нови гуми Дънлоп,даже и аз не вярвах.От лагери отпред може да ти тресе,влиза в резонанс и почва да тресе и то не всеки път така,че ги виж и пак си виж гумите и джантите.Успех и дано съм ти бил полезен.
- tashev_1990
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 7.12.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318I e46
- Мечтае да кара: BMW M5 touring
Re: бмв е46 тресе волана
Да не е блъскана сериозно и да има някоя присадена не както трябва част или да има крива греда?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- dreadx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: бмв е46 тресе волана
mackrandev написа::?: Възможно ли е да е от криви главини, лагери и как да разбера?
:?: Отново от криви дискове? (Но защо тресе и без спирачка, ако е от крив диск не тресе ли само като спирам)
Ако няма луфтове в носача (Мейле-то), виж дали няма луфт в лагера на главината.
Тресенето кога се проявява - 1. при ускорение / 2. движение по инерция / 3. натискане на спирачка?
Рита ли в педала на спирачките, или само на волана се усеща?
Ако се усеща и в педала, по-скоро ще е луфт на главината или погрешно сглобена, недозатегната.. А може и нелягаща плътно джанта, за да зафиксира и спирачния диск.
С това прегряване, дето й се е случвало да пуши - не знам дали може да идва проблемът от там - ама може да е заминала смазката на лагера, примерно.
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
- mackrandev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 23.03.2016
- Пол: Мъж
Re: бмв е46 тресе волана
Сложих други шенкели с главини и здрави лагери и пак тресе леко след 80км, до 120, след това почти не се усеща, гумите са нови размер 225 50 17 , нов носач мейле и нови тампони мейле не знам дали е удряна колата и дали има крива греда на стенда е перфектна и не тегли та пак тресе на магистрала и прав път след 70'80км, помагайте,моля ви усеща се само на волана по инерция или след преминаване по неравности, мисля, че и при ускорение със скорост след 70-80 км. вибрира до 120-130, след това, заради по-високата скорост създава впечатление, че намаля тресенето, усеща се на волана.
Да не би да е от размера на гумите? Защото заводски е давали с 225 / 45 /17, аз е карам с 225 / 50 / 17, 330и?
И ако има крива джанта, нали ще се разбере на баланса?
Да не би да е от размера на гумите? Защото заводски е давали с 225 / 45 /17, аз е карам с 225 / 50 / 17, 330и?
И ако има крива джанта, нали ще се разбере на баланса?
- Denmark
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: бмв е46 тресе волана
аз имах същото тресене, при същите скорости с Е39-тката, чак ми беше неприятно да я карам.
иначе сменях и дискове и накладки, че бяха криви. сменях и външни и вътрешни накрайници, имаше огромна промяна след това, но все още имаше вибрация. при мен майсторите едвам го хванаха единия накрайник, отделиха доста време под колата и с щангата напъваха, докато си пролича, в последствие аз реших да ги сменя и от двете страни за да съм сигурен..
в крайна сметка проблема се оказа и в гумите и в джантите.
след смяната беше няма такъв кеф :-)
размера на гумите не ти е проблема, принципно 225/45/17 е препоръчителния, но 225/50/17 се събира също. проблемът обаче може да е в самите гуми.
ако имаш друг чифт с джанти под ръка ги метни на колата за проба. поне ще ги елиминираш като опция, ако не са те (ако обаче си сигурен, че са прави).
пишеш, че носач си сменял, реглаж предполагам си направил
иначе е кофти като се сменят части по такъв начин, защото в момента въпреки, че си сменил доста неща, не знаеш кое е читаво. дискове от друга кола, един амортесьор и т.н.
иначе сменях и дискове и накладки, че бяха криви. сменях и външни и вътрешни накрайници, имаше огромна промяна след това, но все още имаше вибрация. при мен майсторите едвам го хванаха единия накрайник, отделиха доста време под колата и с щангата напъваха, докато си пролича, в последствие аз реших да ги сменя и от двете страни за да съм сигурен..
в крайна сметка проблема се оказа и в гумите и в джантите.
след смяната беше няма такъв кеф :-)
размера на гумите не ти е проблема, принципно 225/45/17 е препоръчителния, но 225/50/17 се събира също. проблемът обаче може да е в самите гуми.
ако имаш друг чифт с джанти под ръка ги метни на колата за проба. поне ще ги елиминираш като опция, ако не са те (ако обаче си сигурен, че са прави).
пишеш, че носач си сменял, реглаж предполагам си направил

иначе е кофти като се сменят части по такъв начин, защото в момента въпреки, че си сменил доста неща, не знаеш кое е читаво. дискове от друга кола, един амортесьор и т.н.

- mackrandev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 23.03.2016
- Пол: Мъж
Re: бмв е46 тресе волана
Denmark написа:аз имах същото тресене, при същите скорости с Е39-тката, чак ми беше неприятно да я карам.
иначе сменях и дискове и накладки, че бяха криви. сменях и външни и вътрешни накрайници, имаше огромна промяна след това, но все още имаше вибрация. при мен майсторите едвам го хванаха единия накрайник, отделиха доста време под колата и с щангата напъваха, докато си пролича, в последствие аз реших да ги сменя и от двете страни за да съм сигурен..
в крайна сметка проблема се оказа и в гумите и в джантите.
след смяната беше няма такъв кеф :-)
размера на гумите не ти е проблема, принципно 225/45/17 е препоръчителния, но 225/50/17 се събира също. проблемът обаче може да е в самите гуми.
ако имаш друг чифт с джанти под ръка ги метни на колата за проба. поне ще ги елиминираш като опция, ако не са те (ако обаче си сигурен, че са прави).
пишеш, че носач си сменял, реглаж предполагам си направил![]()
иначе е кофти като се сменят части по такъв начин, защото в момента въпреки, че си сменил доста неща, не знаеш кое е читаво. дискове от друга кола, един амортесьор и т.н.
Благодаря!
2-та амортесьора са чисто нови.
Ляв носач - чисто нов, десен - чисто здрав, тампони на двата носача - чисто нови "Мейлета"
2 шенкела от друга кола на мястото на старите, Чисто Нови Дискове "Бош", рециклиране на двата спирачни апарата, въртени са задни гуми с предни, гуми с размер 225 45 17 с джанти от друго Е46 за проба, защото ми казаха, че е от моите гуми (4 бр. 2-ра употреба Dunlop в перфектно състояние) после нови гуми сложих отпред "Taurus"-

На баланса не показва крива гума, или джанта - перфектен баланс, ако имаше крива гума-джанта, щяха да е хванат. (така казват)
Тресе при ускорение след 70-80 км. на волана на прав, гладък участък и като е пусна примерно по магистралата със скорост 80-100-120 и се усещат гадните вибрации на волана с и без спирачка. Направо ще хвана 12 болести, до като разбера от какво тресе.
- Denmark
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: бмв е46 тресе волана
на мен ми звучи точно като проблем с небалансирани гуми/крива джанта. виждам, че си ги проверявал и че са нови, но бих ти казал пак да пробваш - може да опиташ друг сервиз или ако някой приятел се навие да пробваш с неговите гуми.
принципно това е точно скоростта, при която се усеща вибрацията - 60-130 км/ч; когато има проблем с баланса.
някой да даде други идеи
принципно това е точно скоростта, при която се усеща вибрацията - 60-130 км/ч; когато има проблем с баланса.
някой да даде други идеи

- mackrandev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 23.03.2016
- Пол: Мъж
Re: бмв е46 тресе волана
Denmark написа:на мен ми звучи точно като проблем с небалансирани гуми/крива джанта. виждам, че си ги проверявал и че са нови, но бих ти казал пак да пробваш - може да опиташ друг сервиз или ако някой приятел се навие да пробваш с неговите гуми.
принципно това е точно скоростта, при която се усеща вибрацията - 60-130 км/ч; когато има проблем с баланса.
някой да даде други идеи
Накрая ще купя 4 гуми с джанти, но ако се окаже, че не е от тях и само излишни пари.

Днес ми казаха, че ми тресе, или от джанти и гуми, или от КАРДАН, или от АВТОМАТИКА???
- dreadx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: бмв е46 тресе волана
Ами други идеи -- да не си попаднал на кофти участък от магистралата - ББ-ковите магистрали днес са ок, утре с въздушни ями - винаги има с какво да те изненадат. (най-старата от новите части на магистрала Тракия, след Стара Загора е под всякаква критика, а не изкара и 5 год.)
Да не си с жанти за X5-ца, защото някои ги намират за подходящи, ама май не са: viewtopic.php?f=126&t=349229&p=3768457
Кои тампони са сменени по носачите?
Когато колата тежи отгоре може да е трудно да се разбере дали има луфтове. По-ясно става, когато се разглобят частите.
Предполагам, че рейката и накрайниците са тествани и луфтове там са изключени - както и по каретата на кормилния прът?
Има ли значение дали ускоряваш, или се движиш по инерция?
Да не си с жанти за X5-ца, защото някои ги намират за подходящи, ама май не са: viewtopic.php?f=126&t=349229&p=3768457
Кои тампони са сменени по носачите?
Когато колата тежи отгоре може да е трудно да се разбере дали има луфтове. По-ясно става, когато се разглобят частите.
Предполагам, че рейката и накрайниците са тествани и луфтове там са изключени - както и по каретата на кормилния прът?
Има ли значение дали ускоряваш, или се движиш по инерция?
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
- mackrandev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 23.03.2016
- Пол: Мъж
Re: бмв е46 тресе волана
Не, не съм с джанти от X5, с оригиналните си 17 за Е46
На 3 стенда бях и ми казват, че отпред всичко е супер здраво (пак да кажа какво съм сменил - 2 нови амортесьора Мейле, Ляв носач Мейле, Тампони на носачите Мейле ХД, нови дискове Бош, Двата апарата спирачни са свалени и ремонтирани, проверени, 2 цели шенкела с лагерите от друга кола, старите гуми Дънлоп Спорт 225/50/17 - перфектни 5.5-6 мм,с чисто нови Таурус 225/50/17) и тресенето-вибрации във волана си останаха след 70-80 км, и при ускорение и като пусна педала и волана си тресе/вибрира. Да, зависи и от настилката, на супер-равен път най-много ми вибрира волан наляво-надясно.
Казаха ми, от неправилен размер гуми, от кардан, от автоматика, от тампони на носачите, ако не са много плътни -нищо че са нови, или и аз не знам вече от какво, ако някой може да го хване, ще дойда, където кажете.
Какво да сменям още по предницата, да отпадне като вариант?
На 3 стенда бях и ми казват, че отпред всичко е супер здраво (пак да кажа какво съм сменил - 2 нови амортесьора Мейле, Ляв носач Мейле, Тампони на носачите Мейле ХД, нови дискове Бош, Двата апарата спирачни са свалени и ремонтирани, проверени, 2 цели шенкела с лагерите от друга кола, старите гуми Дънлоп Спорт 225/50/17 - перфектни 5.5-6 мм,с чисто нови Таурус 225/50/17) и тресенето-вибрации във волана си останаха след 70-80 км, и при ускорение и като пусна педала и волана си тресе/вибрира. Да, зависи и от настилката, на супер-равен път най-много ми вибрира волан наляво-надясно.
Казаха ми, от неправилен размер гуми, от кардан, от автоматика, от тампони на носачите, ако не са много плътни -нищо че са нови, или и аз не знам вече от какво, ако някой може да го хване, ще дойда, където кажете.
Какво да сменям още по предницата, да отпадне като вариант?
- mackrandev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 23.03.2016
- Пол: Мъж
Re: бмв е46 тресе волана
Сложих други перфектни гуми и джанти с размер 225/45/17, които исках да купя, защото бяха уникални, но и с тях ПАК тресеше след 80 км. вибрации във волана и ги върнах на човека, даже ми стана неудобно, помислих, че е от размера на гумите ми, които са 225/50/17 или от крива джанта, която не се хваща на баланса, но не.
Гумите с които е карах сега, почти нови "Firestone", и джанти от Е90, които бяха на Е46, много красиви.
Ще сменя отново тампоните на носачите + вътрешните и външни накрайници.
Без газ и на спирачка пак тресе след 80.
Един майстор казва - 100% е от предницата, друг 100% проблема е в кардана, или автоматика.
Ужас. Моля Помагайте. В сервиза на мой приятел няма видимо нищо счупено/луфт, колата казват, че не крива, няма криви греди, един от най-добрите сервизи, в които редовно правят стенд на супер-скъпи автомобили (Ferrari, Lamborghini, и тн.), та, машината показва уникално права кола...
Права, без луфт и тн, а се появява тресене след 80, а даже от вчера забелязах, че взе да тегли след 100 км. малко надясно,или ляво, ако пътя е неравен, или с наклон взе и да дърпа, но зависи от пътя. При по-ниска скорост - няма проблеми. И с тези гуми и джанти, които сложих днес, - абсолютно същата работа, даже с 225/45/17 вози малко по-зле от колкото с 225/50/17/
Помагайте да спрем тресенето от и след 80 км. , ще черпя много.
На 100 км. най-много се усеща вибрацията, без значение, дали набирам, дали съм махнал крак от педала, и дори при скорост 80-100 км. включих на Неутрална, за да видя, дали е от автоматика, но на свободна, пак си вибрира. Под 80 км. - няма проблеми. ПОМАГАЙТЕ, моля ви.
Благодаря много И на колегата dreadx
,УНИКАЛЕН ЧОВЕК, толкова много време отделя да пише вероятните причини.
Гумите с които е карах сега, почти нови "Firestone", и джанти от Е90, които бяха на Е46, много красиви.
Ще сменя отново тампоните на носачите + вътрешните и външни накрайници.
Без газ и на спирачка пак тресе след 80.
Един майстор казва - 100% е от предницата, друг 100% проблема е в кардана, или автоматика.
Ужас. Моля Помагайте. В сервиза на мой приятел няма видимо нищо счупено/луфт, колата казват, че не крива, няма криви греди, един от най-добрите сервизи, в които редовно правят стенд на супер-скъпи автомобили (Ferrari, Lamborghini, и тн.), та, машината показва уникално права кола...

Помагайте да спрем тресенето от и след 80 км. , ще черпя много.

Благодаря много И на колегата dreadx

- philipz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
Re: бмв е46 тресе волана
Сигурно са ти го казали вече колегите - провери гуменото каре на кардана , абе кардана като цяло , може да е разбалансиран целия . Тогава вибрациите са стабилни. Но почни от гуменото каре , то най-често сдава багажа . Дано да намериш причинителя скоро

Има едно нещо , наречено - динамичен баланс . Не знам точно къде го правят ама иди да ти направят такъв. Развъртат колелетата до доста високи скорости и там баланса вече е друг.
Тресе ли ти във волана , когато не си го насочил право напред , ами е леко навъртян ? Ако тресе само напред , и рейката заслужава внимание



Има едно нещо , наречено - динамичен баланс . Не знам точно къде го правят ама иди да ти направят такъв. Развъртат колелетата до доста високи скорости и там баланса вече е друг.
Тресе ли ти във волана , когато не си го насочил право напред , ами е леко навъртян ? Ако тресе само напред , и рейката заслужава внимание

- dreadx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: бмв е46 тресе волана
Обсъдихме с колегата някои въпроси и на л.с., за да не пишем излишно в темата, но почти ми изглеждаше проблемът да е в чисто новите тампони на носачите. И реших да потърся пак за неговия проблем, та вижте на каква тема попаднах: http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=587245
Там няколко човека описват горе-долу едно и също: "- След смяна на тампоните на носачите с Meyle, забелязах тресене във волана. Смених още ... ... части ... правих няколко пъти баланс на гуми,.. сменени различни гуми и джанти + няколко реглажа на предница .. и т.н. целия филм - а проклетото тресене си остана!"
А, между другото при всички тресенето се проявявало при подобни скорости - един пише 80 км./ч., друг 60-мили в час.
Не е истина.. Вие от къде и какви тампони си купувате за носачите?
Там няколко човека описват горе-долу едно и също: "- След смяна на тампоните на носачите с Meyle, забелязах тресене във волана. Смених още ... ... части ... правих няколко пъти баланс на гуми,.. сменени различни гуми и джанти + няколко реглажа на предница .. и т.н. целия филм - а проклетото тресене си остана!"
А, между другото при всички тресенето се проявявало при подобни скорости - един пише 80 км./ч., друг 60-мили в час.
Не е истина.. Вие от къде и какви тампони си купувате за носачите?
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
- philipz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
Re: бмв е46 тресе волана
dreadx написа:Обсъдихме с колегата някои въпроси и на л.с., за да не пишем излишно в темата, но почти ми изглеждаше проблемът да е в чисто новите тампони на носачите. И реших да потърся пак за неговия проблем, та вижте на каква тема попаднах: http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=587245
Там няколко човека описват горе-долу едно и също: "- След смяна на тампоните на носачите с Meyle, забелязах тресене във волана. Смених още ... ... части ... правих няколко пъти баланс на гуми,.. сменени различни гуми и джанти + няколко реглажа на предница .. и т.н. целия филм - а проклетото тресене си остана!"
А, между другото при всички тресенето се проявявало при подобни скорости - един пише 80 км./ч., друг 60-мили в час.
Не е истина.. Вие от къде и какви тампони си купувате за носачите?
Аз наскоро ги смених с Lamforder усилена серия . Вътре уж са си маслени и са по-меки от Meyle. Но сякаш не съм особено впечатлен. На магистралата колата понякога си се сейка леко на където си поиска.
- dxd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 3.01.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: както я може.
- Мечтае да кара: На пържоли и пържени картофки нон-стоп.
Re: бмв е46 тресе волана
Аз съм с мейле и според мен не е от това,при мен се оправи от гуми,аз го написах няколко поста по-нагоре.
65 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани