Дърпане във волана при неравности
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- joepower
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: 11.03.2008
- Местоположение: Cофия /кв. Лаулин
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 touring
- Мечтае да кара: М Power
- Детайли за колата: черна , М40Б18
Re: Дърпане във волана при неравности
Проблема е решен при мен! Нищо не съм сменял по окачването, продадох си 17-ките и си взех 18-ки стил 72, 225/40 предни гуми и 255/35 задни, Yokohama и дърпането спря, пак си тегли когато има коловози (както всеки нормален автомобил), но по неравности, бабуни, цепнатини не мърда и колата си следва пътя идеално. Направо немога да си го обясня 


Re: Дърпане във волана при неравности
Обух летните чепици и тегленето е налице.
Само като минеш от 205 на 225 широчина и дърпането се усилва с около 1000%, поне.
Само като минеш от 205 на 225 широчина и дърпането се усилва с около 1000%, поне.

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- Malik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d '09
Re: Дърпане във волана при неравности
И аз я имам тая "екстра" с летните /225-45-17/, докато със зимните /195-65-15/ си е нормално.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Дърпане във волана при неравности
А я сподели какви бяха 17-ките като марка.
- basko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 6.04.2012
- Пол: Мъж
- Кара: 2004/330xd автомат
- Мечтае да кара: bumer ...
- Детайли за колата: ноо яка
Re: Дърпане във волана при неравности
Най-интересното е, че зимни и летни са с един размер - 225/45/17. Сложих летните и вече предницата е леко палава, а за виенето си имам отделен пост. Такива "музикални" гуми не съм карал в живота, карам доста отдавна, минал съм през "Видинки", "Бакишки", по-старите шофьори знаят за какво говоря, е нема такова виенье. За инфо - летните са Бриджстон Потенца. Дано не обидя някой фен на марката, но никога повече няма да си сложа такива на колата.
Не съм претенциозен, ... най-доброто ми е предостатъчно!!!
- joepower
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: 11.03.2008
- Местоположение: Cофия /кв. Лаулин
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 touring
- Мечтае да кара: М Power
- Детайли за колата: черна , М40Б18
Re: Дърпане във волана при неравности
Dirty M5 driveR написа:А я сподели какви бяха 17-ките като марка.
17-ките бяха чисто нови Vredestein Sessanta, 225/45/17 със дот 0613, сложихме ги на един приятел на Е46 комби и няма никакви грижи. Супер мистерия, да премина на по-големи джанти и гуми и да спре да дърпа


Re: Дърпане във волана при неравности
joepower написа:Dirty M5 driveR написа:А я сподели какви бяха 17-ките като марка.
17-ките бяха чисто нови Vredestein Sessanta, 225/45/17 със дот 0613, сложихме ги на един приятел на Е46 комби и няма никакви грижи. Супер мистерия, да премина на по-големи джанти и гуми и да спре да дърпа
Може да е от джантите.
Скоро ще разберем

- joepower
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: 11.03.2008
- Местоположение: Cофия /кв. Лаулин
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 touring
- Мечтае да кара: М Power
- Детайли за колата: черна , М40Б18
Re: Дърпане във волана при неравности
lubeto написа:joepower написа:Dirty M5 driveR написа:А я сподели какви бяха 17-ките като марка.
17-ките бяха чисто нови Vredestein Sessanta, 225/45/17 със дот 0613, сложихме ги на един приятел на Е46 комби и няма никакви грижи. Супер мистерия, да премина на по-големи джанти и гуми и да спре да дърпа
Може да е от джантите.
Скоро ще разберем
Е к'во, ще имаш 18-ки направо....




- Wierdo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 558
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: кестен сити
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
- Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe
Re: Дърпане във волана при неравности
От около седмица съм с нови фалкен 225/40/18 предни и 255/35/18 задни. Първия път като ги сложиха не бяха добре балансирани и имаше биене. Пак ги балансираха и до 120 няма ядове, ама нагоре пак бие и то от задните. Имаше също така и доста дърпане на волана по коловози и релси. Днес реших да проверя колко са напомпани и се оказа доста под това дето пише на вратата (предните бяха на 2.1 от 2.5 дадени, задните 2.3 от 2.9). След като ги напомпах по указанията на Гюнтер дърпането осезаемо намаля и колата се усеща много по-добре. Нямах възможност да видя дали над 120 пак ще бие, НО: явно немеца знае, от меки гуми също се берат ядове. Проверете го това.
Към автора: радвам се че си решил проблема с 18ките! Визията на колата е страшна така
Към автора: радвам се че си решил проблема с 18ките! Визията на колата е страшна така

Re: Дърпане във волана при неравности
А ако сложи 20-ки тогава изобщо няма да усеща пътя!
Единственото обяснение е да е от шарката на протектора и съответното налягане. Да, имал съм и аз такъв момент но тогава наистина гумите бяха много меки...

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Дърпане във волана при неравности
Просто има гуми, които дърпат и такива, които не. Зимата един човек дойде с оплакване, че след като е сложил чисто нови Gislaved (размера беше някаква 14-ка, стандарнто висока) колата дърпа наляво. Като се сменят двете предни започва да дърпа надясно
Нова гума, не е крика, дори като я въртя на машината не се виждат нередности, но дърпа...

Re: Дърпане във волана при неравности
При нашите прекрасни пътища с пропадания, наклони, коловози и дупки доста бих се зачудил дали проблема е в колата
(За справка и аз съм го наблюдавал този ефект, но рядко при горните условия -> 225/40/18 + 255/35/18 -> оригинални джанти).

(За справка и аз съм го наблюдавал този ефект, но рядко при горните условия -> 225/40/18 + 255/35/18 -> оригинални джанти).
Последна промяна Rainbow на 03 Апр 2013, 19:16, променена общо 1 път

Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- mustang1986
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 6.12.2009
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M47N
Re: Дърпане във волана при неравности
Да попитам хората който имат проблема с оригинални или афтърмаркет джанти са?

Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!
- Pesho Apostolov
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 3.12.2011
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d 99
- Мечтае да кара: Ново БМВ
- Детайли за колата: Сребристо седанче с ремап
Re: Дърпане във волана при неравности
Спред мен проблема е по окачването, рейката и т.н. Всички сме карали какви ли не коли, с какви ли не джанти, с какви ли не галоши - но дърпане при мен е имало само при ладите и БМВ-то. За справка съм с нови предни амортисьори Закс, оригинални джанти 16' и също оригинални 18' стил 72 225/40/18, предни Дънлоп в доста добро здраве и задни - галоши Вредещайн от форумен търговец
.

- русиабн
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 20.01.2012
- Местоположение: Банско
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36, Е46, E61, а сега Passat B8
- Мечтае да кара: BMW
Re: Дърпане във волана при неравности
mustang1986 написа:Да попитам хората който имат проблема с оригинални или афтърмаркет джанти са?
И при мен го има този проблем карам с джанти стайл 44. С летните 225/45/17 найстина дърпането при големи неравности е почти непоносимо. С по-тесните 205ци наистина е по-добре. Обаче да питам тук да не отварям нова тема. Като цяло ми се струва, че волана ми върти трудно, а и като съм на място при завъртане на волана помпата се затормозява. Маслото е сменяно и нивото е добре. От какво може да е така и нормално ли е волана да върти по-тежко?
ЖЕНА БЕЗ ЦИЦИ Е КАТО СЕЛО БЕЗ НАЧАЛНО УЧИЛИЩЕ-НЯМА ОТ КЪДЕ ДА ЗАПОЧНЕШ !




Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани